
Cumpărăturile de pe site-urile din afară şi livrările externe dublează volumul coletelor procesate de Packeta România, în 2022
21 Decembrie 2022
AgerpresCele mai mari vânzări, care au dus la volume în creştere, anul acesta, în industria de curierat, au fost generate de comercializarea produselor din industriile de fashion, de îngrijire personală, înfrumuseţare, cosmetică şi IT&C, în special echipamente electronice şi electrocasnice.
de pe site-urile din afară şi livrările externe au dublat volumul coletelor procesate de Packeta România în 2022, care a ajuns la o reţea de aproape 1.000 de puncte pick-up.
Potrivit unui comunicat al companiei, extinderea magazinelor online în afara ţărilor de origine şi introducerea României pe lista zonelor de livrare, concomitent cu creşterea numărului de magazine online româneşti care intră în pieţe noi, a generat o dublare a numărului de colete procesate anul acesta de Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerţul online şi compania cu cea mai mare reţea de puncte pick-up din Europa Centrală şi de Est.
Şi livrările cross-border s-au dublat în 2022, faţă de 2021, pe fondul creşterii comenzilor online, dar şi a îmbunătăţirii serviciilor de livrare, şi a extinderii acestora în noi regiuni. Totodată, volumele de colete s-au dublat datorită creşterii numărului de noi magazine online internaţionale care livrează către clienţii din România.
Potrivit unui comunicat al companiei, extinderea magazinelor online în afara ţărilor de origine şi introducerea României pe lista zonelor de livrare, concomitent cu creşterea numărului de magazine online româneşti care intră în pieţe noi, a generat o dublare a numărului de colete procesate anul acesta de Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerţul online şi compania cu cea mai mare reţea de puncte pick-up din Europa Centrală şi de Est.
Şi livrările cross-border s-au dublat în 2022, faţă de 2021, pe fondul creşterii comenzilor online, dar şi a îmbunătăţirii serviciilor de livrare, şi a extinderii acestora în noi regiuni. Totodată, volumele de colete s-au dublat datorită creşterii numărului de noi magazine online internaţionale care livrează către clienţii din România.
"Tot mai multe magazine online româneşti au înţeles că activitatea comercială nu se opreşte la graniţele geografice, iar în afară există o piaţă enormă, de sute de milioane de potenţiali clienţi. Produsele din România sunt foarte apreciate în Europa, mai ales în Diaspora. Aici, Packeta facilitează conectarea bidirecţională a magazinelor online şi a sellerilor cu clienţii finali printr-un sistem logistic foarte bine pus la punct", a declarat Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România.
Cele mai mari vânzări, care au dus la volume în creştere, anul acesta, în industria de curierat, au fost generate de comercializarea produselor din industriile de fashion, de îngrijire personală, înfrumuseţare, cosmetică şi IT&C, în special echipamente electronice şi electrocasnice.
Compania precizează că livrarea la punctele pick-up şi la lockere a fost metoda folosită de tot mai mulţi români care au apreciat anul acesta, mai mult ca oricând, mobilitatea şi independenţa privind ridicarea comenzilor în funcţie de propriul program.
Schimbarea comportamentului consumatorilor în această direcţie a marcat şi strategia Packeta România din acest an care, în demersul de a susţine aceste nevoi ale clienţilor, în contextul cererii crescute de soluţii alternative de livrare din partea magazinelor online şi pe fondul cererii mari de locaţii de proximitate, de unde clienţii magazinelor online partenere Packeta România îşi pot ridica produsele comandate, a crescut reţeaua de puncte pick-up la nivelul României la aproape 1.000 de astfel de locaţii, se arată în comunicat.
"În ciuda provocărilor de anul acesta, date de războiul din Ucraina, de criza energetică, de creşterea preţurilor la combustibil, de instabilitatea politică şi economică şi de inflaţie, care au creat incertitudini în legătură cu evoluţia business-ului şi a industriei, am reuşit să fim în grafic din punctul de vedere al vânzărilor estimate la începutul anului şi să atingem dublarea veniturilor", a mai spus Alexandr Jeleascov.
Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerţul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piaţa din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri şi magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienţilor finali locul şi ora ridicării produselor. Acest lucru este posibil datorită unei reţele extinse de peste 13.000 de puncte pick-up proprii şi peste 5.800 de Z-Box-uri în reţeaua internaţională a Packeta Group şi alte 139.000 de puncte pick-up partenere în toată Europa.
În anul 2021, grupul Packeta a transportat mai mult de 73 de milioane de colete şi colaborează, în prezent, cu peste 46.000 de magazine online şi selleri persoane juridice. Magazinele online îşi pot expedia coletele nu numai la nivel naţional, ci şi la nivel internaţional, în toate cele 27 de ţări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, SUA, Elveţia, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel şi Turcia.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 7484 / 19721 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bondoc & Asociații acordă asistență pentru 5 proiecte eoliene și solare în cadrul celei de-a doua licitații CfD din România | Echipa a fost coordonată de Cosmin Stăvaru (Partener), susținut de Raluca Catargiu (Senior Associate)
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
CMS asistă Rezolv Energy în obținerea finanțării suplimentare de 331 milioane euro pentru parcul eolian VIFOR din România. Echipa, coordonată de Ana Radnev (Head of Banking and Finance) și Varinia Radu (Head of Energy and Projects) | Prin adoptarea în premieră a schemei de sprijin Contracte pentru Diferență, proiectul stabilește un precedent pentru viitoarele dezvoltări în domeniul energiei verzi din România
Bulboacă & Asociatii caută avocați apecializați în Drept Bancar & Finanțări | Practica Noastră de Referinţă
ITR EMEA Tax Awards 2025 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații, CMS și Schoenherr concurează pentru titlul ”Firma anului în România în domeniul taxelor”. Popescu & Asociații are două nominalizări în jurisdicția locală și este, alături de NNDKP, pe lista scurtă pentru distincția ”Firma anului în dispute fiscale”. TZA, printre finaliste în competitia pentru ”Transfer Pricing Firm of the Year”
Bulboacă & Asociatii caută un Avocat Colaborator pentru Echipa de Tranzacții de Elită (Corporate ̸ M&A)
Women Lawyers | Pentru Irina Văleanu, Counsel în cadrul firmei BACIU PARTNERS, nucleul comun de valori fundamentale a fost esențial în alegerea echipei în care se dezvoltă profesional acum: ”Reputația firmei în piața avocaturii de business din România a fost un factor decisiv, iar întâlnirea cu Ana-Maria Baciu a consolidat această alegere; am rezonat imediat, iar decizia de a colabora a venit în mod firesc”
Popovici Nițu Stoica & Asociații asistă PPC în procesul de consolidare a afacerilor din domeniul energiei regenerabile
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
LegiTeam: Lawyer - Pharma & Regulatory and Public Procurement Team | GNP Guia Naghi and Partners
WTR Global Leaders 2025 | Ana-Maria Baciu (Baciu Partners), Sorina Olaru și Florina Firaru (NNDKP), Ciprian Dragomir (TZA) și Alina Tugearu (ZRVP), printre cei 17 români care au intrat în liga celor mai apreciați specialiști în domeniul mărcilor, la nivel global. Cine sunt aceștia, prin ce s-au remarcat și cum îi văd clienții
LegiTeam: Lawyer - Tax Controversy and Tax Litigation | Reff & Associates
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...