ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Românii cheltuie 250 de milioane de euro, anual, pe cafele, sucuri sau snack-suri disponibile în vendomate (companie)

22 Februarie 2021   |   Agerpres

Acesta susţine că, anual, românii cheltuie 250 de milioane de euro pe produsele din vendomate, iar printre cei mai mari operatori din această industrie se află companiile Tchibo, Nestle, Strauss, Dallmayer, Nova Promt, O'Fresh, Dair, IPC Vending şi Nordexim.

 
 
Românii cheltuie în fiecare an 250 de milioane de euro pe cafele, sucuri sau snack-suri disponibile în vendomate, arată o statistică publicată, luni, de un producător de dispozitive electronice.
 
"În România există în prezent 120.000 de vendomate, iar în oraşele mari produsele sunt achitate în proporţie de 70% cu cash. Dacă vorbim de oraşele mici sau sate şi comune, ponderea plăţilor cu cash este covârşitoare, de 85%. În vreme de pandemie, este absolut necesară şi normală trecerea de la cash la card, un mod igienic, sigur şi fiscalizat de plată", susţine Adrian Dinu, fondatorul companiei de software Creasoft IT.
 
Acesta susţine că, anual, românii cheltuie 250 de milioane de euro pe produsele din vendomate, iar printre cei mai mari operatori din această industrie se află companiile Tchibo, Nestle, Strauss, Dallmayer, Nova Promt, O'Fresh, Dair, IPC Vending şi Nordexim.
 
"Înainte de pandemie, cele mai bune amplasări ale vendomatelor erau considerate cele din zonele de birouri, urmate de clinici medicale, fabrici, depozite, şantiere, magazine de proximitate sau supermarket-uri. Din februarie 2020, însă, criza a lovit puternic industria de vending, iar zonele de birouri au devenit zone de evitat, mai spune Adrian Dinu. În 2021, operatorii de vending au început să renunţe la sediile impozante de birouri al căror loc a fost preluat de magazinele de proximitate din cartiere, locaţii frecventate de către cei care lucrează în regim de telemuncă", se arată într-un comunicat de presă al companiei.
 
Potrivit sursei citate, bonul mediu al tranzacţiilor din vendomate este de doi lei pentru cafea/ băuturi calde, iar la snack-uri sau alte produse, consumaţia medie este în jur de 7 lei/ tranzacţie. Băuturile calde (cafeaua), snack-urile, sandwich-urile, băuturile răcoritoare sunt printre cel mai bine vândute produse în vendomate şi, mai nou, jucăriile şi serviciile de spălătoriile auto în regim self service sunt produse şi servicii achitate prin vendomate, dar nu există o estimare a încasărilor din vânzarea acestora.
 
Datele companiei arată că un POS costă între 220 euro (POS-uri de interior) şi 300 de euro (cele de exterior), iar un încasator de bancnote sau de monede costă între 180 euro /încasator entry level şi ajunge la 350 euro/încasator performant.
 
Creasoft IT a fost înfiinţată în anul 2017 prin desprinderea de SAS Grup (alarma.ro), firmă cu vechime de 20 de ani specializată în monitorizare flote auto prin GPS.
 
Compania proiectează şi produce atât dispozitive electronice, cât şi software de tip SAS (software as a service) şi s-a concentrat pe noi nişe de piaţă: monitorizare de vending machines de la distanţă, integrarea de plăţi cashless la vendomate, soluţia de pontaj electronic, dar şi producţia de aplicaţii HR şi soluţii de control acces în imobile. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 16100 / 20415
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Clifford Chance Badea a asistat Aukera Energy în obținerea unei finanțări de 60 mil. € pentru primul său proiect de stocare a energiei pe bază de baterii din România
Avocații din practica de Real Estate de la Bondoc și Asociații rămân arhitecții juridici ai proiectelor imobiliare complexe. Atuurile unei echipe valoroase: expertiză transversală, gândire strategică, cultură a responsabilității, rigoare și creativitate juridică | De vorbă cu Cosmin Stăvaru (Partener) despre modul în care lucrează nucleul interdisciplinar capabil să gestioneze simultan riscuri, calendar și cerințe, să anticipeze blocaje și să ofere siguranță clienților, într-o piață volatilă, dar încă plină de oportunități
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Filip & Company a oferit asistență juridică la înființarea Bursei Internaționale a Moldovei
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
PNSA, consultanții Five Elms Capital în runda de finanţare serie B a companiei Digitail Inc. | Echipă pluridisciplinară extinsă, coordonată de Florian Nițu (Partener M&A) și Diana Dobra (Managing Associate)
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
CMS, alături de Buildcom EOOD la achiziția Argus în România. Echipă pluridisciplinară, cu Rodica Manea (Corporate M&A) și Cristina Reichmann în prim plan
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...