
ING Hubs România oferă angajaților opțiunea de a lucra 4 zile pe săptămână
31 Ianuarie 2023
BizLawyer• Angajații ING Hubs România pot opta pentru sistemul de lucru de 4 zile pe săptămână începând cu luna ianuarie 2023 • În prezent, compania lucrează în mod de lucru hibrid • ING Hubs România are în prezent o cifră de afaceri de 113M € și aproximativ 1.600 angajați, cu estimarea de a se apropia de pragul de 150M € și de 1.800 oameni până la finele anului 2023 • Atragerea de tinere talente și specialiști IT cu abilități de business, în completarea echipelor existente, devine o prioritate pentru 2023
Adoptarea noului sistem de lucru în cadrul companiei se va face voluntar și gradual, pe parcursul următoarelor luni, pe bază de înscrieri. Noul mod de lucru presupune trecerea de la 5 zile de lucru cu 8 ore/zi la 4 zile de lucru pe săptămână, cu 10 ore/zi, în acord cu legislația în vigoare. De asemenea, angajații au opțiunea de a trece la varianta cu 9 ore de lucru pe zi, timp de 4 zile și 0,5 zile libere pe săptămână. Această schimbare va permite astfel păstrarea a 40 ore de lucru/săptămână aferente unui program de lucru full-time conform Codului Muncii.
„Flexibilitatea reprezintă un principiu important în modul de lucru ING Hubs și una dintre valorile noastre de bază. Opțiunea de a trece la un format cu 4 zile de lucru pe săptămână, cât și modul de lucru hibrid sunt în linie cu filosofia noastră. Decizia de a putea trece la 4 zile de lucru pe săptămână a fost foarte bine primită de colegii noștri și sperăm că va aduce un plus de confort și flexibilitate”, a declarat Marian Ion, CEO ING Hubs România.
Proiectul pilot pentru testarea sistemului cu 4 zile de lucru pe săptămână a implicat 9 echipe din cadrul ING Hubs România și s-a desfășurat pe parcusul a 6 luni. Compania a monitorizat indicatori precum productivitatea, viteza de răspuns în cazul incidentelor, numărul orelor de lucru suplimentare necesare, nivelul de satisfacție a angajaților, moralul acestora și gradul de încărcare.
Modelul de lucru în cadrul companiei va rămâne unul hibrid, în care fiecare echipă în parte își definește interacțiunile, în acord cu nevoile specifice. Astfel, compania oferă angajaților posibilitatea de a lucra de acasă sau de la noul sediu de pe Calea Victoriei, fiecare echipă având libertatea de a-și stabili propriul mod de lucru, îmbinând lucrul la distanță și cel de la birou.
2023 - Planuri de viitor
În 2023, ING Hubs va dezvolta în continuare proiectele din principalele zone ale companiei, precum core banking, managementul datelor, aplicații mobile și produse bancare digitale, cu obiectivul de a oferi servicii complete, integrate.
În atingerea acestui obiectiv, ING Hubs România caută să își întregească echipele cu specialiști care, pe lângă abilitățile tehnice, au o bună înțelegere a domeniului de business și experiență în dezvoltarea de produs.
Pentru anul în curs, compania mai are în plan completarea echipelor existente cu studenți, tineri absolvenți sau specialiști aflați la început de drum în domeniul IT. În acest sens, ING Hubs România va derula o serie de programe de formare intensivă, care vor permite tinerilor să își dezvolte abilitățile de programare alături de specialiști din cadrul organizației. {Dev}School – Java League și International Talent Programme sunt două astfel de programe dedicate celor aflați la început de drum. Programele vor fi remunerate, iar înscrierile vor începe în luna februarie.
Hub-ul de tehnologie din România al ING Group a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 113 milioane de euro (date preliminare) și 1.600 angajați, iar planul pentru 2023 este de a continua creșterea dinamică până la borna de 150 de milioane de euro cifră de afaceri și de a extinde echipa la 1.800 oameni.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 627 / 13235 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

PwC și D&B David și Baias au asistat compania Public Power Corporation (PPC) din Grecia în tranzacția de preluare a activelor din România ale grupului Enel
LadyLawyer | Doamnele avocat dau forță echipei Stratulat Albulescu & Asociații, firmă în care dedicarea, creativitatea, perseverența, mediul de lucru și expunerea la proiecte de anvergură clădesc cariere solide. De vorbă cu avocatele firmei despre valori, decizii înțelepte și calități care pavează drumul spre succes
LadyLawyer | Lavinia Nucu, Head of Legal pentru România în cadrul CPI Property Group, avocat cu o carte de vizită impresionantă, trail-blazer pe piața din România în multe tranzacții high-profile din industria de real estate: Orice problemă, indiferent de anvergură, surmontată prin alinierea sinergiilor echipei, este un motiv de satisfacție profesională și întărește sentimentul de apartenență la o organizație de succes
Filip & Company a asistat grupul Digi la încheierea unui contract cu abrdn pentru finanțarea dezvoltării unei rețele de comunicații în sudul Spaniei. Ce avocați au lucrat în proiect
Proprietarii Balvanyos Resort au cumpărat hotelul K+K Elisabeta din centrul Capitalei. Avocații Wolf Theiss au asistat vânzătorul
LegiTeam | Bulboacă & Asociații recrutează avocat (Finance & Banking)
Despre protecția avertizorilor în interes public, garanții și sprijin împotriva represaliilor, dar și despre obligațiile mediului public și privat, pentru efectuarea corectă și rapidă a raportărilor, într-o discuție cu avocații firmei Popescu & Asociații | Circumstanțele în care poate fi clasată o raportare în procedura internă lasă suficient loc de interpretare subiectivă, poate chiar discreționară. Puncte forte și vulnerabilități ale legii
LegiTeam | Voicu & Filipescu is looking for junior lawyers
Corporate & Commercial - Powered by CMS | Impactul factorilor ESG asupra proiectelor de fuziuni și achiziții (M&A)
SIMION & BACIU, reconfirmată ca o firmă-reper în domeniul Proprietății Intelectuale și TMT în ediția 2023 a Chambers and Partners Europe
Legea avertizorilor, jalon în PNRR și un punct central de atenție în perioada următoare, radiografiată de avocații NNDKP | George Trandafir (Managing Associate): Noua lege a avertizorilor se înscrie, din păcate, sub aspectul tehnicii legislative și al suficienței reglementării, într-un trend regresiv al actelor normative. Textul este redactat într-o manieră care face dificilă stabilirea domeniului său de aplicare
Popescu & Asociații intenționează să crească și să consolideze echipa din practica Dreptului Concurenței, care acoperă un volum de 30-35% din activitatea firmei | De vorbă cu partenerele Loredana Popescu și Dana Bivol despre modul în care se lucrează și proiectele de referință din această arie. Activitate preponderent preventivă, prin semnalarea potențialelor probleme de risc și găsirea celor mai bune soluții pentru evitarea sancțiunilor. Avocații cu o vastă experiență formează adevărate echipe cu reprezentanții fiecărui client
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...