ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Genesis Property: Aproape 47% dintre angajați și-ar dori săptămâna de lucru de 4 zile

06 Iunie 2025   |   BizLawyer

Peste jumătate vor să vină cel puțin 3-4 zile la birou, pentru activitățile recreative și sociale care îi ajută să fie mai productivi

 
 
Echilibrul între viața personală și cea profesională a devenit o prioritate pentru angajați, iar aproape 63% spun că reușesc să-l gestioneze mai bine în 2025 față de anii trecuți. Totuși, mulți simt că e loc de mai bine: aproape jumătate ar prefera o săptămână de lucru de 4 zile, potrivit unui sondaj Genesis Property realizat în aprilie-mai 2025, pe un eșantion de 1.012 respondenți la nivel național.

Totodată, mai mult de jumătate dintre respondenți (52%) vor să lucreze fizic de la birou cel puțin 3-4 zile pe săptămână, în contextul în care 69% au subliniat că activitățile recreative și sociale la birou le influențează munca în mod pozitiv.

„Într-o lume în care granițele dintre viața personală și cea profesională se estompează, oamenii caută mai mult decât un job - caută un echilibru, un ritm care să le permită să performeze, dar și să rămână conectați cu ceea ce contează pentru ei. Tot mai mulți angajați vorbesc deschis despre nevoia de timp, spațiu și sens nu doar pentru proiecte profesionale, ci și pentru familie, sănătate și pasiunile lor. Acum nu mai vorbim doar despre work-life balance ca beneficiu, ci despre o fuziune armonioasă între muncă și viața personală. Acolo unde cultura organizațională susține această armonie, oamenii nu doar că rămân, ei cresc, se implică și contribuie. Echilibrul nu înseamnă să le faci pe toate, ci să fii prezent și întreg în tot ce faci”, a spus Elena Panait, Head of Leasing & ComYunitY.


Crearea unui programul flexibil (41,4%), acțiuni de socializare cu echipa (40,8%) și pauze active (37,5%) sunt pricipalele activități pe care angajații le fac la job ca să mențină acest echilibru. În ceea ce privește activitățile efectuate împreună cu echipa de lucru, cei mai mulți (42%) susțin că fac plimbări în aer liber, în timpul zilei, iar 38,3% merg în teambuilding-uri sau participă la alte activități cu echipa.

La capitolul facilități la birou pentru un mai bun echilibru între viața personală și cea profesională, cei mai mulți (38,2%) și-ar dori beneficii oferite de angajator (ex. servicii de masaj, fructe, evenimente, training-uri etc.), spații de relaxare (32%) și birouri ergonomice și spații de lucru personalizate (27,8%).

Genesis Property își propune, pe termen lung, să să finalizeze ultima etapă a YUNITY Park - un campus vizionar conceput de Liviu Tudor, care transformă radical modul în care muncim. Primele două faze finalizate au atras investiții de peste 30 de milioane de euro. Următoarea etapă, denumită Innovation Center, urmează să fie inaugurată în decurs de 12 luni, în urma unei investiții suplimentare de 20 de milioane de euro. 

Sondajul a fost realizat de Genesis Property și a analizat care sunt dorințele angajaților pentru obținerea unui echilibru mai bun între viața personală și cea profesională, fiind desfășurat în aprilie-mai 2025, la nivel național, prin platforma iVox, pe un eșantion total de 1.012 utilizatori de internet din România. Peste 45% dintre participanți sunt de sex feminin, iar aproape 46% au un venit net mai mare de 5.000 de lei.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1440 / 20686
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Victorie Mușat & Asociații pentru o companie membră a Grupului TIU: fapte de concurență neloială săvârșite ocult, sancționate de instanță | Hotărârea setează un reper jurisprudențial în materia concurenței neloiale
Bondoc & Asociații a asistat ENGIE în achiziția unuia dintre cele mai mari proiecte eoliene din România. De cealaltă parte, Schoenherr a stat alături de Greenvolt Power pe tot parcursul tranzacției, care a implicat o structură contractuală complexă și multiple considerente de reglementare. Echipele, coordonate de Monica Iancu și Monica Cojocaru
Cea mai mare fuziune din istoria avocaturii de business: Hogan Lovells și Cadwalader, Wickersham & Taft au anunțat intenția de a se combina într-o singură firmă
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
PNSA a asistat Grupul Société Générale în finalizarea vânzării BRD Pensii. Echipa, coordonată de Silviu Stoica (Avocat Asociat) și Florian Nițu (Avocat Asociat Coordonator)
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...