ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Clever ajută gratuit şoferii care n-au autorizaţie de transport alternativ să obţină documentele obligatorii de la 1 noiembrie

01 Noiembrie 2019   |   AGERPRES

Documentele sunt obligatorii pentru funcţionare începând de vineri, 1 noiembrie, conform Ordonanţei de urgenţă nr. 49/2019 privind activităţile de transport alternativ cu autoturism şi conducător auto.

 
 
Clever a obţinut aviz tehnic permanent ca operator al platformei digitale de transport alternativ de la Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, obligatoriu de la 1 noiembrie, şi anunţă că oferă sprijin gratuit şoferilor şi companiilor de transport alternativ pentru obţinerea autorizaţiei, a copiei conforme pentru maşină şi a ecusonului de transport alternativ pentru aplicaţia Clever, potrivit unui comunicat al companiei.

Documentele sunt obligatorii pentru funcţionare începând de vineri, 1 noiembrie, conform Ordonanţei de urgenţă nr. 49/2019 privind activităţile de transport alternativ cu autoturism şi conducător auto.

Clever, împreună cu o echipă de jurişti profesionişti, va realiza gratuit verificarea documentelor, va prelua dosarele complete de la şoferi şi de la companiile de transport şi le va depune la Autoritatea Rutieră Română (ARR) pentru autorizare. În plus, echipa Clever se va ocupa şi de ridicarea autorizaţiei, a copiei conforme şi a ecusonului pentru şoferii care aleg să ceară sprijinul companiei în acest proces.


Compania menţionează că a obţinut aviz tehnic permanent ca operator al platformei digitale de transport alternativ de la Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, obligatoriu de la 1 noiembrie pentru funcţionarea platformelor care oferă servicii de transport alternativ. Astfel, cei 1,5 milioane de pasageri Clever pot beneficia în continuare de servicii moderne şi rapide de taxi şi transport alternativ.

"Clever are o flotă stabilită de şoferi, atât taxi, cât şi transport alternativ, prin urmare pasagerii pot găsi în continuare opţiuni de transport atunci când au nevoie. În acest moment, peste 50% dintre şoferii activi de transport alternativ pe platforma Clever sunt autorizaţi conform legii şi sunt disponibili să preia comenzi. Iar în perioada imediat următoare, vom sprijini direct toţi şoferii care nu sunt încă autorizaţi, fără costuri, să parcurgă acest proces pentru a putea continua să-şi desfăşoare activitatea conform legii şi să poată prelua comenzi prin intermediul platformei noastre", a declarat Anca Gherle, Public Affairs Manager la Clever.

Clever are în prezent peste 30.000 de şoferi înregistraţi, atât pentru serviciile de taxi, cât şi pentru cele de transport alternativ.

Aplicaţia Clever a fost fondată în 2010 şi este prima aplicaţie de e-hailling din România care permite atât plata cash a cursei, cât şi plata direct din aplicaţie, prin card bancar. Compania are peste 1,5 milioane de utilizatori şi peste 30.000 de şoferi înregistraţi. De asemenea, are peste 60 de angajaţi şi este prezentă în peste 20 de oraşe din România.

În luna iunie 2017, business-ul Clever a fost achizitionat de grupul Intelligent Apps, înfiinţat în 2009, parte a companiei Daimler Mobility Services. Din acelaşi grup fac parte aplicaţiile Mytaxi (disponibilă în 9 ţări din Europa) şi Beat (activă în Grecia, Peru, Chile şi Columbia). Intelligent Apps are 16 milioane de utilizatori în 14 ţări şi 100 de oraşe, fiind cea mai mare aplicaţie de mobilitate urbană din Europa.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4044 / 5250
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
RTPR a asistat PragmaGO la intrarea pe piața din România prin achiziția Omnicredit. Echipa a fost coordonată de Alina Stăvaru (Partner) și Ianita Țui (Counsel)
Andreea Zvâc face un pas înainte în carieră și devine Partener în cadrul biroului Wolf Theiss din București | Bryan W. Jardine (Managing Partner): Promovarea sa reflectă nu numai contribuțiile profesionale remarcabile la dezvoltarea departamentului său, ci și rolul semnificativ în consolidarea poziției generale a firmei pe piața din România
Bondoc & Asociații a asistat TDI Renewables, unul dintre principalii actori în domeniul dezvoltării regenerabile, într-o restructurare internațională
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihaela Scărlătescu, Head of legal - Farmexim: „Când ești managerul unei echipe de legal, rolul nu se rezumă doar în a asigura îndeplinirea sarcinilor, ci este de fapt mai mult orientat spre partea umană. Cresc echipe, cresc oameni de niște ani buni și nu există satisfacție mai mare ca atunci când vezi transformarea acestora, acolo unde există ‘sămânța dorinței de a evolua ’ ”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Avansul cheltuielilor arbitrale (Powered by ZRVP)
„The Lawyer European Awards 2024”| Patru firme cu activitate în România concurează pentru titlu la secțiunea ”Law Firm of the Year: South Eastern Europe” | Popescu & Asociații și TZA, pe lista scurtă a premianților. ZRVP, pentru a treia oară în ultimii cinci ani, printre finaliștii secțiunii ”European litigation team of the year”
Rising Stars | Tudor Bonifate, primul admis la Facultatea de Drept și mai apoi șef de promoție în 2022, cu media 10, a ales să profeseze ca avocat la Țuca Zbârcea & Asociații: ”Învăț permanent – de la avocații care mă coordonează, de la colegii mei avocați, de la profesorii cu care am șansa de a colabora la facultate, de la studenții mei. Cred că avocatura mă face un profesor mai bun, după cum profesoratul mă face un avocat mai bun”
Încă un spin-off în piața avocaturii | Luminița Popa și Miruna Suciu, fondatoarele Suciu Popa, o iau pe drumuri diferite. Popa Legal se va focusa pe practica de arbitraj, iar Suciu Partners anunță consolidarea echipei
Țuca Zbârcea & Asociații apără interesele statului român în litigiul inițiat de Damen Holding la Curtea de Arbitraj de la Viena | Legea 187 ̸ 2023 referitoare la guvernanța corporativă a întreprinderilor publice a pus pe butuci modelul de cooperare cu investitorul olandez la Damen Shipyards Mangalia SA, o companie în care statul deține 51%, prin Șantierul Naval 2 Mai SA. Pierderea litigiului antrenează plata unor ”despăgubiri semnificative”
Mușat & Asociații intră în arbitrajul ICSID inițiat de bulgarii de la Eurohold și va lupta, de partea statului român, cu Pinsent Masons și DGKV. Reclamanții și-au ales un arbitru din Anglia
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocați stagiari
LegiTeam | Mitel & Asociatii caută avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...