ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Lagardere Travel Retail anunţă dezvoltarea conceptului Inmedio

09 Decembrie 2021   |   Agerpres

Astfel, Inmedio îşi continuă evoluţia de la conceptul iniţial centrat pe presă şi carte spre un portofoliu variat din convenience-ul modern, cu soluţii rapide pentru nevoi imediate din rutina urbană zilnică. Pe lângă repoziţionare, reţeaua Inmedio, formată în prezent din 213 magazine, îşi va urma şi planurile de extindere la nivel naţional prin deschiderea de noi locaţii.

 
 
Lagardere Travel Retail anunţă dezvoltarea reţelei Inmedio sub o nouă poziţionare susţinută de direcţii, concepte, categorii de produse şi servicii, precum şi de canale noi, potrivit unui comunicat al companiei, remis, joi, AGERPRES.
 
Astfel, Inmedio îşi continuă evoluţia de la conceptul iniţial centrat pe presă şi carte spre un portofoliu variat din convenience-ul modern, cu soluţii rapide pentru nevoi imediate din rutina urbană zilnică. Pe lângă repoziţionare, reţeaua Inmedio, formată în prezent din 213 magazine, îşi va urma şi planurile de extindere la nivel naţional prin deschiderea de noi locaţii.
 
Astfel, Inmedio se transformă în "staţia urbană de încărcare", un punct de reper în drumurile de zi cu zi, oferind o diversitate de produse şi servicii, într-o singură oprire - snack-uri, băuturi şi cafea on the go, accesorii, cadouri, ziare şi reviste locale şi internaţionale, carte, precum şi o varietate de servicii. Toate acestea vor fi disponibile atât în spaţiile clasice din reţelele de retail modern (mall-uri şi galerii comerciale), în care Inmedio are prezenţă în 50 de oraşe din ţară, cât şi în formate sau canale noi, de tipul insulelor din mall-uri sau în magazine proprii stradale.
 
"Inmedio este brand-ul Lagardere Travel Retail cu recunoaşterea cea mai mare în piaţa locală şi care şi-a adus contribuţia în cei 20 de ani de existenţă la dezvoltarea retailului local de impuls la standarde europene. Ne bucurăm că, în ciuda contextului volatil, reuşim să ne menţinem apetitul pentru inovare şi să susţinem dezvoltarea acestui concept. Toate iniţiativele noastre sunt rezultatul unui efort concertat de înţelegere a clientului şi vizează regândirea acestui business în aliniere atentă cu nevoile şi preocupările acestuia. De asemenea, ne propunem să căutăm noi modele de extindere şi operare pentru diversificarea canalelor noastre din mediul urban. Un suport considerabil va veni de la partenerii antreprenori, alături de care continuăm extinderea şi pe care ne bazăm pentru înţelegerea şi deservirea atentă a clienţilor noştri", declară Alexandru Chilea, COO Essentials Business Line.
 
În ceea ce priveşte oferta comercială, categoria de băuturi non-alcoolice va fi dezvoltată în continuare, iar cea de cafea va cunoaşte o repoziţionare. Categoria de cadouri va fi, de asemenea, revigorată, iar spaţiile vor fi regândite pentru a oferi soluţii rapide pentru rutina urbană zilnică.
 
Inmedio oferă, în continuare, posibilitatea de plată a facturilor, biletelor pentru evenimente, biletelor de loterie, dar şi posibilitatea de încărcare electronică. Categoria de presă va continua să reprezinte o prioritate pentru brand, întrucât serveşte nevoile de informare şi de conţinut de calitate pentru care Inmedio este recunoscut la nivel naţional.
 
"Clienţii caută soluţii rapide şi eficiente atunci când se află în mişcare, dar şi în caz de urgenţă, de necesitate. Aerul nou de la Inmedio de aici îşi găseşte sursa - din înţelegerea cât mai bună că avem nevoie cu toţii de un punct de reper în drumurile de zi cu zi şi de un serviciu rapid, prietenos şi la îndemână în rutina noastră urbană. De aceea, planul nostru este de a analiza în mod constant tendinţele de consum, iar procesul de extindere, atât a ofertei, cât şi a prezenţei fizice, va continua", completează Alexandru Chilea.
 
Inmedio este lider naţional pe segmentul Urban Convenience, cu o prezenţă de 20 de ani pe piaţa din România şi o reţea formată din 213 magazine situate în mall-uri şi galerii comerciale din 50 de oraşe la nivel naţional. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2641 / 7977
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Kinstellar a asistat BIG Mega Renewable Energy cu privire la finanțarea de 92 mil. € cu BERD și OTP Bank pentru construcția și operarea Parcului Eolian Urleasca
Răzvan Gheorghiu-Testa, fondator al Țuca Zbârcea & Asociații, inclus în „Top 50 Cei Mai Influenți Oameni de pe Piața Imobiliară din România”
Wolf Theiss a asistat AIRSOL în legătură cu achiziția MedAir Oxygen Solution | Emanuele Lainati, Legal Affair Manager SOL Group: “Expertiza, dedicarea și abordarea proactivă a avocaţilor Wolf Theiss au fost esențiale pentru încheierea cu succes a tranzacției”
Filip & Company a asistat Centrokinetic, în parteneriat cu Agista, în achiziția pachetului majoritar de părți sociale ale clinicii Socrates din Timișoara
Arbitrajul ICSID cerut de Nova Group Investments a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la 345 mil. E. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
D&B David şi Baias o cooptează în echipă pe Adina Guțiu, care va coordona departamentul de Energie și Resurse Naturale
Provocarile legislative actuale ale companiilor într-un mediu de afaceri dinamic și inovator | De vorbă cu cu Alexandra Pădurariu, Head of Legal, Compliance and Public Affairs – Samsung Electronics România & Bulgaria, despre cum reușește compania să implementeze practicile și politicile care sprijină guvernanța corporativă responsabilă și adaptarea la tendințele ESG
Echipa integrată a KPMG Legal & Tax obține în fața Curții de Apel Ploiești anularea măsurii nelegale de stabilire a sediului fix în România a unui important jucător în industria fashion, precum și obligațiile fiscale aferente în valoare de 1,5 mil. €
RTPR a fost desemnată „Firma de avocatură a anului în România” la Chambers Europe Awards 2024. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Premiul are o semnificație și mai mare în contextul în care sărbătorim 20 de ani de activitate și este o mărturie a muncii de echipă impecabile și a abilităților excepționale ale avocaților noștri
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...