Mihai Bordeanu, numit managing director Dacia Brand South Eastern Europe şi country head România
08 Ianuarie 2021 AGERPRES
Mihai Bordeanu are o experienţă de 22 de ani în marketing, comerţ şi business în companii cu profil auto şi FMCG.
Mihai Bordeanu a fost numit, începând din 1 ianuarie 2021, în funcţia de managing director Dacia Brand South Eastern Europe şi, din 1 februarie, şi country head Romania.
Conform unui comunicat al companiei, în urma organizării Groupe Renault în jurul mărcilor sale, grupate în patru unităţi de business (Renault, Dacia & Lada, Alpine şi New Mobility), Christophe Dridi a preluat, de la 1 ianuarie, responsabilitatea perimetrului industrial din România, Rusia şi Maroc, în funcţia de VP Global Access Industry şi VP Industry Dacia şi Lada.
"România are un potenţial uriaş. Am descoperit acest lucru în 2016, când am venit pentru prima oară în această frumoasă ţară. Industria auto este o bijuterie a economiei româneşti, iar infrastructura, integrarea locală şi educaţia sunt esenţiale pentru dezvoltarea acesteia. Potenţialul vine, de asemenea, din profesionalismul echipelor Dacia şi Renault, cărora aş dori să le mulţumesc, precum şi tuturor partenerilor noştri care ne-au ajutat să livrăm clienţilor de-a lungul anilor produse de calitate şi competitive, fabricate în România. Este primordial să rămânem competitivi si să livrăm produse de calitate. Am învăţat multe de la voi şi vă mulţumesc. Voi continua să fiu alături de voi, făcând parte din această provocare în noua poziţie care mi-a fost încredinţată în cadrul Business Unit-ului Dacia & Lada, în noua organizaţie a Grupului Renault, la nivel internaţional", a declarat Christophe Dridi.
Conform unui comunicat al companiei, în urma organizării Groupe Renault în jurul mărcilor sale, grupate în patru unităţi de business (Renault, Dacia & Lada, Alpine şi New Mobility), Christophe Dridi a preluat, de la 1 ianuarie, responsabilitatea perimetrului industrial din România, Rusia şi Maroc, în funcţia de VP Global Access Industry şi VP Industry Dacia şi Lada.
"România are un potenţial uriaş. Am descoperit acest lucru în 2016, când am venit pentru prima oară în această frumoasă ţară. Industria auto este o bijuterie a economiei româneşti, iar infrastructura, integrarea locală şi educaţia sunt esenţiale pentru dezvoltarea acesteia. Potenţialul vine, de asemenea, din profesionalismul echipelor Dacia şi Renault, cărora aş dori să le mulţumesc, precum şi tuturor partenerilor noştri care ne-au ajutat să livrăm clienţilor de-a lungul anilor produse de calitate şi competitive, fabricate în România. Este primordial să rămânem competitivi si să livrăm produse de calitate. Am învăţat multe de la voi şi vă mulţumesc. Voi continua să fiu alături de voi, făcând parte din această provocare în noua poziţie care mi-a fost încredinţată în cadrul Business Unit-ului Dacia & Lada, în noua organizaţie a Grupului Renault, la nivel internaţional", a declarat Christophe Dridi.
La rândul său, Mihai Bordeanu a subliniat că Dacia este un reper strategic pentru industrie şi economie şi că actualele vremuri necesită noi transformări şi abordări.
"Revin în România după un itinerariu profesional în ţări în care marca Dacia a convins clienţi cu profiluri şi standarde diferite, precum Franţa şi Marea Britanie. Nu i-a cucerit doar pe aceste pieţe, ci în cele 44 de ţări unde este comercializată în prezent. Mă întorc acasă cu un sentiment de mândrie pe care l-am simţit profund şi pe care orice român îl are când vede maşini Dacia pe străzile din întreaga lume. Înţelegerea exigenţelor clienţilor, modul în care ne-am adresat pe fiecare piaţă au contribuit, de la an la an, la recunoaşterea internaţională a acestei mărci emblematice pentru România. Mă alătur echipelor care au reuşit aceste transformări progresive pentru o companie şi o marcă aflate în inima românilor de peste o jumătate de secol. Dacia are astăzi o dimensiune emoţională importantă, dată de valoarea de patrimoniu, şi este un reper strategic pentru industrie şi economie. Vremurile actuale necesită noi transformări şi noi abordări. Am încredere pentru viitor că doar împreună vom fructifica această reţetă de succes, într-un mediu extrem de competitiv, marcat încă de o criză sanitară globală fără precedent", a spus Mihai Bordeanu.
Christophe Dridi şi-a început cariera la Renault în 1993 ca inginer. În 2001, s-a alăturat echipelor Alianţei Renault - Nissan, în Japonia, unde a ocupat funcţia de manager Calitate. Ulterior a devenit director Calitate Renault Mexic şi, mai apoi, responsabil Incidentologie vehicule Renault la Technocentre, Franţa. Din 2009, a preluat responsabilitatea de director Fabricaţie al uzinei din Casablanca şi, ulterior, a trecut pe aceeaşi funcţie la uzina din Tanger, ambele din Maroc. Din 2016 a condus uzina Vehicule Dacia de la Mioveni, iar din 2018 a fost numit preşedinte director general Dacia şi director general Groupe Renault România. Este absolvent al Ecole Superieure des Sciences et Technologies de l'Ingenieur din Nancy, Franţa, şi deţine o diplomă MBA INSEAD.
Mihai Bordeanu are o experienţă de 22 de ani în marketing, comerţ şi business în companii cu profil auto şi FMCG. În 2006 s-a alăturat echipei Toyota în România, unde a ocupat pe rând, funcţiile de director de marketing, director comercial şi director al mărcii Lexus pentru divizia Balcani. În 2010 a preluat funcţia de director de marketing în cadrul Renault Commercial Roumanie pentru mărcile Dacia şi Renault. Din 2014 a fost director de marketing al Grupului Renault pentru pieţele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru şi Malta ("North Territory"), iar din 2016, director de marketing pentru regiunea Eurasia. Din septembrie 2019 a fost numit VP Marketing Dacia. A absolvit Facultatea de Cibernetică din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti şi a urmat programe de management general în organizaţii de profil precum London Business School şi CEDEP (INSEAD).
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 5640 / 9066 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Victorie Mușat & Asociații pentru o companie membră a Grupului TIU: fapte de concurență neloială săvârșite ocult, sancționate de instanță | Hotărârea setează un reper jurisprudențial în materia concurenței neloiale
Bondoc & Asociații a asistat ENGIE în achiziția unuia dintre cele mai mari proiecte eoliene din România. De cealaltă parte, Schoenherr a stat alături de Greenvolt Power pe tot parcursul tranzacției, care a implicat o structură contractuală complexă și multiple considerente de reglementare. Echipele, coordonate de Monica Iancu și Monica Cojocaru
Cea mai mare fuziune din istoria avocaturii de business: Hogan Lovells și Cadwalader, Wickersham & Taft au anunțat intenția de a se combina într-o singură firmă
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
PNSA a asistat Grupul Société Générale în finalizarea vânzării BRD Pensii. Echipa, coordonată de Silviu Stoica (Avocat Asociat) și Florian Nițu (Avocat Asociat Coordonator)
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





