ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Magazinele online au raportat venituri în creştere cu 1,5%, de Black Friday (agenţie)

17 Noiembrie 2022   |   Agerpres

Conform Limitless Agency, cea mai mare comandă înregistrată cu ocazia perioadei cu cele mai importante reduceri din an a fost un televizor vândut cu 148.731 de euro.

 
 
Magazinele online au înregistrat, de Black Friday, venituri în valoare de aproape 21 milioane de euro, în creştere cu 1,5% faţă de perioada similară a anului trecut, arată datele publicate, joi, de una dintre cele mai mari agenţii de marketing online din România.
 
Conform Limitless Agency, cea mai mare comandă înregistrată cu ocazia perioadei cu cele mai importante reduceri din an a fost un televizor vândut cu 148.731 de euro.
 
Raportat la perioada analizată, magazinele online au raportat creşteri între 5% şi 10% în total vânzări. Astfel, veniturile sunt mai mari cu 1,5% (aproape 21 milioane euro), numărul de comenzi mai mari cu 3% (150.499), venitul mediu per utilizator mai mare cu 6,2% (doi euro) şi rata de conversie mai mare cu 1% (la 2,4%).
 
Pe de altă parte, scăderi s-au înregistrat la comanda medie - cu 2% (la 126 euro), numărul de utilizatori - cu 3% (5 milioane de useri) şi numărul de sesiuni în e-shops - cu 5% (la 7,6 milioane sesiuni).
 
Potrivit sursei citate, în topul industriilor cu cele mai mari venituri în weekend-ul de Black Friday 2022 s-au aflat: IT&C (16 milioane de euro, în scădere cu 1,4% faţă de 2021); Fashion (1,8 milioane euro, +8,5%); Casă & Grădină (700.000 de euro, +30,5%); Auto (694.000 de euro, +19,7%); Librărie (260.000 de euro, -3,2%); Beauty (195.000 de euro, +163,3%); Baby (172.000 de euro, +31,7%); Bijuterii (142.000 de euro, -21,6%); Pharma (138.000 de euro, +59,5%); Food (136.000 de euro, -14,6%).
 
Totodată, în perioada 1-13 noiembrie, comparativ cu perioada similară din anul trecut, au fost înregistrate creşteri privind comanda medie - cu aproape 4% (la aproape 116 euro/comandă) şi la venitul mediu/utilizator - cu 6% (la 1,68 euro).
 
În acelaşi timp, a scăzut cu 10% numărul de comenzi, la peste 382.000, cu 7,6% în cazul veniturilor (44,3 milioane euro), numărul de utilizatori - cu 3% (aproape 17 milioane useri), numărul de sesiuni în e-shops - cu 2,8% (peste 24 milioane sesiuni) şi rata de conversie - cu 2,6% (la 2,05%).
 
Analiza Limitless Agency arată că primele trei industrii cu cele mai mari vânzări, în perioada 1-13 noiembrie, au fost; IT&C (32 milioane de euro, în scădere cu 11,8% vs 2021), Fashion (aproape 4,5 milioane de euro, +cu 9,4%) şi Auto (1,6 milioane de euro, -6,9%).
 
Datele incluse în analiza de specialitate au fost colectate de la 568 de magazine online.
 
Limitless Agency este una dintre cele mai mari agenţii de marketing online din România, ce oferă soluţii complete de promovare digital, Pay-Per-Click (PPC), Google Ads, Facebook Ads, SEO, Automatizări pentru Shopping şi analiză de date. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 8137 / 19942
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Lawyer – Associate ̸ Senior Associate (1-6 years) | Banking & Finance | Reff & Associates
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 2 - 6 years Attorney at Law | Dispute Resolution
BOHÂLȚEANU ȘI ASOCIAȚII recrutează avocați stagiari cu 0-3 ani experienta in profesie
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Lexology Capital Markets Rankings 2025 | Cine sunt avocații români care se remarcă în practica de piețe de capital: Anca Simeria (partener, Popescu & Asociații) este considerată „Thought Leaders”. Zsuzsa Csiki (partener, Kinstellar), evidențiată pe segmentul de ”Structured Finance”, iar Loredana Chițu (partener Dentons, în secțiunea ”Debt & Equity”. Un semnal că piața locală poate seta standarde și concura cu jurisdicții consacrate
Voicu & Asociații is looking for Junior level Business Lawyers
ZRVP a asistat UniCredit Bank în materia relațiilor de muncă în contextul fuziunii cu Alpha Bank Romania. Cătălin Micu (partener) a coordonat proiectul, alți trei avocați, în prim plan | Buna colaborare cu factorii cheie din proiect și focusul pe comunicarea eficientă în cadrul organizațiilor implicate a făcut ca toate etapele planificate să fie implementate și inerentele provocări să fie depășite cu succes
Filip & Company asistă Continental și divizia sa ContiTech în procesul de vânzare a unității de business Original Equipment Solutions către Regent | Echipa implicată în proiect a fost coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner)
Bohâlțeanu și Asociații a asistat Grupul Ion Moș în achiziția brandului românesc Lucas Bites, o etapă importantă în strategia de expansiune a grupului. Echipa de proiect, coordonată de Ionuț Bohâlțeanu (Head of Corporate ̸ M&A)
Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner ZRVP) va susține un curs de arbitraj la INPPA: “Noțiuni introductive de arbitraj comercial – un ghid practic pentru începători”, desfășurat în cinci ateliere | Înscrierile se fac până pe 7 octombrie
Kinstellar, local counsel în regiunea CEE pentru GTCR, cumpărătorul Zentiva, într-o tranzacție de 4,1 miliarde euro. Rusandra Sandu (Partner) a coordonat echipa în jurisdicția locală | Kirkland & Ellis și Freshfields au fost lead counsels
Clifford Chance Badea își consolidează practica de Corporate M&A și Real Estate prin recrutarea Flaviei Petcu-Ciurel ca Senior Associate
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...