ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Peste 4,2 milioane de euro, rambursate clienţilor afectaţi de anulările de zbor din acest an (agenţie turism)

16 Septembrie 2020   |   Agerpres

Procentul este susţinut şi de cifrele Eurocontrol (Organizaţia Europeană pentru Siguranţă Navigaţiei Aeriene), care a raportat că traficul aerian din România a scăzut, în medie, cu 87% în timpul stării de urgenţă, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

 
 
Peste 4,2 milioane de euro au fost rambursate clienţilor afectaţi de anulările de zboruri din acest an, fiind oferite în acelaşi timp diverse soluţii pentru recuperarea sumelor respective, arată o statistică întocmită de către una dintre agenţiile de turism online din România.
 
Astfel, conform Vola.ro, în timpul stării de urgenţă, aproximativ 95% dintre zborurile clienţilor lor au fost anulate, un număr de 41.739 de clienţi fiind afectaţi de aceste modificări. Dintre aceştia, cu ajutorul specialiştilor agenţiei, 71% au primit deja soluţii de rambursare în valoare totală de peste 4,2 milioane de euro şi se fac în continuare eforturi pentru finalizarea tuturor proceselor de rambursare iniţiate.
 
Datele centralizate relevă faptul că vânzările de bilete de avion au scăzut cu până la 88%, în perioada stării de urgenţă. În acest context, statistica oficială arată că, la nivel european, în perioada 15 martie - 1 iulie 2020, au fost anulate zilnic între 20.000 şi 25.000 de zboruri, conform unui comunicat al companiei.
 
Procentul este susţinut şi de cifrele Eurocontrol (Organizaţia Europeană pentru Siguranţă Navigaţiei Aeriene), care a raportat că traficul aerian din România a scăzut, în medie, cu 87% în timpul stării de urgenţă, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
 
"Pentru a rămâne alături de clienţii care au dat de-a lungul vremii votul de încredere agenţiei de turism pe care o reprezintă, specialiştii Vola.ro depun încă din luna martie eforturi deosebite pentru a oferi sprijin tuturor celor afectaţi de anulările şi modificările de zbor. De exemplu, dat fiind că volumele de interacţiuni între specialiştii Vola.ro şi clienţi au crescut de cinci ori în perioada stării de urgenţă, iar liniile telefonice au fost suprasolicitate, au fost deschise chatul Vola.ro şi platforma #VolaTeAjută, unde sunt centralizate cele mai frecvente întrebări legate de anulări şi restricţiile de călătorie, actualizate din surse oficiale. În plus, întrucât companiile aeriene au anunţat termene de procesare a cererilor neaşteptat de lungi din cauza volumelor foarte mari de cereri (peste 120 de zile, în medie), Vola.ro aplică pentru rambursare în numele clienţilor şi face presiuni asupra companiilor aeriene pentru a grăbi acest proces", menţionează reprezentanţii Vola.ro, în comunicatul de presă.
 
Vola.ro oferă servicii complete de turism: suport pentru rezervarea biletelor de avion de linie şi low-cost, opţiunea de bilete rambursabile, rezervări hoteluri, city-break-uri, vacanţe, asigurări medicale de călătorie şi servicii de rent-a-car.
 
Agenţia online de turism este prima companie din România care a fost clasată pe primul loc, pentru trei ani consecutivi, în topul Deloitte Technology Fast 50, în Europa Centrală. În 2015, Vola.ro a primit o investiţie de 5 milioane de euro din partea 3TS Capital Partners, acelaşi fond care a mai investit în România în Elefant.ro, InternetCorp, Zoot şi Vector Watch.
 
Anul trecut, compania a avut o cifră de afaceri de aproximativ 10,6 milioane de euro, la un volum de tranzacţii de 71 milioane de euro.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 16976 / 19912
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
BOHÂLȚEANU ȘI ASOCIAȚII recrutează avocați stagiari cu 0-3 ani experienta in profesie
„The Lawyer European Awards 2025” | Trei firme cu activitate în România concurează pentru titlu la secțiunea ”Law Firm of the Year: South Eastern Europe”: NNDKP, Popescu & Asociații și TZA, pe lista scurtă a premianților. Firma fondată de Octavian Popescu, printre finaliști și în secțiunea ”European litigation team of the year”
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 2 - 6 years Attorney at Law | Dispute Resolution
Oportunități, provocări și diferențe de abordare - CMS European M&A Outlook 2026 | Horea Popescu, Managing Partner CMS România: “Europa Centrală și de Est se conturează ca o surpriză pozitivă pe harta investițiilor”. Rodica Manea, Corporate Partner: “Vedem o activitate susținută pe piața locală, iar companiile românești continuă să se adapteze rapid și să valorifice oportunitățile emergente”
bpv Grigorescu Ștefănică: tranzacțiile strategice și consolidările sectoriale definesc piața de fuziuni și achiziții | 2025 aduce structuri inovatoare, distressed M&A și o redefinire a noțiunii de succes, într-o piață în care avocații devin arhitecții echilibrului între reglementări stricte și interesele investitorilor. Cătălin Grigorescu (managing partner): „Succesul în tranzacții nu se mai măsoară doar în valoare, ci în capacitatea de a le finaliza într-un mediu juridic tot mai complex”
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Banking & Finance | Echipa Popovici Nițu Stoica & Asociații, coordonată de partenerul Bogdan C. Stoica, a acordat consultanță Grupului La Fântâna pentru accesarea unei finanțări sindicalizate de 70 milioane euro, menită să susțină activitatea curentă și dezvoltarea businessului
BSMP - Bohâlțeanu și Asociații a asistat UNIGEA România în contractarea unei finanțări de 30,25 milioane EUR pentru dezvoltarea unui proiect solar de referință de 85 MW în Arad. Echipă pluridisciplinară, coordonată de partenerii Daniela Milculescu și Ionuț Bohâlțeanu, într-un efort multijurisdicțional ce a reunit investitori și consultanți cheie din patru țări
Principalele aspecte pe care angajatorii trebuie să le aibă în vedere pentru a se conforma legislației privind combaterea discriminării și hărțuirii la locul de muncă | De vorbă cu Dan Dascălu (Partener) și Sonia Bălănescu (Managing Associate) - D&B David și Baias, despre prevederile legale în vigoare, combaterea acestui fenomen și modul în care poate fi diminuat riscul apariției unor litigii inițiate de salariați
Voicu & Asociații is looking for Junior level Business Lawyers
Filip & Company a asistat ACP Credit în acordarea unei noi runde de finanțare rețelei de clinici veterinare PartnerVet. Echipa, coordonată de Alexandra Manciulea (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Clifford Chance își consolidează practica de Litigii prin recrutarea lui Remus Codreanu ca partener în echipa din București
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...