ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Allianz este brand-ul numarul 1 din industria asigurărilor la nivel mondial, cu o valoare de 12,1 miliarde de dolari

18 Octombrie 2019   |   BizLawyer

În topul general, care include cele mai valoroase 100 de brand-uri din toate industriile, Allianz se situează pe locul 43 în urcare cu șase poziții față de ediția precedentă.

 
 
Allianz a devenit cel mai mai valoros brand din lume din industria asigurărilor, potrivit studiului Best Global Brands Report realizat anual de Interbrand, una dintre cele mai importante companii de consultanță în domeniu. Brand-ul Allianz valorează 12,1 miliarde de dolari, cu 12% mai mult decât în 2018.

Serge Raffard, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer, Allianz: “Suntem mândri să devenim brand-ul de asigurări numărul 1 în lume – această recunoaștere este rezultatul strategiei și transformării Allianz. Motto-ul strategiei noastre este . Creșterea valorii reflectă un brand mai relevant, consistent la nivel global, produse și servicii mai puține, dar mai intuitive care direcționează afacerea către zone cu cerere ridicată și arii profitabile. Acesta este doar începutul. Ne vom strădui în continuare să devansăm nu doar brand-urile din industria asigurărilor, ci și pe cele globale de top. Acesta este un element cheie în creșterea preferinței pentru produsele și serviciile noastre. Totodată, un nivel ridicat al indicatorului de recomandare din partea clienților noștri (NPS) ne va asigura că le oferim cea mai bună experiență.”

 
În topul general, care include cele mai valoroase 100 de brand-uri din toate industriile, Allianz se situează pe locul 43 în urcare cu șase poziții față de ediția precedentă.

Christian Deuringer, Head of Global Brand Management, Allianz: „Allianz a devenit cel mai valoros brand de asigurări în 2019, după ce în 2007 a intrat pentru prima dată în top 100 branduri la nivel mondial. Am atins un prim obiectiv, însă nu ne oprim aici. Vom continua să investim în brand-ul Allianz, valorificând cunoștințele unice pe care le deținem și vom continua să lucrăm împreună cu clienții noștri pentru a le oferi experiențe din ce în ce mai bune. Vom investi în continuare în parteneriate durabile și inovatoare, cum este Formula E, pentru a ne crește prezența și relevanța în viața clienților.”

Evaluarea Interbrand a luat în calcul trei criterii: situația financiară, strategia și comportamentul în piață. Poziționarea Allianz în acest top reflectă performanța financiară puternică, perspectivele viitoare pozitive, puterea și consistența brand-ului, precum și rolul în creștere al brand-ului în decizia de achiziție.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6690 / 7952
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Dorsey & Whitney (Europe) LLP și Schoenherr România, alături de cumpărator în tranzacția prin care Eleco plc, firmă listată pe bursa londoneză, preia două companii de software locale. Ce consultanți au lucrat pentru vânzător
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
BONDOC ȘI ASOCIAȚII anunță 5 noi promovări în cadrul echipei sale de avocați, inclusiv un nou partener | Lucian Bondoc, Managing Partner: Continuă recunoașterea meritocratică și echitabilă a atingerii unor praguri de experiență și a unor contribuții speciale la succesul nostru comun
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Alexia Rizoiu, 85 de puncte la examenul organizat de Facultatea de Drept în anul 2022: ”Cuvântul-cheie în jurul căruia îmi concentrez activitatea de student este echilibrul. Satisfacția pe care o obții după ce ai reușit să înțelegi încă un concept sau o instituție a dreptului nu se compară cu nimic altceva; simți că ai mai făcut un pas spre a deveni profesionistul care îți dorești să fii”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
Efervescență în activitatea avocaților specializați în fuziuni și achiziții de la Stratulat Albulescu, cu 15 proiecte de M&A aflate în lucru. Firma a acordat consultanță în peste 40 de tranzacții anul trecut și își îmbunătățește constant poziția în directoarele internaționale pe această arie de practică | Silviu Stratulat, Managing Partner: ”Peste 50% dintre proiectele noastre de M&A provin din colaborarea cu firme internaționale de top, cu care avem deja o relație sudată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Minerva Ioniță, Head of Legal & Compliance Department în cadrul Arctic: În postura de avocat intern, respectul față de colegi și angajator, onestitatea, sunt principii care te definesc și te recomandă. Activitatea juridică nu este doar un job, ci este o vocație care implică o responsabilitate profundă față de sistemul juridic și client
Reff & Asociații și Deloitte România au asistat proprietarii Expo Market Doraly în vânzarea integrală a parcului comercial către dezvoltatorul imobiliar WDP
MPR|Partners asistă cu succes Verde Magnesium într-un important proiect minier. Trei parteneri în echipa de proiect coordonată de Dana Rădulescu
LegiTeam: Mitel & Asociații recrutează avocați definitivi pentru Departamentul de Real Estate & Construction
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...