
Clever ajută gratuit şoferii care n-au autorizaţie de transport alternativ să obţină documentele obligatorii de la 1 noiembrie
01 Noiembrie 2019
AGERPRESDocumentele sunt obligatorii pentru funcţionare începând de vineri, 1 noiembrie, conform Ordonanţei de urgenţă nr. 49/2019 privind activităţile de transport alternativ cu autoturism şi conducător auto.
Clever a obţinut aviz tehnic permanent ca operator al platformei digitale de transport alternativ de la Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, obligatoriu de la 1 noiembrie, şi anunţă că oferă sprijin gratuit şoferilor şi companiilor de transport alternativ pentru obţinerea autorizaţiei, a copiei conforme pentru maşină şi a ecusonului de transport alternativ pentru aplicaţia Clever, potrivit unui comunicat al companiei.
Documentele sunt obligatorii pentru funcţionare începând de vineri, 1 noiembrie, conform Ordonanţei de urgenţă nr. 49/2019 privind activităţile de transport alternativ cu autoturism şi conducător auto.
Clever, împreună cu o echipă de jurişti profesionişti, va realiza gratuit verificarea documentelor, va prelua dosarele complete de la şoferi şi de la companiile de transport şi le va depune la Autoritatea Rutieră Română (ARR) pentru autorizare. În plus, echipa Clever se va ocupa şi de ridicarea autorizaţiei, a copiei conforme şi a ecusonului pentru şoferii care aleg să ceară sprijinul companiei în acest proces.
Documentele sunt obligatorii pentru funcţionare începând de vineri, 1 noiembrie, conform Ordonanţei de urgenţă nr. 49/2019 privind activităţile de transport alternativ cu autoturism şi conducător auto.
Clever, împreună cu o echipă de jurişti profesionişti, va realiza gratuit verificarea documentelor, va prelua dosarele complete de la şoferi şi de la companiile de transport şi le va depune la Autoritatea Rutieră Română (ARR) pentru autorizare. În plus, echipa Clever se va ocupa şi de ridicarea autorizaţiei, a copiei conforme şi a ecusonului pentru şoferii care aleg să ceară sprijinul companiei în acest proces.
Compania menţionează că a obţinut aviz tehnic permanent ca operator al platformei digitale de transport alternativ de la Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, obligatoriu de la 1 noiembrie pentru funcţionarea platformelor care oferă servicii de transport alternativ. Astfel, cei 1,5 milioane de pasageri Clever pot beneficia în continuare de servicii moderne şi rapide de taxi şi transport alternativ.
"Clever are o flotă stabilită de şoferi, atât taxi, cât şi transport alternativ, prin urmare pasagerii pot găsi în continuare opţiuni de transport atunci când au nevoie. În acest moment, peste 50% dintre şoferii activi de transport alternativ pe platforma Clever sunt autorizaţi conform legii şi sunt disponibili să preia comenzi. Iar în perioada imediat următoare, vom sprijini direct toţi şoferii care nu sunt încă autorizaţi, fără costuri, să parcurgă acest proces pentru a putea continua să-şi desfăşoare activitatea conform legii şi să poată prelua comenzi prin intermediul platformei noastre", a declarat Anca Gherle, Public Affairs Manager la Clever.
Clever are în prezent peste 30.000 de şoferi înregistraţi, atât pentru serviciile de taxi, cât şi pentru cele de transport alternativ.
Aplicaţia Clever a fost fondată în 2010 şi este prima aplicaţie de e-hailling din România care permite atât plata cash a cursei, cât şi plata direct din aplicaţie, prin card bancar. Compania are peste 1,5 milioane de utilizatori şi peste 30.000 de şoferi înregistraţi. De asemenea, are peste 60 de angajaţi şi este prezentă în peste 20 de oraşe din România.
