
Cifra de afaceri a Sameday a crescut cu 142% în 2020
08 Iulie 2021
AgerpresCreşterea cifrei de afaceri a companiei a fost determinată de creşterea ratei de utilizare a comerţului electronic, în contextul pandemiei de COVID-19, dar şi de investiţiile constante în tehnologie şi în dezvoltarea capacităţii logistice.
Sameday a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de aproximativ 400 de milioane de lei, cu 142% mai mare faţă de cea din anul precedent, conform unui comunicat remis, joi, AGERPRES.
Pentru al şaselea an consecutiv, vânzările companiei au depăşit o creştere anuală de 80%. La 14 ani de la înfiinţare, Sameday are un număr de 3.500 de angajaţi şi colaboratori, o flotă de aproximativ 3.000 de autoturisme, dintre care puţin peste 30 sunt 100% electrice şi peste 1.500 de lockere easybox, în România şi în Ungaria, se menţionează în comunicat.
"Cei 14 ani pe care Sameday i-a împlinit sunt, pentru mine, dovada că, pentru a ajunge la vârsta buletinului, o companie trebuie să îmbine viziunea pe termen lung cu tehnologia, curajul de a merge pe drumul inovaţiei, cu perseverenţa şi încrederea în oameni, cu o cultură organizaţională adaptată realităţii în care trăim. Am pornit Sameday cu ambiţia unor pionieri şi visul de a acoperi o nişăde piaţă slab explorată în 2007, dar cu un mare potenţial, cea a livrărilor în aceeaşi zi. Pe măsură ce am evoluat, ne-am dat seama că putem schimba cu ajutorul tehnologiei construite intern şi curieratul tradiţional, door to door cu livrare a doua zi", a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday.
Creşterea cifrei de afaceri a companiei a fost determinată de creşterea ratei de utilizare a comerţului electronic, în contextul pandemiei de COVID-19, dar şi de investiţiile constante în tehnologie şi în dezvoltarea capacităţii logistice.
Pentru a-şi extinde capacitatea de livrare şi sortare, a îmbunătăţi experienţa clienţilor şi a extinde reţeaua de lockere easybox, în anul 2020, compania a investit peste 20 de milioane de euro în dezvoltarea direcţiilor strategice.
În 2021, Sameday a anunţat extinderea în Ungaria, acolo unde compania va furniza, începând cu anul acesta, servicii complete de curierat, menite să faciliteze comerţul transfrontalier şi să ofere clienţilor oportunitatea de a-şi creşte prezenţa în regiune şi de a aborda pieţe noi.
Dacă în anul 2020, compania a livrat peste 30 de milioane de colete, primul semestru din 2021 a înregistrat o creştere semnificativă, Sameday ajungând la 17 milioane de pachete livrate. Odată cu relaxarea măsurilor de prevenire a noului coronavirus, consumatorii revin treptat la comerţul tradiţional. Cu toate acestea, reprezentanţii companiei anticipează că o mare parte a acestora va rămâne fidelă retailului digital şi că, în 2021, această tendinţă va fi una pozitivă, încurajată şi de calitatea constant în creştere a serviciilor de curierat din România.
Astfel, Sameday preconizează că, până la finalul anului, numărul trimiterilor din piaţa de curierat va înregistra o creştere de peste 10%, faţă de anul precedent.
Echipa Sameday numără, în prezent, 3.500 de angajaţi şi colaboratori, cu 20% mai mult decât la finalul anului 2020. Până la sfârşitul anului, reprezentanţii companiei estimează o creştere de aproximativ 50% a resurselor umane. Departamentele cu cea mai accelerată dezvoltare sunt cele operaţionale şi comerciale. Flota Sameday numără aproximativ 3.000 de autoturisme, dintre care peste 30 sunt 100% electrice, iar alte 50 urmează să fie livrate în lunile următoare.
Înfiinţată în 2007, Sameday se numără în prezent printre principalii jucători din piaţa românească de curierat. Compania este prezentă în România şi în Ungaria, oferind atât servicii de livrare door-to-door, cât şi livrare în peste 1.500 de lockere easybox. În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în trei hub-uri logistice, unul amplasat în apropierea oraşului Chitila, unul în Sibiu şi unul în Budapesta.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 13829 / 19698 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Popovici Nițu Stoica & Asociații asistă PPC în procesul de consolidare a afacerilor din domeniul energiei regenerabile
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
PNSA a asistat una dintre cele mai mari finanțări acordate în ultimii ani | Grupul Ameropa, client tradițional al casei de avocatură, semnează o facilitate de refinanțare de 1,35 miliarde USD cu un sindicat format din trei bănci. Partenerul Bogdan C. Stoica a coordonat echipa, cu contribuția Ioanei Lazăr (Senior Associate) și a Crinei Stan (Associate)
LegiTeam: Lawyer - Pharma & Regulatory and Public Procurement Team | GNP Guia Naghi and Partners
Kinstellar a asistat cumpărătorul East Grain într-una dintre cele mai mari tranzacții din agrobusiness din ultimii ani. Vânzătorii au fost asistatați de avocați italieni, care au coordonat și echipa din București a unei firme internaționale
WTR Global Leaders 2025 | Ana-Maria Baciu (Baciu Partners), Sorina Olaru și Florina Firaru (NNDKP), Ciprian Dragomir (TZA) și Alina Tugearu (ZRVP), printre cei 17 români care au intrat în liga celor mai apreciați specialiști în domeniul mărcilor, la nivel global. Cine sunt aceștia, prin ce s-au remarcat și cum îi văd clienții
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
LegiTeam: Lawyer - Tax Controversy and Tax Litigation | Reff & Associates
Kinstellar își consolidează practica de Energie din București prin recrutarea Ralucăi Gabor (Counsel) | Iustinian Captariu, coordonatorul practicii regionale de Energie a Kinstellar: ”Alăturarea Ralucăi ne întărește angajamentul de a excela într-unul dintre cele mai dinamice și strategice sectoare din România”
Legal 500 - Central and Eastern Europe Awards 2025 | Clifford Chance, Filip & Company și Băncilă, Diaconu și Asociații sunt pe lista scurtă pentru titlul de ”Firma anului în România”. Horea Popescu (CMS), Ruxandra Bologa (NNDKP), Madalina Rachieru-Postolache (Clifford Chance) și Ana-Maria Baciu (Baciu Partners) printre candidații la titlul ”Romania Lawyer of the Year”. Alți 18 avocați români și 8 firme locale concurează la premiile regionale
Țuca Zbârcea & Asociații stabilește un precedent important în domeniul serviciilor digitale și comerțului electronic | Reprezentarea, asigurată de o echipă coordonată de Alina Ungureanu (partner) și Cătălina Ionescu (senior associate)
Schoenherr și Asociații promovează trei avocați în pozițiile managing attorney at law și senior attorney at law | Sebastian Guțiu (managing partner): ”Schoenherr continuă să se extindă în România, unde echipa noastră numără în prezent peste 75 de avocați și avem planuri mari pentru perioada următoare”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...