
Companiile cu o bună comunicare online înregistrează creşteri ale cifrei de afaceri de până la 25% (studiu)
07 Aprilie 2021
AgerpresConform Mediapost Martech, un buget minim anual alocat promovării online ar trebui să se ridice la circa 20.000 de euro, pentru un IMM cu o cifră de afaceri de sub 500.000 de euro.
Companiile care mizează pe o bună comunicare online, bazată pe analiza activităţii concurenţei, obţin o creştere a cifrei de afaceri între 5% şi 25%, în funcţie de industrie şi bugetul alocat, reiese dintr-un studiu publicat miercuri.
Conform Mediapost Martech, un buget minim anual alocat promovării online ar trebui să se ridice la circa 20.000 de euro, pentru un IMM cu o cifră de afaceri de sub 500.000 de euro.
Pe de altă parte, neglijarea unei strategii online complete bazate pe analiza temeinică a propriului business, în comparaţie directă cu activitatea concurenţei, poate conduce la oportunităţi nevalorificate, de până la 25% din cifra de afaceri pentru companiile cu o prezenţă redusă sau arbitrară pe internet.
"Dacă înainte de martie 2020, aproape 50% dintre companiile din România aveau un website, iar doar 5% dintre magazinele fizice erau prezente pe internet, în ultimul an, mediul de afaceri a fost practic obligat să acorde un interes sporit mediului online şi să accelereze transformarea digitală, care este o temă discutată de mulţi ani. Vânzările online au crescut cu 32% în 2020 şi au reprezentat o zecime din totalul vânzărilor de retail. Produsele din categoria casă şi grădină au înregistrat cea mai mare creştere în căutările din 2020, cu 39% mai mult faţă de 2019", a explicat Adrian Alexandrescu, managing partner al Mediapost Martech.
Potrivit raportului Global Media Intelligence, realizat în 2020, aproape trei sferturi (74%) din populaţia României este activă online, iar românii petrec aproximativ şapte ore pe zi navigând pe Internet.
În ceea ce priveşte majorarea vânzărilor online, în 2020 comparativ cu 2019, cel mai important salt, de 400%, s-a observat pe categoria produselor alimentare, urmată de segmentul de sport şi fitness - cu 250%, iar pe locul al treilea se află decoraţiunile pentru casă, jucăriile şi cărţile (+150%).
Mediapost Martech este parte a grupului Mediapost, care include şi agenţia de comunicare interactivă Interactions, precum şi alte companii de comunicare şi marketing direct. Grupul este activ de peste 20 ani pe piaţa românească, fiind prezent şi pe alte patru pieţe europene (Franţa, Spania, Portugalia şi Bulgaria).
Grupul Mediapost a înregistrat o cifră de afaceri de peste 175 de milioane de lei, în 2020, în creştere cu 54 de milioane de lei, comparativ cu anul anterior.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 14646 / 19531 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Finanțările sindicalizate își păstrează poziția solidă, iar club-deal-urile câștigă teren pe piață, spun avocații din practica de Banking & Finance de la NNDKP | Valentin Voinescu (Partener): ”Am remarcat o creștere a interesului din partea fondurilor de investiții și a creditorilor non-bancari. Profilul clientului a evoluat: companiile sunt mai bine informate, mai receptive la structuri mixte și tot mai interesate de optimizarea costurilor și a structurii de capital”
Cei mai buni profesioniști în domeniul brevetelor, văzuți de ”IAM Patent 1000 - 2025” | NNDKP, ZRVP și Dincă & Speciac au cea mai bună poziționare, iar Mușat & Asociații și Baciu Partners sunt în prim plan. Ce firme au cei mai mulți avocați listați și ce spun clienții despre aceștia
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Liana Ștefana Bonca, 85 de puncte, printre primii intrați în anul 2022: “Facultatea vine cu provocări însemnate, iar examenele te testează în moduri neașteptate, cerând mai mult decât ai crezut vreodată că poți oferi. Totuși, în mijlocul acestui tumult și a nesiguranței cu care încă mă confrunt, am credința profundă că munca și pasiunea pot transforma chiar și cele mai grele obstacole în realizări”
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | CMS câștigă titlul de de “Firma anului în România”. Un avocat in-house local, desemnat ”General Counsel of the Year” pentru regiune
Tranzacție rară pe piața românească | Cum au lucrat avocații Legal Ground în proiectul legat de achiziția unor obligațiuni ‘tokenizate’, înregistrate și tranzacționate prin sistemul blockchain. Mihai Dudoiu (Partener): ”Pe lângă aspectele comune unor proiecte de finanțare ‘clasice’, a fost necesară integrarea unei componente de fintech. Arhitectura juridică a trebuit adaptată unui cadru relativ nou și încă în formare din punct de vedere normativ”
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Filip & Company a asistat consorțiul de bănci în legătură cu prima emisiune de obligațiuni verzi a Electrica, în valoare de 500 de milioane de euro. Alexandru Bîrsan (managing partner) și Olga Niță (partener) au coordonat echipa
Țuca Zbârcea & Asociații salvează Asociația Municipală de Fotbal București de la dizolvare | Dosarul, preluat abia după pronunțarea hotărârii definitive de dizolvare. Dan Cristea (Partener): “Admiterea unei căi extraordinare de atac este un eveniment”
BizLawyer îi prezintă pe avocații care au devenit parteneri în ultimele runde de promovări | Corina Roman, avocat format în câteva firme mari, spune că a regăsit „cu drag”, la BACIU PARTNERS, aceeași preocupare pentru knowledge și dedicare față de mandatele primite de la clienți. “Nu am crezut niciodată că voi lucra într-un proiect cu sateliți, dar iată că aici am avut această ocazie. Și mi-a plăcut enorm, pentru că m-a scos din zona de confort. Acum, datorită acelei experiențe, știm mai multe și putem explora și acest tip de proiecte la nivel de echipă”
BRD coordonează un club loan de 190 mil. € pentru NE Property BV. Avocații CMS au consiliat consorțiul bancar în această finanțare
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...