
Mai mult de jumătate dintre români îşi doresc un loc de muncă care să fie ‘zen’ (sondaj)
21 Martie 2025
AgerpresÎn acelaşi timp, 38% vor un birou în conceptul de "food truck", care să le ofere opţiuni de lucru flexibile, diverse şi uşor de personalizat în funcţie de nevoi, iar 26% ar prefera conceptul "all you can eat", adică resurse şi beneficii nelimitate la birou.
Peste jumătate dintre români (55%) descriu biroul ideal ca fiind un loc "zen", în timp ce aproape un sfert (23%) îşi doresc un birou tehnologizat şi digitalizat, care să le simplifice activitatea, arată rezultatele unui sondaj de specialitate, publicat vineri.
Conform datelor centralizate de Genesis Property, 15% dintre respondenţi consideră că modul de lucru ideal este mai degrabă într-un birou "nomad", care le permite să lucreze de oriunde.
În acelaşi timp, 38% vor un birou în conceptul de "food truck", care să le ofere opţiuni de lucru flexibile, diverse şi uşor de personalizat în funcţie de nevoi, iar 26% ar prefera conceptul "all you can eat", adică resurse şi beneficii nelimitate la birou.
Conform datelor centralizate de Genesis Property, 15% dintre respondenţi consideră că modul de lucru ideal este mai degrabă într-un birou "nomad", care le permite să lucreze de oriunde.
În acelaşi timp, 38% vor un birou în conceptul de "food truck", care să le ofere opţiuni de lucru flexibile, diverse şi uşor de personalizat în funcţie de nevoi, iar 26% ar prefera conceptul "all you can eat", adică resurse şi beneficii nelimitate la birou.
De asemenea, aproape 20% dintre români înclină spre un birou în stil "fine dining", cu experienţe şi facilităţi premium, timp în care 17% ar alege soluţii standard, rapide şi eficiente, de tip "fast food", chiar dacă nu sunt neapărat cele mai sănătoase pentru echilibrul lor personal şi profesional.
Totodată, mai mult de două treimi (67%) din totalul celor chestionaţi spun că designul şi facilităţile biroului le influenţează productivitatea şi satisfacţia la locul de muncă într-o măsură mare sau foarte mare. Peste 36% dintre angajaţi ar vrea mai multe beneficii oferite de angajator, aproape 30% mai multe spaţii ergonomice şi personalizate, iar mai mult de un sfert vor zone dedicate pentru relaxare.
În ceea ce priveşte aşteptările pe care le au de la angajatorul lor, peste 30% vor să aibă beneficii extra-salariale mai consistente şi aproape 16% cer facilităţi mai bune pentru spaţiile lor de lucru.
Referitor la programul ideal de lucru în 2025, aproximativ 34% afirmă că acesta ar fi lucrul integral de la birou, aproape 25% ar vrea 3-4 zile pe săptămână de la birou, în timp ce mai puţin de 24% ar dori integral remote.
Sondajul a fost realizat de Genesis Property şi a analizat care sunt cerinţele şi aşteptările angajaţilor în 2025, fiind desfăşurat în perioada ianuarie - februarie 2025, la nivel naţional, prin platforma iVox, pe un eşantion total de 1.175 utilizatori de Internet din România. Circa 48% dintre participanţi sunt de sex feminin, iar aproape 57% au un venit net mai mare de 5.000 de lei.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 1320 / 20048 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Țuca Zbârcea & Asociații, la finalizarea proiectului în care a asistat Vodafone România la achiziția Telekom România Mobile Communications: O tranzacție de durată, sofisticată, care a necesitat multă dedicare, pricepere și inspirație
Filip & Company asistă DIGI Romania la achiziția unei părți din Telekom România Mobile Communications | Echipa implicată în proiect a fost coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner)
CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for junior lawyers
Lexology Competition Rankings 2025 | Cine sunt avocații români care modelează practica de concurență pe piața locală: Cătălin Suliman (Filip & Company) și Georgiana Bădescu (Schoenherr), printre avocații considerați Thought Leaders. Manuela Guia (GNP Guia Naghi & Partners), Georgeta Dinu (NNDKP), Andreea Oprișan și Raluca Vasilache (Țuca Zbârcea & Asociații), în nucleul de forță al practicii pe piața locală
KPMG Legal - Toncescu și Asociații îl recrutează pe Alexandru Slujitoru de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener. Ramona Jurubiță, reconfirmată pentru al treilea mandat în funcția de Country Managing Partner al KPMG în România și Moldova
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocati stagiari promoția septembrie 2025 | Litigii
Decizie ÎCCJ: O victorie fiscală de referință în materia cheltuielilor intra-grup internațional și a reciclării deșeurilor de ambalaje, obținută de avocații Mușat & Asociații | Echipă interdisciplinară, coordonată de partenerii Angela Porumb și Răzvan Graure
Avocații PNSA au stat alături de compania locală Bit Soft în tranzacția prin care grupul canadian Volaris a intrat pe piața românească a tehnologiei pentru ospitalitate. Echipa pluridisciplinară a fost coordonată de partenerul Bogdan C. Stoica
Instanța de judecată a constatat deductibilitatea serviciilor intra-grup de marketing și negociere, respectiv a serviciilor de cercetare și dezvoltare fără posibilitatea organelor fiscale de a evalua oportunitatea acestor servicii | Echipa Băncilă, Diaconu și Asociații, condusă de Emanuel Băncilă, a obținut victoria
Practica de M&A de la Volciuc-Ionescu accelerează într-o piață mai activă, unde conformarea multiplă și mecanismele sofisticate de preț ̸ structurare ridică miza juridică. “O tranzacție este cu adevărat de succes dacă, după closing, integrarea noii afaceri decurge fluent, sinergiile preconizate se realizează efectiv și nu apar probleme majore care să-i erodeze valoarea”, spun avocații | În spatele fiecărui mandat finalizat se află o combinație atent dozată de expertiză, colaborare și reziliență
Radiografia unui an intens în practica de Employment la KPMG Legal – Toncescu și Asociații | Arhitectura normelor de dreptul muncii arată ca un șantier în lucru: reglementări noi, intenții bune, dar și intersecții nerezolvate între acte normative, zone fără busolă și practici care alunecă în interpretări divergente. De vorbă cu membrii echipei despre provocările perioadei, proiectele cheie și prioritățile clienților, în linie cu valul normativ
Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner ZRVP) va susține un curs de arbitraj la INPPA: “Noțiuni introductive de arbitraj comercial – un ghid practic pentru începători”, desfășurat în cinci ateliere | Înscrierile se fac până pe 7 octombrie
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...