ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Lagardere Travel Retail anunţă dezvoltarea conceptului Inmedio

09 Decembrie 2021   |   Agerpres

Astfel, Inmedio îşi continuă evoluţia de la conceptul iniţial centrat pe presă şi carte spre un portofoliu variat din convenience-ul modern, cu soluţii rapide pentru nevoi imediate din rutina urbană zilnică. Pe lângă repoziţionare, reţeaua Inmedio, formată în prezent din 213 magazine, îşi va urma şi planurile de extindere la nivel naţional prin deschiderea de noi locaţii.

 
 
Lagardere Travel Retail anunţă dezvoltarea reţelei Inmedio sub o nouă poziţionare susţinută de direcţii, concepte, categorii de produse şi servicii, precum şi de canale noi, potrivit unui comunicat al companiei, remis, joi, AGERPRES.
 
Astfel, Inmedio îşi continuă evoluţia de la conceptul iniţial centrat pe presă şi carte spre un portofoliu variat din convenience-ul modern, cu soluţii rapide pentru nevoi imediate din rutina urbană zilnică. Pe lângă repoziţionare, reţeaua Inmedio, formată în prezent din 213 magazine, îşi va urma şi planurile de extindere la nivel naţional prin deschiderea de noi locaţii.
 
Astfel, Inmedio se transformă în "staţia urbană de încărcare", un punct de reper în drumurile de zi cu zi, oferind o diversitate de produse şi servicii, într-o singură oprire - snack-uri, băuturi şi cafea on the go, accesorii, cadouri, ziare şi reviste locale şi internaţionale, carte, precum şi o varietate de servicii. Toate acestea vor fi disponibile atât în spaţiile clasice din reţelele de retail modern (mall-uri şi galerii comerciale), în care Inmedio are prezenţă în 50 de oraşe din ţară, cât şi în formate sau canale noi, de tipul insulelor din mall-uri sau în magazine proprii stradale.
 
"Inmedio este brand-ul Lagardere Travel Retail cu recunoaşterea cea mai mare în piaţa locală şi care şi-a adus contribuţia în cei 20 de ani de existenţă la dezvoltarea retailului local de impuls la standarde europene. Ne bucurăm că, în ciuda contextului volatil, reuşim să ne menţinem apetitul pentru inovare şi să susţinem dezvoltarea acestui concept. Toate iniţiativele noastre sunt rezultatul unui efort concertat de înţelegere a clientului şi vizează regândirea acestui business în aliniere atentă cu nevoile şi preocupările acestuia. De asemenea, ne propunem să căutăm noi modele de extindere şi operare pentru diversificarea canalelor noastre din mediul urban. Un suport considerabil va veni de la partenerii antreprenori, alături de care continuăm extinderea şi pe care ne bazăm pentru înţelegerea şi deservirea atentă a clienţilor noştri", declară Alexandru Chilea, COO Essentials Business Line.
 
În ceea ce priveşte oferta comercială, categoria de băuturi non-alcoolice va fi dezvoltată în continuare, iar cea de cafea va cunoaşte o repoziţionare. Categoria de cadouri va fi, de asemenea, revigorată, iar spaţiile vor fi regândite pentru a oferi soluţii rapide pentru rutina urbană zilnică.
 
Inmedio oferă, în continuare, posibilitatea de plată a facturilor, biletelor pentru evenimente, biletelor de loterie, dar şi posibilitatea de încărcare electronică. Categoria de presă va continua să reprezinte o prioritate pentru brand, întrucât serveşte nevoile de informare şi de conţinut de calitate pentru care Inmedio este recunoscut la nivel naţional.
 
"Clienţii caută soluţii rapide şi eficiente atunci când se află în mişcare, dar şi în caz de urgenţă, de necesitate. Aerul nou de la Inmedio de aici îşi găseşte sursa - din înţelegerea cât mai bună că avem nevoie cu toţii de un punct de reper în drumurile de zi cu zi şi de un serviciu rapid, prietenos şi la îndemână în rutina noastră urbană. De aceea, planul nostru este de a analiza în mod constant tendinţele de consum, iar procesul de extindere, atât a ofertei, cât şi a prezenţei fizice, va continua", completează Alexandru Chilea.
 
Inmedio este lider naţional pe segmentul Urban Convenience, cu o prezenţă de 20 de ani pe piaţa din România şi o reţea formată din 213 magazine situate în mall-uri şi galerii comerciale din 50 de oraşe la nivel naţional. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2914 / 8250
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
RTPR a asistat PragmaGO la intrarea pe piața din România prin achiziția Omnicredit. Echipa a fost coordonată de Alina Stăvaru (Partner) și Ianita Țui (Counsel)
Andreea Zvâc face un pas înainte în carieră și devine Partener în cadrul biroului Wolf Theiss din București | Bryan W. Jardine (Managing Partner): Promovarea sa reflectă nu numai contribuțiile profesionale remarcabile la dezvoltarea departamentului său, ci și rolul semnificativ în consolidarea poziției generale a firmei pe piața din România
Bondoc & Asociații a asistat TDI Renewables, unul dintre principalii actori în domeniul dezvoltării regenerabile, într-o restructurare internațională
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihaela Scărlătescu, Head of legal - Farmexim: „Când ești managerul unei echipe de legal, rolul nu se rezumă doar în a asigura îndeplinirea sarcinilor, ci este de fapt mai mult orientat spre partea umană. Cresc echipe, cresc oameni de niște ani buni și nu există satisfacție mai mare ca atunci când vezi transformarea acestora, acolo unde există ‘sămânța dorinței de a evolua ’ ”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Avansul cheltuielilor arbitrale (Powered by ZRVP)
„The Lawyer European Awards 2024”| Patru firme cu activitate în România concurează pentru titlu la secțiunea ”Law Firm of the Year: South Eastern Europe” | Popescu & Asociații și TZA, pe lista scurtă a premianților. ZRVP, pentru a treia oară în ultimii cinci ani, printre finaliștii secțiunii ”European litigation team of the year”
Rising Stars | Tudor Bonifate, primul admis la Facultatea de Drept și mai apoi șef de promoție în 2022, cu media 10, a ales să profeseze ca avocat la Țuca Zbârcea & Asociații: ”Învăț permanent – de la avocații care mă coordonează, de la colegii mei avocați, de la profesorii cu care am șansa de a colabora la facultate, de la studenții mei. Cred că avocatura mă face un profesor mai bun, după cum profesoratul mă face un avocat mai bun”
Încă un spin-off în piața avocaturii | Luminița Popa și Miruna Suciu, fondatoarele Suciu Popa, o iau pe drumuri diferite. Popa Legal se va focusa pe practica de arbitraj, iar Suciu Partners anunță consolidarea echipei
Țuca Zbârcea & Asociații apără interesele statului român în litigiul inițiat de Damen Holding la Curtea de Arbitraj de la Viena | Legea 187 ̸ 2023 referitoare la guvernanța corporativă a întreprinderilor publice a pus pe butuci modelul de cooperare cu investitorul olandez la Damen Shipyards Mangalia SA, o companie în care statul deține 51%, prin Șantierul Naval 2 Mai SA. Pierderea litigiului antrenează plata unor ”despăgubiri semnificative”
Mușat & Asociații intră în arbitrajul ICSID inițiat de bulgarii de la Eurohold și va lupta, de partea statului român, cu Pinsent Masons și DGKV. Reclamanții și-au ales un arbitru din Anglia
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocați stagiari
LegiTeam | Mitel & Asociatii caută avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...