
Clever ajută gratuit şoferii care n-au autorizaţie de transport alternativ să obţină documentele obligatorii de la 1 noiembrie
01 Noiembrie 2019
AGERPRESDocumentele sunt obligatorii pentru funcţionare începând de vineri, 1 noiembrie, conform Ordonanţei de urgenţă nr. 49/2019 privind activităţile de transport alternativ cu autoturism şi conducător auto.
Clever a obţinut aviz tehnic permanent ca operator al platformei digitale de transport alternativ de la Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, obligatoriu de la 1 noiembrie, şi anunţă că oferă sprijin gratuit şoferilor şi companiilor de transport alternativ pentru obţinerea autorizaţiei, a copiei conforme pentru maşină şi a ecusonului de transport alternativ pentru aplicaţia Clever, potrivit unui comunicat al companiei.
Documentele sunt obligatorii pentru funcţionare începând de vineri, 1 noiembrie, conform Ordonanţei de urgenţă nr. 49/2019 privind activităţile de transport alternativ cu autoturism şi conducător auto.
Clever, împreună cu o echipă de jurişti profesionişti, va realiza gratuit verificarea documentelor, va prelua dosarele complete de la şoferi şi de la companiile de transport şi le va depune la Autoritatea Rutieră Română (ARR) pentru autorizare. În plus, echipa Clever se va ocupa şi de ridicarea autorizaţiei, a copiei conforme şi a ecusonului pentru şoferii care aleg să ceară sprijinul companiei în acest proces.
Documentele sunt obligatorii pentru funcţionare începând de vineri, 1 noiembrie, conform Ordonanţei de urgenţă nr. 49/2019 privind activităţile de transport alternativ cu autoturism şi conducător auto.
Clever, împreună cu o echipă de jurişti profesionişti, va realiza gratuit verificarea documentelor, va prelua dosarele complete de la şoferi şi de la companiile de transport şi le va depune la Autoritatea Rutieră Română (ARR) pentru autorizare. În plus, echipa Clever se va ocupa şi de ridicarea autorizaţiei, a copiei conforme şi a ecusonului pentru şoferii care aleg să ceară sprijinul companiei în acest proces.
Compania menţionează că a obţinut aviz tehnic permanent ca operator al platformei digitale de transport alternativ de la Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, obligatoriu de la 1 noiembrie pentru funcţionarea platformelor care oferă servicii de transport alternativ. Astfel, cei 1,5 milioane de pasageri Clever pot beneficia în continuare de servicii moderne şi rapide de taxi şi transport alternativ.
"Clever are o flotă stabilită de şoferi, atât taxi, cât şi transport alternativ, prin urmare pasagerii pot găsi în continuare opţiuni de transport atunci când au nevoie. În acest moment, peste 50% dintre şoferii activi de transport alternativ pe platforma Clever sunt autorizaţi conform legii şi sunt disponibili să preia comenzi. Iar în perioada imediat următoare, vom sprijini direct toţi şoferii care nu sunt încă autorizaţi, fără costuri, să parcurgă acest proces pentru a putea continua să-şi desfăşoare activitatea conform legii şi să poată prelua comenzi prin intermediul platformei noastre", a declarat Anca Gherle, Public Affairs Manager la Clever.
Clever are în prezent peste 30.000 de şoferi înregistraţi, atât pentru serviciile de taxi, cât şi pentru cele de transport alternativ.
Aplicaţia Clever a fost fondată în 2010 şi este prima aplicaţie de e-hailling din România care permite atât plata cash a cursei, cât şi plata direct din aplicaţie, prin card bancar. Compania are peste 1,5 milioane de utilizatori şi peste 30.000 de şoferi înregistraţi. De asemenea, are peste 60 de angajaţi şi este prezentă în peste 20 de oraşe din România.
În luna iunie 2017, business-ul Clever a fost achizitionat de grupul Intelligent Apps, înfiinţat în 2009, parte a companiei Daimler Mobility Services. Din acelaşi grup fac parte aplicaţiile Mytaxi (disponibilă în 9 ţări din Europa) şi Beat (activă în Grecia, Peru, Chile şi Columbia). Intelligent Apps are 16 milioane de utilizatori în 14 ţări şi 100 de oraşe, fiind cea mai mare aplicaţie de mobilitate urbană din Europa.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 4334 / 5540 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
„The Lawyer European Awards 2025” | Trei firme cu activitate în România concurează pentru titlu la secțiunea ”Law Firm of the Year: South Eastern Europe”: NNDKP, Popescu & Asociații și TZA, pe lista scurtă a premianților. Firma fondată de Octavian Popescu, printre finaliști și în secțiunea ”European litigation team of the year”
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 2 - 6 years Attorney at Law | Dispute Resolution
Oportunități, provocări și diferențe de abordare - CMS European M&A Outlook 2026 | Horea Popescu, Managing Partner CMS România: “Europa Centrală și de Est se conturează ca o surpriză pozitivă pe harta investițiilor”. Rodica Manea, Corporate Partner: “Vedem o activitate susținută pe piața locală, iar companiile românești continuă să se adapteze rapid și să valorifice oportunitățile emergente”
bpv Grigorescu Ștefănică: tranzacțiile strategice și consolidările sectoriale definesc piața de fuziuni și achiziții | 2025 aduce structuri inovatoare, distressed M&A și o redefinire a noțiunii de succes, într-o piață în care avocații devin arhitecții echilibrului între reglementări stricte și interesele investitorilor. Cătălin Grigorescu (managing partner): „Succesul în tranzacții nu se mai măsoară doar în valoare, ci în capacitatea de a le finaliza într-un mediu juridic tot mai complex”
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Banking & Finance | Echipa Popovici Nițu Stoica & Asociații, coordonată de partenerul Bogdan C. Stoica, a acordat consultanță Grupului La Fântâna pentru accesarea unei finanțări sindicalizate de 70 milioane euro, menită să susțină activitatea curentă și dezvoltarea businessului
BSMP - Bohâlțeanu și Asociații a asistat UNIGEA România în contractarea unei finanțări de 30,25 milioane EUR pentru dezvoltarea unui proiect solar de referință de 85 MW în Arad. Echipă pluridisciplinară, coordonată de partenerii Daniela Milculescu și Ionuț Bohâlțeanu, într-un efort multijurisdicțional ce a reunit investitori și consultanți cheie din patru țări
Principalele aspecte pe care angajatorii trebuie să le aibă în vedere pentru a se conforma legislației privind combaterea discriminării și hărțuirii la locul de muncă | De vorbă cu Dan Dascălu (Partener) și Sonia Bălănescu (Managing Associate) - D&B David și Baias, despre prevederile legale în vigoare, combaterea acestui fenomen și modul în care poate fi diminuat riscul apariției unor litigii inițiate de salariați
Voicu & Asociații is looking for Junior level Business Lawyers
Filip & Company a asistat ACP Credit în acordarea unei noi runde de finanțare rețelei de clinici veterinare PartnerVet. Echipa, coordonată de Alexandra Manciulea (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Clifford Chance își consolidează practica de Litigii prin recrutarea lui Remus Codreanu ca partener în echipa din București
Kinstellar are un nou Office Managing Partner în București | Iustinian Captariu a preluat managementul biroului de la Victor Constantinescu, cel care a condus echipa locală timp de șase ani, cu rezultate remarcabile. Kristóf Ferenczi, Firm Managing Partner: ”Numirea lui Iustinian face parte din programul nostru de planificare a succesiunii, un element esențial pentru a asigura creșterea și succesul continuu al Kinstellar”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...