ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Pandemia a accelerat anumite procese precum deschiderea de conturi de tranzacţionare online (firme de brokeraj)

18 Noiembrie 2020   |   Agerpres

Aceasta susţine că, "într-o perioadă relativ scurtă de testări", s-a trecut la regim de telemuncă, fără a afecta calitatea serviciilor oferite clienţilor.

 
 
Pandemia a accelerat unele procese în cazul firmelor de brokeraj, precum deschiderea de conturi de tranzacţionare online, s-a făcut trecerea la videoconferinţe, iar unele firme şi-au sporit numărul de angajaţi, în condiţiile trecerii la regimul de telemuncă, susţin reprezentanţi ai firmelor de brokeraj.
 
"Am crescut numărul de angajaţi în perioada pandemiei cu circa 20%. Mă gândeam că dacă vom relua lucrul de la birou nu mai avem loc cu toţii, dar probabil că, la fel ca în celelalte industrii, companii, nu vom reveni prea curând cu toţii sau vom găsi o modalitate de telemuncă. Până la urmă este o chestie de rentabilitate a industriei", a declarat Mihaela Bîciu, CEO Tradeville, care a participat miercuri la conferinţa "Broker la bursă. De la job la pasiune".
 
Aceasta susţine că, "într-o perioadă relativ scurtă de testări", s-a trecut la regim de telemuncă, fără a afecta calitatea serviciilor oferite clienţilor.
 
"Noi am fost într-o situaţie fericită pentru că deja aveam marea parte a business-ului pregătită pentru a fi operată de la distanţă sau operată online: conturile se deschid online, tranzacţiile se fac online. Până la urmă, într-o perioadă relativ scurtă de testări, am putut să organizăm practic integral munca în regim de telemuncă. Am trecut dintr-o dată de la întâlniri faţă în faţă, zi de zi, la discuţii faţă în faţă în zona virtuală. Nu a fost chiar uşor. Fiecare videoconferinţă începe cu câteva minute în care ne povestim fiecare lucruri care nu au legătură cu business-ul. Datorită telemuncii am putut creşte numărul de angajaţi fără să simţim limitările spaţiului. Am încercat să nu afectăm calitatea serviciilor pe care le oferim clienţilor", a precizat Mihaela Bîciu.
 
La rândul său, Daniela Secară, CEO, BT Capital Partners, susţine că pandemia a accelerat unele procese precum deschiderea de conturi de tranzacţionare online.
 
"În starea de urgenţă am finalizat acest proiect la care lucram - şi acum se pot deschide conturi de tranzacţionare online. Piaţa de capital nu îţi permite să nu te adaptezi în astfel de situaţii. Lucrăm în echipe, telemuncă - şi a fost necesar să avem acest produs. Tot mai mulţi investitori au deschis conturi noi atât pe perioada stării de urgenţă cât şi pe parcusul celor două programe Fidelis în cadrul cărora suntem intermediari. Aveam nevoie şi ne-a permis să creştem numărul de investitori", a menţionat Daniela Secară.
 
Totodată, Bogdan Câmpianu, Wood & CO consideră că, în această perioadă, s-au produs nişte schimbări care, probabil, vor rămâne.
 
"Ca business, de exemplu, sunt nişte schimbări care vor persista şi după această perioadă. Dacă faci un roadshow acum, nu te mai plimbi prin Europa şi îl faci online, lucru care prezintă multe avantaje pentru că poate dura mai puţin: nu te deplasezi, avioane, legături. Lipseşte însă contactul direct. Noi avem conferinţele cu investitorii: una la Bucureşti, una la Londra şi una mare la Praga, referitoare la regiune. Sunt foarte apreciate de investitori. Toate acestea au trecut online. Ce nu se poate replica online sunt evenimentele de seara, de la conferinţe", a spus Bogdan Câmpianu.
 
În ceea ce priveşte munca la domiciliu, Monica Ivan, CEO, BRK Financial Group, susţine că nu a fost simţită de către clienţi.
 
"Clienţii nu au simţit această schimbare, respectiv munca la domiciliu implementată pentru colegi. Ne rotim în activitatea noastră astfel încât să ne asigurăm că sănătatea angajaţilor nu este pusă în pericol şi toată lumea este în siguranţă", a spus Monica Ivan.
 
