ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

P3 Logistic Parks a finalizat proiectul de spații de cazare dezvoltat în cadrul P3 Bucharest A1. Grad de ocupare de 100%

18 Aprilie 2022   |   BizLawyer

Clădirea are o suprafață construită de aproximativ 2.000 m², cu 63 de camere de cazare mobilate și utilate cu frigider, TV, aer condiționat și wi-fi.

 
 
P3 Logistic Parks (“P3”) a inaugurat, la începutul acestui an, clădirea de spații de cazare pentru personalul angajat din parcul logistic P3 Bucharest A1. Proiectul este localizat în centrul parcului, în imediata apropiere a restaurantului cu auto-servire și, împreună cu acesta, vine să completeze lista de facilități oferite companiilor din cadrul parcului. Ideea care a stat în spatele dezvoltării acestui proiect a venit din nevoia de a întâmpina criza de forță de muncă cu care se confruntă chiriașii. Încă de la inaugurare proiectul a fost un succes, gradul de ocupare fiind de 100%.

Sînziana Pardhan, Managing Director P3 în România, spune: „Cererea pe segmentul de spații logistice și de depozitare rămâne în continuare dinamică. Așadar, este foarte important, pentru noi ca și dezvoltator, să ne adaptăm cerințelor și nevoilor în continuă schimbare ale partenerilor noștri și să îi susținem în aplanarea problemelor cu care se confruntă din cauza crizei de forță de muncă. Noua facilitate oferă un grad sporit de confort pentru persoanele cazate și sperăm astfel să contribuie și la retenția angajaților pe termen lung. În același timp, mă bucur să văd că inițiativa a fost apreciată și bine primită în rândul clienților și că am reușit astfel să înregistrăm gradul maxim de ocupare chiar înainte de livrare.”


Clădirea are o suprafață construită de aproximativ 2.000 m², cu 63 de camere de cazare mobilate și utilate cu frigider, TV, aer condiționat și wi-fi. La fiecare etaj există o bucătărie și o spălătorie, iar la parter este o zonă socială, cu acces direct la o zonă de recreere special amenajată. Capacitatea totală a unității de cazare este de 252 de persoane, iar unul dintre chiriași este ID Logistics, compania care oferă servicii de logistică  grupului francez Carrefour, care a închiriat o suprafață totală de 687 m2.

Paul Niță, Director General ID Logistics, declară: “Pentru ID Logistics este foarte important să oferim servicii de cea mai înaltă calitate clienților noștri, de aceea oamenii și calitatea mediului de lucru sunt prioritare pentru noi. Echipele alocate fiecărui depozit variază în funcție de volumele operate în fiecare spațiu, iar pentru depozitele din cadrul parcului P3 Bucharest A1 este nevoie de un număr consistent de operatori (produse alimentare cu și fără temperatură controlată, cu rulaje foarte mari).  Avem și noi provocările noastre cu lipsa forței de muncă sau cu retenția angajaților, iar P3 a venit la timp cu această idee de a dezvolta un proiect multifuncțional de spații de cazare și restaurant cu autoservire chiar în cadrul parcului logistic. Noua unitate de cazare se pliază foarte bine pe nevoile noastre, permițând astfel atât creșterea confortului cât și a productivității colegilor cazați acolo. Dincolo de avantajele oferite, ne bucurăm să întâlnim o echipă de profesioniști, deschiși și flexibili, care acordă atenție sporită atât chiriașilor cât și echipelor operaționale din cadrul depozitelor."
 
ID Logistics este un furnizor de servicii logistice înfiinţat în 2001 în Franţa, de către Eric Hemar. Astăzi, compania este prezentă în Europa, Asia, Africa, America de Nord şi de Sud, unde a pătruns prin expansiune directă sau achiziţii de companii. La nivel de grup, businessul a ajuns în 2021 la 1,911 miliarde de euro.
În România, ID Logistics a intrat în 2017, prin câştigarea unei licitaţii pentru Carrefour, pentru operarea  platformei ambient de 65.000 de metri pătraţi. În 2021, ID Logistics România a înregistrat o cifră de afaceri de circa 22 mil. euro,  în creștere cu 18,6% față de anul 2020.


