ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

COVID-19: Țuca Zbârcea & Asociații răspunde provocărilor crizei actuale printr-un pachet de servicii adaptat stării de urgență națională

17 Martie 2020   |   BizLawyer

Țuca Zbârcea & Asociații răspunde provocărilor crizei actuale printr-un angajament al continuității serviciilor juridice și adaptării lor la urgența și imperativele vremii.

 
 
Țuca Zbârcea & Asociații va continua să ofere servicii de asistență, consultanță și reprezentare juridică adaptate stării de urgență națională pe care o traversăm și își exprimă solidaritatea cu clienții săi și cu comunitatea de business în general.

Țuca Zbârcea & Asociații răspunde provocărilor crizei actuale printr-un angajament al continuității serviciilor juridice și adaptării lor la urgența și imperativele vremii.

Întâi, prin organizarea unui serviciu de permanență în cadrul sediului, ca expresie a continuității operaționale pentru reuniuni urgente cu clienții sau cu potențialii clienți.

În al doilea rând, prin serviciile pe care întreaga echipă de avocați și colaboratori din echipa administrativă le vor oferi în temeiul procedurilor și normelor lucrului de la distanță. Firma dispune de tehnologia necesară derulării activității în sistem „remote”, organizării de conferințe și meeting-uri virtuale și avocații sunt disponibili telefonic și via e-mail, oferind serviciile la aceleași standarde de calitate ca întotdeauna. Pentru orice detalii, clienții îi pot contacta oricând pe avocații cu care sunt în legătură în mod uzual.


În fine, din dorința de a oferi servicii în condiții de maximă celeritate și de a se adapta exigențelor perioadei pe care o traversăm, echipa Țuca Zbârcea & Asociații vine în sprijinul clienților, comunității de business și, în general, în ajutorul concetățenilor cu asistență și sprijin concretizate în:

•              radiografia juridică a decretului de instituire a stării de urgență emis în data de 16 martie 2020 (disponibilă în curând pe site-ul www.tuca.ro/covid-19/);

•              acces la resurse și analize dedicate gestionării situației de criză create pe fondul epidemiei de coronavirus (www.tuca.ro/covid-19/);

•              analize juridice sintetice ale noutăților legislative, doctrinare și jurisprudențiale (newsletters) transmise săptămânal și gratuit tuturor clienților noștri și persoanelor interesate;

•              podcast-uri reunite sub titlul „Dreptul în vremea coronei”, în care vor fi abordate diverse teme de actualitate (în special problematici de drept), sub forma unor dezbateri accesibile, având ca interlocutori avocați și consultanți fiscali ai firmei, precum și invitați externi, după caz;

•              consultații juridice oferite de grupul de lucru care include avocații departamentelor aflate în linia întâi în gestiunea temelor specifice crizei economice (drept societar, restructurări și insolvență, dreptul muncii, drept fiscal și vamal, contracte comerciale, litigii și arbitraje, achiziții publice, protecția datelor cu caracter personal etc.);

•              asistență juridică pentru situații de maximă urgență pentru care, separat de datele de contact cunoscute, am constituit o linie de comunicare specială (helpline@tuca.ro).

„În asemenea vremi, orice asigurări verbale și declarații bombastice sunt de prisos. Doar două vorbe, la propriu: suntem alături!”,  a precizat Florentin Țuca, Managing Partner al Țuca Zbârcea & Asociații.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 7 / 75
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Avocații RTPR, pionieri în crearea unui instrument prin care clienții au fost ținuți la curent cu modificările legislative. Alina Stăvaru, Partener și coordonator al echipei de Employment: Întrebările au explodat în domeniile legate de adaptarea organizațiilor la noile realități. Am creat o ancoră de stabilitate și claritate legislativă
Activitate foarte intensă în practica de Dreptul Muncii de la Bondoc & Asociații, cu mandate în proiecte complexe de transfer de activitate sau reorganizarea activității unor companii importante. Mihaela Bondoc, Partener: Așteptăm cu interes reglementările ce urmează să mai fie adoptate în perioada următoare
Cine sunt campionii pieței locale, evidențiați în ultimul clasament IP Stars 2020 | Cei mai buni profesioniști în copyright, brevete și mărci industriale: ZRVP și Simion & Baciu au cele mai multe recomandări, Mușat & Asociații și NNDKP, pe podium
Trofin & Asociații a intrat în doilea arbitraj ICSID și are, alături de LDPP, cele mai multe mandate la Tribunalul arbitral din Washington. Ce firme locale asigură apărarea statului român în cele 8 dosare și ce onorarii primesc firmele angajate de stat
Finanțele restartează procedura de selecție a firmelor de avocați pentru un proiect ce presupune asistență consistentă în baza dreptului englez. Contract pe 3 ani, tarife orare de 2.200 lei
Avocații Leroy și Asociații spun că se observă o revenire ușoară la „normal” | Dacă lunile trecute clienții cereau suport legal pentru desfășurarea activității în condiții de siguranță, acum sunt solicitări de tipul day-to-day business și se reiau proiectele amânate în ultimele luni
Încă o victorie pentru avocații ZRVP. Investitorii din parcurile industriale rămân scutiți de impozitul pe imobile, a confirmat Înalta Curte de Casație și Justiție
Specialiștii în insolvență de la Popescu & Asociații sunt implicați în proceduri judiciare în care masa credală cumulată depășește un miliard de euro. Octavian Popescu, Managing Partner: În toamnă se vor putea măsura cu adevărat efectele pandemiei. Mă aștept să crească semnificativ nivelul încărcăturii nu numai în România, dar și la nivel european
Musliu & Asociații a asistat Trust Motors în preluarea afacerilor Opel din România. Mandat complet pentru echipa coordonată de Diana Musliu, Managing Partner
INTERVIU | Ionuț Bohâlțeanu, Managing Partner Bohâlțeanu & Asociații, firma de avocați care asistă Bursa de Valori la înființarea Contrapărții Centrale: Semnarea acordului cu CC&G era un element vital în demararea procesului de autorizare. Proiectul va căpăta viteză în perioada următoare
Avocații PNSA obțin o soluție importantă pentru ARACO și mai multe companii de construcții, legată de ajustarea prețului în contracte de achiziție publică. O instrucțiune a președintelui ANAP, anulată
OMV Aktiengesellschaft a mers pe mâna avocaților de la ZRVP și Norton Rose Fulbright în arbitrajul ICC cu statul român și a câștigat peste 300 mil. lei. Pretenții mai mari, la orizont
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...