ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cargus lansează în România propria rețea de lockere și va investi 40 mil. € în extinderea ei, în următorii doi ani și jumătate

28 Septembrie 2022   |   BizLawyer

Luna aceasta, Cargus va plasa 300 de lockere în București, ca prim pas al strategiei sale de a investi în soluția de livrare de proximitate, completând astfel rețeaua de parteneri SHIP & GO, cu beneficii importante pentru magazinele online și consumatori.

 
 

Cargus va amplasa 300 de lockere în București, ca prim pas al planului său de a investi în soluția de livrare out of home” (OOH – de proximitate) sub brandul SHIP & GO, cu beneficii importante pentru magazinele online și clienții lor. · Magazinele online și clienții lor vor avea acces la cea mai mare rețea de livrare de proximitate din țară · Lockerele sunt produse de SwipBox, furnizor internațional de mașini automate de coletărie (Automated Parcel Machine - lockere), cu prezență în peste 60 de țări · Rețeaua de lockere va completa rețeaua out of home (de proximitate) Cargus. Compania de curierat estimează că până la sfârșitul acestui an va ajunge la aproximativ 3.000 de puncte partenere SHIP & GO, care va include magazine partenere și lockere, devenind singura companie de curierat cu o rețea de livrare de proximitate atât de mare.


Cargus a investit constant în dezvoltarea serviciului click & collect sub umbrela Cargus SHIP & GO, crescând succesiv numărul punctelor fixe de livrare, fie prin achiziționarea de spații noi, fie prin parteneriate cu companii locale. Această evoluție reprezintă un răspuns la nevoile tot mai mari ale consumatorilor online, care așteaptă livrări nu numai la adresă, ci și în locurile din apropierea casei sau serviciului, de unde își pot ridica în mod convenabil coletele, în orice moment al zilei.

Luna aceasta, Cargus va plasa 300 de lockere în București, ca prim pas al strategiei sale de a investi în soluția de livrare de proximitate, completând astfel rețeaua de parteneri SHIP & GO, cu beneficii importante pentru magazinele online și consumatori. Lockerele vor fi amplasate în rețele de retail, benzinării și, de asemenea, în zone rezidențiale dense, dar ușor accesibile.

Lockerele sunt o soluție inovatoare de livrare, complet contactless și vor reprezenta focusul Cargus în perioada următoare, concentrând o investiție de aproximativ 40 de milioane de euro în următorii doi ani și jumătate. Acestea vor contribui la extinderea rețelei de livrare out of home și în alte orașe mari și la dezvoltarea întregii infrastructuri Cargus.

Lockerele sunt produse de compania SwipBox, furnizor internațional de mașini automate de coletărie (Automated Parcel Machine - lockere), cu prezență în peste 60 de țări.

"Este obligatoriu să facem un pas înainte, să ne adaptăm la noua realitate și la cererea pieței și să furnizăm o soluție de livrare eficientă, accesibilă și sustenabilă. Lansarea rețelei de lockere Cargus reprezintă o decizie importantă în strategia noastră de dezvoltare, pentru că vine în completarea rețelei noastre naționale out of home, SHIP & GO, și oferă o soluție inovatoare pentru magazinele online, locale și internaționale, dar și pentru clienții acestora. Următorii ani vor conduce la o schimbare de paradigmă pentru Cargus și, cred, pentru întreaga piață de curierat", susține Olivier Van Houtte, CEO Cargus.

Beneficiile rețelei de lockere Cargus

Lockerele reprezintă cele mai recente și convenabile soluții de livrare de la Cargus, care, până acum, au inclus servicii de curierat la adresă și, mai recent, puncte SHIP & GO (de tip PUDO - pick up, drop off points). Lansarea rețelei de lockere Cargus reprezintă, de fapt, un răspuns la nevoile consumatorilor și o adaptare profundă la tendințele pieței de curierat.

Totodată, lockerele instalate de Cargus reprezintă și o soluție inovatoare și sustenabilă de livrare, singura de pe piață care poate fi accesată contactless, cu un singur click, direct din aplicația Cargus Mobile. Dispozitivele funcționează pe bluetooth și nu au nevoie de alimentare la rețeaua de energie electrică. Lockerele sunt dotate cu baterii, care au o speranță de viață de până la 10 ani. Acestea vor fi operaționale 24/7, pot fi încărcate cu o gamă largă de produse (compartimentele au dimensiuni diferite) și permit cumpărătorilor să își ridice coletele în două zile.

De asemenea, dezvoltarea rețelei de lockere înseamnă și eficiență în livrare – costurile sunt mai mici decât în cazul livrării la adresă și reduce consumul de combustibil, devenind o soluție de livrare prietenoasă cu mediul înconjurător.

Lockerele Cargus completează opțiunea de livrare out of home

Cu un număr considerabil de puncte click & collect și lockere, aflate sub umbrela SHIP & GO, Cargus dezvoltă cea mai extinsă rețea de livrare de proximitate din România (out of home). În următoarea perioadă, Cargus va extinde rețeaua de livrare out of home la nivel național, în toate orașele mari, dar și în orașe și localități mici din România, ca parte a strategiei sale de a aduce serviciile de livrare mai aproape de cumpărător și de a sprijini comerțul electronic.

