MEAT: Campanie de succes în promovarea destinaţiei turistice România pe postul de televiziune BBC News
09 Februarie 2024 AGERPRES
Spoturile de promovare a României au fost difuzate de 86 de ori, postul de televiziune BBC News atrăgând în perioada de referinţă peste 13 milioane de urmăritori din Europa.
Campania de promovare a destinaţiei turistice România pe postul de televiziune BBC News, derulată la sfârşitul anului trecut, a generat creşterea cu 65% a familiarităţii telespectatorilor faţă de ţara noastră, potrivit Ministerului Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului.
Totodată, probabilitatea de a recomanda România ca destinaţie de călătorie a înregistrat o creştere de 157%.
"Campanie de succes în promovarea destinaţiei turistice România pe postul de televiziune BBC News, derulată la sfârşitul anului trecut, în perioada 18 octombrie - 15 noiembrie! În acest segment de timp, au fost difuzate 8 videoclipuri, realizate de producătorul Charlie Ottley, care surprind frumuseţea ţării noastre în fiecare anotimp şi care, totodată, evidenţiază variate tipuri de turism, specifice destinaţiei noastre. Conform raportului furnizat de BBC Studios, campania de promovare a României a reuşit să obţină o rată de recunoaştere de 59%, depăşind norma standard. Mai mult, rezultatele arată că familiaritatea telespectatorilor faţă de ţara noastră a crescut cu 65%, în timp ce probabilitatea de a recomanda România ca destinaţie de călătorie a înregistrat o creştere de 157%. Totodată, difuzarea spoturilor a favorizat o creştere a percepţiilor pozitive privind imaginea ţării noastre, în procent de 212%", se arată într-o postare pe pagina de Facebook a MEAT.
Totodată, probabilitatea de a recomanda România ca destinaţie de călătorie a înregistrat o creştere de 157%.
"Campanie de succes în promovarea destinaţiei turistice România pe postul de televiziune BBC News, derulată la sfârşitul anului trecut, în perioada 18 octombrie - 15 noiembrie! În acest segment de timp, au fost difuzate 8 videoclipuri, realizate de producătorul Charlie Ottley, care surprind frumuseţea ţării noastre în fiecare anotimp şi care, totodată, evidenţiază variate tipuri de turism, specifice destinaţiei noastre. Conform raportului furnizat de BBC Studios, campania de promovare a României a reuşit să obţină o rată de recunoaştere de 59%, depăşind norma standard. Mai mult, rezultatele arată că familiaritatea telespectatorilor faţă de ţara noastră a crescut cu 65%, în timp ce probabilitatea de a recomanda România ca destinaţie de călătorie a înregistrat o creştere de 157%. Totodată, difuzarea spoturilor a favorizat o creştere a percepţiilor pozitive privind imaginea ţării noastre, în procent de 212%", se arată într-o postare pe pagina de Facebook a MEAT.
Potrivit sursei citate, pe lângă aceste date, s-a evidenţiat interesul pentru spoturile TV, peste 71% dintre telespectatori dorind să descopere mai multe despre ţara noastră.
Spoturile de promovare a României au fost difuzate de 86 de ori, postul de televiziune BBC News atrăgând în perioada de referinţă peste 13 milioane de urmăritori din Europa. Videoclipurile au fost plasate în timpul programelor de ştiri (exemplu BBC News), segmentelor speciale (World Business Report), dar şi în cadrul unor emisiuni tematice (The Travel Show Modules). 73% dintre cei care au văzut spoturile au concluzionat că BBC News este locul potrivit pentru promovarea României.
"Veştile bune au fost dublate şi de datele sosite de la Institutul Naţional de Statistică. Conform raportului privind turismul naţional aferent anului 2023, numărul vizitatorilor străini care au sosit în România a crescut cu 26,5% faţă de anul precedent. În ceea ce priveşte topul ţărilor emiţătoare de turişti, Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord se clasează pe cea de-a 6-a poziţie. Mai mult, a fost înregistrată o creştere în rândul turiştilor britanici, prin comparaţie cu 2022, de 27,8%", precizează MEAT.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 4311 / 20563 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații asistă cu succes asocierea DOGUS în adjudecarea și semnarea contractului pentru cel mai mare proiect de infrastructură derulat în ultimii ani de o autoritate publică în București
Patru firme de avocați din România, evidențiate pentru activitatea în domeniul Competition ̸ Antitrust | NNDKP, CMS, TZA și D&B David și Baias au intrat în topul global al firmelor cu cea mai bună practică de concurență. Cine sunt avocații evidențiați de GCR 100 – 2026 și care au fost proiectele care au adus recunoaștere echipelor locale
Allianz-Ţiriac Asigurări preia compania de brokeraj din asigurări Campion Broker. Schoenherr, alături de cumpărător
NNDKP confirmă, prin practica de Litigii, că este prima opțiune pentru companiile care au nevoie de reprezentare în dosare cu miză de sute de milioane de euro, în instanțe și arbitraje la curți internaționale | De vorbă cu Emil Bivolaru (Partener Executiv) și Sorina Olaru (Partner) despre combinația dintre strategie, tehnologie și echipe capabile să ducă la capăt dosare complexe cu soluții favorabile, construite pe argumente solide, într-o piață a disputelor sofisticată
Filip & Company a asistat Global Vision Investment Fund S.A. în obținerea unei refinanțări pentru prima sa investiție în retail
Filip & Company operează în segmentul cel mai sofisticat al pieței de Capital Markets, acolo unde se proiectează emisiuni pentru stat, bănci sistemice, companii listate și emitenți antreprenoriali, toate sub presiunea unui calendar strâns și a unor standarde de conformare ridicate | De vorbă cu Olga Niță (Partener) despre direcția pieței, proiectele-reper ale anului, modul în care funcționează ”laboratorul de soluții” și mecanismele interne care permit echipei să finalizeze, la timp și în siguranță, tranzacții extrem de sofisticate
Filip & Company a asistat Grupul Banca Transilvania în finalizarea achiziției BRD SAFPP SA. Alina Stancu Bîrsan (partener) a coordonat echipa
ZRVP, desemnată din nou „Firma de Avocatură a Anului din România” la Lexology Index Awards 2025 | Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner): Un premiu obținut doi ani la rând spune un lucru simplu: că echipa merge în direcția bună. O astfel de recunoaștere confirmă nivelul profesional atins și, în același timp, ne obligă să rămânem la fel de exigenți
Albota Law Firm își menține standardele ridicate în Real Estate cu o echipă alcătuită doar din avocați seniori, recunoscută constant în ghidurile internaționale. Practica are anvergură, ritm și disciplină, iar vizibilitatea internațională validează un mod de lucru orientat spre rezultat | De vorbă cu Oana Albota (Managing Partner) despre tendințele pieței, provocările perioadei modul în care lucrează echipa
Filip & Company a asistat Banca Transilvania în cea mai mare emisiune de obligațiuni AT1 din Europa Centrală și de Est | Echipa de proiect, coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner)
Balog & Stoica: Un nou jucător pe piața serviciilor juridice și o perspectivă contemporană asupra avocaturii
Lexology Index: Arbitration - 2026 | Arbitrajul românesc nu mai este doar „prezent” în clasamentele globale, ci începe să-și contureze, în mod coerent, un ecosistem. Patru avocați, printre care Cosmin Vasile (ZRVP), Crenguța Leaua (LDDP) și Luminița Popa (Popa Legal) formează nucleul de influență al practicii. ZRVP Și LDDP au cei mai mulți profesioniști în categoriile Thought Leaders și Future Leaders. România devine un „hub” credibil în arbitrajul regional
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





