ZRP Schoenherr
Tuca Zbarcea & Asociatii

Optimizările de cheltuieli şi implementarea de facilităţi, printre cele mai solicitate servicii financiare de către antreprenori în 2020

18 Decembrie 2020   |   Agerpres

Totodată, în toamna acestui an, Trusted Advisor a implementat aplicaţia Trusted App pentru 60 de IMM-uri şi, automat, au venit solicitări şi de finanţări, care pe final de an se înmulţesc.

 
 
Optimizările de cheltuieli şi implementarea de facilităţi/ajutoare de stat sunt printre cele mai solicitate servicii financiare de către antreprenori în 2020, susţin reprezentanţii unei companii de contabilitate şi strategie financiară.
 
"Trusted Advisor, companie de contabilitate şi strategie financiară, a primit mai multe solicitări de optimizări de cheltuieli (+20%) pe parcursul anului 2020, dar şi pentru implementarea de facilităţi, ajutoare de stat destinate companiilor antreprenoriale în contextul pandemiei de COVID", potrivit unui comunicat al companiei, remis vineri AGERPRES.
 
Potrivit sursei citate, 18 IMM-uri afectate de pandemie au solicitat ajutor prin intermediul Trusted Advisor pentru a obţine granturi pentru măsurile 1 şi 2, astfel aria serviciilor oferite de către companie fiind extinsă. Cele mai multe IMM-uri provin din domenii precum: HoReCa, medical, servicii, producţie, organizări de evenimente, transporturi, IT.
 
Totodată, în toamna acestui an, Trusted Advisor a implementat aplicaţia Trusted App pentru 60 de IMM-uri şi, automat, au venit solicitări şi de finanţări, care pe final de an se înmulţesc.
 
"Pe tot parcursul anului 2020, la nivel de strategie financiară şi finance, IMM-urile şi-au dorit recomandări de optimizare a afacerii, pentru stabilitate şi dezvoltare sustenabilă, într-o structură financiară şi operaţională coerentă şi pregătită pentru creştere, nevoia unui trusted advisor, acel partener care cunoaşte în detaliu afacerea şi care este disponibil să intervină agil în situaţii complexe, de criză sau de oportunitate. De aceea, este imperativ să fie stabilit un context de lucru pe termen de minimum 6 luni - 1 an", se mai spune în comunicat.
 
Pentru anul 2020, Trusted Advisor estimează venituri de 340.000 lei, în creştere cu 14,5% faţă de anul 2019. Noii clienţi Trusted Advisor provin din domenii precum: comerţ online, comerţ şi montaj produse de amenajare a locuinţelor, servicii complexe de training, servicii electronice, medical, consultanţă.
 
În acelaşi timp, compania vizează să lanseze un nou produs în anul viitor - Trusted App către firmele de contabilitate din România, o creştere cu minimum 50%, creşterea gradului de automatizare şi digitalizare a proceselor operaţionale Trusted, dublarea echipei la final de 2021, cu 4 trusted accountants şi 1 trusted accounting leader, alături de 1 analist de business pentru a gestiona mai multe proiecte de strategie financiară.
 
Trusted Advisor îşi propune să atragă în portofoliu şi expaţi care au dezvoltat business-uri proprii în România, compania dezvoltându-şi de-a lungul timpului o puternică expertiză în lucrul cu partenerii străini, dar şi la nivel de management în multinaţională, cu ţări din regiune. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2390 / 15557
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
PeliPartners a asistat Adventum în achiziția Hermes Business Campus de la Atenor. Echipa, coordonată de Francisc Peli și Alexandra Ioniță
Litigatorii firmei Radu & Asociații gestionează peste 50 de dosare aflate pe rolul instanțelor judecătorești de toate gradele, un arbitraj internațional și are în desfășurare mai multe proceduri prearbitrale, inclusiv ICSID. Firma colaborează cu fonduri de investiții specializate în finanțarea arbitrajelor internaționale și oferă clienților posibilitatea de a susține dosare complexe, fără presiunea costurilor ridicate
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Brândușa Andreea Enișor, a patra notă a generației sale: Dată fiind paleta vastă de profesii accesibile odată cu absolvirea, sunt tentată să cred că integrarea în piața muncii este facilă, cu condiția meritocrației, bineințeles. Iau în considerare și diplomația, pe lângă clasicele avocatură sau magistratură
NNDKP a finalizat cu succes un litigiu arbitral complex privind pretenții în valoare de aproximativ 22 milioane lei
Cum arată, la jumătatea anului, tabloul proiectelor din practica de Dispute Resolution a firmei Popescu & Asociații, despre care Legal 500 EMEA spune că este una dintre cele mai bune din România. Pentru că numărul clienților noi a crescut, iar solicitările sunt din ce în ce mai diversificate și complexe, firma a cooptat nouă avocați litiganți și continuă recrutările
Les jeux sont faits! După două achiziții majore, în industria de jocurilor de noroc sunt așteptate alte tranzacții. Horea Popescu, Managing Partner CMS România și Coordonator al practicii Corporate M&A din ECE: Credem că în următoarea perioadă vom asista la mișcări strategice interesante, atât din partea marilor jucători de profil, cât și al marilor fonduri de investiții interesate de diversificarea portofoliilor lor
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Oana Alexandra Chivu, a cincea admisă în 2020: Mă îndrept spre magistratură, gândindu-mă deopotrivă la profesia de judecător și la cea de procuror. Avocatura are ceva aparte, îmbină mai mult viața socială cu cea profesională
LegiTeam: Simion & Baciu is looking for an associate lawyer
Alianță strategică | JURIDICE.ro și BizLawyer.ro colaborează pentru a ridica standardele comunității
Poliana Gogu-Naum și Roxana Ionescu, RTPR Counsels, desemnate și anul acesta Rising Stars
Anul 2021 a adus un număr mai mare de mandate firmei MPR Partners, în practica de Dispute Resolution. De vorba cu Gelu Maravela (Founding Partner) despre profilul și complexitatea acestora, dar și despre avantajele competitive ale firmei
Avocatura în provincie | Hațegan Attorneys anunță restructurare organizațională. Ioana Hațegan, Managing Partner: Răspundem tendințelor internaționale din sectorul legal și adoptăm modelul de organizație orizontală pentru a promova dezvoltarea liberă profesională a membrilor echipei, multidisciplinaritatea și colaborarea în cadrul echipei și între echipe
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...