ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Brand Management, liderul pieței românești de afișaj indoor, are planuri de dezvoltare în 10 piețe din UE, până în 2027

03 Noiembrie 2022   |   BizLawyer

Brand Management a împlinit 18 ani, care au însemnat: 250.000 mp expunere, 2.700 campanii, respectiv o audiență de 75% din totalul populației urbane a României. Compania anunță planuri de dezvoltare în 10 piețe din străinătate în următorii 5 ani, printre care Germania, Franța și Benelux

 
 
Brand Management, liderul pieței românești de comunicare indoor și prima companie de profil cu acoperire națională, își dorește să reia activitatea la nivel internațional urmând ca, până în 2027, să acopere până la 10 piețe din UE. Compania anunță acest plan de dezvoltare la aniversarea a 18 ani de activitate.

Dacă, înainte de pandemie, Brand Management a activat în trei țări din UE (Bulgaria, Cehia, Ungaria), acum planul companiei este să se extindă în 10 piețe. Strategia de dezvoltare se întinde până în 2027 și cuprinde investiții în echipă, educație, inovație, digitalizare și sustenabilitate.

Modul în care Brand Management a reușit să dezvolte comunicarea indoor, alături de cei mai importanți jucători din retail, poate fi implementat cu succes și în celelalte piețe din UE. Compania își propune redeschiderea colaborării cu liderii retail-ului european dar și să ajute la creșterea interesului brandurilor pentru comunicarea către consumatori în momentele în care aceștia iau decizia de cumpărare. În același timp, își dorește ca afișajul indoor să devină un canal media mai cunoscut, mai ușor de folosit și care să își demonstreze eficiența în mixul de media al fiecărui brand.


”Piețele vest-europene pe care le targetăm sunt axate în mod special pe expunerea de tip digital display, iar noi credem cu tărie că acest tip de expunere merită să fie completată cu expunerea clasică de mari dimensiuni ce asigură un impact garantat. Extinderea pentru care ne pregătim se referă, în prima fază, la mall-urile din Germania, Franța și Benelux, dar fără a ne limita la aceste piețe sau acest tip de locații. În toate aceste țări există operatori de indoor advertising de renume mondial, dar ei se concentrează pe expunerea cu accent pe distribuție mare, fără a exploata creativitatea marketerilor și atragerea atenției consumatorilor prin ineditul adus de proiectele speciale.”, spune Laurențiu JIGA, fondator și CEE Managing Director Brand Management.

18 ani de comunicare indoor

Peste 250.000 de metri pătrați de expunere, mai mult de 2.700 de campanii și o audiență de minim 75% din totalul populației urbane și zonelor limitrofe - acestea sunt coordonatele care marchează bilanțul activității Brand Management la atingerea „majoratului” pe piața de profil.

85% dintre clienții companiei sunt în portofoliu încă de la început. Brand Management lucrează cu toate marile companii internaționale de media buying, ceea ce le permite să implementeze campanii de indoor advertising pentru marile branduri din FMCG, banking, fashion, telecomunicații, energie, computing & gadgets și bijuterii.

„Brand Management este partenerul nostru de bază încă de când mall-ul era în construcție, în 2008. Pot spune că am crescut și ne-am maturizat împreună și că tocmai acest lucru a consolidat relația noastră profesională de succes. Am realizat proiecte deosebite împreună, am implementat campanii pentru numeroase brand-uri, de la clasicele afișaje indoor și până la cele mai nonconformiste și out of the box campanii. Știm că orice am dezvolta cu Brand Management va fi implementat la un nivel înalt de calitate, de la concepție la producție și decorare. Cu siguranță vom continua colaborarea și în viitor”, spune Iuliana Benning, Media & Advertising Sales Manager at Băneasa Developments – Băneasa Shopping City.