Pentru a marca cei 25 de ani de bursă modernă, BVB organizează în săptămâna 16 - 20 noiembrie, de luni până vineri, de la ora 10:00, o serie de evenimente. Astfel, până pe 19 noiembrie vor avea loc o serie de webinarii zilnice, iar pe 20 noiembrie este programată o conferinţă de presă.
 
"În cadrul acestor evenimente vor participa, în calitate de speakeri, principalii actori din piaţă: investitori, emitenţi, brokeri, autorităţi, alături de reprezentanţi ai BVB. Discutăm despre cum a evoluat piaţa de capital locală, unde putem fi peste următorii 25 de ani şi ce paşi trebuie parcurşi în acest sens", susţin reprezentanţii BVB.
 
Evenimentele vor fi transmise live pe canalul de YouTube şi Facebook al BVB.
 
Instituţia bursei de valori a fost restabilită în anul 1995, iar pe 20 noiembrie au fost realizate primele tranzacţii. În prima şedinţă au fost realizate 45 de tranzacţii, cu un volum total de 905 acţiuni care au aparţinut unui număr de şase companii listate.
 
Un sfert de secol mai târziu, bursa românească este transformată fundamental. În prezent, la BVB sunt 352 de companii listate pe segmentul principal şi Sistemul Multilateral de Tranzacţionare (SMT) şi se tranzacţionează zilnic, în medie, peste 42 milioane de acţiuni. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 16254 / 19719
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
PNSA, alături de ROCA Energy în achiziția unei participații de 20% în Adrem Group. Silviu Stoica (partener) și Vlad Ambrozie (managing associate), în prim plan
Bondoc & Asociații acordă asistență pentru 5 proiecte eoliene și solare în cadrul celei de-a doua licitații CfD din România | Echipa a fost coordonată de Cosmin Stăvaru (Partener), susținut de Raluca Catargiu (Senior Associate)
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
CMS asistă Rezolv Energy în obținerea finanțării suplimentare de 331 milioane euro pentru parcul eolian VIFOR din România. Echipa, coordonată de Ana Radnev (Head of Banking and Finance) și Varinia Radu (Head of Energy and Projects) | Prin adoptarea în premieră a schemei de sprijin Contracte pentru Diferență, proiectul stabilește un precedent pentru viitoarele dezvoltări în domeniul energiei verzi din România
Bulboacă & Asociatii caută avocați apecializați în Drept Bancar & Finanțări | Practica Noastră de Referinţă
ITR EMEA Tax Awards 2025 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații, CMS și Schoenherr concurează pentru titlul ”Firma anului în România în domeniul taxelor”. Popescu & Asociații are două nominalizări în jurisdicția locală și este, alături de NNDKP, pe lista scurtă pentru distincția ”Firma anului în dispute fiscale”. TZA, printre finaliste în competitia pentru ”Transfer Pricing Firm of the Year”
Bulboacă & Asociatii caută un Avocat Colaborator pentru Echipa de Tranzacții de Elită (Corporate ̸ M&A)
Women Lawyers | Pentru Irina Văleanu, Counsel în cadrul firmei BACIU PARTNERS, nucleul comun de valori fundamentale a fost esențial în alegerea echipei în care se dezvoltă profesional acum: ”Reputația firmei în piața avocaturii de business din România a fost un factor decisiv, iar întâlnirea cu Ana-Maria Baciu a consolidat această alegere; am rezonat imediat, iar decizia de a colabora a venit în mod firesc”
Popovici Nițu Stoica & Asociații asistă PPC în procesul de consolidare a afacerilor din domeniul energiei regenerabile
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
LegiTeam: Lawyer - Pharma & Regulatory and Public Procurement Team | GNP Guia Naghi and Partners
WTR Global Leaders 2025 | Ana-Maria Baciu (Baciu Partners), Sorina Olaru și Florina Firaru (NNDKP), Ciprian Dragomir (TZA) și Alina Tugearu (ZRVP), printre cei 17 români care au intrat în liga celor mai apreciați specialiști în domeniul mărcilor, la nivel global. Cine sunt aceștia, prin ce s-au remarcat și cum îi văd clienții
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...