ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

COVID-19: Țuca Zbârcea & Asociații răspunde provocărilor crizei actuale printr-un pachet de servicii adaptat stării de urgență națională

17 Martie 2020   |   BizLawyer

Țuca Zbârcea & Asociații răspunde provocărilor crizei actuale printr-un angajament al continuității serviciilor juridice și adaptării lor la urgența și imperativele vremii.

 
 
Țuca Zbârcea & Asociații va continua să ofere servicii de asistență, consultanță și reprezentare juridică adaptate stării de urgență națională pe care o traversăm și își exprimă solidaritatea cu clienții săi și cu comunitatea de business în general.

Țuca Zbârcea & Asociații răspunde provocărilor crizei actuale printr-un angajament al continuității serviciilor juridice și adaptării lor la urgența și imperativele vremii.

Întâi, prin organizarea unui serviciu de permanență în cadrul sediului, ca expresie a continuității operaționale pentru reuniuni urgente cu clienții sau cu potențialii clienți.

În al doilea rând, prin serviciile pe care întreaga echipă de avocați și colaboratori din echipa administrativă le vor oferi în temeiul procedurilor și normelor lucrului de la distanță. Firma dispune de tehnologia necesară derulării activității în sistem „remote”, organizării de conferințe și meeting-uri virtuale și avocații sunt disponibili telefonic și via e-mail, oferind serviciile la aceleași standarde de calitate ca întotdeauna. Pentru orice detalii, clienții îi pot contacta oricând pe avocații cu care sunt în legătură în mod uzual.


În fine, din dorința de a oferi servicii în condiții de maximă celeritate și de a se adapta exigențelor perioadei pe care o traversăm, echipa Țuca Zbârcea & Asociații vine în sprijinul clienților, comunității de business și, în general, în ajutorul concetățenilor cu asistență și sprijin concretizate în:

•              radiografia juridică a decretului de instituire a stării de urgență emis în data de 16 martie 2020 (disponibilă în curând pe site-ul www.tuca.ro/covid-19/);

•              acces la resurse și analize dedicate gestionării situației de criză create pe fondul epidemiei de coronavirus (www.tuca.ro/covid-19/);

•              analize juridice sintetice ale noutăților legislative, doctrinare și jurisprudențiale (newsletters) transmise săptămânal și gratuit tuturor clienților noștri și persoanelor interesate;

•              podcast-uri reunite sub titlul „Dreptul în vremea coronei”, în care vor fi abordate diverse teme de actualitate (în special problematici de drept), sub forma unor dezbateri accesibile, având ca interlocutori avocați și consultanți fiscali ai firmei, precum și invitați externi, după caz;

•              consultații juridice oferite de grupul de lucru care include avocații departamentelor aflate în linia întâi în gestiunea temelor specifice crizei economice (drept societar, restructurări și insolvență, dreptul muncii, drept fiscal și vamal, contracte comerciale, litigii și arbitraje, achiziții publice, protecția datelor cu caracter personal etc.);

•              asistență juridică pentru situații de maximă urgență pentru care, separat de datele de contact cunoscute, am constituit o linie de comunicare specială (helpline@tuca.ro).

„În asemenea vremi, orice asigurări verbale și declarații bombastice sunt de prisos. Doar două vorbe, la propriu: suntem alături!”,  a precizat Florentin Țuca, Managing Partner al Țuca Zbârcea & Asociații.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 71 / 96
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...