eJobs index salarial | Apropierea sărbătorilor de iarnă crește numărul de angajări în merchandising și promoții. Un promoter câștigă aproximativ 2.500 de lei net, iar un decorator de vitrine 2.800 de lei
24 Noiembrie 2022 BizLawyer
Coordonatorii comerciali încasează salarii medii de 3.000 de lei, iar un job de ambalator sau de hostess vine cu o medie salarială de 2.000, respectiv 2.500 de lei.
| |
1.800 de joburi în merchandising și promoții au fost scoase la bătaie în ultima lună, companiile pregătind campaniile și evenimentele de final de an. Cele mai multe aparțin angajatorilor din retail, turism și industria alimentară și se adresează aproape exclusiv candidaților tineri, aflați la început de carieră. Mai mult de jumătate dintre aceste joburi sunt pentru București, în timp ce Timișoara, Iași, Cluj-Napoca și Craiova sunt următoarele orașe în funcție de numărul de locuri de muncă disponibile.
„Este un segment de activitate în care media salarială este sub nivelul salariului mediu net pe economie și asta se întâmplă pentru că vorbim de joburi care nu cer nici foarte multă experiență, nici un nivel ridicat de specializare. În cea mai mare parte, vizează candidații din segmentul entry level, iar acest lucru se reflectă în salariile oferite. În plus, este un sector puternic influențat de sezonalitate, ale cărui vârfuri sunt înregistrate vara, înaintea sezonului estival, și iarna, înaintea sărbătorilor”, spune Roxana Drăghici, head of Sales în cadrul eJobs România.
„Este un segment de activitate în care media salarială este sub nivelul salariului mediu net pe economie și asta se întâmplă pentru că vorbim de joburi care nu cer nici foarte multă experiență, nici un nivel ridicat de specializare. În cea mai mare parte, vizează candidații din segmentul entry level, iar acest lucru se reflectă în salariile oferite. În plus, este un sector puternic influențat de sezonalitate, ale cărui vârfuri sunt înregistrate vara, înaintea sezonului estival, și iarna, înaintea sărbătorilor”, spune Roxana Drăghici, head of Sales în cadrul eJobs România.
Potrivit datelor Salario, comparatorul salarial marca eJobs, salariul mediu al celor care lucrează în merchandising și promoții este de 2.800 de lei pe lună. Un promoter câștigă aproximativ 2.500 de lei, în timp ce media pentru un decorator de vitrine ajunge la 2.800 de lei. Coordonatorii comerciali încasează salarii medii de 3.000 de lei, iar un job de ambalator sau de hostess vine cu o medie salarială de 2.000, respectiv 2.500 de lei.
„Vedem, în acest domeniu, destul de mulți tineri care caută joburi de tipul project based sau part time. Este vorba în special de studenți, dornici să își suplimenteze veniturile în timpul liber, cu ajutorul unui job care să le permită, în același timp, să meargă și la cursuri. Este un sector foarte accesibil pentru ei, însă în care vedem și o rată de fluctuație considerabilă. Aproape jumătate din numărul total de aplicări din ultima lună pentru joburile din merchandising / promoții aparține candidaților din categoria de vârstă 18-24 de ani”, mai spune Roxana Drăghici.
Cel mai bine plătiți angajați din merchandising sunt cei care ocupă poziții ce necesită studii superioare și experiență. Datele Salario indică, astfel, un salariu mediu net de 8.000 de lei pentru joburile de brand manager sau 5.500 de lei pentru cele de graphic designer. Un key account manager, un economist sau un manager de proiect sunt alte posturi pentru care salariile medii oferite variază între 4.500 și 5.000 de lei.
În ultima lună, pe eJobs.ro au fost înregistrate aproape 55.000 de aplicări pentru locurile de muncă din merchandising și promoții. 97% din aplicări sunt pentru joburile care necesită prezența fizică la birou sau pe teren, 2,7% sunt pentru cele care acceptă colaborările remote și doar 0,3% sunt pentru străinătate.
