
Afacerile Ascendis au crescut cu 80% în primul semestru, la 4,25 milioane de euro
08 August 2022
AgerpresPotrivit unui comunicat remis AGERPRES, rezultatele din primele şase luni din 2022 sunt cu 20% peste nivelul din aceeaşi perioadă din 2019, cel mai bun din istoria companiei.
Grupul Ascendis, companie de training şi consultanţă în domeniul dezvoltării profesionale din România, a încheiat primele şase luni cu o cifră de afaceri consolidată de 4,25 milioane de euro, în creştere cu 80% faţă de perioada similară din 2021, an în care piaţa de training a fost puternic afectată de pandemia de Covid-19.
Potrivit unui comunicat remis AGERPRES, rezultatele din primele şase luni din 2022 sunt cu 20% peste nivelul din aceeaşi perioadă din 2019, cel mai bun din istoria companiei.
"Am fost surprinşi să avem un prim semestru cu venituri record. La începutul anului, mai ales după declanşarea războiului din Ucraina, eram pesimişti. A crescut foarte mult cererea de programe de training, iar majoritatea (peste 70%) au fost organizate cu prezenţă fizică. Există o dorinţă tot mai mare a angajaţilor de a se reuni şi de a socializa. Vin cu plăcere la întâlnirile cu colegii, fie că vorbim de cursuri sau team building-uri", a afirmat Andrei Goşu, Managing Partner Ascendis.
Peste 60% din veniturile grupului din primul semestru au fost generate de divizia de training, iar "starurile" anului 2022 au fost programele de leadership, inovaţie, vânzări şi proiectele agile şi centrele de evaluare.
Cererea de programe de leadership se justifică şi prin faptul că România a intrat recent în liga ţărilor cu venituri mari, potrivit Băncii Mondiale, iar acest lucru se reflectă şi în nevoia de leadership corect, adaptat contextului, astfel că angajatorii investesc mai mult în formarea managerilor.
În ceea ce priveşte programele de instruire pe zona de vânzări, companiile vor ca angajaţii să înveţe să se adapteze într-un mediu nou, neobişnuit, în care cel mai mare obstacol este amânarea proiectelor din cauza instabilităţii economice.
În cazul programelor de team building, există o tendinţă a companiilor de a organiza evenimente mai mari, care reunesc întreaga echipă, spre deosebire de anii de dinainte de pandemie, în care astfel de evenimente erau organizate pe departamente.
"Nevoia de socializare este tot mai mare. Pandemia a afectat cultura organizaţională. Acesta este unul dintre motivele pentru care a crescut cererea pentru programele noastre. Majoritatea angajaţilor din cadrul companiilor cu care colaborăm lucrează în regim hibrid, în care vin două zile pe săptămână la birou, iar trei lucrează de acasă. De aceea este posibil ca piaţa întâlnirilor de business să crească. Ar fi fantastic să încheiem 2022 cu o creştere de 80%, dar suntem realişti şi ne uităm cu atenţie la semnalele care vin din piaţă, avem scenarii pentru eventuale noi restricţii şi crize din toamnă", a mai spus Andrei Goşu.
Grupul Ascendis, fondat în 1997, este format din companiile Ascendis Consulting (training, team building şi evenimente corporate, consultanţă, servicii de evaluare, coaching, studii de piaţă), Code of Talent (programe de microlearning în parteneriat cu compania Co-Factor), Ascendis Moldova, Ascendis Ucraina şi Ascendis Serbia.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 9147 / 19636 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bondoc si Asociații asistă un consorțiu de bănci și instituții financiare în finanțarea de 331 milioane EUR pentru faza a doua a parcului eolian Vifor din Buzău. Echipa, coordonată de partenerii Simona Petrișor, Diana Ispas și Monica Iancu, cu suportul partenerului Cosmin Stăvaru
Schoenherr și Asociații promovează trei avocați în pozițiile managing attorney at law și senior attorney at law | Sebastian Guțiu (managing partner): ”Schoenherr continuă să se extindă în România, unde echipa noastră numără în prezent peste 75 de avocați și avem planuri mari pentru perioada următoare”
Leroy și Asociații, alături de VINCI Energies în achiziția Grupului EnergoBit, asistat de D&B David și Baias. Echipe multidisciplinare coordonate de Bruno Leroy (Partener) și Andreea Toma (Partener), pentru cumpărător, și de Sorin David (Partener Coordonator), pentru vânzător
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Filip & Company a asistat Mozaik Investments în achiziția unei participații majoritare în cadrul Genesis College. Alexandru Bîrsan (managing partner) și Andreea Bănică (counsel) au coordonat echipa | Ce firmă de avocați a mai fost implicată în tranzacție
LegiTeam: Lawyer - Tax Controversy and Tax Litigation | Reff & Associates
WTR Global Leaders 2025 | Ana-Maria Baciu (Baciu Partners), Sorina Olaru și Florina Firaru (NNDKP), Ciprian Dragomir (TZA) și Alina Tugearu (ZRVP), printre cei 17 români care au intrat în liga celor mai apreciați specialiști în domeniul mărcilor, la nivel global. Cine sunt aceștia, prin ce s-au remarcat și cum îi văd clienții
Provocările cu care se vor confrunta companiile în anul 2025, pe segmentul de Muncă ̸ Resurse Umane, sunt multiple și complexe, depășind adesea simpla conformitate legislativă, avertizează avocații firmei D&B David și Baias | Dan Dascălu, Partener: ”Necesitatea de a anticipa modificările, de a comunica transparent cu angajații și partenerii sociali, precum și riscurile asociate nerespectării prevederilor, cresc presiunea asupra angajatorilor”
GNP Guia Naghi și Partenerii obține la Înalta Curte anularea definitivă a unei decizii de sancționare emisă de Consiliul Concurenței împotriva unui important furnizor din sectorul alimentar | Dosarul s-a aflat la intersecția unor domenii juridice deosebit de tehnice – dreptul concurenței, dreptul administrativ și dreptul Uniunii Europene
Legal 500 - Central and Eastern Europe Awards 2025 | Clifford Chance, Filip & Company și Băncilă, Diaconu și Asociații sunt pe lista scurtă pentru titlul de ”Firma anului în România”. Horea Popescu (CMS), Ruxandra Bologa (NNDKP), Madalina Rachieru-Postolache (Clifford Chance) și Ana-Maria Baciu (Baciu Partners) printre candidații la titlul ”Romania Lawyer of the Year”. Alți 18 avocați români și 8 firme locale concurează la premiile regionale
RTPR obține, printr-o hotărâre definitivă, reducerea cu 85% a amenzii aplicate de Consiliul Concurenței unei agenții media, după un „roller coaster” juridic de 10 ani. Complexitatea speței, accentuată de necesitatea de a gestiona aspectele de natură tehnică referitoare la calculul veniturilor reale ale unei agenții media, cu excluderea sumelor refacturate clienților acesteia | Echipa asistă clientul și în cadrul procedurilor legale prin care să poată obține compensațiile care i se cuvin în contextul lipsirii acestuia de o sumă importantă de bani pe o perioadă îndelungată
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | CMS câștigă titlul de de “Firma anului în România”. Un avocat in-house local, desemnat ”General Counsel of the Year” pentru regiune
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...