PENNY, recunoscut ca Top Employer 2022 în România
20 Ianuarie 2022 BizLawyer
PENNY România a intrat de anul trecut într-un nou ciclu strategic, iar pilonul central al strategiei este reprezentat de oameni.
PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2022 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.
Institutul Top Employers, autoritate globală în recunoașterea excelenței în resurse umane, certifică organizațiile bazându-se pe rezultatele obținute în urma evaluării practicilor și politicilor de resurse umane. Acest studiu se desfășoară pe șase direcții și acoperă 20 de teme precum: Strategii de resurse umane, Mediul de lucru, Recrutare, Training, Diversitate și Incluziune.
PENNY România a intrat de anul trecut într-un nou ciclu strategic, iar pilonul central al strategiei este reprezentat de oameni. Compania se concentrează pe experienţa și pe beneficiile celor peste 5.500 de angajați și pune accent pe dezvoltarea personală și profesională a fiecărui om din echipă, într-un mediu de lucru sigur.
Institutul Top Employers, autoritate globală în recunoașterea excelenței în resurse umane, certifică organizațiile bazându-se pe rezultatele obținute în urma evaluării practicilor și politicilor de resurse umane. Acest studiu se desfășoară pe șase direcții și acoperă 20 de teme precum: Strategii de resurse umane, Mediul de lucru, Recrutare, Training, Diversitate și Incluziune.
PENNY România a intrat de anul trecut într-un nou ciclu strategic, iar pilonul central al strategiei este reprezentat de oameni. Compania se concentrează pe experienţa și pe beneficiile celor peste 5.500 de angajați și pune accent pe dezvoltarea personală și profesională a fiecărui om din echipă, într-un mediu de lucru sigur.
“Dezvoltarea bunelor practici de resurse umane e o muncă de echipă continuă și suntem bucuroși că am obținut această certificare. Succesul PENNY pornește de la oameni, iar noi ne mândrim cu echipa pe care am construit-o în 20 ani de prezență în România. Ne dorim ca atât actualii, cât și viitorii noștri colegi să se simtă bineveniți, de aceea facem constant eforturi pentru ca ei să aibă un loc de muncă sigur, aproape de casă și o recompensare la adevărata lor valoare,” a declarat Raffaele Balestra, CFO PENNY România.
Pentru a respecta misiunea de dezvoltare durabilă, PENNY a implementat în 2021 un program de creștere a venitului minim net disponibil pentru angajații din cele 302 de magazine și cele 4 centre logistice din țară. Orice nou angajat al companiei, precum și angajații actuali, vor primi un venit minim net de 2.275 de lei ce include și bonurile de masă.
“Reflectând asupra anului solicitant care a afectat organizații din întreaga lume, PENNY România a continuat să arate că prioritizează angajații și bunele practici la locul de muncă. Ne bucurăm că sărbătorim împreună această reușită și felicităm organizațiile care au primit certificarea de Top Employer în acest an”, a spus David Plink, CEO al Institutului Top Employers.
Programul a certificat și recunoscut peste 1.857 de angajatori de top în 123 de țări pe cinci continente.
Cei interesați de un loc de muncă în cadrul PENNY, compania recunoscută oficial ca Angajator de Top în România pot accesa cariere.penny.ro pentru a afla mai multe despre oportunitățile de carieră și totodată despre pachetul complet de beneficii.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 12403 / 20396 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
ANALIZĂ | Eurohold Bulgaria AD & Euroins Insurance Group AD vs România: 1-1 după prima încleștare la ICSID. Arbitrii au decis bifurcarea procedurii și vor analiza mai întâi efectele Acordului de denunțare a tratatelor bilaterale intra-UE. Urmează o fază preliminară decisivă - dacă România are dreptate, Tribunalul nu va avea jurisdicție, iar dosarul se oprește
PNSA, consultanții Five Elms Capital în runda de finanţare serie B a companiei Digitail Inc. | Echipă pluridisciplinară extinsă, coordonată de Florian Nițu (Partener M&A) și Diana Dobra (Managing Associate)
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
‘Leading lawyers’ in Romania | RTPR, NNDKP, CMS, TZA și PNSA au cei mai mulți avocaţi recomandaţi de IFLR 1000, ediția 2025. Ce firme sunt recomandate în practicile de M&A, Banking & Finance, Capital markets și Project development
Practica de Concurență de la Băncilă, Diaconu și Asociații își confirmă maturitatea prin claritate și execuție disciplinată, luciditate tactică și robustețe în decizie | De vorbă cu Claudia Grosu (Managing Associate) despre modul de lucru al unei echipe care anticipează, ordonează pașii esențiali și finalizează impecabil mandatele dificile
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
CMS, alături de Buildcom EOOD la achiziția Argus în România. Echipă pluridisciplinară, cu Rodica Manea (Corporate M&A) și Cristina Reichmann în prim plan
Filip & Company a acordat asistență juridică companiei Instant Factoring în structurarea și implementarea unui parteneriat transfrontalier de securitizare în valoare de 30 de milioane EUR cu un fond din Luxemburg
Schoenherr a asistat fondatorii Calla Oradea în vânzarea unei participații majoritare către Integral Capital Group I Echipa, coordonată de Mădălina Neagu (partner)
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





