ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Allianz este brand-ul numarul 1 din industria asigurărilor la nivel mondial, cu o valoare de 12,1 miliarde de dolari

18 Octombrie 2019   |   BizLawyer

În topul general, care include cele mai valoroase 100 de brand-uri din toate industriile, Allianz se situează pe locul 43 în urcare cu șase poziții față de ediția precedentă.

 
 
Allianz a devenit cel mai mai valoros brand din lume din industria asigurărilor, potrivit studiului Best Global Brands Report realizat anual de Interbrand, una dintre cele mai importante companii de consultanță în domeniu. Brand-ul Allianz valorează 12,1 miliarde de dolari, cu 12% mai mult decât în 2018.

Serge Raffard, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer, Allianz: “Suntem mândri să devenim brand-ul de asigurări numărul 1 în lume – această recunoaștere este rezultatul strategiei și transformării Allianz. Motto-ul strategiei noastre este . Creșterea valorii reflectă un brand mai relevant, consistent la nivel global, produse și servicii mai puține, dar mai intuitive care direcționează afacerea către zone cu cerere ridicată și arii profitabile. Acesta este doar începutul. Ne vom strădui în continuare să devansăm nu doar brand-urile din industria asigurărilor, ci și pe cele globale de top. Acesta este un element cheie în creșterea preferinței pentru produsele și serviciile noastre. Totodată, un nivel ridicat al indicatorului de recomandare din partea clienților noștri (NPS) ne va asigura că le oferim cea mai bună experiență.”

 
În topul general, care include cele mai valoroase 100 de brand-uri din toate industriile, Allianz se situează pe locul 43 în urcare cu șase poziții față de ediția precedentă.

Christian Deuringer, Head of Global Brand Management, Allianz: „Allianz a devenit cel mai valoros brand de asigurări în 2019, după ce în 2007 a intrat pentru prima dată în top 100 branduri la nivel mondial. Am atins un prim obiectiv, însă nu ne oprim aici. Vom continua să investim în brand-ul Allianz, valorificând cunoștințele unice pe care le deținem și vom continua să lucrăm împreună cu clienții noștri pentru a le oferi experiențe din ce în ce mai bune. Vom investi în continuare în parteneriate durabile și inovatoare, cum este Formula E, pentru a ne crește prezența și relevanța în viața clienților.”

Evaluarea Interbrand a luat în calcul trei criterii: situația financiară, strategia și comportamentul în piață. Poziționarea Allianz în acest top reflectă performanța financiară puternică, perspectivele viitoare pozitive, puterea și consistența brand-ului, precum și rolul în creștere al brand-ului în decizia de achiziție.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 200 / 32655
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bondoc și Asociații a acordat asistență grupului PPF în vederea accesării unei facilități de credit în valoare de 1,15 miliarde EURO acordată de un sindicat bancar
Ana Radnev preia conducerea echipei de Banking & Finance CMS România
Avocații de la Vernon | David au obținut confirmarea caracterului discriminatoriu al regimului fiscal aplicat entităților nerezidente anterior modificării Codului fiscal la 1 iunie 2015
CEE Attorneys ̸ Boanță, Gîdei și Asociații a asistat tranzacții în zona de tehnologie și start-up-uri evaluate la 40 de milioane EURO
Avocații de Employment de la Țuca Zbârcea & Asociații, implicați în două proiecte majore din industriile Food&Beverage și Telecom. Portofoliul de clienți, dominat de firme mari și foarte mari, cu prezență în mai multe jurisdicții
Cum lucrează avocații Radu și Asociații SPRL specializați în Dreptul Muncii | Volumul solicitărilor de asistență în fuziuni și transferuri de business a crescut, număr mai mic de proiecte care au implicat restructurări majore, urmate de concedieri. Expunere semnificativă în mandate complexe pentru multinaționale și societăți mari
Filip & Company a asistat Inform Lykos și pe omul de afaceri Octavian Radu în tranzacția ce a vizat grupul IT românesc Sistec. NNDKP a fost alături de Vicențiu Zorzolan
LegiTeam: ZRVP recrutează avocat definitiv pentru Litigii și Arbitraj
LegiTeam: ZRVP recrutează avocat definitiv pentru departamentul Consultanță | Dreptul muncii
Avocații Stratulat Albulescu, în tranzacția prin care Atlas Copco preia grupul Scheugenpflug
LegiTeam: Mușat & Asociații is looking for Data Protection specialist lawyers
LegiTeam - Alătura-te echipei de avocați Mitel & Asociații!
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...