Allianz este brand-ul numarul 1 din industria asigurărilor la nivel mondial, cu o valoare de 12,1 miliarde de dolari
18 Octombrie 2019 BizLawyer
În topul general, care include cele mai valoroase 100 de brand-uri din toate industriile, Allianz se situează pe locul 43 în urcare cu șase poziții față de ediția precedentă.
Allianz a devenit cel mai mai valoros brand din lume din industria asigurărilor, potrivit studiului Best Global Brands Report realizat anual de Interbrand, una dintre cele mai importante companii de consultanță în domeniu. Brand-ul Allianz valorează 12,1 miliarde de dolari, cu 12% mai mult decât în 2018.
Serge Raffard, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer, Allianz: “Suntem mândri să devenim brand-ul de asigurări numărul 1 în lume – această recunoaștere este rezultatul strategiei și transformării Allianz. Motto-ul strategiei noastre este. Creșterea valorii reflectă un brand mai relevant, consistent la nivel global, produse și servicii mai puține, dar mai intuitive care direcționează afacerea către zone cu cerere ridicată și arii profitabile. Acesta este doar începutul. Ne vom strădui în continuare să devansăm nu doar brand-urile din industria asigurărilor, ci și pe cele globale de top. Acesta este un element cheie în creșterea preferinței pentru produsele și serviciile noastre. Totodată, un nivel ridicat al indicatorului de recomandare din partea clienților noștri (NPS) ne va asigura că le oferim cea mai bună experiență.”
Serge Raffard, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer, Allianz: “Suntem mândri să devenim brand-ul de asigurări numărul 1 în lume – această recunoaștere este rezultatul strategiei și transformării Allianz. Motto-ul strategiei noastre este
În topul general, care include cele mai valoroase 100 de brand-uri din toate industriile, Allianz se situează pe locul 43 în urcare cu șase poziții față de ediția precedentă.
Christian Deuringer, Head of Global Brand Management, Allianz: „Allianz a devenit cel mai valoros brand de asigurări în 2019, după ce în 2007 a intrat pentru prima dată în top 100 branduri la nivel mondial. Am atins un prim obiectiv, însă nu ne oprim aici. Vom continua să investim în brand-ul Allianz, valorificând cunoștințele unice pe care le deținem și vom continua să lucrăm împreună cu clienții noștri pentru a le oferi experiențe din ce în ce mai bune. Vom investi în continuare în parteneriate durabile și inovatoare, cum este Formula E, pentru a ne crește prezența și relevanța în viața clienților.”
Evaluarea Interbrand a luat în calcul trei criterii: situația financiară, strategia și comportamentul în piață. Poziționarea Allianz în acest top reflectă performanța financiară puternică, perspectivele viitoare pozitive, puterea și consistența brand-ului, precum și rolul în creștere al brand-ului în decizia de achiziție.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 7756 / 9018 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Popovici Nițu Stoica & Asociații a asistat Hexagon în achiziția Platformei CUG din Cluj, într-unul dintre cele mai mari proiecte imobiliare ale anului
Patru firme de avocați, în proiectul prin care Banca Transilvania a finalizat cu succes cea mai mare emisiune de obligaţiuni AT 1 din Europa Centrală şi de Est
Kinstellar a asistat Lidl în achiziția unui teren situat în incinta fostei platforme industriale Aversa din București. Victor Constantinescu (Partner) și Sandra Gheorghe (Senior Associate), în prim plan
Lexology Index: Arbitration - 2026 | Arbitrajul românesc nu mai este doar „prezent” în clasamentele globale, ci începe să-și contureze, în mod coerent, un ecosistem. Patru avocați, printre care Cosmin Vasile (ZRVP), Crenguța Leaua (LDDP) și Luminița Popa (Popa Legal) formează nucleul de influență al practicii. ZRVP Și LDDP au cei mai mulți profesioniști în categoriile Thought Leaders și Future Leaders. România devine un „hub” credibil în arbitrajul regional
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
PNSA asistă Rex Concepts în obținerea unor linii de finanțare de la Bank Pekao pentru dezvoltarea rețelelor Burger King și Popeyes | Echipa de proiect a fost coordonată de partenerul Silviu Stoica, alături de Ioana Lazăr (Senior Associate) și Crina Stan (Associate)
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
GNP obține o nouă soluție favorabilă definitivă la Înalta Curte de Casație și Justiție prin care a fost anulată o decizie de sancționare emisă de Consiliul Concurenței | Reper jurisprudențial care impune un standard de analiză mai riguros în litigiile de concurență
Băncilă, Diaconu și Asociații a asistat asociații Mamaia Resort Hotels în vânzarea părților lor sociale către Steaua de Mare Hotels & Resorts
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