La sfârșitul acestui an, Cargus va ajunge la aproximativ 3.000 de puncte SHIP & GO (de tip PUDO și lockere), acoperind astfel peste 700 de localități din România. Volumul estimat de livrări pentru rețeaua SHIP & GO este de 40.000 de colete/zi, ceea ce reprezintă 20% din numărul total de colete livrate de Cargus.

În plus, rețeaua de livrare de proximitate oferă o mai mare flexibilitate cumpărătorului, ceea ce face ca peste 97% din coletele livrate la punctele PUDO să fie ridicate de către destinatarii finali. De asemenea, aproximativ 50% dintre colete sunt ridicate chiar în prima zi în care ajung la punctele SHIP & GO.

Livrările pot fi gestionate dinamic și redirecționate către un punct SHIP & GO preferat prin aplicația Cargus Mobile - din contul individual Cargus, prin pagina de destinație de pe site sau direct prin curier.

Produsele livrate frecvent prin rețeaua de centre de proximitate Cargus aparțin categoriilor fashion, cosmetice și îngrijire personală sau cărți, iar majoritatea pachetelor nu depășesc 3 kilograme. Aproape jumătate (45%) dintre coletele livrate sunt plătite în avans, online, de către cumpărători.

Cargus investește în infrastructură

În prezent, rețeaua logistică Cargus gestionează 5 hub-uri regionale. O parte importantă din bugetul investit în ultimii doi ani a fost dedicată optimizării logistice și aducerii rețelei la standarde înalte de excelență în serviciile de livrare.

În acest an, Cargus a deschis un nou depozit în spațiul logistic CTPark Bucharest, în București-Ilfov. Depozitul modern are în jur de 11.000 mp și dublează capacitatea de operare a celui din Măgurele. Noua facilitate va ajuta compania de curierat să se pregătească pentru noiembrie – decembrie, sezonul de vârf în vânzările de comerț electronic.

Cargus va continua să investească în modernizarea altor 16 centre logistice, ca o promisiune făcută magazinelor online și cumpărătorilor de a menține standardul ridicat al livrărilor.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 245 / 38019
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Studiu Refinitiv | Cum s-au împărțit fuziunile mid-market, în primele 10 luni din 2022, pe firmele de avocatură active și la București. CMS sprintează în regiunea EMEA, tranzacții mai mici și mai puține
Banking & Finance | Avocații NNDKP au asistat clienții în finanțări de cca. 2,8 miliarde de euro, în ultimul an. Cele mai relevante au continuat să fie finanțările sindicalizate în care bănci din România au pus la dispoziția împrumutaților fonduri semnificative pentru capital de lucru. De vorbă cu Alina Radu, Partener și Coordonator al practicii, despre particularitățile proiectelor, apetitul pentru finanțare, echipă și tendințele care se prefigurează
Biroul CMS din București a asistat grupul german All4Labels în achiziția Romprix Exim. O echipă de avocați cu senioritate ridicată a lucrat în tranzacția prin care se configurează liderul pieței locale de imprimare digitală industrială
Schoenherr a asistat CA Immo, iar KPMG Legal a stat alături de Pavăl Holding în cea mai mare tranzacție imobiliară de pe piața locală. CBRE, consultant financiar și imobiliar exclusiv al vânzătorului | Ce avocați au lucrat în achiziția de 377 mil. € și ce spune Karina Pavăl, Vicepreședinte Pavăl Holding, despre echipa de consultanți
Avocații firmei Stratulat Albulescu spun că apar tot mai multe tranzacţii de conţinut social media care, pe lângă valoarea impresionantă, vin la pachet cu implicaţii din perspectivă IP pe mai multe niveluri. De vorbă cu Elena Stan, Managing Associate, despre schimbările semnificative din legislația mărcilor, aspectele provocatoare ale proiectelor din practica de IP și diversitatea portofoliului de clienţi
BONDOC și Asociații, alături de organizatorii Concertului Extraordinar de Anul Nou de la Ateneul Român ǀ Mihaela Bondoc (Partener): Talentul, emoția, dedicarea, merită toată susținerea noastră
Bondoc și Asociații obține câștig de cauză într-un litigiu privind validitatea contractelor încheiate de lanțurile de supermagazine
NNDKP a asistat cu succes Enel într-un litigiu fiscal complex privind deductibilitatea amortizării fiscale aferente unor active corporale dobândite prin transfer de la clienți
Arbitrajul ICSID cerut de Plaza Centers NV, dezvoltator imobiliar care cere statului român să compenseze pierderi de cca. 383 mil. € în proiectul Dâmbovița Center, intră în line dreaptă după numirea arbitrilor. România a mers pe mâna unui profesor emerit al Universității Sorbona, reclamanții au ales un canadian, iar președintele Tribunalului este un lord englez
Statul a bugetat aproape o jumătate de milion de euro, anul acesta, pentru arbitrajul în care 15 firme și 28 de persoane fizice din 7 țări au chemat România la ICSID. Ce onorarii primesc firmele care asigură apărarea României în acest dosar în care investitorii susțin că au avut pierderi considerabile și au pretenții de 213 mil. €
Activitate intensă pentru avocații de concurență de la PNSA, firmă evidențiată de directoarele internaționale în această arie de practică. Despre lista priorităților Consiliului Concurenței, proiectele în care sunt implicați avocații și cele mai sensibile reglementări de care firmele trebuie să țină seama, într-o discuție cu partenerul Mihaela Ion
Stratulat Albulescu a asistat Reorg în legătură cu achiziția furnizorului de tehnologie modernă - FinDox
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...