ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

ABN Systems: Piața echipamentelor pentru call centers din România poate crește cu 15% în 2023

22 Martie 2023   |   BizLawyer

Anul trecut, industria de Business Process Outsourcing (BPO) din România a cunoscut o extindere cu circa 20% a numărului de angajați, respectiv o creștere de cel puțin 10% la nivelul cifrei de afaceri, estimează ABN Systems International. Pentru 2023, majoritatea companiilor din domeniu și-au bugetat creșteri ale cifrei de afaceri între 12% și 20%, ceea ce creează premisele creșterii cererii de echipamente audio de profil, pe fondul unei sume medii de 200 de euro cheltuiți per angajat în fiecare an.

 
 
Piața echipamentelor pentru call centers din România poate crește cu 15% în 2023, în condițiile în care majoritatea companiilor de profil și-au bugetat creșteri între 12 și 20% ale cifrelor de afaceri, în acest an, iar numărul angajaților din domeniu ar urma să își continue creșterea, estimează ABN Systems International, unul dintre liderii pieţei de distribuție telecom, companie deținătoare a Tellur, singurul brand 100% românesc de accesorii IT&C și produse Smart Home.

Potrivit reprezentanților ABN Systems, anul trecut, industria de Business Process Outsourcing (BPO) din România a înregistrat o creștere de cel puțin 10% la nivelul cifrei de afaceri, respectiv o extindere de circa 20% a numărului de angajați. Anul acesta, deși investițiile în automatizare ar mai putea diminua ritmul de creștere a angajărilor, se va menține și nevoia de noi angajați.


Din datele CustomerServ, companie americană de consultanță în domeniul BPO, numărul de angajați din call centers din România ar urma să ajungă la 220.000 în 2023. Faptul că, în ultimii ani, o bună parte din totalul angajaților a ajuns să lucreze în sistem „hibrid” (2-3 zile în fiecare săptămână de la birou) sau „fully remote” (100% din timpul de lucru în afara biroului) nu a redus nevoia de echipamente profesionale.
Din datele de piață ale ABN Systems, companiile cu servicii de call center alocă până la 450 de euro pe an pentru echipamentele necesare per angajat (pentru computer și/sau monitor, căști, acces la internet), dar cheltuiala medie efectivă se situează în jur de 200 de euro anual.

Din această sumă, circa 60 de euro + TVA reprezintă costul unei perechi de căști profesionale, care să asigure calitatea conversațiilor cu clienții, respectiv confortul angajaților care le folosesc 6-8 sau mai multe ore, în fiecare zi. Dat fiind ritmul intens de utilizare al acestor căști, se recomandă înlocuirea lor cel puțin o dată pe an.

„Asemenea altor domenii de activitate, nici industria partenerilor noștri din call centers nu a fost ferită de schimbări în ultimii trei ani, iar cea mai însemnată dintre acestea este generalizarea lucrului hibrid sau de la distanță. Trendul ascendent al industriei se menține, atât în privința cifrei de afaceri și al noilor clienți atrași, cât și în privința creșterii numărului de angajați. Acestea înseamnă că inclusiv nevoia de echipamente, precum căștile audio profesionale, poate crește cu cel puțin 15% în 2023. Lucrul la distanță nu a diminuat, ci a sporit nevoia unor echipamente audio de calitate, care îmbunătăţesc experienţa comunicării în cadrul convorbirilor telefonice și al întâlnirilor online, fără să afecteze auzul, chiar dacă sunt folosite intensiv. De anul trecut, ABN Systems nu este doar distribuitor pentru astfel de căști, ci și producător, prin gama Tellur Voice”, a declarat George Barbu, CEO al ABN Systems International.

Pentru a răspunde nevoilor industriei de call centers, ABN Systems International a lansat, în 2022, căștile cu fir Tellur Voice. Ele asigură un sunet impecabil, iar utilizatorii pot beneficia de conversaţii clare, datorită microfonului care anulează zgomotele de fundal.

