
Allianz-Ţiriac lansează Claims Tracker, un serviciu arată în orice moment starea dosarului de daună Casco şi a reparaţiei autovehiculului
21 Ianuarie 2020
BizLawyerCu ajutorul Claims Tracker clienţii pot transmite online documentele necesare şi au acces la informaţii şi actualizări 24/7, în timp real, despre dosarul de daună.
Allianz-Ţiriac pune la dispoziţia clienţilor săi Claims Tracker – un serviciu inovator care simplifică şi transparentizează modul de soluţionare a daunelor acoperite de asigurările Casco pentru persoanele fizice.
Cu ajutorul Claims Tracker clienţii pot transmite online documentele necesare şi au acces la informaţii şi actualizări 24/7, în timp real, despre dosarul de daună.
Noul serviciu este gratuit şi nu necesită descărcarea unei aplicaţii sau crearea unui cont de utilizator. În funcţie de preferinţă, clientul primeşte prin SMS sau e-mail un link – activ pe întreaga perioadă a soluţionarii dosarului de daună – ce poate fi accesat oricând de pe telefon, desktop sau tabletă.
„Clienţii îşi doresc de la companiile de asigurări o schimbare a modului de interacţiune şi creşterea vitezei de răspuns. Ei apreciază înainte de toate transparenţa, simplitatea şi confortul. Prin Claims Tracker, Allianz-Ţiriac propune un nou mod de soluţionare a daunelor: mai simplu, mai personal, digital şi 100% transparent. Introducerea Claims Tracker este un pas firesc pentru o companie precum Allianz-Ţiriac care are ca obiectiv principal simplificarea produselor şi proceselor în beneficiul clienţilor, precum şi creşterea vitezei de reacţie şi a transparenţei”, a declarat Mirjana Krolo, Director al Direcţiei Operaţiuni în cadrul Allianz-Ţiriac.
Cu ajutorul Claims Tracker clienţii pot transmite online documentele necesare şi au acces la informaţii şi actualizări 24/7, în timp real, despre dosarul de daună.
Noul serviciu este gratuit şi nu necesită descărcarea unei aplicaţii sau crearea unui cont de utilizator. În funcţie de preferinţă, clientul primeşte prin SMS sau e-mail un link – activ pe întreaga perioadă a soluţionarii dosarului de daună – ce poate fi accesat oricând de pe telefon, desktop sau tabletă.
„Clienţii îşi doresc de la companiile de asigurări o schimbare a modului de interacţiune şi creşterea vitezei de răspuns. Ei apreciază înainte de toate transparenţa, simplitatea şi confortul. Prin Claims Tracker, Allianz-Ţiriac propune un nou mod de soluţionare a daunelor: mai simplu, mai personal, digital şi 100% transparent. Introducerea Claims Tracker este un pas firesc pentru o companie precum Allianz-Ţiriac care are ca obiectiv principal simplificarea produselor şi proceselor în beneficiul clienţilor, precum şi creşterea vitezei de reacţie şi a transparenţei”, a declarat Mirjana Krolo, Director al Direcţiei Operaţiuni în cadrul Allianz-Ţiriac.
După deschiderea dosarului de daună Casco, clienţii Allianz-Ţiriac primesc, prin intermediul Claims Tracker, confirmarea acoperirii daunei şi sunt informaţi despre paşii următori în procesul de soluţionare a dosarului.
În situaţia în care pentru soluţionarea dosarului de daună sunt necesare documente adiţionale, asiguratul este notificat şi le poate încărca direct din Claims Tracker, fără drumuri suplimentare în sucursală.
Un alt avantaj al utilizării serviciului constă în notificarea clientului cu privire la data în care reparaţia este finalizată, iar autoturismul poate fi preluat. Aceste informări sunt disponibile doar pentru clienţii care optează pentru efectuarea reparaţiei în reţeua de service-uri auto partenere.
Pe de altă parte, clienţii care aleg să efectueze reparaţia în regie proprie primesc prin intermediul Claims Tracker informaţii cu privire la efectuarea plăţii.
Allianz-Ţiriac a plătit în primele nouă luni din 2019 în baza poliţelor Casco despăgubiri cu 14% mai mari faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Daunele pe segmentul Casco reprezintă 40% din volumul total al despăgubirilor Allianz-Ţiriac.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 7206 / 8854 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Schoenherr i-a asistat pe fondatorii Purcari Wineries în legătură cu oferta publică de preluare voluntară de acțiuni ale companiei de către Maspex. Narcisa Oprea (partener) a coordonat echipa
LegiTeam: Lawyer - Pharma & Regulatory and Public Procurement Team | GNP Guia Naghi and Partners
bpv GRIGORESCU ȘTEFĂNICĂ și Andronic and Partners au gestionat juridic, în plan local, achiziția startup-ului Planable, fondat în Moldova și România, de către SE Ranking. Firme de avocatură din SUA și Moldova, în tranzacție
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
Kinstellar a asistat cumpărătorul East Grain într-una dintre cele mai mari tranzacții din agrobusiness din ultimii ani. Vânzătorii au fost asistatați de avocați italieni, care au coordonat și echipa din București a unei firme internaționale
Filip & Company a asistat OLX în vânzarea Kiwi Finance | Alina Stancu Bîrsan, partener: ”Această tranzacție reflectă dinamica accelerată a pieței locale de servicii financiare și interesul în creștere pentru tranzacții în segmente-cheie”
Bondoc si Asociații asistă un consorțiu de bănci și instituții financiare în finanțarea de 331 milioane EUR pentru faza a doua a parcului eolian Vifor din Buzău. Echipa, coordonată de partenerii Simona Petrișor, Diana Ispas și Monica Iancu, cu suportul partenerului Cosmin Stăvaru
Schoenherr și Asociații promovează trei avocați în pozițiile managing attorney at law și senior attorney at law | Sebastian Guțiu (managing partner): ”Schoenherr continuă să se extindă în România, unde echipa noastră numără în prezent peste 75 de avocați și avem planuri mari pentru perioada următoare”
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
LegiTeam: Lawyer - Tax Controversy and Tax Litigation | Reff & Associates
WTR Global Leaders 2025 | Ana-Maria Baciu (Baciu Partners), Sorina Olaru și Florina Firaru (NNDKP), Ciprian Dragomir (TZA) și Alina Tugearu (ZRVP), printre cei 17 români care au intrat în liga celor mai apreciați specialiști în domeniul mărcilor, la nivel global. Cine sunt aceștia, prin ce s-au remarcat și cum îi văd clienții
Provocările cu care se vor confrunta companiile în anul 2025, pe segmentul de Muncă ̸ Resurse Umane, sunt multiple și complexe, depășind adesea simpla conformitate legislativă, avertizează avocații firmei D&B David și Baias | Dan Dascălu, Partener: ”Necesitatea de a anticipa modificările, de a comunica transparent cu angajații și partenerii sociali, precum și riscurile asociate nerespectării prevederilor, cresc presiunea asupra angajatorilor”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...