ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Lagardere Travel Retail anunţă dezvoltarea conceptului Inmedio

09 Decembrie 2021   |   Agerpres

Astfel, Inmedio îşi continuă evoluţia de la conceptul iniţial centrat pe presă şi carte spre un portofoliu variat din convenience-ul modern, cu soluţii rapide pentru nevoi imediate din rutina urbană zilnică. Pe lângă repoziţionare, reţeaua Inmedio, formată în prezent din 213 magazine, îşi va urma şi planurile de extindere la nivel naţional prin deschiderea de noi locaţii.

 
 
Lagardere Travel Retail anunţă dezvoltarea reţelei Inmedio sub o nouă poziţionare susţinută de direcţii, concepte, categorii de produse şi servicii, precum şi de canale noi, potrivit unui comunicat al companiei, remis, joi, AGERPRES.
 
Astfel, Inmedio îşi continuă evoluţia de la conceptul iniţial centrat pe presă şi carte spre un portofoliu variat din convenience-ul modern, cu soluţii rapide pentru nevoi imediate din rutina urbană zilnică. Pe lângă repoziţionare, reţeaua Inmedio, formată în prezent din 213 magazine, îşi va urma şi planurile de extindere la nivel naţional prin deschiderea de noi locaţii.
 
Astfel, Inmedio se transformă în "staţia urbană de încărcare", un punct de reper în drumurile de zi cu zi, oferind o diversitate de produse şi servicii, într-o singură oprire - snack-uri, băuturi şi cafea on the go, accesorii, cadouri, ziare şi reviste locale şi internaţionale, carte, precum şi o varietate de servicii. Toate acestea vor fi disponibile atât în spaţiile clasice din reţelele de retail modern (mall-uri şi galerii comerciale), în care Inmedio are prezenţă în 50 de oraşe din ţară, cât şi în formate sau canale noi, de tipul insulelor din mall-uri sau în magazine proprii stradale.
 
"Inmedio este brand-ul Lagardere Travel Retail cu recunoaşterea cea mai mare în piaţa locală şi care şi-a adus contribuţia în cei 20 de ani de existenţă la dezvoltarea retailului local de impuls la standarde europene. Ne bucurăm că, în ciuda contextului volatil, reuşim să ne menţinem apetitul pentru inovare şi să susţinem dezvoltarea acestui concept. Toate iniţiativele noastre sunt rezultatul unui efort concertat de înţelegere a clientului şi vizează regândirea acestui business în aliniere atentă cu nevoile şi preocupările acestuia. De asemenea, ne propunem să căutăm noi modele de extindere şi operare pentru diversificarea canalelor noastre din mediul urban. Un suport considerabil va veni de la partenerii antreprenori, alături de care continuăm extinderea şi pe care ne bazăm pentru înţelegerea şi deservirea atentă a clienţilor noştri", declară Alexandru Chilea, COO Essentials Business Line.
 
În ceea ce priveşte oferta comercială, categoria de băuturi non-alcoolice va fi dezvoltată în continuare, iar cea de cafea va cunoaşte o repoziţionare. Categoria de cadouri va fi, de asemenea, revigorată, iar spaţiile vor fi regândite pentru a oferi soluţii rapide pentru rutina urbană zilnică.
 
Inmedio oferă, în continuare, posibilitatea de plată a facturilor, biletelor pentru evenimente, biletelor de loterie, dar şi posibilitatea de încărcare electronică. Categoria de presă va continua să reprezinte o prioritate pentru brand, întrucât serveşte nevoile de informare şi de conţinut de calitate pentru care Inmedio este recunoscut la nivel naţional.
 
"Clienţii caută soluţii rapide şi eficiente atunci când se află în mişcare, dar şi în caz de urgenţă, de necesitate. Aerul nou de la Inmedio de aici îşi găseşte sursa - din înţelegerea cât mai bună că avem nevoie cu toţii de un punct de reper în drumurile de zi cu zi şi de un serviciu rapid, prietenos şi la îndemână în rutina noastră urbană. De aceea, planul nostru este de a analiza în mod constant tendinţele de consum, iar procesul de extindere, atât a ofertei, cât şi a prezenţei fizice, va continua", completează Alexandru Chilea.
 
Inmedio este lider naţional pe segmentul Urban Convenience, cu o prezenţă de 20 de ani pe piaţa din România şi o reţea formată din 213 magazine situate în mall-uri şi galerii comerciale din 50 de oraşe la nivel naţional. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3444 / 8780
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Țuca Zbârcea & Asociații câștigă pentru Silcotub un litigiu major privind recalcularea prețului energiei electrice în lumina Ordonanței de urgență nr. 27 ̸ 2022
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Tranzacție rară pe piața românească | Cum au lucrat avocații Legal Ground în proiectul legat de achiziția unor obligațiuni ‘tokenizate’, înregistrate și tranzacționate prin sistemul blockchain. Mihai Dudoiu (Partener): ”Pe lângă aspectele comune unor proiecte de finanțare ‘clasice’, a fost necesară integrarea unei componente de fintech. Arhitectura juridică a trebuit adaptată unui cadru relativ nou și încă în formare din punct de vedere normativ”
NNDKP, alături de Grupul PetStar, în finanțarea de 50 mil. € obținută de la UniCredit Bank. PCF Investment Banking a acționat în calitate de aranjor exclusiv
Filip & Company a asistat Banca Transilvania în prima sa emisiune de obligațiuni sustenabile în lei în valoare de 1,5 miliarde de lei. Alexandru Bîrsan (managing partener) a coordonat echipa
Employment | Pe parcursul ultimului an, s-a remarcat o preocupare crescută din partea angajatorilor pentru „descifrarea” obligațiilor tot mai complexe care le revin în temeiul legislației de dată recentă, spun avocații specializați în Dreptul Muncii de la PNSA. De vorbă cu Ioana Cazacu, coordonatoarea practicii, despre noutățile din legislația muncii, solicitările clienților și mandatele complexe în care a fost implicată echipa
BRD coordonează un club loan de 190 mil. € pentru NE Property BV. Avocații CMS au consiliat consorțiul bancar în această finanțare
Women Lawyers | Din vorbă în vorbă cu Andreea Mihalache, Partener în cadrul firmei Popescu & Asociații, profesionist reputat, cu aproape 30 de ani de experiență ca avocat litigant la cel mai înalt nivel: ”Dincolo de oportunitatea de a lucra la dosare complexe, am și sprijinul unei echipe unite, ceea ce face ca fiecare provocare să fie o oportunitate de învățare și evoluție profesională”
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Cine sunt campionii pieței locale evidențiați în ultimul clasament IP Stars 2025 | Baciu Partners are cele mai multe recomandări în prima bandă din domeniul mărcilor. ZRVP și Dincă & Speciac sunt pe primul palier al performanței, urmate de Mușat & Asociații și NNDKP
Kinstellar asistă Special Flanges pe toate aspectele, tranzacționale și de taxe, în achiziția producătorului industrial român Vilmar SA, cu o echipă pluridisciplinară coordonată de Zsuzsa Csiki (Partener, Co-Head of Corporate M&A) | Skadden, Simmons&Simmons și alte două firme de avocați din România au fost de o parte și de alta în această tranzacție
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...