Desant al giganţilor din tehnologie: Google şi Facebook trimit la Bucureşti cel mai mare număr de reprezentanţi din istoria iCEE.fest
09 Mai 2019 Mediafax
Ambele companii vor prezenta atât tehnici avansate dedicate creşterii notorietăţii produselor şi serviciilor, dar şi workshop-uri specializate pentru generarea de vânzări online şi conversii.
Companiile Google şi Facebook trimit la Bucureşti cel mai mare număr de speakeri şi traineri din istoria de opt ani a evenimentului iCEE.fest: UPGRADE 100, arată organizatorii într-un comunicat remis MEDIAFAX
Companiile-gigant în tehnologie si digital Google si Facebook - care vor cumula împreună o cifră de afaceri globală de peste 200 de miliarde de dolari, în 2019 - vor fi reprezentate, pe 13 şi 14 iunie la Bucureşti, la iCEE.fest: UPGRADE 100, de peste 15 speakeri şi traineri, se arată în comunicat.
Acestia sunt aşteptaţi să prezinte cele mai noi idei şi proiecte care redau tendinţele din domeniul digital.
„Ambele companii vor avea, în premieră în acest an, scene dedicate, cu prezentări care vor acoperi câte o zi de festival. Nimic exagerat: peste 80% dintre bugetele de publicitate online din România sunt tranzacţionate acum prin sistemele Google si Facebook, care includ multe alte produse ;i servicii - Youtube, GMail, Instagram, Facebook Messenger etc. - ambele platforme raportând cifre masive, de peste 10 milioane de utilizatori în ţara noastră. Practic, nu există român conectat la Internet care să nu folosească servicii ale Google sau Facebook", explică Dragoş Stanca, fondator şi responsabil cu direcţiile de conţinut ale evenimentului.
Companiile-gigant în tehnologie si digital Google si Facebook - care vor cumula împreună o cifră de afaceri globală de peste 200 de miliarde de dolari, în 2019 - vor fi reprezentate, pe 13 şi 14 iunie la Bucureşti, la iCEE.fest: UPGRADE 100, de peste 15 speakeri şi traineri, se arată în comunicat.
Acestia sunt aşteptaţi să prezinte cele mai noi idei şi proiecte care redau tendinţele din domeniul digital.
„Ambele companii vor avea, în premieră în acest an, scene dedicate, cu prezentări care vor acoperi câte o zi de festival. Nimic exagerat: peste 80% dintre bugetele de publicitate online din România sunt tranzacţionate acum prin sistemele Google si Facebook, care includ multe alte produse ;i servicii - Youtube, GMail, Instagram, Facebook Messenger etc. - ambele platforme raportând cifre masive, de peste 10 milioane de utilizatori în ţara noastră. Practic, nu există român conectat la Internet care să nu folosească servicii ale Google sau Facebook", explică Dragoş Stanca, fondator şi responsabil cu direcţiile de conţinut ale evenimentului.
Ambele companii vor prezenta atât tehnici avansate dedicate creşterii notorietăţii produselor şi serviciilor, dar şi workshop-uri specializate pentru generarea de vânzări online şi conversii.
Google va aborda subiecte precum redefinirea tunelului clasic de achiziţie al produselor, performance marketing şi vânzări online, machine learning, dar şi traininguri dedicate celor care produc în România şi vor să vândă produse şi servicii pe plan global.
Prin reprezentanţii săi, YouTube va prezenta cele mai noi tendinţe în zona video, formate creative şi publicitare, dar şi cum vede Google impactul inteligenţei artificiale în viitor.
În ceea ce priveşte speakerii Facebook, aceştia se vor axa pe două direcţii strategice importante: prima legată de viziunea generală şi viitorul platformelor care trec, azi, prin transformări importante din dorinţa de a pune în centru protecţia datelor personale, şi prin workshopuri adresate specialiştilor care vizează generarea de conversii şi vânzări directe din ecosistemul creat de produsele Facebook.
Prezentările Facebook se vor concentra atât pe prezentarea noii culturi şi direcţii strategice a Facebook, cât şi pe formatele creative de cel mai mare impact pe Facebook şi Instagram, tehnici de optimizare pentru e-commerce - aici urmând a se desfăşura un amplu workshop care va acoperi toate elementele noi din platforme.
În plus, Facebook va prezenta în premieră la festival experienţe ale mai multor parteneri care au obţinut rezultate remarcabile folosind corect instrumentele puse la dispoziţie de gigantul global.
Agenda şi lineup-ul final, cu numele tuturor speakerilor, vor fi publicate săptămâna viitoare, iar începând de vineri, 10 mai, biletele se vor scumpi.
iCEE.fest, Interactive Central and Eastern Europe, festivalul cunoscut pentru că aduce în România toate marile companii globale din digital, încă din 2012, îşi schimbă numele şi vine cu un nou concept, începând din acest an: UPGRADE 100.
Peste 130 de experţi în digital şi tech, autori ai unor lucrări de specialitate în domeniu dar si speakeri profesionisti din domeniul transformării digitale vor fi prezenţi în România, în 13 şi 14 iunie, festivalul aşteptând peste 4.000 de participanţi (dintre care aproape o treime din afara ţării), anunţă organizatorii.
iCEE.fest: Upgrade 100 pregăteşte pentru ediţia din 2019 an 11 linii de conţinut distincte. Unor linii ca disruptive innovation, advertising & marcom, creativity & VR/AR experiential, ecommerce & retail, digtal content & adtech, fintech & emoney, ehealth & medtech, tech & democracy, startups & investments, li se adaugă noi teme, ca AI & robotics şi video gaming & entertainment.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 20156 / 20673 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
PNSA a asistat Grupul Société Générale în finalizarea vânzării BRD Pensii. Echipa, coordonată de Silviu Stoica (Avocat Asociat) și Florian Nițu (Avocat Asociat Coordonator)
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Kinstellar a consiliat GEA Group, firmă cu operațiuni în peste 150 de țări, cu privire la crearea unui joint venture cu RebelDot, companie de tehnologie din Cluj-Napoca. Echipa care a gestionat proiectul a fost condusă de Rusandra Sandu (Partner) și Mihai Stan (Managing Associate)
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
NNDKP, Popescu & Asociații și ZRVP au cei mai mulți profesioniști listați în Benchmark Litigation - 2025. Ce avocați au intrat în liga „Litigation Stars” și prin ce s-au remarcat firmele aflate în plutonul de forță al practicii
Mușat & Asociații confirmă, în Real Estate, forța unei echipe obișnuite să lucreze sub presiunea timpului și a reglementărilor, menținând proiectele pe un traseu sigur de la due diligence la implementare | De vorbă cu Monia Dobrescu (Partener) despre combinația de rigoare juridică, luciditate în evaluarea riscurilor și creativitate în soluții, într-o periodă plină de provocări
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





