ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

UE alocă 150 de milioane de euro pentru livrarea de produse medicale esenţiale

18 Septembrie 2020   |   Agerpres

Prin intermediul Instrumentului dedicat sprijinului de urgenţă se pot transporta echipamente medicale, personal medical şi pacienţi.

 
 
Prin intermediul Instrumentului dedicat sprijinului de urgenţă, Uniunea Europeană oferă ajutor financiar în valoare totală de 150 milioane euro unui număr de 18 state membre şi Marii Britanii pentru a acoperi cheltuielile legate de livrarea în Europa de produse medicale esenţiale, informează un comunicat de presă al Executivului comunitar.
 
Prin intermediul Instrumentului dedicat sprijinului de urgenţă se pot transporta echipamente medicale, personal medical şi pacienţi.
 
"Sprijinim în continuare statele membre ale UE pentru a fi mai bine pregătite să facă faţă pandemiei de coronavirus. Am finanţat livrarea de materiale medicale esenţiale în întreaga UE. Produsele au fost livrate în zonele care au avut cea mai mare nevoie de ele şi au stimulat eforturile naţionale de salvare a vieţilor omeneşti şi de asigurare a unei mai bune dotări a spitalelor şi a lucrătorilor din domeniul medical", a declarat comisarul pentru gestionarea crizelor, Janez Lenarcic.
 
Cele 150 de milioane euro fac parte din suma de 220 de milioane euro pusă la dispoziţie în aprilie 2020 pentru a acoperi cheltuielile legate de livrarea de articole medicale acolo unde este cel mai mult nevoie de ele, prin finanţarea transporturilor de ajutoare şi de articole de primă necesitate în statele membre ale UE; transferul de pacienţi între statele membre ale UE sau din statele membre în ţările învecinate, în care serviciile de sănătate riscă să nu mai facă faţă situaţiei şi transportul de personal medical şi de echipe medicale mobile între statele membre ale UE şi din UE din alte ţări.
 
Instrumentul dedicat sprijinului de urgenţă face parte dintr-un program mai amplu de asistenţă oferită de UE, alături de mecanismul de protecţie civilă, inclusiv rescEU, de procedurile comune de achiziţii publice şi de Iniţiativa pentru investiţii ca reacţie la coronavirus, care vin în completarea eforturilor depuse de statele membre la nivel naţional.
 
Bugetul Instrumentului dedicat sprijinului de urgenţă este de 2,7 miliarde euro. Acesta a fost conceput pentru a se răspunde nevoilor într-un mod strategic şi coordonat la nivel european. Este componenta de finanţare a Foii europene de parcurs pentru ridicarea măsurilor de limitare a răspândirii coronavirusului, contribuind la atenuarea consecinţelor imediate ale pandemiei şi anticipând nevoile legate de ieşirea din criză şi de redresare.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6289 / 8975
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bohâlțeanu și Asociații a asistat Microfruits SA în achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni emise de Armătura SA, cu o echipă coordonată de Ionuț Bohâlțeanu (Managing Partner) | Proiectul a presupus o analiză juridică amplă și o coordonare atentă între toate părțile implicate
ITR World Tax 2026 | Brandurile din avocatura locală cu o activitate notabilă în domeniul taxelor urcă în top. NNDKP, CMS, PNSA, TZA, Schoenherr, Băncilă, Diaconu și Asociații, Mușat & Asociații sau Popescu & Asociații, printre cele mai bune firme locale evidențiate pe palierele de General corporate tax, Transfer pricing și Tax controversy
Baciu Partners și coordonatoarea sa au urcat pe primul loc pe podium la gala inaugurală Legal 500 - CEE Awards | Ana-Maria Baciu, după ce a primit distincția „Romania Lawyer of the Year”, iar BACIU PARTNERS a fost desemnată „CEE IP Firm of the Year”: ”Încrederea nu se câștigă printr-o conjunctură, ci prin consistență, prezență și prin convingerea că lucrurile pot fi mereu făcute altfel, în beneficiul direct al echipei și clienților. Standardul pe care îl impune este clar: să livrezi claritate și rigoare în permanență și să ai curajul să gândești diferit, înțelegând miza reală”
Practica de Banking & Finance de la Bondoc & Asociații rămâne calibrată pe proiecte de mare anvergură, execuție la standarde internaționale și expunere transfrontalieră constantă | De vorbă cu partenerele Simona Petrișor și Diana Ispas despre tendințe, tipuri de finanțări, structuri inovatoare și provocările anului din acest sector. Portofoliul de proiecte îmbină ”verdele”, infrastructura și consolidarea bancară, repere clare ale unui an încărcat
Legal500 a desemnat Clifford Chance Badea drept Casa de Avocatură a Anului în România în 2025 | Daniel Badea, Managing Partner: Premiile primite încununează aproape 20 de ani de excelență profesională, de-a lungul cărora ne-am consolidat poziția de lider pe piața de avocatură din România și din regiune, câștigând în paralel aprecierea întregii rețele globale Clifford Chance
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Achiziții & Corporate| Consultanță
D&B David și Baias confirmă reziliența M&A: achiziții strategice dominante, mecanisme flexibile, grafic de lucru modelat de conformare și componenta tehnică. Echipa livrează soluții prompte în proiecte cu arhitectură complexă, aliniind interesele vânzătorilor cu obiectivele investitorilor și orchestrând integrarea post-closing | Anda Rojanschi (Partener): „Tranzacția de succes este aceea în care cele două afaceri se integrează după finalizarea deal-ului”. O regulă care devine rutină operațională prin rigoare, colaborare și coordonare interdisciplinară
Schoenherr lansează a cincea ediție a concursului de eseuri „law, sweet law‟, cu premii totale de 21.000 lei
Filip & Company a asistat ACP Credit în acordarea unei investiții de capital grupului Dental Elite Clinics. Alexandra Manciulea (partener) și Rebecca Marina (counsel) au coordonat echipa
ZRVP aniversează în 2025 trei decenii de avocatură | Cosmin Vasile, Managing Partner: “Am crescut organic, am construit fără grabă și fără artificii, și am ajuns aici pentru că am rămas fideli profesiei și valorilor ei. Rămânem, după 30 de ani, cu aceleași ținte primordiale: perfecțiunea juridică și formarea de avocați care să ne împărtășească pasiunea, valorile și viziunea”
Mitel & Asociații se remarcă în practica de Concurență prin rigoare și sincronizare, oferind clienților remedii țintite, viteză procedurală și certitudine în calendarul de closing | Sub coordonarea partenerului Șerban Suchea, firma asigură trasee clare de conformare, maximizează predictibilitatea autorizărilor și păstrează direcția tranzacțiilor într-un peisaj normativ exigent și bine articulat
CMS, implicată în proiectul câștigător al premiului „Investiția Anului” în cadrul SEE Property Forum Awards 2025 pentru al doilea an consecutiv
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...