ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cetăţenii pot contribui cu propuneri la Programul de activitate al Curţii de Conturi pentru anul 2024

30 Noiembrie 2023   |   Agerpres

Potrivit sursei citate, propunerile primite de la cetăţeni vor fi analizate de către Direcţia generală de metodologie, pregătire profesională, control al calităţii, programare, raportare, sinteze, tehnologia informaţiei şi digitalizare şi vor fi transmise structurilor de audit care au în competenţa de verificare domeniile sau entităţile vizate, pentru includerea în proiectul programului de activitate al Curţii de Conturi pe anul următor.

 
 
Cetăţenii interesaţi de auditul public extern realizat de Curtea de Conturi asupra modului de gestionare a resurselor publice pot recomanda teme de audit pe adresa de e-mail dedicată, informează instituţia de audit printr-un comunicat remis, joi, AGERPRES.
 
"Curtea de Conturi a României a operaţionalizat adresa de e-mail propuneri.program2024@rcc.ro, la care cetăţenii şi societatea civilă pot trimite, în următoarele două săptămâni, propuneri de teme de audit în vederea pregătirii Programului de activitate al instituţiei pentru anul următor. Astfel, în perioada 30.11-15.12.2023, cetăţenii interesaţi de auditul public extern realizat de Curtea de Conturi asupra modului de gestionare a resurselor publice pot recomanda teme de audit pe adresa de e-mail dedicată", se menţionează în comunicat.
 
Potrivit sursei citate, propunerile primite de la cetăţeni vor fi analizate de către Direcţia generală de metodologie, pregătire profesională, control al calităţii, programare, raportare, sinteze, tehnologia informaţiei şi digitalizare şi vor fi transmise structurilor de audit care au în competenţa de verificare domeniile sau entităţile vizate, pentru includerea în proiectul programului de activitate al Curţii de Conturi pe anul următor.
 
Conform normelor de organizare şi funcţionare, Curtea de Conturi decide în mod autonom asupra programului propriu de activitate. Activitatea specifică a Curţii de Conturi se desfăşoară pe baza programului anual de activitate, aprobat de Plenul Curţii de Conturi. Misiunile de audit public extern se aduc la cunoştinţa entităţilor ce urmează a fi verificate. Elaborarea, modificarea şi urmărirea realizării programului anual de activitate al instituţiei se efectuează conform metodologiei aprobate de Plenul Curţii, se subliniază în comunicat.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1694 / 17296
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Titlurile știintifice sunt irevocabile, indiferent de forma în care au intrat în circuitul civil | Decizie de referință a ICCJ, obținută de avocații ZRVP. Alexandru Iorgulescu (partener) și Alina Munteanu (senior associate), în prim plan
Cariere în Drept | Cum a perceput Vasile Țurcan, român din Basarabia, învățământul juridic românesc pe care l-a absolvit cu 9,85 și care au fost primele impresii după: ”Raportat la obligativitatea celor doi ani de stagiu, găsirea unui coordonator este o activitate extrem de anevoioasă, dacă ai niște așteptări minime de la această colaborare: să fii plătit măcar cu minimul pe economie conform Statutului profesiei, să ai o minimă libertate și acces la clienți proprii sau să beneficiezi de o îndrumare efectivă, nu doar expusă în contract”
Kinstellar asistă Globalworth în vânzarea unui portofoliu cu o valoare de cca. 110 mil. € către WDP, într-una dintre cele mai mari tranzacții de logistică ale anului. Victor Constantinescu, Managing Partner: ”Tranzacția a avut propriile provocări, dar prin muncă temeinică și cu ajutorul echipelor noastre extraordinare s-a încheiat cu succes” | Ce firme de avocați au mai lucrat în proiect
Cei mai buni profesioniști în domeniul brevetelor, văzuți de ”IAM Patent 1000 - 2024” | ZRVP, NNDKP și Răzvan Dincă & Asociaţii au cea mai bună poziționare, iar Mușat & Asociații și Baciu Partners sunt în prim plan. Ce firme au cei mai mulți avocați listați și ce spun clienții despre aceștia
Departamentul de Dispute Resolution contribuie cu peste 80% la cifra de afaceri a firmei Șerban & Asociații și este de așteptat ca veniturile să crească anul acesta. Casa de avocați este în discuții pentru preluarea unor mandate de arbitraj internațional | Radu Șerban (Partener): ”Volumul de muncă a fost unul intens, atât pe latura de penal a departamentului, cât și pe cea de civil, iar gradul de sofisticare este unul foarte ridicat”
Cum lucrează echipele din practica de Dispute Resolution de la Băiculescu și Asociații, ce mandate gestionează și care sunt proiectele reprezentative în care asistă clienții | Vasile Băiculescu, Managing Partner: ”Anul trecut a fost unul crucial, societatea noastră prosperând în acest domeniu mai mult decât oricând, atât prin îmbogățirea substanțială a portofoliului de clienți, cât și prin rezultatele obținute în dosare. În 2024, asistăm la o clară continuare a evoluției”
CMS îl promovează pe Andrei Cristescu în poziția de Counsel în cadrul biroului din România. Horea Popescu (Managing Partner): Andrei reflectă perfect valorile CMS, mai ales prin munca sa în echipă și implicarea în mentoratul colegilor juniori
Băncilă, Diaconu și Asociații SPRL a asistat Goodpack SRL, societate parte din portofoliul CEECAT Capital, în procesul de achiziție a Paccor Romania SRL
Wolf Theiss a asistat fondurile Cerberus Capital Management și Revetas Capital în legătură cu vânzarea complexului de birouri The Landmark din București. Partenerul Ileana Glodeanu a coordonat echipa multidisciplinară de avocați
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Ștefania Andruhovici, Directorul Departamentul Juridic - Electrica SA: „Misiunea de a promova principii sănătoase se extinde dincolo de cadrul biroului, datoria noastră fiind aceea de a fi, prin tot ceea ce facem, un exemplu pentru cei din jur”
Cel mai amplu domeniu de master din România și din istoria învățământului juridic superior românesc, la Facultatea de Drept din Universitatea București. Anul acesta vor fi 14 programe, unele derulate în colaborare cu instituții de învățământ din străinătate | Prof. univ. dr. Răzvan Dincă, decanul Facultății: “Atunci când comunicarea în domeniile la care se referă specializarea se face, din cauza caracterului lor global, în limba engleză, organizăm și noi programele în limba engleză pentru administrarea corectă a terminologiei juridice specifice”
Filip & Company a asistat AROBS la cea mai mare operațiune de majorare de capital a unei companii de tehnologie listată la BVB. Olga Niță, partenerul care a coordonat echipa de proiect: ”Operațiunea nu doar că subliniază angajamentul față de creștere și inovație, dar contribuie semnificativ la dezvoltarea și consolidarea pieței noastre de capital”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...