Lagardere Travel Retail anunţă dezvoltarea conceptului Inmedio
09 Decembrie 2021 Agerpres
Astfel, Inmedio îşi continuă evoluţia de la conceptul iniţial centrat pe presă şi carte spre un portofoliu variat din convenience-ul modern, cu soluţii rapide pentru nevoi imediate din rutina urbană zilnică. Pe lângă repoziţionare, reţeaua Inmedio, formată în prezent din 213 magazine, îşi va urma şi planurile de extindere la nivel naţional prin deschiderea de noi locaţii.
Lagardere Travel Retail anunţă dezvoltarea reţelei Inmedio sub o nouă poziţionare susţinută de direcţii, concepte, categorii de produse şi servicii, precum şi de canale noi, potrivit unui comunicat al companiei, remis, joi, AGERPRES.
Astfel, Inmedio îşi continuă evoluţia de la conceptul iniţial centrat pe presă şi carte spre un portofoliu variat din convenience-ul modern, cu soluţii rapide pentru nevoi imediate din rutina urbană zilnică. Pe lângă repoziţionare, reţeaua Inmedio, formată în prezent din 213 magazine, îşi va urma şi planurile de extindere la nivel naţional prin deschiderea de noi locaţii.
Astfel, Inmedio se transformă în "staţia urbană de încărcare", un punct de reper în drumurile de zi cu zi, oferind o diversitate de produse şi servicii, într-o singură oprire - snack-uri, băuturi şi cafea on the go, accesorii, cadouri, ziare şi reviste locale şi internaţionale, carte, precum şi o varietate de servicii. Toate acestea vor fi disponibile atât în spaţiile clasice din reţelele de retail modern (mall-uri şi galerii comerciale), în care Inmedio are prezenţă în 50 de oraşe din ţară, cât şi în formate sau canale noi, de tipul insulelor din mall-uri sau în magazine proprii stradale.
"Inmedio este brand-ul Lagardere Travel Retail cu recunoaşterea cea mai mare în piaţa locală şi care şi-a adus contribuţia în cei 20 de ani de existenţă la dezvoltarea retailului local de impuls la standarde europene. Ne bucurăm că, în ciuda contextului volatil, reuşim să ne menţinem apetitul pentru inovare şi să susţinem dezvoltarea acestui concept. Toate iniţiativele noastre sunt rezultatul unui efort concertat de înţelegere a clientului şi vizează regândirea acestui business în aliniere atentă cu nevoile şi preocupările acestuia. De asemenea, ne propunem să căutăm noi modele de extindere şi operare pentru diversificarea canalelor noastre din mediul urban. Un suport considerabil va veni de la partenerii antreprenori, alături de care continuăm extinderea şi pe care ne bazăm pentru înţelegerea şi deservirea atentă a clienţilor noştri", declară Alexandru Chilea, COO Essentials Business Line.
În ceea ce priveşte oferta comercială, categoria de băuturi non-alcoolice va fi dezvoltată în continuare, iar cea de cafea va cunoaşte o repoziţionare. Categoria de cadouri va fi, de asemenea, revigorată, iar spaţiile vor fi regândite pentru a oferi soluţii rapide pentru rutina urbană zilnică.
Inmedio oferă, în continuare, posibilitatea de plată a facturilor, biletelor pentru evenimente, biletelor de loterie, dar şi posibilitatea de încărcare electronică. Categoria de presă va continua să reprezinte o prioritate pentru brand, întrucât serveşte nevoile de informare şi de conţinut de calitate pentru care Inmedio este recunoscut la nivel naţional.
"Clienţii caută soluţii rapide şi eficiente atunci când se află în mişcare, dar şi în caz de urgenţă, de necesitate. Aerul nou de la Inmedio de aici îşi găseşte sursa - din înţelegerea cât mai bună că avem nevoie cu toţii de un punct de reper în drumurile de zi cu zi şi de un serviciu rapid, prietenos şi la îndemână în rutina noastră urbană. De aceea, planul nostru este de a analiza în mod constant tendinţele de consum, iar procesul de extindere, atât a ofertei, cât şi a prezenţei fizice, va continua", completează Alexandru Chilea.
Inmedio este lider naţional pe segmentul Urban Convenience, cu o prezenţă de 20 de ani pe piaţa din România şi o reţea formată din 213 magazine situate în mall-uri şi galerii comerciale din 50 de oraşe la nivel naţional.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 3680 / 9016 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Patru firme de avocați, în proiectul prin care Banca Transilvania a finalizat cu succes cea mai mare emisiune de obligaţiuni AT 1 din Europa Centrală şi de Est
Kinstellar a asistat Lidl în achiziția unui teren situat în incinta fostei platforme industriale Aversa din București. Victor Constantinescu (Partner) și Sandra Gheorghe (Senior Associate), în prim plan
GNP obține o nouă soluție favorabilă definitivă la Înalta Curte de Casație și Justiție prin care a fost anulată o decizie de sancționare emisă de Consiliul Concurenței | Reper jurisprudențial care impune un standard de analiză mai riguros în litigiile de concurență
PNSA asistă Rex Concepts în obținerea unor linii de finanțare de la Bank Pekao pentru dezvoltarea rețelelor Burger King și Popeyes | Echipa de proiect a fost coordonată de partenerul Silviu Stoica, alături de Ioana Lazăr (Senior Associate) și Crina Stan (Associate)
Băncilă, Diaconu și Asociații a asistat asociații Mamaia Resort Hotels în vânzarea părților lor sociale către Steaua de Mare Hotels & Resorts
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Clifford Chance Badea a asistat Aukera Energy în obținerea unei finanțări de 60 mil. € pentru primul său proiect de stocare a energiei pe bază de baterii din România
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