Una dintre cele mai creative campanii dar și cel mai de succes suport creat de Brand Management în acești 18 ani este Stand-Up Column. Implementat în 2008, suportul a constituit o sursă de inspirație pentru întreaga piață de afișaj indoor pentru că s-a dovedit a fi versatil, ajungând să combine chiar și expunerea clasică cu cea digitală, ceea ce a permis includerea de componente web.

”În cei 17 ani de colaborare cu Brand Management am avut sute de campanii implementate atât în cele 5 proiecte ample de retail din portofoliul IULIUS, cât și în clădirile de birouri United Business Center. Asigurarea unui standard comun pe partea de branding al spațiilor de promovare, indiferent de oraș, a reprezentat un avantaj esențial, cu atât mai mult cu cât advertisingul în indoor presupune multe materiale pentru printuri și servicii de montaj atipice.
Componenta de digital advertising a reușit să câștige teren semnificativ în ultimii ani. Dacă la început era prima linie tăiată de clienți în momentul în care primeau propunerile noastre, acum avem multe campanii implementate exclusiv pe aceste suporturi, ajungând la peste 50% din campaniile integrate de Brand Management în Iulius Group să fie axate în această direcție. Majoritatea limitărilor existente la spațiile fixe de expunere au fost înlăturate în comunicarea pe suporturi digitale, iar Brand Management a reușit să își provoace clienții să vină cu campanii de teasing și revealing, dar și să realizeze animații care să țină cont de vizibilitatea fiecărui ecran.”, spune Bogdan Balteanu - Head of Media Sales, Iulius Group.   

”Am avut mii de campanii și toate ne sunt dragi. Suntem bucuroși că sute de milioane de oameni au ajuns la brandurile pe care le punem în scenă. Mai mult decât atât, suntem mândri că afișajele noastre sunt uneori atât de inedite încât oamenii le filmează și le postează pe paginile proprii de social media”, spune Laurențiu JIGA, fondator și CEE Managing Director Brand Management.

