ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Creatorii soluţiei robotizate interactive de marketing Tokinomo au obţinut o finanţare de 1,7 milioane de dolari

09 Februarie 2022   |   Agerpres

Odată cu obţinerea acestei investiţii, startup-ul îşi propune să dezvolte produse tehnologice noi de retail marketing care să permită brandurilor să genereze campanii de promovare mai personalizate şi creative, dar şi să obţină date relevante pentru a-şi defini audienţa.

 
 
Startup-ul românesc Tokinomo, specializat în distribuţia de soluţii interactive pentru campanii de publicitate in-store, a obţinut o finanţare de 1,7 milioane de dolari de din partea investitorilor-membri TechAngels, Early Game Ventures şi IPP, a anunţat compania într-un comunicat de presă transmis, miercuri, AGERPRES.
 
Odată cu obţinerea acestei investiţii, startup-ul îşi propune să dezvolte produse tehnologice noi de retail marketing care să permită brandurilor să genereze campanii de promovare mai personalizate şi creative, dar şi să obţină date relevante pentru a-şi defini audienţa.
 
În prezent, Tokinomo creează şi distribuie o soluţie brevetată de "brand activation" care promovează produsele în magazin şi ajută la creşterea vânzărilor cu 200%, în medie, fără reduceri de preţ.
 
Roboţii Tokinomo sunt utilizaţi în campanii din peste 40 de ţări, aproximativ 80% din venituri fiind realizate în afara României.
 
Potrivit companiei, brandurile de produse de larg consum utilizează display-ul robotizat Tokinomo pentru a interacţiona cu clienţii în magazine şi pentru a le oferi acestora experienţe inedite. De asemenea, magazinele şi agenţiile de marketing "in-store" pot monetiza soluţia Tokinomo prin folosirea rafturilor ca spaţiu media.
 
"Roboţii Tokinomo au fost concepuţi pentru a diversifica şi moderniza campaniile de publicitate ale brandurilor FMCG din magazinele de tip supermarket. Folosind senzori de mişcare, lumină şi sunet, roboţii Tokinomo dau viaţă produselor pe raftul supermarketurilor şi le permit acestora să comunice mesajul brandului într-un mod creativ şi eficient. Tokinomo oferă brandurilor oportunitatea să implementeze campanii scalabile de shopper marketing pentru că roboţii sunt conectaţi la internet şi pot fi monitorizaţi de la distanţă. Mesajul campaniei poate fi schimbat în timp real şi mişcările robotului pot fi personalizate", se arată în comunicat.
 
Investiţia în runda de tip pre-serie A de 1,7 milioane de dolari a fost condusă de un grup de "angel investors", membri ai Asociaţiei TechAngels.ro, cu participarea fondului de investiţii Early Game Ventures şi Instore Power Provider (IPP), partener Tokinomo şi una dintre cele mai recunoscute companii de retail marketing de pe piaţa locală.
 
În 2022, startup-ul românesc susţine că se va concentra pe dezvoltarea de produse noi pentru campaniile de marketing din magazine, dar şi pe extinderea eforturilor de vânzări.
 
Tokinomo este o soluţie brevetată de shopper marketing şi POS display robotizat conectat la Internet. Aceasta foloseşte o combinaţie de senzori de mişcare, lumină şi sunet, animă produsele la raft şi le permite să interacţioneze cu cumpărătorii. Soluţia, destinată bunurilor de larg consum şi magazinelor de tip supermarket, a ajuns pe lista celor mai bune 40 de startup-uri de retail tech din lume. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3173 / 8840
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Filip & Company a asistat Mozaik Investments în achiziția unei participații majoritare în cadrul Genesis College. Alexandru Bîrsan (managing partner) și Andreea Bănică (counsel) au coordonat echipa | Ce firmă de avocați a mai fost implicată în tranzacție
LegiTeam: Lawyer - Tax Controversy and Tax Litigation | Reff & Associates
Studiu Refinitiv | Piața de M&A a continuat să crească în S1 ̸ 2025 pe piețele emergente și la nivel nivel global, însă numărul tranzacțiilor este în scădere, iar Europa pierde viteză. CMS își menține poziția fruntașă la nivel global și în Europa de Est, regiune în care Clifford Chance și Schoenherr strălucesc, iar RTPR rămâne în Top 15
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
WTR Global Leaders 2025 | Ana-Maria Baciu (Baciu Partners), Sorina Olaru și Florina Firaru (NNDKP), Ciprian Dragomir (TZA) și Alina Tugearu (ZRVP), printre cei 17 români care au intrat în liga celor mai apreciați specialiști în domeniul mărcilor, la nivel global. Cine sunt aceștia, prin ce s-au remarcat și cum îi văd clienții
Clifford Chance Badea a asistat fondul de private equity T2Y Capital în tranzacția prin care devine al doilea cel mai mare acționar al Prime Batteries Energy Holding
Provocările cu care se vor confrunta companiile în anul 2025, pe segmentul de Muncă ̸ Resurse Umane, sunt multiple și complexe, depășind adesea simpla conformitate legislativă, avertizează avocații firmei D&B David și Baias | Dan Dascălu, Partener: ”Necesitatea de a anticipa modificările, de a comunica transparent cu angajații și partenerii sociali, precum și riscurile asociate nerespectării prevederilor, cresc presiunea asupra angajatorilor”
O nouă abordare pe piața avocaturii de business | Mihai Dudoiu și echipa Legal Ground construiesc o alternativă flexibilă la marile case de avocatură, propunând un model colaborativ și antreprenorial. „Legal hub” inovator, ce oferă servicii specializate în finanțări, tranzacții și litigii printr-o structură circulară, în care profesioniștii lucrează „la masa rotundă” pentru a oferi clienților soluții adaptate proiectelor lor
GNP Guia Naghi și Partenerii obține la Înalta Curte anularea definitivă a unei decizii de sancționare emisă de Consiliul Concurenței împotriva unui important furnizor din sectorul alimentar | Dosarul s-a aflat la intersecția unor domenii juridice deosebit de tehnice – dreptul concurenței, dreptul administrativ și dreptul Uniunii Europene
Legal 500 - Central and Eastern Europe Awards 2025 | Clifford Chance, Filip & Company și Băncilă, Diaconu și Asociații sunt pe lista scurtă pentru titlul de ”Firma anului în România”. Horea Popescu (CMS), Ruxandra Bologa (NNDKP), Madalina Rachieru-Postolache (Clifford Chance) și Ana-Maria Baciu (Baciu Partners) printre candidații la titlul ”Romania Lawyer of the Year”. Alți 18 avocați români și 8 firme locale concurează la premiile regionale
RTPR obține, printr-o hotărâre definitivă, reducerea cu 85% a amenzii aplicate de Consiliul Concurenței unei agenții media, după un „roller coaster” juridic de 10 ani. Complexitatea speței, accentuată de necesitatea de a gestiona aspectele de natură tehnică referitoare la calculul veniturilor reale ale unei agenții media, cu excluderea sumelor refacturate clienților acesteia | Echipa asistă clientul și în cadrul procedurilor legale prin care să poată obține compensațiile care i se cuvin în contextul lipsirii acestuia de o sumă importantă de bani pe o perioadă îndelungată
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | CMS câștigă titlul de de “Firma anului în România”. Un avocat in-house local, desemnat ”General Counsel of the Year” pentru regiune
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...