
Cererea pentru servicii de marketing digital a crescut cu 33% în primul semestru din an (analiză)
29 August 2023
AgerpresConform sursei citate, piaţa de marketing digital este strâns legată de cea de ecommerce.
Cererea pentru servicii de promovare online a crescut cu 33% în perioada ianuarie-iunie 2023 faţă de aceeaşi perioadă de anul trecut, companiile alocând bugete de până la 150.000 euro lunar pentru campanii de marketing digital, potrivit datelor Limitless Agency, o agenţie de marketing digital din România.
În acest context, în urma campaniilor online din acest an, Limitless Agency a generat vânzări de peste 35 de milioane de euro pentru clienţii săi. La nivel de business, compania a înregistrat o creştere de aproape 30% în trimestrul doi faţă de primul trimestru din an, estimând că va încheia anul cu o cifră de afaceri de peste 4 milioane de euro.
"Piaţa de marketing digital locală îşi continuă creşterea în acest an, fiind într-un proces de maturizare. Creşterea este generată atât de dezvoltarea industriei de ecommerce şi a apariţiei a tot mai multe magazine online, cât şi de orientarea companiilor către canale de promovare cu rezultate eficiente într-un ritm mai rapid. De aceea, indiferent de mărime, companiile investesc în promovare online de la 1.000 euro lunar până la sume foarte mari, de 150.000 euro, o mare parte din buget fiind alocat în campanii SEO, urmate de cele PPC. Deşi încă nu poate fi comparată cu pieţele din nordul Europei, piaţa de marketing digital din România devine tot mai puternică şi începe să fie un sector tot mai important în economia ţării", declară Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.
În acest context, în urma campaniilor online din acest an, Limitless Agency a generat vânzări de peste 35 de milioane de euro pentru clienţii săi. La nivel de business, compania a înregistrat o creştere de aproape 30% în trimestrul doi faţă de primul trimestru din an, estimând că va încheia anul cu o cifră de afaceri de peste 4 milioane de euro.
"Piaţa de marketing digital locală îşi continuă creşterea în acest an, fiind într-un proces de maturizare. Creşterea este generată atât de dezvoltarea industriei de ecommerce şi a apariţiei a tot mai multe magazine online, cât şi de orientarea companiilor către canale de promovare cu rezultate eficiente într-un ritm mai rapid. De aceea, indiferent de mărime, companiile investesc în promovare online de la 1.000 euro lunar până la sume foarte mari, de 150.000 euro, o mare parte din buget fiind alocat în campanii SEO, urmate de cele PPC. Deşi încă nu poate fi comparată cu pieţele din nordul Europei, piaţa de marketing digital din România devine tot mai puternică şi începe să fie un sector tot mai important în economia ţării", declară Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.
Conform sursei citate, piaţa de marketing digital este strâns legată de cea de ecommerce. Spre exemplu, în cazul Limitless Agency, din întreg portofoliul de clienţi, 75% dintre companiile care investesc în promovare online sunt din sectorul ecommerce şi restul de 25% din sectorul de servicii. Companiile care investesc cel mai mult în marketing digital sunt din domeniile fashion, casă şi grădină, servicii, medical, auto, food, beauty, IT&C, baby şi home & deco.
Companiile alocă bugete lunare între 1.000 de euro şi 150.000 de euro pentru servicii de promovare prin campanii PPC (Google Shopping Ads, Facebook Ads) şi campanii SEO, vizând creşterea numărului de clienţi, creşterea vânzărilor şi a valorii comenzii medii, dar şi creşterea vizibilităţii brandului.
În prezent, valoarea pieţei de marketing digital din România este estimată la 180 milioane de euro, potrivit datelor IAB Europe (asociaţia industriei de marketing şi publicitate online din Europa). Astfel, comparativ cu alte pieţe din Europa de Vest şi de Nord, piaţa de publicitate digitală din România este o piaţă mică, cu doar 46% de cumpărători online din totalul locuitorilor cu acces la Internet versus 95%-97% cumpărători online în pieţele dezvoltate din totalul populaţiei, arată analiza Limitless Agency.
În plus, în ceea ce priveşte bugetele alocate promovării online, ad spend, România reprezintă doar 121 de milioane de euro dintr-un total de peste 80 de miliarde de euro la nivelul Europei, în 2022, fiind pe locul 24 din 29 între ţările europene, potrivit datelor IAB Europe.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 5404 / 19993 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Practica de M&A de la Volciuc-Ionescu accelerează într-o piață mai activă, unde conformarea multiplă și mecanismele sofisticate de preț ̸ structurare ridică miza juridică. “O tranzacție este cu adevărat de succes dacă, după closing, integrarea noii afaceri decurge fluent, sinergiile preconizate se realizează efectiv și nu apar probleme majore care să-i erodeze valoarea”, spun avocații | În spatele fiecărui mandat finalizat se află o combinație atent dozată de expertiză, colaborare și reziliență
CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for junior lawyers
Radiografia unui an intens în practica de Employment la KPMG Legal – Toncescu și Asociații | Arhitectura normelor de dreptul muncii arată ca un șantier în lucru: reglementări noi, intenții bune, dar și intersecții nerezolvate între acte normative, zone fără busolă și practici care alunecă în interpretări divergente. De vorbă cu membrii echipei despre provocările perioadei, proiectele cheie și prioritățile clienților, în linie cu valul normativ
Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner ZRVP) va susține un curs de arbitraj la INPPA: “Noțiuni introductive de arbitraj comercial – un ghid practic pentru începători”, desfășurat în cinci ateliere | Înscrierile se fac până pe 7 octombrie
Mitel & Asociatii recruteaza avocati stagiari
Saga „Micula vs. România” foarfecă bugetul | Frații Micula cer a treia serie de sancțiuni în SUA împotriva României, după ce administrația de la București a refuzat să ofere date precise despre bunuri și conturi ce pot fi executate. Statul ar trebui să mai plătească penalități de 5,8 mil. USD după ce a fost deja sancționată cu cca. 15 mil. USD în ultimii 4 ani. White & Case, Dentons și F.A. Vasquez accelerează demersurile de executare; statul este apărat de Foley Hoag și SLV Legal
Lawyer – Associate ̸ Senior Associate (1-6 years) | Banking & Finance | Reff & Associates
Lexology Capital Markets Rankings 2025 | Cine sunt avocații români care se remarcă în practica de piețe de capital: Anca Simeria (partener, Popescu & Asociații) este considerată „Thought Leaders”. Zsuzsa Csiki (partener, Kinstellar), evidențiată pe segmentul de ”Structured Finance”, iar Loredana Chițu (partener Dentons, în secțiunea ”Debt & Equity”. Un semnal că piața locală poate seta standarde și concura cu jurisdicții consacrate
BOHÂLȚEANU ȘI ASOCIAȚII recrutează avocați stagiari cu 0-3 ani experienta in profesie
ZRVP a asistat UniCredit Bank în materia relațiilor de muncă în contextul fuziunii cu Alpha Bank Romania. Cătălin Micu (partener) a coordonat proiectul, alți trei avocați, în prim plan | Buna colaborare cu factorii cheie din proiect și focusul pe comunicarea eficientă în cadrul organizațiilor implicate a făcut ca toate etapele planificate să fie implementate și inerentele provocări să fie depășite cu succes
GNP Guia Naghi and Partners is looking for a talented lawyer | Technology & Data protection
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 2 - 6 years Attorney at Law | Dispute Resolution
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...