ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Românii încep să prefere administrarea şi plata online a asigurărilor

11 Septembrie 2019   |   BizLawyer

Reprezentanții Aegon România susțin că această evoluție a fost impulsionată și de creșterea nivelului de digitalizare a pieței locale, precum și de faptul că românii, în special cei care locuiesc în marile orașe, s-au familiarizat mai bine cu gestionarea și plata online a utilităților, a ratelor și asigurărilor, precum și cu achiziționarea online de bunuri de larg consum.

 
 
24Aegon.ro, platforma de administrare a asigurărilor dedicată clienţilor Aegon România, a înregistrat o creştere a numărului de utilizatori de 30% în primele şapte luni ale acestui an. Platforma a fost îmbunătățită și relansată în luna iulie a anului trecut. Astfel, clienții companiei au acces rapid la toate informațiile legate de asigurarea lor de viață și își pot plăti prima lunară, fără să mai fie nevoiți să meargă la bancă. Pot face acest lucru la orice oră, de oriunde, rapid şi în siguranţă.

Reprezentanții Aegon România susțin că această evoluție a fost impulsionată și de creșterea nivelului de digitalizare a pieței locale, precum și de faptul că românii, în special cei care locuiesc în marile orașe, s-au familiarizat mai bine cu gestionarea și plata online a utilităților, a ratelor și asigurărilor, precum și cu achiziționarea online de bunuri de larg consum.


“Am observat că atât la nivelul pieței, cât și al portofoliului de clienți Aegon, tot mai mulți oameni aleg să își administreze asigurările și să își plătească primele online. Motivele sunt evidente și țin de simplitatea și rapiditatea procesului, care te scutește de drumurile la bancă. Noi lucrăm constant la îmbunătățirea comunicării și vrem să le ușurăm cât mai mult viața clienților noștri. De aceea, noua platformă 24Aegon.ro este gândită pentru a fi folosită cât mai facil, de la crearea contului, până la modul de organizare și prezentare a informațiilor, care sunt în permanenţă actualizate, până la efectuarea plății. Creșterea numărului de utilizatori și sondajele pe care le-am efectuat printre clienți ne arată că acest sistem este apreciat și aduce beneficii reale oamenilor, care pot avea, astfel, mai mult timp pentru ei și pentru familie“, a declarat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.

Tendinţa de a alege online-ul atunci când vine vorba de asigurări este confirmată inclusiv de ceea ce se întâmplă pe cea mai mare piaţă de profil din lume, în SUA. Aici, online-ul joacă un rol tot mai important în ceea ce priveşte informarea despre asigurări cât şi achiziţia lor. Studiile arată că peste 50% dintre americani se informează online despre asigurări înainte de a face achiziţia. O parte dintre aceştia iau inclusiv decizia de a cumpăra asigurarea online. O analiză de piaţă realizată de unul dintre site-urile comparatoare de preţuri de asigurări din SUA, noexam.com, arată faptul că numărul celor care cumpără asigurări online creşte semnificativ de la un an la altul. Un astfel de comportament se regăseşte mai ales în rândul celor din generaţia Millennials, dar şi a celor din Generaţia X. Astfel, dacă în 2016, 19% dintre Millennials şi 26% dintre Generaţia X preferau cumpărarea de asigurări online, în 2018, cifrele au crescut la 28%, respectiv 32%.

Platforma 24Aegon.ro, funcțională din 2015, a fost optimizată și relansată în iulie 2018, iar în primele șapte luni ale anului curent a crescut constant, în medie cu 400 de utilizatori pe lună. Pe 24Aegon.ro clienții companiei pot găsi toate detaliile despre polițele lor de asigurare, de la evenimentele și sumele asigurate, la valoarea primei, perioada contractuală, beneficiari, documentația de care au nevoie în procesul de despăgubire, condițiile de asigurare și informații despre bonusuri și campaniile de care beneficiază. Pot avea acces la toate aceste informaţii fie de pe desktop, fie de pe un device  mobil. Clasamentul orașelor de unde provin cei mai mulți utilizatori ai acestei platforme este condus de București, urmat de Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța și Oradea. Platforma este folosită și de românii stabiliți în Marea Britanie, SUA, Italia, Germania sau Spania.

