Cargus lansează prima platformă de e-Commerce pentru servicii de livrare din România, dedicată antreprenorilor și persoanelor fizice cu trimiteri recurente
13 Decembrie 2023 BizLawyer
• Platforma SIGN & GO reprezintă o soluție 100% digitală și dedicată entităților de tip PFA, micro și IMM, dar și persoanelor fizice care expediază colete recurent. • Comercianții care pot accesa platforma și pot contracta online servicii de curierat sunt atât de tip B2C cât și de tip B2B. • Printre cele mai importante beneficii ale platformei se numără accesul instant, înrolarea rapidă, flexibilitatea și controlul asupra expedierilor, dar și prețurile cu până în 50% mai mici ale serviciilor achizitionate online.
“Viteza de creștere și diversificarea comerțului online din România determină o serie de schimbări importante în așteptările și nevoile antreprenorilor, dar și ale persoanelor fizice care folosesc serviciile de expediere în mod frecvent. Am înțeles că este necesar să facem un pas suplimentar, de aceea am investit consistent în ultimii ani în digitalizarea accelerată a serviciilor noastre, care să ofere clienților o experiență simplificată, automatizată și eficientă. Pe scurt, o experiență mult mai bună. Platforma de tip e-Commerce SIGN & GO, o premieră în curieratul din România, reprezintă o garanție a modului rapid și eficient în care se desfășoară interacțiunea cu noi. Totul se poate întâmpla online: de la identificarea serviciilor compatibile profilului de client, contractarea online, accesarea contului de client, gestionarea expedierilor – trimitere, modificare, redirecționare, și până la urmărirea coletelor și plata acestora.”, spune Andreea Radu, director de marketing Cargus.
De asemenea, platforma e-Commerce răspunde nevoii de automatizare și eficientizare specifice acestor segmente și completează portofoliul de soluții digitale dezvoltate de Cargus, pentru destinatari si expeditori ocazionali, precum Cargus Mobile App, aplicație care a depășit 1 milion de descărcări.
“Decizia de lansare a platformei de e-Commerce s-a bazat pe tendințe de piață care se vor consolida pe termen mediu și lung. Peste 60%% dintre entitățile de tip PFA, micro și IMM au expedieri recurente de până în 20 colete sau plicuri pe lună, conform datelor de piață existente. Mai mult, serviciile de curierat vor crește în importanță pentru persoanele fizice, datorită adopției tot mai ridicate a conceptelor de tip re-Commerce (pre-owned) și reversed logistics (retur), dar și de creșterea propriu-zisă a acestui segment - estimările arată că numărul persoanelor fizice va crește în următorii ani de la aproximativ 6 milioane la peste 8.5 milioane de utilizatori. Ambele categorii au nevoie de costuri adaptate recurentei, dar și de automatizare și eficiență.”, precizează Andreea Radu.
Printre cele mai importante beneficii ale platformei SIGN & GO se numără accesul instant, înrolarea rapidă, flexibilitatea și controlul asupra expedierilor.
Antreprenorii și persoanele fizice pot alege 100% digital pachetul de servicii de curierat dorit, personalizat și adaptat nevoilor lor, pot semna contractul în maxim 5 minute, simplu și rapid. Astfel, clienții pot accesa aproape instant contul lor de expeditor și universul de soluții Cargus, având posibilitatea de a modifica nevoile de expediere în timp real, în funcție de dezvoltarea afacerii și de nevoile consumatorilor.
Mai mult, platforma elimină procesele de negociere și cele administrative, economisind astfel timp și punând la dispoziția clienților pachete de curierat cu tarife reduse cu până la 50% față de prețurile de listă.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 4667 / 20396 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
ANALIZĂ | Eurohold Bulgaria AD & Euroins Insurance Group AD vs România: 1-1 după prima încleștare la ICSID. Arbitrii au decis bifurcarea procedurii și vor analiza mai întâi efectele Acordului de denunțare a tratatelor bilaterale intra-UE. Urmează o fază preliminară decisivă - dacă România are dreptate, Tribunalul nu va avea jurisdicție, iar dosarul se oprește
PNSA, consultanții Five Elms Capital în runda de finanţare serie B a companiei Digitail Inc. | Echipă pluridisciplinară extinsă, coordonată de Florian Nițu (Partener M&A) și Diana Dobra (Managing Associate)
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
‘Leading lawyers’ in Romania | RTPR, NNDKP, CMS, TZA și PNSA au cei mai mulți avocaţi recomandaţi de IFLR 1000, ediția 2025. Ce firme sunt recomandate în practicile de M&A, Banking & Finance, Capital markets și Project development
Practica de Concurență de la Băncilă, Diaconu și Asociații își confirmă maturitatea prin claritate și execuție disciplinată, luciditate tactică și robustețe în decizie | De vorbă cu Claudia Grosu (Managing Associate) despre modul de lucru al unei echipe care anticipează, ordonează pașii esențiali și finalizează impecabil mandatele dificile
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
CMS, alături de Buildcom EOOD la achiziția Argus în România. Echipă pluridisciplinară, cu Rodica Manea (Corporate M&A) și Cristina Reichmann în prim plan
Filip & Company a acordat asistență juridică companiei Instant Factoring în structurarea și implementarea unui parteneriat transfrontalier de securitizare în valoare de 30 de milioane EUR cu un fond din Luxemburg
Schoenherr a asistat fondatorii Calla Oradea în vânzarea unei participații majoritare către Integral Capital Group I Echipa, coordonată de Mădălina Neagu (partner)
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