 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 10205 / 19251
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
BizLawyer îi prezintă pe avocații care au devenit parteneri în ultimele runde de promovări | De vorbă cu Andrei Cosma (BACIU PARTNERS), revenit în avocatura locală după ce a activat ca general counsel pentru o firmă de tehnologie din Malta: ”Cred că succesul în avocatură apare atunci când un avocat înțelege cu adevărat distincția - și îmbinarea - dintre profesia de avocat și avocatura ca business. Ambele concepte au o importanță de sine stătătoare și trebuie creată o simbioză pentru a tinde spre succes”
Women Lawyers | Pentru Mateea Codreanu, apartenența la echipa Mușat & Asociații, în care a evoluat până la poziția de Partener, a fost decisivă în formarea sa: ”Este o provocare să începi parcursul avocațial ca avocat stagiar într-o firmă de avocatură lider, dar totodată și o premisă pentru o dezvoltare profesională rapidă”
Liviu Togan părăsește Dentons, unde coordona practica de drept penal și investigații și se alătură din nou firmei Mușat & Asociații, pe poziția de Partner: “Revin în cadrul unei echipe pe care o cunosc și în care am încredere”
LMG Life Sciences Awards EMEA 2025 | Kinstellar, Muşat & Asociaţii, NNDKP și Popescu & Asociații, pe lista scurtă din care va fi aleasă peste câteva zile ”South East Europe Firm of the Year”. Popescu & Asociații concurează cu patru firme internaționale de top pentru titlul de ”White Collar Crime Firm of the Year”, iar unul dintre partenerii săi, Mirel Rădescu, este printre cei patru finaliști la categoria ”White Collar Crime Lawyer of the Year”
Avocații Kinstellar spun că semnalul cel mai pregnant din ultima perioadă e dat de proiectele de reorganizare și apreciază că anul acesta va crește numărul companiilor care fac disponibilizări masive. Clienții sunt interesați de consolidarea politicilor privind prevenirea și combaterea hărțuirii la locul de muncă, precum și de regândirea modului de organizare a muncii, pe fondul unei tendințe de creștere a volumului de cauze privind litigiile de muncă | Activitate intensă în practica de Employment, evidențiată de ghidurile juridice internaționale, cu mandate diverse și o echipă expusă la proiecte cu un caracter multidisciplinar
GNP obține o soluție favorabilă pentru un operator de platformă, ce ar putea să contureze o practică constantă și predictibilă, în baza căreia autoritățile de reglementare naționale vor analiza întinderea răspunderii furnizorilor de servicii intermediare. Problemele juridice ridicate în acest litigiu vizează în principal modul de interpretare și aplicare a reglementărilor din Regimul eCommerce și DSA | Avocații Octavian Adam (Partener), Cristina Badea (Senior Associate) și Alice Moisac (Associate), în prim plan
Rising Stars | Eduard Morariu, unul dintre cei mai buni absolvenți ai generației 2022, a ales să profeseze ca avocat la Filip & Company, unde urmărește să se dezvolte în câteva dintre ramurile mai „nișate” ale Dreptului: „Parcursul meu a presupus implicarea în multe dosare de instanță și arbitraj, unele chiar de importanță națională, cu probleme de drept sensibile, dar și cu echipe de avocați excepționali, care le-au făcut față cu o măiestrie la care nu pot decât să aspir”
Cum lucrează echipele Băncilă, Diaconu și Asociații (EY Law) și Grants & Incentives Avisory (EY), în proiectele care vizează accesarea ajutoarelor de stat, în care au o rată de succes mai mare de 90% | Ramificarea multidisciplinară a expertizei permite echipei să ofere clienților o viziune completă asupra pașilor de parcurs și modului în care pot implementa soluțiile propuse, astfel încât să obțină cele mai mari beneficii. Ce servicii integrate asigură clienților și care sunt strategiile pentru maximizarea șanselor de obținere a fondurilor
OMV Aktiengesellschaft a mers pe mâna avocaților de la ZRVP într-un alt arbitraj ICC cu statul român și a câștigat încă 47 mil. €, plus dobânzi. Pretenții de alte 50 mil. € la orizont, într-o procedură nouă, inițiată în decembrie 2024, în care lucrează deja aceeași echipă de avocați
PNSA susține juridic Turneul Internațional Stradivarius
Premieră juridică în România | Popescu & Asociații obține prima despăgubire integrală pentru expropriere: peste 60 mil. lei pentru Viorelo International. Succesul este rezultatul unei strategii juridice riguroase, elaborate și implementate de o echipă interdisciplinară de specialiști
Premieră pe piața avocaturii din România: NNDKP, desemnată pentru a șaptea oară „Firma de avocatură a anului în România” la gala premiilor Chambers Europe 2025. | Ion Nestor, Co-Managing Partner: ” Această recunoaștere, care vine în anul în care sărbătorim 35 de ani de activitate, reprezintă încă o confirmare a poziției de top pe care NNDKP o ocupă pe piața avocaturii din România și validează munca, performanța și rezultatele excelente obținute de întreaga echipă”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...