ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Companiile cu o bună comunicare online înregistrează creşteri ale cifrei de afaceri de până la 25% (studiu)

07 Aprilie 2021   |   Agerpres

Conform Mediapost Martech, un buget minim anual alocat promovării online ar trebui să se ridice la circa 20.000 de euro, pentru un IMM cu o cifră de afaceri de sub 500.000 de euro.

 
 
Companiile care mizează pe o bună comunicare online, bazată pe analiza activităţii concurenţei, obţin o creştere a cifrei de afaceri între 5% şi 25%, în funcţie de industrie şi bugetul alocat, reiese dintr-un studiu publicat miercuri.
 
Conform Mediapost Martech, un buget minim anual alocat promovării online ar trebui să se ridice la circa 20.000 de euro, pentru un IMM cu o cifră de afaceri de sub 500.000 de euro.
 
Pe de altă parte, neglijarea unei strategii online complete bazate pe analiza temeinică a propriului business, în comparaţie directă cu activitatea concurenţei, poate conduce la oportunităţi nevalorificate, de până la 25% din cifra de afaceri pentru companiile cu o prezenţă redusă sau arbitrară pe internet.
 
"Dacă înainte de martie 2020, aproape 50% dintre companiile din România aveau un website, iar doar 5% dintre magazinele fizice erau prezente pe internet, în ultimul an, mediul de afaceri a fost practic obligat să acorde un interes sporit mediului online şi să accelereze transformarea digitală, care este o temă discutată de mulţi ani. Vânzările online au crescut cu 32% în 2020 şi au reprezentat o zecime din totalul vânzărilor de retail. Produsele din categoria casă şi grădină au înregistrat cea mai mare creştere în căutările din 2020, cu 39% mai mult faţă de 2019", a explicat Adrian Alexandrescu, managing partner al Mediapost Martech.
 
Potrivit raportului Global Media Intelligence, realizat în 2020, aproape trei sferturi (74%) din populaţia României este activă online, iar românii petrec aproximativ şapte ore pe zi navigând pe Internet.
 
În ceea ce priveşte majorarea vânzărilor online, în 2020 comparativ cu 2019, cel mai important salt, de 400%, s-a observat pe categoria produselor alimentare, urmată de segmentul de sport şi fitness - cu 250%, iar pe locul al treilea se află decoraţiunile pentru casă, jucăriile şi cărţile (+150%).
 
Mediapost Martech este parte a grupului Mediapost, care include şi agenţia de comunicare interactivă Interactions, precum şi alte companii de comunicare şi marketing direct. Grupul este activ de peste 20 ani pe piaţa românească, fiind prezent şi pe alte patru pieţe europene (Franţa, Spania, Portugalia şi Bulgaria).
 
Grupul Mediapost a înregistrat o cifră de afaceri de peste 175 de milioane de lei, în 2020, în creştere cu 54 de milioane de lei, comparativ cu anul anterior. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 12711 / 17596
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
RTPR a asistat PragmaGO la intrarea pe piața din România prin achiziția Omnicredit. Echipa a fost coordonată de Alina Stăvaru (Partner) și Ianita Țui (Counsel)
Andreea Zvâc face un pas înainte în carieră și devine Partener în cadrul biroului Wolf Theiss din București | Bryan W. Jardine (Managing Partner): Promovarea sa reflectă nu numai contribuțiile profesionale remarcabile la dezvoltarea departamentului său, ci și rolul semnificativ în consolidarea poziției generale a firmei pe piața din România
Bondoc & Asociații a asistat TDI Renewables, unul dintre principalii actori în domeniul dezvoltării regenerabile, într-o restructurare internațională
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihaela Scărlătescu, Head of legal - Farmexim: „Când ești managerul unei echipe de legal, rolul nu se rezumă doar în a asigura îndeplinirea sarcinilor, ci este de fapt mai mult orientat spre partea umană. Cresc echipe, cresc oameni de niște ani buni și nu există satisfacție mai mare ca atunci când vezi transformarea acestora, acolo unde există ‘sămânța dorinței de a evolua ’ ”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Avansul cheltuielilor arbitrale (Powered by ZRVP)
„The Lawyer European Awards 2024”| Patru firme cu activitate în România concurează pentru titlu la secțiunea ”Law Firm of the Year: South Eastern Europe” | Popescu & Asociații și TZA, pe lista scurtă a premianților. ZRVP, pentru a treia oară în ultimii cinci ani, printre finaliștii secțiunii ”European litigation team of the year”
Rising Stars | Tudor Bonifate, primul admis la Facultatea de Drept și mai apoi șef de promoție în 2022, cu media 10, a ales să profeseze ca avocat la Țuca Zbârcea & Asociații: ”Învăț permanent – de la avocații care mă coordonează, de la colegii mei avocați, de la profesorii cu care am șansa de a colabora la facultate, de la studenții mei. Cred că avocatura mă face un profesor mai bun, după cum profesoratul mă face un avocat mai bun”
Încă un spin-off în piața avocaturii | Luminița Popa și Miruna Suciu, fondatoarele Suciu Popa, o iau pe drumuri diferite. Popa Legal se va focusa pe practica de arbitraj, iar Suciu Partners anunță consolidarea echipei
Țuca Zbârcea & Asociații apără interesele statului român în litigiul inițiat de Damen Holding la Curtea de Arbitraj de la Viena | Legea 187 ̸ 2023 referitoare la guvernanța corporativă a întreprinderilor publice a pus pe butuci modelul de cooperare cu investitorul olandez la Damen Shipyards Mangalia SA, o companie în care statul deține 51%, prin Șantierul Naval 2 Mai SA. Pierderea litigiului antrenează plata unor ”despăgubiri semnificative”
Mușat & Asociații intră în arbitrajul ICSID inițiat de bulgarii de la Eurohold și va lupta, de partea statului român, cu Pinsent Masons și DGKV. Reclamanții și-au ales un arbitru din Anglia
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocați stagiari
LegiTeam | Mitel & Asociatii caută avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...