Brand Management a fost fondată în 2004 și este prima companie din România care oferă servicii de indoor advertising la nivel național. Cu aproape 20 de ani de experiență în implementarea de campanii publicitare, în centre comerciale și de business, Brand Management a dezvoltat operațiuni de indoor advertising atât în România, cât și în Bulgaria și Cehia, pentru companii din domenii precum tehnologie și telecomunicații, modă și bijuterii, financiar-bancar, FMCG, gestionând bugete dedicate indoor advertising de peste 120 milioane lei până în 2022.
Brand Management este prezentă în peste 150 de locații din România - Mall-uri, Hypermarket-uri și Business Centers - din primele 20 cele mai importante orașe. Compania asigură lunar expunerea campaniilor indoor advertising în fața a peste 110 milioane de vizite pe lună, contorizate și comunicate de locații.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 7642 / 19251
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
BizLawyer îi prezintă pe avocații care au devenit parteneri în ultimele runde de promovări | De vorbă cu Andrei Cosma (BACIU PARTNERS), revenit în avocatura locală după ce a activat ca general counsel pentru o firmă de tehnologie din Malta: ”Cred că succesul în avocatură apare atunci când un avocat înțelege cu adevărat distincția - și îmbinarea - dintre profesia de avocat și avocatura ca business. Ambele concepte au o importanță de sine stătătoare și trebuie creată o simbioză pentru a tinde spre succes”
Women Lawyers | Pentru Mateea Codreanu, apartenența la echipa Mușat & Asociații, în care a evoluat până la poziția de Partener, a fost decisivă în formarea sa: ”Este o provocare să începi parcursul avocațial ca avocat stagiar într-o firmă de avocatură lider, dar totodată și o premisă pentru o dezvoltare profesională rapidă”
Liviu Togan părăsește Dentons, unde coordona practica de drept penal și investigații și se alătură din nou firmei Mușat & Asociații, pe poziția de Partner: “Revin în cadrul unei echipe pe care o cunosc și în care am încredere”
LMG Life Sciences Awards EMEA 2025 | Kinstellar, Muşat & Asociaţii, NNDKP și Popescu & Asociații, pe lista scurtă din care va fi aleasă peste câteva zile ”South East Europe Firm of the Year”. Popescu & Asociații concurează cu patru firme internaționale de top pentru titlul de ”White Collar Crime Firm of the Year”, iar unul dintre partenerii săi, Mirel Rădescu, este printre cei patru finaliști la categoria ”White Collar Crime Lawyer of the Year”
Avocații Kinstellar spun că semnalul cel mai pregnant din ultima perioadă e dat de proiectele de reorganizare și apreciază că anul acesta va crește numărul companiilor care fac disponibilizări masive. Clienții sunt interesați de consolidarea politicilor privind prevenirea și combaterea hărțuirii la locul de muncă, precum și de regândirea modului de organizare a muncii, pe fondul unei tendințe de creștere a volumului de cauze privind litigiile de muncă | Activitate intensă în practica de Employment, evidențiată de ghidurile juridice internaționale, cu mandate diverse și o echipă expusă la proiecte cu un caracter multidisciplinar
GNP obține o soluție favorabilă pentru un operator de platformă, ce ar putea să contureze o practică constantă și predictibilă, în baza căreia autoritățile de reglementare naționale vor analiza întinderea răspunderii furnizorilor de servicii intermediare. Problemele juridice ridicate în acest litigiu vizează în principal modul de interpretare și aplicare a reglementărilor din Regimul eCommerce și DSA | Avocații Octavian Adam (Partener), Cristina Badea (Senior Associate) și Alice Moisac (Associate), în prim plan
Rising Stars | Eduard Morariu, unul dintre cei mai buni absolvenți ai generației 2022, a ales să profeseze ca avocat la Filip & Company, unde urmărește să se dezvolte în câteva dintre ramurile mai „nișate” ale Dreptului: „Parcursul meu a presupus implicarea în multe dosare de instanță și arbitraj, unele chiar de importanță națională, cu probleme de drept sensibile, dar și cu echipe de avocați excepționali, care le-au făcut față cu o măiestrie la care nu pot decât să aspir”
Cum lucrează echipele Băncilă, Diaconu și Asociații (EY Law) și Grants & Incentives Avisory (EY), în proiectele care vizează accesarea ajutoarelor de stat, în care au o rată de succes mai mare de 90% | Ramificarea multidisciplinară a expertizei permite echipei să ofere clienților o viziune completă asupra pașilor de parcurs și modului în care pot implementa soluțiile propuse, astfel încât să obțină cele mai mari beneficii. Ce servicii integrate asigură clienților și care sunt strategiile pentru maximizarea șanselor de obținere a fondurilor
OMV Aktiengesellschaft a mers pe mâna avocaților de la ZRVP într-un alt arbitraj ICC cu statul român și a câștigat încă 47 mil. €, plus dobânzi. Pretenții de alte 50 mil. € la orizont, într-o procedură nouă, inițiată în decembrie 2024, în care lucrează deja aceeași echipă de avocați
PNSA susține juridic Turneul Internațional Stradivarius
Premieră juridică în România | Popescu & Asociații obține prima despăgubire integrală pentru expropriere: peste 60 mil. lei pentru Viorelo International. Succesul este rezultatul unei strategii juridice riguroase, elaborate și implementate de o echipă interdisciplinară de specialiști
Premieră pe piața avocaturii din România: NNDKP, desemnată pentru a șaptea oară „Firma de avocatură a anului în România” la gala premiilor Chambers Europe 2025. | Ion Nestor, Co-Managing Partner: ” Această recunoaștere, care vine în anul în care sărbătorim 35 de ani de activitate, reprezintă încă o confirmare a poziției de top pe care NNDKP o ocupă pe piața avocaturii din România și validează munca, performanța și rezultatele excelente obținute de întreaga echipă”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...