În luna iunie 2017, business-ul Clever a fost achizitionat de grupul Intelligent Apps, înfiinţat în 2009, parte a companiei Daimler Mobility Services. Din acelaşi grup fac parte aplicaţiile Mytaxi (disponibilă în 9 ţări din Europa) şi Beat (activă în Grecia, Peru, Chile şi Columbia). Intelligent Apps are 16 milioane de utilizatori în 14 ţări şi 100 de oraşe, fiind cea mai mare aplicaţie de mobilitate urbană din Europa.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 4374 / 5580 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP aniversează în 2025 trei decenii de avocatură | Cosmin Vasile, Managing Partner: “Am crescut organic, am construit fără grabă și fără artificii, și am ajuns aici pentru că am rămas fideli profesiei și valorilor ei. Rămânem, după 30 de ani, cu aceleași ținte primordiale: perfecțiunea juridică și formarea de avocați care să ne împărtășească pasiunea, valorile și viziunea”
Practica de Concurență de la Țuca Zbârcea & Asociații rămâne etalon pe piața locală, cu o echipă evidențiată în ghidurile internaționale și performanță constantă în mandatele încredințate | Raluca Vasilache (Partener): Ultimul an a fost cu adevărat special, având privilegiul de a lucra în câteva tranzacții stimulante din punct de vedere profesional. A crescut considerabil practica în domeniul autorizării investițiilor străine și se remarcă o pondere mai mare a investigațiilor
Mitel & Asociații se remarcă în practica de Concurență prin rigoare și sincronizare, oferind clienților remedii țintite, viteză procedurală și certitudine în calendarul de closing | Sub coordonarea partenerului Șerban Suchea, firma asigură trasee clare de conformare, maximizează predictibilitatea autorizărilor și păstrează direcția tranzacțiilor într-un peisaj normativ exigent și bine articulat
CMS, implicată în proiectul câștigător al premiului „Investiția Anului” în cadrul SEE Property Forum Awards 2025 pentru al doilea an consecutiv
Bohâlțeanu & Asociații a stat alături de asociații Auto Brand SRL în tranzacția prin care BPW Group a intrat pe piața locală. Ionuț Bohâlțeanu (Managing Partner) și Anda Călin (Managing Associate), în prim plan
LegiTeam: Junior lawyers 0-1 years - Dispute Resolution Practice | GNP Guia Naghi and Partners
Lexology IP Rankings 2025 | Cine sunt profesioniștii care setează standardele pe o piață din ce în ce mai competitivă: Ana-Maria Baciu, Răzvan Dincă, Dana Blaer și Ciprian Dragomir, printre avocații a căror poziționare confirmă maturizarea sectorului local și relevanța lui în arhitectura regională a proprietății intelectuale
CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for junior lawyers
Radiografia unui an intens în practica de Employment la KPMG Legal – Toncescu și Asociații | Arhitectura normelor de dreptul muncii arată ca un șantier în lucru: reglementări noi, intenții bune, dar și intersecții nerezolvate între acte normative, zone fără busolă și practici care alunecă în interpretări divergente. De vorbă cu membrii echipei despre provocările perioadei, proiectele cheie și prioritățile clienților, în linie cu valul normativ
Practica de M&A de la Volciuc-Ionescu accelerează într-o piață mai activă, unde conformarea multiplă și mecanismele sofisticate de preț ̸ structurare ridică miza juridică. “O tranzacție este cu adevărat de succes dacă, după closing, integrarea noii afaceri decurge fluent, sinergiile preconizate se realizează efectiv și nu apar probleme majore care să-i erodeze valoarea”, spun avocații | În spatele fiecărui mandat finalizat se află o combinație atent dozată de expertiză, colaborare și reziliență
Filip & Company asistă OH Holding Limited în finalizarea tranzacției prin care fondul de investiții intră în acționariatul Lensa. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener)
Filip & Company a asistat Victoriabank în finalizarea achiziției OCN “Microinvest” SRL în Republica Moldova. Alina Stancu Bîrsan (partener) a coordonat echipa
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...