Cele mai mici salarii MEDII nete introduse până în acest moment de către angajații din merchandising și promoții sunt pentru:
• Operator introducere date - 1.700 de lei
• Ambalator – 2.000 de lei
• Hostess - 2.500 de lei
• Asistent comercial - 2.500 de lei
• Manager de proiect junior - 2.550 de lei
Orașele cu cele mai mici salarii MEDII nete din merchandising și promoții sunt:
• Slatina: 1.500 de lei
• Deva: 1.541 de lei
• Brăila: 1.700 de lei
• Tulcea: 1.800 de lei
• Botoșani: 1.800 de lei
Orașele cu cele mai mari salarii MEDII nete din merchandising și promoții sunt:
• București : 3.000 de lei
• Cluj - Napoca: 2.700 de lei
• Timișoara: 2.700 de lei
• Brașov: 2.600 de lei
• Sibiu: 2.500 de lei
Iată și care sunt pozițiile pentru care s-au înregistrat cele mai mari valori salariale din acest domeniu:
• Brand manager: salariul mediu net la nivel național – 5.500 de lei, salariul maxim introdus în Salario – 8.000 lei
• Merchandiser vizual: salariul mediu net la nivel național – 2.800 de lei, salariul maxim introdus în Salario - 6.000 lei
• Graphic designer: salariul mediu net la nivel național – 3.800 de lei, salariul maxim introdus în Salario - 5.500 de lei
• Economist: salariul mediu net la nivel național - 3.800 de lei, salariul maxim introdus în Salario - 4.500 lei
• Coordonator proiecte: salariul mediu net la nivel național – 4.300 lei, salariul maxim introdus în Salario – 4.500 lei
În acest moment, pe eJobs.ro, cea mai mare platformă de recrutare din România, sunt disponibile 30.000 de locuri de muncă. Peste 480.000 de specialiști și-au introdus veniturile până în prezent în Salario comparatorul de salarii marca eJobs.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 8781 / 20657 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Kinstellar a consiliat GEA Group, firmă cu operațiuni în peste 150 de țări, cu privire la crearea unui joint venture cu RebelDot, companie de tehnologie din Cluj-Napoca. Echipa care a gestionat proiectul a fost condusă de Rusandra Sandu (Partner) și Mihai Stan (Managing Associate)
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
NNDKP, Popescu & Asociații și ZRVP au cei mai mulți profesioniști listați în Benchmark Litigation - 2025. Ce avocați au intrat în liga „Litigation Stars” și prin ce s-au remarcat firmele aflate în plutonul de forță al practicii
Mușat & Asociații confirmă, în Real Estate, forța unei echipe obișnuite să lucreze sub presiunea timpului și a reglementărilor, menținând proiectele pe un traseu sigur de la due diligence la implementare | De vorbă cu Monia Dobrescu (Partener) despre combinația de rigoare juridică, luciditate în evaluarea riscurilor și creativitate în soluții, într-o periodă plină de provocări
NNDKP confirmă, prin practica de Litigii, că este prima opțiune pentru companiile care au nevoie de reprezentare în dosare cu miză de sute de milioane de euro, în instanțe și arbitraje la curți internaționale | De vorbă cu Emil Bivolaru (Partener Executiv) și Sorina Olaru (Partner) despre combinația dintre strategie, tehnologie și echipe capabile să ducă la capăt dosare complexe cu soluții favorabile, construite pe argumente solide, într-o piață a disputelor sofisticată
Patru firme de avocați din România, evidențiate pentru activitatea în domeniul Competition ̸ Antitrust | NNDKP, CMS, TZA și D&B David și Baias au intrat în topul global al firmelor cu cea mai bună practică de concurență. Cine sunt avocații evidențiați de GCR 100 – 2026 și care au fost proiectele care au adus recunoaștere echipelor locale
ZRVP, desemnată din nou „Firma de Avocatură a Anului din România” la Lexology Index Awards 2025 | Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner): Un premiu obținut doi ani la rând spune un lucru simplu: că echipa merge în direcția bună. O astfel de recunoaștere confirmă nivelul profesional atins și, în același timp, ne obligă să rămânem la fel de exigenți
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





