Packeta România: 6 din 10 magazine online româneşti vor să îşi vândă produsele şi în afara ţării
06 Martie 2023 Agerpres
Acesta a subliniat că peste 70% din volumele de colete procesate de Packeta România sunt din segmentul cross-border.
Peste 60% dintre magazinele online care au ales să integreze serviciile Packeta România, în ultimele 6 luni, au în vedere să îşi comercializeze produsele şi în afara ţării, deoarece, în prezent, pieţele internaţionale sunt mult mai accesibile, iar infrastructurile de transport sunt mai bine dezvoltate decât oricând, serviciile de livrare sunt mult îmbunătăţite, în timp ce procesul de retur al produselor este simplificat.
"Pentru magazinele online acum este cel mai uşor să vândă transfrontalier. Vânzările cross-border s-au dezvoltat semnificativ în ultimii 3 ani, iar traiectoria ascendentă validează faptul că piaţa de cross-border va predomina în viitor, odată cu schimbările comportamentelor de consum şi cu avantajele oferite atât clienţilor, cât şi celorlalte industrii conectate la acest sector", a declarat Alexandr Jeleascov, managing director Packeta România, conform unui comunicat remis, luni, AGERPRES.
Acesta a subliniat că peste 70% din volumele de colete procesate de Packeta România sunt din segmentul cross-border.
În ultimii doi ani, Packeta România a înregistrat o dublare a numărului de colete livrate cross-border, atât din România către alte ţări, cât şi din străinătate către România. Pentru 2023, estimează o creştere de până la 50% pe acest segment, pe fondul unui interes crescut din partea magazinelor online de a livra produse în afara ţării, dar şi al schimbării comportamentului de consum, tot mai mulţi români comandând produse din străinătate.
"Observăm o tendinţă de creştere continuă a interesului magazinelor online şi a retailerilor de a-şi dezvolta afacerile începând cu ţările din regiune, ceea ce va duce, implicit, la o creştere a volumelor de colete procesate. Iar consumatorii se vor axa pe produse în sine, pe preţul şi pe calitatea acestora şi îi va interesa mai puţin dacă magazinul online de unde le achiziţionează este naţional sau internaţional. Şi asta datorită faptului că, în ultimii ani, magazinele online şi-au îmbunătăţit foarte mult timpii de livrare şi acum este aproape insesizabil pentru consumatori dacă plasează comanda la un magazin online intern sau extern", a spus Alexandr Jeleascov.
Magazinele online din România vizează pentru extindere internaţională destinaţii de livrare precum Ungaria, Bulgaria, Grecia, Italia, Spania, Anglia, Germania, Cehia şi Polonia şi, în general, zonele unde există comunităţi mari de români.
De cealaltă parte, în afară de ţara noastră, românii comandă produse la magazinele online din Polonia, Germania, Cehia, Slovacia, Italia, Ungaria, Grecia, Bulgaria şi China, iar ca particularitate, în preferinţele românilor, dacă în anii trecuţi predomina categoria IT&C, acum se observă o creştere semnificativă a segmentului de fashion, atât pe partea de import, cât şi de export.
Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerţul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piaţa din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri şi magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienţilor finali locul şi ora ridicării produselor. Acest lucru este posibil datorită unei reţele extinse de peste 16.000 de puncte pick-up proprii şi lockere în reţeaua internaţională a Packeta Group şi alte 139.000 de puncte pick-up partenere şi lockere în toată Europa. În anul 2022, grupul Packeta a transportat mai mult de 90 de milioane de colete şi colaborează, în prezent, cu peste 46.000 de magazine online şi selleri. Magazinele online îşi pot expedia coletele nu numai la nivel naţional, ci şi la nivel internaţional, în toate cele 27 de ţări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, SUA, Elveţia, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel şi Turcia.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 7699 / 20673 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
PNSA a asistat Grupul Société Générale în finalizarea vânzării BRD Pensii. Echipa, coordonată de Silviu Stoica (Avocat Asociat) și Florian Nițu (Avocat Asociat Coordonator)
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Kinstellar a consiliat GEA Group, firmă cu operațiuni în peste 150 de țări, cu privire la crearea unui joint venture cu RebelDot, companie de tehnologie din Cluj-Napoca. Echipa care a gestionat proiectul a fost condusă de Rusandra Sandu (Partner) și Mihai Stan (Managing Associate)
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
NNDKP, Popescu & Asociații și ZRVP au cei mai mulți profesioniști listați în Benchmark Litigation - 2025. Ce avocați au intrat în liga „Litigation Stars” și prin ce s-au remarcat firmele aflate în plutonul de forță al practicii
Mușat & Asociații confirmă, în Real Estate, forța unei echipe obișnuite să lucreze sub presiunea timpului și a reglementărilor, menținând proiectele pe un traseu sigur de la due diligence la implementare | De vorbă cu Monia Dobrescu (Partener) despre combinația de rigoare juridică, luciditate în evaluarea riscurilor și creativitate în soluții, într-o periodă plină de provocări
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





