Cushman & Wakefield Echinox își diversifică serviciile și lansează o nouă linie de business
20 Iulie 2023 BizLawyer
Serviciile pe care Cushman & Wakefield Echinox le propune se bazează pe trei componente: crearea si organizarea de evenimente si actiuni pentru chiriași, servicii de digital marketing și implementarea de tehnologii prop-tech, inclusiv aplicații mobile, care să faciliteze interacțiunea dintre proprietari, companiile chiriase, angajații chiriașilor si comunitatea în care aceșțtia își desfășoară activitatea.
Compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox își diversifică aria de servicii oferite proprietarilor de clădiri de birouri prin intermediul departamentului de Asset Services și lansează o linie de business care are ca obiectiv crearea și implementarea de programe si evenimente precum și identificarea de instrumente menite să sustină companiile chiriașe în demersurile și strategiile de a atrage și a reține angajații în birouri.
Mihaela Petruescu, Head of Asset Services Cushman & Wakefield Echinox: “Vedem o schimbare în ceea ce privește abordarea proprietarilor și a chiriașilor vizavi de spațiile de birouri. Astfel, atenția acestora s-a mutat de la a readuce oamenii la birou către a găsi cele mai bune motive de a avea un spațiu de birouri în care angajații să simtă apartenența la un brand (fie că este brand-ul companiei la care lucrează, fie că este o clădire de birouri de renume în care au sediu) și la o comunitate, care le oferă contexte valoroase de socializare, interacțiune si colaborare. În acest sens, experiența angajaților la birou a devenit extrem de importantă și este un punct relevant pe agenda tuturor decidenților. Conform celui mai recent studiu realizat de Cushman & Wakefield la nivel global - “What Occupiers Want” disponibilitatea forței de muncă și retenția talentelor reprezintă una dintre cele mai importante criterii atunci când vine vorba de deciziile legate de închiriera de spații de birouri, ceea ce se transpune în preocuparea deopotrivă a proprietarilor, cât și a chiriașilor de a crea și implementa acțiuni, programe sau evenimente pentru comunitatea din clădiri”.
Mihaela Petruescu, Head of Asset Services Cushman & Wakefield Echinox: “Vedem o schimbare în ceea ce privește abordarea proprietarilor și a chiriașilor vizavi de spațiile de birouri. Astfel, atenția acestora s-a mutat de la a readuce oamenii la birou către a găsi cele mai bune motive de a avea un spațiu de birouri în care angajații să simtă apartenența la un brand (fie că este brand-ul companiei la care lucrează, fie că este o clădire de birouri de renume în care au sediu) și la o comunitate, care le oferă contexte valoroase de socializare, interacțiune si colaborare. În acest sens, experiența angajaților la birou a devenit extrem de importantă și este un punct relevant pe agenda tuturor decidenților. Conform celui mai recent studiu realizat de Cushman & Wakefield la nivel global - “What Occupiers Want” disponibilitatea forței de muncă și retenția talentelor reprezintă una dintre cele mai importante criterii atunci când vine vorba de deciziile legate de închiriera de spații de birouri, ceea ce se transpune în preocuparea deopotrivă a proprietarilor, cât și a chiriașilor de a crea și implementa acțiuni, programe sau evenimente pentru comunitatea din clădiri”.
Prin noua linie de business firma își propune ca, împreună cu proprietarii de clădiri de birouri, să identifice nevoile angajaților atunci când vine vorba de spațiul de birouri și să implementeze soluții personalizate pentru fiecare clădire în parte în funcție de aceste nevoi.
Cea mai mare provocare pentru toate organizațiile este să înțeleagă și să se adapteze la noua abordare privind modul de lucru și să alinieze spațiile de birouri la noile comportamente.
Serviciile pe care Cushman & Wakefield Echinox le propune se bazează pe trei componente: crearea si organizarea de evenimente si actiuni pentru chiriași, servicii de digital marketing și implementarea de tehnologii prop-tech, inclusiv aplicații mobile, care să faciliteze interacțiunea dintre proprietari, companiile chiriase, angajații chiriașilor si comunitatea în care aceșțtia își desfășoară activitatea.
Departamentul de Asset Services al Cushman & Walefield Echinox administrează în prezent un portofoliu de proiecte imobiliare de aproape 500.000 metri pătrați pe toate segmentele de piață, inclusiv clădiri de birouri. Pe segmentul de birouri compania administrează o serie de clădiri emblematice din București, printre care putem aminti Floreasca Park, Tiriac Tower, Mendeleev Office 5 și Eminescu Offices.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 6384 / 20686 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Victorie Mușat & Asociații pentru o companie membră a Grupului TIU: fapte de concurență neloială săvârșite ocult, sancționate de instanță | Hotărârea setează un reper jurisprudențial în materia concurenței neloiale
Bondoc & Asociații a asistat ENGIE în achiziția unuia dintre cele mai mari proiecte eoliene din România. De cealaltă parte, Schoenherr a stat alături de Greenvolt Power pe tot parcursul tranzacției, care a implicat o structură contractuală complexă și multiple considerente de reglementare. Echipele, coordonate de Monica Iancu și Monica Cojocaru
Cea mai mare fuziune din istoria avocaturii de business: Hogan Lovells și Cadwalader, Wickersham & Taft au anunțat intenția de a se combina într-o singură firmă
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
PNSA a asistat Grupul Société Générale în finalizarea vânzării BRD Pensii. Echipa, coordonată de Silviu Stoica (Avocat Asociat) și Florian Nițu (Avocat Asociat Coordonator)
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





