
Desant al giganţilor din tehnologie: Google şi Facebook trimit la Bucureşti cel mai mare număr de reprezentanţi din istoria iCEE.fest
09 Mai 2019
MediafaxAmbele companii vor prezenta atât tehnici avansate dedicate creşterii notorietăţii produselor şi serviciilor, dar şi workshop-uri specializate pentru generarea de vânzări online şi conversii.
Companiile Google şi Facebook trimit la Bucureşti cel mai mare număr de speakeri şi traineri din istoria de opt ani a evenimentului iCEE.fest: UPGRADE 100, arată organizatorii într-un comunicat remis MEDIAFAX
Companiile-gigant în tehnologie si digital Google si Facebook - care vor cumula împreună o cifră de afaceri globală de peste 200 de miliarde de dolari, în 2019 - vor fi reprezentate, pe 13 şi 14 iunie la Bucureşti, la iCEE.fest: UPGRADE 100, de peste 15 speakeri şi traineri, se arată în comunicat.
Acestia sunt aşteptaţi să prezinte cele mai noi idei şi proiecte care redau tendinţele din domeniul digital.
„Ambele companii vor avea, în premieră în acest an, scene dedicate, cu prezentări care vor acoperi câte o zi de festival. Nimic exagerat: peste 80% dintre bugetele de publicitate online din România sunt tranzacţionate acum prin sistemele Google si Facebook, care includ multe alte produse ;i servicii - Youtube, GMail, Instagram, Facebook Messenger etc. - ambele platforme raportând cifre masive, de peste 10 milioane de utilizatori în ţara noastră. Practic, nu există român conectat la Internet care să nu folosească servicii ale Google sau Facebook", explică Dragoş Stanca, fondator şi responsabil cu direcţiile de conţinut ale evenimentului.
Companiile-gigant în tehnologie si digital Google si Facebook - care vor cumula împreună o cifră de afaceri globală de peste 200 de miliarde de dolari, în 2019 - vor fi reprezentate, pe 13 şi 14 iunie la Bucureşti, la iCEE.fest: UPGRADE 100, de peste 15 speakeri şi traineri, se arată în comunicat.
Acestia sunt aşteptaţi să prezinte cele mai noi idei şi proiecte care redau tendinţele din domeniul digital.
„Ambele companii vor avea, în premieră în acest an, scene dedicate, cu prezentări care vor acoperi câte o zi de festival. Nimic exagerat: peste 80% dintre bugetele de publicitate online din România sunt tranzacţionate acum prin sistemele Google si Facebook, care includ multe alte produse ;i servicii - Youtube, GMail, Instagram, Facebook Messenger etc. - ambele platforme raportând cifre masive, de peste 10 milioane de utilizatori în ţara noastră. Practic, nu există român conectat la Internet care să nu folosească servicii ale Google sau Facebook", explică Dragoş Stanca, fondator şi responsabil cu direcţiile de conţinut ale evenimentului.
Ambele companii vor prezenta atât tehnici avansate dedicate creşterii notorietăţii produselor şi serviciilor, dar şi workshop-uri specializate pentru generarea de vânzări online şi conversii.
Google va aborda subiecte precum redefinirea tunelului clasic de achiziţie al produselor, performance marketing şi vânzări online, machine learning, dar şi traininguri dedicate celor care produc în România şi vor să vândă produse şi servicii pe plan global.
Prin reprezentanţii săi, YouTube va prezenta cele mai noi tendinţe în zona video, formate creative şi publicitare, dar şi cum vede Google impactul inteligenţei artificiale în viitor.
În ceea ce priveşte speakerii Facebook, aceştia se vor axa pe două direcţii strategice importante: prima legată de viziunea generală şi viitorul platformelor care trec, azi, prin transformări importante din dorinţa de a pune în centru protecţia datelor personale, şi prin workshopuri adresate specialiştilor care vizează generarea de conversii şi vânzări directe din ecosistemul creat de produsele Facebook.
Prezentările Facebook se vor concentra atât pe prezentarea noii culturi şi direcţii strategice a Facebook, cât şi pe formatele creative de cel mai mare impact pe Facebook şi Instagram, tehnici de optimizare pentru e-commerce - aici urmând a se desfăşura un amplu workshop care va acoperi toate elementele noi din platforme.
În plus, Facebook va prezenta în premieră la festival experienţe ale mai multor parteneri care au obţinut rezultate remarcabile folosind corect instrumentele puse la dispoziţie de gigantul global.
