ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Compania românească Limitless Agency încheie anul cu o cifră de afaceri de 4 mil. € și plănuiește să intre pe piețele din SUA și Marea Britanie

15 Decembrie 2022   |   BizLawyer

În ultimii ani, Limitless Agency a investit aproximativ 300.000 de euro în dezvoltarea de noi tehnologii, în special în automatizări de marketing și date pentru optimizarea dinamică a campaniilor digitale, cum sunt cele care rulează în Google Shopping Ads.

 
 
Limitless Agency, una dintre principalele companii din marketing digital din România, lider de piață în tehnologie de marketing și servicii PPC și SEO, anunță o cifră de afaceri de aproximativ 4 milioane de euro în acest an și plănuiește extinderea pe primele piețe externe, în SUA și în Marea Britanie, în 2023.

“Stabilitatea avută pe piața românească, alături de expertiza echipei, suita de tehnologii avansate și strategia corectă în business, ne oferă toate perspectivele pentru a atinge noi orizonturi și a dezvolta și mai mult compania. Lansarea pe piețe internaționale este parcursul firesc pentru compania noastră, iar 2023 este momentul oportun pentru decizii importante și noi investiții, inclusiv pe piața locală unde continuăm să creștem organic”, declară Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.


Pe lângă intrarea pe noi piețe, compania va investi în îmbunătățirea serviciilor și consolidarea echipelor de SEO, PPC și Data Analytics, pentru a oferi o gamă completă de soluții și servicii, dar și o experiență mai bună prin consultanță clienților.

Totodată, reprezentanții Limitless Agency subliniază că agențiile de marketing digital vor continua să își îmbunătățească serviciile și, în plus, din ce în ce mai mulți furnizori externi vor intra pe piața românească, iar diferența se va face prin tehnologie.

“În acest an, am alocat resurse suplimentare departamentului de Data & Analytics, întrucât există o cerere din partea pieței de analiză și interpretare a datelor. Lucrăm în continuare în crearea unor dashboarduri cât mai avansate și ușor de interpretat atât de antreprenori, cât și de către departamentele de marketing cu care lucrăm pentru a-i ajuta să ia decizii cât mai rapid. Ca agenție, trebuie să avem o înțelegere clară a modului în care gestionăm bugetele, pentru a putea optimiza costurile și a crește rentabilitatea campaniilor”, explică Daniel Slăvenie.

În ultimii ani, Limitless Agency a investit aproximativ 300.000 de euro în dezvoltarea de noi tehnologii, în special în automatizări de marketing și date pentru optimizarea dinamică a campaniilor digitale, cum sunt cele care rulează în Google Shopping Ads. Compania continuă să investească, mai ales că piața devine matură și concurența devine mai strânsă.

“2023 va fi anul inteligenței artificiale (AI). Atât piața, cât și agențiile de marketing digital vor miza pe automatizări și AI, iar cei care nu o vor face credem că vor avea foarte mult de pierdut. Clienții sunt din ce în ce mai informați și încep să ceară lucruri mai complexe, de aceea investițiile continue sunt cea mai sigură cale pentru a-ți atinge obiectivele în business: să îți dezvolți compania, să crești vânzările clienților, să devii un reper pe piață și să consolidezi încrederea clienților în serviciile și echipa ta și să atragi noi clienți. Astfel, încheiem anul cu un portofoliu solid de 300 de clienți din aproape toate domeniile din ecommerce, cu un business stabil și cu perspectivă de creștere pe piața de marketing digital, care se apropie de maturitate și în care nu vei mai putea rezista dacă nu investești în tehnologie. Iar prin tool-uri unice, dezvoltate intern, și investind în alte noi automatizări, avem prin tehnologii moderne cel mai mare atu al companiei noastre pe o piață în care concurența este tot mai strânsă”, adaugă Daniel Slăvenie.

Piața de marketing digital din România este în creștere, chiar dacă într-un ritm mai lent decât în pandemie. Deși încă nu a atins nivelul maxim de maturitate, comparativ cu acum 10 ani, când toate business-urile de profil erau la început, în prezent, din punct de vedere al competențelor online, tehnologiei, tool-urilor și proceselor, piața de marketing digital locală a avansat suficient de mult, încât poate fi comparată cu piețe mature ca Marea Britanie sau Germania, potrivit unei analize Limitless Agency.