Căștile pot fi conectate la orice dispozitiv cu port USB standard sau Type C și dispun de o telecomandă încorporată ce permite controlul volumului, iniţierea şi finalizarea apelurilor, precum şi setarea în modul mut. Căştile permit o rotaţie de 11 grade, iar microfonul este ajustabil până la 315 grade. Confecţionate din piele sintetică şi având o greutate foarte scăzută, ele oferă un spor de confort la utilizare, fiind oferite la un preț competitiv.

„În condițiile în care o parte considerabilă a angajaților din call centers preferă telemunca, căștile profesionale reprezintă un echipament esențial pentru desfășurarea activității, deoarece elimină zgomotul de fundal și păstrează constantă calitatea sunetului. Astfel, clientul nu percepe vreo diferență între discuția cu un angajat aflat într-un birou sau oricare alt loc”, a precizat George Barbu.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3927 / 17114
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Bulboacă & Asociații is looking for an Associate | Banking & Finance
NNDKP parte din echipa internațională de avocați care a asistat Mengtai Group în achiziția grupului Alu Menziken. Ruxandra Bologa (Partener) a coordonat echipa
ZRVP facilitează relocarea Tech-Con Industry, un jucător important pe piața de automatizări din România, în VLPark Bucharest West. Marina - Crenguța Florea (partener) și Lavinia Ludovic (senior associate), în prim plan
CMS și ACCESS alături de Agir Global în achiziția subsidiarei din România a Sidma Group. Echipa de avocați a fost coordonată de Elena Andrei și Horea Popescu (M&A)
Clifford Chance Badea asistă BERD și OTP Bank în finanțarea de 93 mil. EUR a unui parc eolian de 102 MW din România. Echipa, coordonată de Daniel Badea (Clifford Chance Bucharest Managing Partner) și Jared Grubb (Partener Finance)
Dispute Resolution | Volumul mandatelor care ridică probleme de drept complicate, acordate firmei Mitel & Asociații, a crescut și anul acesta. Magda Dima, partenerul coordonator al practicii: ”În prezent, gestionăm un număr impresionant de litigii complexe, care au un grad ridicat de sofisticare dat și de nevoia de înțelegere a componentelor tehnice specifice industriei din care provin clienții noștri”
bpv GRIGORESCU ȘTEFĂNICĂ recrutează un partener de la Dentons. Cristina Dăianu intră în echipa de Drept Societar și Fuziuni și Achiziții tot pe poziția de partener. ”Firma oferă o platformă excelentă pentru practica mea”, spune avocata
Kinstellar a acordat consultanță companiei Canadian Nuclear Partners cu privire la acordul cadru cu Nuclearelectrica pentru retehnologizarea Unității 1 de la centrala nucleară de la Cernavodă. Partenerul Iustinian Captariu a coordonat echipa de avocați din mai multe arii de practică
Țuca Zbârcea & Asociații obține sesizarea CJUE într-un litigiu de achiziții publice în domeniul tehnologiilor medicale inovatoare
Clifford Chance Badea a asistat MORE în achiziția unui proiect cu o capacitate de 86 MW, prin care intră pe piața de energie regenerabilă din România. Nadia Badea, Partener Clifford Chance, coordonatoarea echipei de proiect: ”România se află pe radarul investitorilor de calibru în energie regenerabilă”
Grupul Acibadem (Turcia) poartă discuții one-to-one cu fondul de investiții MidEuropa pentru preluarea rețelei de sănătate Regina Maria | Mergermarket: Vânzătorul caută să obțină un multiplu de 13x EBITDA pentru platforma de asistență medicală, ceea ce implică o evaluare de aproximativ 1,3 miliarde de euro
România primește câștig de cauzã în arbitrajul ICSID cerut de Nova Group Investments, legat de dosarul falimentului Astra Asigurãri. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...