ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Optimizările de cheltuieli şi implementarea de facilităţi, printre cele mai solicitate servicii financiare de către antreprenori în 2020

18 Decembrie 2020   |   Agerpres

Totodată, în toamna acestui an, Trusted Advisor a implementat aplicaţia Trusted App pentru 60 de IMM-uri şi, automat, au venit solicitări şi de finanţări, care pe final de an se înmulţesc.

 
 
Optimizările de cheltuieli şi implementarea de facilităţi/ajutoare de stat sunt printre cele mai solicitate servicii financiare de către antreprenori în 2020, susţin reprezentanţii unei companii de contabilitate şi strategie financiară.
 
"Trusted Advisor, companie de contabilitate şi strategie financiară, a primit mai multe solicitări de optimizări de cheltuieli (+20%) pe parcursul anului 2020, dar şi pentru implementarea de facilităţi, ajutoare de stat destinate companiilor antreprenoriale în contextul pandemiei de COVID", potrivit unui comunicat al companiei, remis vineri AGERPRES.
 
Potrivit sursei citate, 18 IMM-uri afectate de pandemie au solicitat ajutor prin intermediul Trusted Advisor pentru a obţine granturi pentru măsurile 1 şi 2, astfel aria serviciilor oferite de către companie fiind extinsă. Cele mai multe IMM-uri provin din domenii precum: HoReCa, medical, servicii, producţie, organizări de evenimente, transporturi, IT.
 
Totodată, în toamna acestui an, Trusted Advisor a implementat aplicaţia Trusted App pentru 60 de IMM-uri şi, automat, au venit solicitări şi de finanţări, care pe final de an se înmulţesc.
 
"Pe tot parcursul anului 2020, la nivel de strategie financiară şi finance, IMM-urile şi-au dorit recomandări de optimizare a afacerii, pentru stabilitate şi dezvoltare sustenabilă, într-o structură financiară şi operaţională coerentă şi pregătită pentru creştere, nevoia unui trusted advisor, acel partener care cunoaşte în detaliu afacerea şi care este disponibil să intervină agil în situaţii complexe, de criză sau de oportunitate. De aceea, este imperativ să fie stabilit un context de lucru pe termen de minimum 6 luni - 1 an", se mai spune în comunicat.
 
Pentru anul 2020, Trusted Advisor estimează venituri de 340.000 lei, în creştere cu 14,5% faţă de anul 2019. Noii clienţi Trusted Advisor provin din domenii precum: comerţ online, comerţ şi montaj produse de amenajare a locuinţelor, servicii complexe de training, servicii electronice, medical, consultanţă.
 
În acelaşi timp, compania vizează să lanseze un nou produs în anul viitor - Trusted App către firmele de contabilitate din România, o creştere cu minimum 50%, creşterea gradului de automatizare şi digitalizare a proceselor operaţionale Trusted, dublarea echipei la final de 2021, cu 4 trusted accountants şi 1 trusted accounting leader, alături de 1 analist de business pentru a gestiona mai multe proiecte de strategie financiară.
 
Trusted Advisor îşi propune să atragă în portofoliu şi expaţi care au dezvoltat business-uri proprii în România, compania dezvoltându-şi de-a lungul timpului o puternică expertiză în lucrul cu partenerii străini, dar şi la nivel de management în multinaţională, cu ţări din regiune. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 13064 / 16823
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Provocarile legislative actuale ale companiilor într-un mediu de afaceri dinamic și inovator | De vorbă cu cu Alexandra Pădurariu, Head of Legal, Compliance and Public Affairs – Samsung Electronics România & Bulgaria, despre cum reușește compania să implementeze practicile și politicile care sprijină guvernanța corporativă responsabilă și adaptarea la tendințele ESG
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
Echipa integrată a KPMG Legal & Tax obține în fața Curții de Apel Ploiești anularea măsurii nelegale de stabilire a sediului fix în România a unui important jucător în industria fashion, precum și obligațiile fiscale aferente în valoare de 1,5 mil. €
CMS asistă Iberdrola în vânzarea activelor sale eoliene din România. Cumpărătorul i-a avut alături pe avocații firmei Bohâlțeanu & Asociații
Studenții din București s-au impus și în acest an în cadrul Hexagonul Facultăților de Drept
RTPR a fost desemnată „Firma de avocatură a anului în România” la Chambers Europe Awards 2024. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Premiul are o semnificație și mai mare în contextul în care sărbătorim 20 de ani de activitate și este o mărturie a muncii de echipă impecabile și a abilităților excepționale ale avocaților noștri
Clifford Chance Badea câștigă Premiul IFLR Casa de Avocatură a Anului în România | Clifford Chance este Firma internațională de avocatură a anului și câștigă 12 premii la IFLR Europe Awards 2024
Ziua Mondială a Proprietății Intelectuale, sărbătorită și prin Concursul de Procese Simulate în Dreptul Proprietății Intelectuale, ediția a doua. Ana-Maria Baciu (Managing Partner Simion & Baciu): „Este o mare bucurie să putem contribui la ascensiunea viitoarelor talente în domeniul dreptului proprietății intelectuale. Ne-au bucurat energia și pasiunea pe care le-am simțit din partea concurenților, ceea ce a făcut ca această competiție să fie încă o experiență memorabilă pentru toți cei implicați”
Kinstellar consiliază divizia de ospitalitate a grupului House of Julius Meinl în achiziția istoricului Hotel Ambasador din centrul Bucureștiului. Victor Constantinescu, Managing Partner al biroului din București: ”Aceasta a fost de departe una dintre cele mai complicate tranzacții, cu numeroase părți, cu multe persoane implicate, necesitând abilități de negociere și o structurare inteligentă pentru a fi semnată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...