Agenda şi lineup-ul final, cu numele tuturor speakerilor, vor fi publicate săptămâna viitoare, iar începând de vineri, 10 mai, biletele se vor scumpi.
iCEE.fest, Interactive Central and Eastern Europe, festivalul cunoscut pentru că aduce în România toate marile companii globale din digital, încă din 2012, îşi schimbă numele şi vine cu un nou concept, începând din acest an: UPGRADE 100.
Peste 130 de experţi în digital şi tech, autori ai unor lucrări de specialitate în domeniu dar si speakeri profesionisti din domeniul transformării digitale vor fi prezenţi în România, în 13 şi 14 iunie, festivalul aşteptând peste 4.000 de participanţi (dintre care aproape o treime din afara ţării), anunţă organizatorii.
iCEE.fest: Upgrade 100 pregăteşte pentru ediţia din 2019 an 11 linii de conţinut distincte. Unor linii ca disruptive innovation, advertising & marcom, creativity & VR/AR experiential, ecommerce & retail, digtal content & adtech, fintech & emoney, ehealth & medtech, tech & democracy, startups & investments, li se adaugă noi teme, ca AI & robotics şi video gaming & entertainment.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 19023 / 19540 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
RTPR a asistat ROCA la vânzarea participației sale în Artesana. Echipa de proiect, coordonată de Alina Stăvaru (Partner)
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Legal 500 - Central and Eastern Europe Awards 2025 | Clifford Chance, Filip & Company și Băncilă, Diaconu și Asociații sunt pe lista scurtă pentru titlul de ”Firma anului în România”. Horea Popescu (CMS), Ruxandra Bologa (NNDKP), Madalina Rachieru-Postolache (Clifford Chance) și Ana-Maria Baciu (Baciu Partners) printre candidații la titlul ”Romania Lawyer of the Year”. Alți 18 avocați români și 8 firme locale concurează la premiile regionale
Finanțările sindicalizate își păstrează poziția solidă, iar club-deal-urile câștigă teren pe piață, spun avocații din practica de Banking & Finance de la NNDKP | Valentin Voinescu (Partener): ”Am remarcat o creștere a interesului din partea fondurilor de investiții și a creditorilor non-bancari. Profilul clientului a evoluat: companiile sunt mai bine informate, mai receptive la structuri mixte și tot mai interesate de optimizarea costurilor și a structurii de capital”
Cei mai buni profesioniști în domeniul brevetelor, văzuți de ”IAM Patent 1000 - 2025” | NNDKP, ZRVP și Dincă & Speciac au cea mai bună poziționare, iar Mușat & Asociații și Baciu Partners sunt în prim plan. Ce firme au cei mai mulți avocați listați și ce spun clienții despre aceștia
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Liana Ștefana Bonca, 85 de puncte, printre primii intrați în anul 2022: “Facultatea vine cu provocări însemnate, iar examenele te testează în moduri neașteptate, cerând mai mult decât ai crezut vreodată că poți oferi. Totuși, în mijlocul acestui tumult și a nesiguranței cu care încă mă confrunt, am credința profundă că munca și pasiunea pot transforma chiar și cele mai grele obstacole în realizări”
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | CMS câștigă titlul de de “Firma anului în România”. Un avocat in-house local, desemnat ”General Counsel of the Year” pentru regiune
Tranzacție rară pe piața românească | Cum au lucrat avocații Legal Ground în proiectul legat de achiziția unor obligațiuni ‘tokenizate’, înregistrate și tranzacționate prin sistemul blockchain. Mihai Dudoiu (Partener): ”Pe lângă aspectele comune unor proiecte de finanțare ‘clasice’, a fost necesară integrarea unei componente de fintech. Arhitectura juridică a trebuit adaptată unui cadru relativ nou și încă în formare din punct de vedere normativ”
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Filip & Company a asistat consorțiul de bănci în legătură cu prima emisiune de obligațiuni verzi a Electrica, în valoare de 500 de milioane de euro. Alexandru Bîrsan (managing partner) și Olga Niță (partener) au coordonat echipa
Țuca Zbârcea & Asociații salvează Asociația Municipală de Fotbal București de la dizolvare | Dosarul, preluat abia după pronunțarea hotărârii definitive de dizolvare. Dan Cristea (Partener): “Admiterea unei căi extraordinare de atac este un eveniment”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...