În acest context, Aegon România continuă să îşi concentreze eforturile pe îmbunătăţirea experienţei pe care o oferă clienţilor săi în mediul online. Pentru a se asigura că platforma 24Aegon.ro funcționează optim după ultimele îmbunătățiri, Aegon România a inclus într-un studiu realizat la finalul anului 2018 întrebări legate de utilitatea acestei platforme. Rezultatele au arătat un grad ridicat de mulţumire în ceea ce priveşte modul de funcţionare al platformei, dar şi în ceea ce priveşte oferirea informaţiilor într-un limbaj accesibil sau uşurinţa în utilizare. Compania va include acest tip de întrebări şi în studiul pe care îl va realiza în 2019 pentru a se asigura că actualizează în permanenţă platforma pornind de la feedback-ul primit de la clienţi.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 18665 / 19690
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
PNSA a asistat una dintre cele mai mari finanțări acordate în ultimii ani | Grupul Ameropa, client tradițional al casei de avocatură, semnează o facilitate de refinanțare de 1,35 miliarde USD cu un sindicat format din trei bănci. Partenerul Bogdan C. Stoica a coordonat echipa, cu contribuția Ioanei Lazăr (Senior Associate) și a Crinei Stan (Associate)
LegiTeam: Lawyer - Pharma & Regulatory and Public Procurement Team | GNP Guia Naghi and Partners
Kinstellar a asistat cumpărătorul East Grain într-una dintre cele mai mari tranzacții din agrobusiness din ultimii ani. Vânzătorii au fost asistatați de avocați italieni, care au coordonat și echipa din București a unei firme internaționale
WTR Global Leaders 2025 | Ana-Maria Baciu (Baciu Partners), Sorina Olaru și Florina Firaru (NNDKP), Ciprian Dragomir (TZA) și Alina Tugearu (ZRVP), printre cei 17 români care au intrat în liga celor mai apreciați specialiști în domeniul mărcilor, la nivel global. Cine sunt aceștia, prin ce s-au remarcat și cum îi văd clienții
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Bondoc si Asociații asistă un consorțiu de bănci și instituții financiare în finanțarea de 331 milioane EUR pentru faza a doua a parcului eolian Vifor din Buzău. Echipa, coordonată de partenerii Simona Petrișor, Diana Ispas și Monica Iancu, cu suportul partenerului Cosmin Stăvaru
LegiTeam: Lawyer - Tax Controversy and Tax Litigation | Reff & Associates
Kinstellar își consolidează practica de Energie din București prin recrutarea Ralucăi Gabor (Counsel) | Iustinian Captariu, coordonatorul practicii regionale de Energie a Kinstellar: ”Alăturarea Ralucăi ne întărește angajamentul de a excela într-unul dintre cele mai dinamice și strategice sectoare din România”
Legal 500 - Central and Eastern Europe Awards 2025 | Clifford Chance, Filip & Company și Băncilă, Diaconu și Asociații sunt pe lista scurtă pentru titlul de ”Firma anului în România”. Horea Popescu (CMS), Ruxandra Bologa (NNDKP), Madalina Rachieru-Postolache (Clifford Chance) și Ana-Maria Baciu (Baciu Partners) printre candidații la titlul ”Romania Lawyer of the Year”. Alți 18 avocați români și 8 firme locale concurează la premiile regionale
Țuca Zbârcea & Asociații stabilește un precedent important în domeniul serviciilor digitale și comerțului electronic | Reprezentarea, asigurată de o echipă coordonată de Alina Ungureanu (partner) și Cătălina Ionescu (senior associate)
Schoenherr și Asociații promovează trei avocați în pozițiile managing attorney at law și senior attorney at law | Sebastian Guțiu (managing partner): ”Schoenherr continuă să se extindă în România, unde echipa noastră numără în prezent peste 75 de avocați și avem planuri mari pentru perioada următoare”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...