ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Provident Financial România - 5,6 zile timpul mediu de soluţionare a unei reclamaţii

30 Mai 2019   |   AGERPRES

Compania a întregistrat, de la debutul activităţii din România, peste 170 de milioane de interacţiuni cu cei peste 1,1 milioane de clienţi unici, pe piaţa locală.

 
 
Solicitările telefonice primite de Provident Financial România de la clienţi în 2018 au fost rezolvate, în medie, în 3,5 minute, apelurile au fost preluate în maximum 1 minut şi 4 secunde, iar reclamaţiile au avut un timp mediu de soluţionare de 5,6 zile, mai rapid decât perioada stipulată legal, de 30 de zile, potrivit unui comunicat al companiei.

Provident Financial România menţionează că a ajuns la aproape 1,2 milioane de clienţi serviţi de la deschiderea business-ului în România şi că a îmbunătăţit constant experienţa clienţilor, de la prima interacţiune cu reprezentantul de vânzări, la semnarea contractului şi finalizarea perioadei contractuale.

Compania a întregistrat, de la debutul activităţii din România, peste 170 de milioane de interacţiuni cu cei peste 1,1 milioane de clienţi unici, pe piaţa locală. În acest context, anul trecut, din totalul numărului de clienţi, doar 0,38% au avut nemulţumiri sau nelămuriri în interacţiunea sau experienţa cu Provident.


Potrivit comunicatului, experienţa oferită de Provident clienţilor a fost recunoscută pe plan internaţional şi premiată, în acest an, cu distincţia Customer Service Award de către Business Intelligence Group, organizaţie care recunoaşte performanţa companiilor din întreaga lume în diferite segmente de activitate.

Interacţiunile clare şi eficiente cu utilizatorii serviciilor Provident determină înţelegerea costurilor unui împrumut încă dinainte de a semna contractul respectiv în cazul a 96% dintre clienţi, potrivit unui studiu realizat de companie.

În acelaşi timp, nouă din zece utilizatori sunt conştienţi de raportul dintre costuri şi beneficii, în cazul serviciilor Provident. De altfel, aproape două treimi dintre clienţii companiei admit că nu ar putea accesa servicii financiare în afara mediului IFN-urilor, iar o treime consideră chiar că o bancă nu le-ar acorda, niciodată, un împrumut.

Aproximativ 20% dintre clienţii Provident au contractat mai mult de şase împrumuturi de la companie, în cei 13 ani de activitate a furnizorului de credite, pe piaţa românească.

Provident Financial România face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), unul dintre cei mai importanţi furnizori de credite la domiciliu din Europa. Grupul are 2,3 milioane de clienţi în 9 ţări din Europa, precum şi în Mexic şi Australia. IPF este unul dintre cei mai mari angajatori britanici din Europa Centrală şi de Sud-Est şi una dintre cele mai puternice companii internaţionale listate la Bursa din Londra.

Din 2006, Provident a investit în România peste 300 de milioane de euro şi a contribuit la bugetul de stat cu taxe în valoare de peste 100 de milioane de euro. Cu peste 2.300 de angajaţi, compania unul dintre cei mai mari angajatori britanici din România.
Provident dezvoltă şi susţine diverse proiecte de responsabilitate socială - programe de educaţie financiară, dezvoltarea tinerelor talente, sprijinirea grupurilor defavorizate - în care a investit până acum peste 1,1 milioane de euro.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 20043 / 20643
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Kinstellar a consiliat GEA Group, firmă cu operațiuni în peste 150 de țări, cu privire la crearea unui joint venture cu RebelDot, companie de tehnologie din Cluj-Napoca. Echipa care a gestionat proiectul a fost condusă de Rusandra Sandu (Partner) și Mihai Stan (Managing Associate)
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
NNDKP, Popescu & Asociații și ZRVP au cei mai mulți profesioniști listați în Benchmark Litigation - 2025. Ce avocați au intrat în liga „Litigation Stars” și prin ce s-au remarcat firmele aflate în plutonul de forță al practicii
Mușat & Asociații confirmă, în Real Estate, forța unei echipe obișnuite să lucreze sub presiunea timpului și a reglementărilor, menținând proiectele pe un traseu sigur de la due diligence la implementare | De vorbă cu Monia Dobrescu (Partener) despre combinația de rigoare juridică, luciditate în evaluarea riscurilor și creativitate în soluții, într-o periodă plină de provocări
NNDKP confirmă, prin practica de Litigii, că este prima opțiune pentru companiile care au nevoie de reprezentare în dosare cu miză de sute de milioane de euro, în instanțe și arbitraje la curți internaționale | De vorbă cu Emil Bivolaru (Partener Executiv) și Sorina Olaru (Partner) despre combinația dintre strategie, tehnologie și echipe capabile să ducă la capăt dosare complexe cu soluții favorabile, construite pe argumente solide, într-o piață a disputelor sofisticată
Patru firme de avocați din România, evidențiate pentru activitatea în domeniul Competition ̸ Antitrust | NNDKP, CMS, TZA și D&B David și Baias au intrat în topul global al firmelor cu cea mai bună practică de concurență. Cine sunt avocații evidențiați de GCR 100 – 2026 și care au fost proiectele care au adus recunoaștere echipelor locale
ZRVP, desemnată din nou „Firma de Avocatură a Anului din România” la Lexology Index Awards 2025 | Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner): Un premiu obținut doi ani la rând spune un lucru simplu: că echipa merge în direcția bună. O astfel de recunoaștere confirmă nivelul profesional atins și, în același timp, ne obligă să rămânem la fel de exigenți
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Mușat & Asociații asistă cu succes asocierea DOGUS în adjudecarea și semnarea contractului pentru cel mai mare proiect de infrastructură derulat în ultimii ani de o autoritate publică în București
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...