ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

AFM a aprobat 73.358 de vouchere în etapa a doua a Programului “Rabla pentru electrocasnice”

07 Iunie 2021   |   Agerpres

Conform datelor oficiale, din totalul voucherelor aprobate în etapa secundă a programului guvernamental, 34.158 sunt pentru achiziţia de televizoare, 22.884 pentru cumpărarea de laptopuri şi 16.316 pentru tablete.

 
 
Un număr de 73.358 de vouchere au fost aprobate în etapa a doua a Programului "Rabla pentru Electrocasnice" din acest an, iar lista cu solicitanţii avizaţi a fost publicată, luni, pe site-ul Administraţiei Fondului pentru Mediu (AFM), informează instituţia, într-un comunicat de presă transmis AGERPRES.
 
Conform datelor oficiale, din totalul voucherelor aprobate în etapa secundă a programului guvernamental, 34.158 sunt pentru achiziţia de televizoare, 22.884 pentru cumpărarea de laptopuri şi 16.316 pentru tablete.
 
Valabilitatea voucherelor este de 15 zile de la data validării acestora de către AFM, termen în care trebuie utilizate la un comerciant validat.
 
Voucherul se poate folosi fie în magazinele fizice, prezentat pe un dispozitiv mobil sau imprimat, fie în magazinele online prin utilizarea codului voucherului în formularul de comandă din site-ul comerciantului. De altfel, lista comercianţilor la care pot fi utilizate aceste voucherele este publicată pe site-ul AFM, la adresa https://www.afm.ro/rabla_electrocasnice_comercianti_validati.php.
 
Până la momentul utilizării voucherului, beneficiarul are obligaţia de a încărca Cartea de Identitate sau Buletinul de Identitate, precum şi Declaraţia pe proprie răspundere pusă la dispoziţie de AFM, în aplicaţia informatică.
 
Reprezentanţii AFM precizează că după parcurgerea tuturor etapelor de selecţie a voucherelor, sumele aferente tichetelor generate şi neutilizate redevin disponibile, iar ulterior se poate relua întreaga procedură de selecţie pe etape, inclusiv etapa de înscriere în program/creare de cont.
 
Programul "Rabla pentru electrocasnice" - sesiunea 2021 a debutat pe data de 14 mai, cu perioada de înscriere a persoanelor fizice, timp de o săptămână.
 
La sesiunea din acest an, modalitatea de accesare a programului a fost revizuită, astfel încât persoanele fizice să poată beneficia de oportunitatea de a se înscrie şi de a obţine unul sau mai multe vouchere.
 
Ediţia din 2021 a programului "Rabla pentru electrocasnice" se desfăşoară etapizat. Astfel, în etapa I a avut loc selecţia voucherelor aferente categoriei din care fac parte maşinile de spălat rufe/vase şi frigiderele/congelatoarele (21 mai - 3 iunie), iar în etapa II selecţia voucherelor aferente categoriei din care fac parte televizoarele, laptopurile şi tabletele (4 - 17 iunie).
 
Ultima etapă, cea de-a treia, va începe pe data de 18 iunie, la ora 10:00, şi vizează achiziţia de aparate de aer condiţionat, uscătoare de rufe şi aspiratoare.
 
Bugetul alocat ediţiei din acest an a programului "Rabla pentru electrocasnice" este de 75 milioane de lei, aproape dublu faţă de sesiunea din 2019, când a fost alocată suma de 40 de milioane de lei. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3602 / 7917
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...