Limitless Agency este rezultatul fuziunii a două dintre cele mai mari agenții de marketing online din România, MoLoSo, specializată în servicii de Pay-Per-Click (PPC), și SEO Cupcake, specializată în servicii de SEO - optimizarea paginilor web în motoarele de căutare, care a avut loc la mijlocul anului 2022.

Cu peste 10 ani de expertiză în marketing digital și rezultate atinse pentru 1.800 de companii, Limitless Agency oferă o gamă completă de servicii de promovare - SEO, PPC, creare de campanii online, strategie, implementare și marketing automatizat. Cu o echipă solidă de peste 100 de experți în promovare digitală, Limitless Agency realizează campanii de impact în mediul digital pentru companii din industriile fashion, home&deco, IT&C, pharma, bricolaj și altele, folosind tehnici avansate și metode inovatoare pentru a crește profitabilitatea afacerilor. Compania gestionează bugete de 40 de milioane de euro anual și este partener Google, Meta, Tik Tok și Huawei Ads.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6988 / 19137
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
BizLawyer îi prezintă pe avocații care au devenit parteneri în ultimele runde de promovări | De vorbă cu Mirel Rădescu, fost procuror, cel care modelează strategic direcția departamentului de Corporate Investigation și White-Collar Crime al firmei Popescu & Asociații: „Experiența mea în investigarea fraudelor și a criminalității economice mi-a oferit o perspectivă unică asupra modului în care funcționează mecanismele economice și financiare complexe. În ultimul an am gestionat câteva dintre cele mai provocatoare cazuri din carieră”
Women Lawyers | Ileana Nicolescu (Managing Associate) a simțit că BACIU PARTNERS va fi mediul în care va evolua înconjurată de oameni ce o vor inspira nu numai profesional. ”E important pentru fiecare dintre noi să simțim că suntem în locul potrivit pentru etapa din carieră în care ne aflăm, loc care să ofere și premisele să continuăm să creștem”
Studiu Refinitiv | Piața tranzacțiilor de M&A a continuat să crească în Q1 ̸ 2025 pe piețele emergente și la nivel nivel global. CMS își menține poziția fruntașă la nivel global și în Europa de Est, regiune în care și RTPR întră în Top 3
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv | Consultanță
OMV Aktiengesellschaft a mers pe mâna avocaților de la ZRVP într-un alt arbitraj ICC cu statul român și a câștigat încă 47 mil. €, plus dobânzi. Pretenții de alte 50 mil. € la orizont, într-o procedură nouă, inițiată în decembrie 2024, în care lucrează deja aceeași echipă de avocați
Women Lawyers | Femeile avocat redefinesc succesul în avocatura de business. De vorbă cu Irina Picoș (Managing Associate, BSMP) despre leadership feminin, provocări profesionale și lecțiile învățate în carieră: ”Am ales această echipă datorită figurilor feminine ce reprezintă pentru mine adevărate modele în plan profesional și uman și care îmi oferă, zi de zi, inspirația, încrederea și determinarea de a continua munca în profesia de avocat”
PNSA, alături de ALD Automotive la fuziunea cu LeasePlan în Ayvens
Women Lawyers | De vorbă cu Andreea Bende, Partener BACIU PARTNERS și unul dintre fondatorii firmei: ”Femeile avocat joacă un rol important în promovarea eticii și a responsabilității sociale în afaceri, având un impact pozitiv asupra comunităților și societății în ansamblu. Ele aduc perspective diverse și abilități unice în negocieri și strategii legale”
LegiTeam | Voicu & Asociații is looking for Junior level Business Lawyers
Țuca Zbârcea & Asociații aniversează 20 de ani de activitate
ZRVP, alături de dezvoltatorul imobiliar Hagag Development Europe la deschiderea primului hotel Radisson RED din România
NNDKP dezvoltă una dintre cele mai solide practici locale de Dreptul Mediului, cu mandate de impact în industrii cheie, consultanță sofisticată și reprezentare în litigii complexe, gestionate de o echipă specializată | Mădălina Vasile, coordonatoarea practicii: ”Oferirea de asistență personalizată, adaptată realităților juridice și identificarea unor soluții practice și fezabile pentru problemele clienților vor rămâne prioritare”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...