
Vânzările de carte au crescut cu aproximativ 20% în România, 70% în Bulgaria şi 40% în Ungaria (retailer online)
09 August 2023
AgerpresPublicul cu cel mai mare consum de carte de pe platforma eMAG este preponderent feminin (60%), iar categoria de vârstă care consumă cel mai mult cartea din online de pe eMAG este cuprinsă în intervalul 35-44 ani.
Clienţii eMAG au plasat mai multe comenzi de carte în prima jumătate a anului în cele trei ţări unde compania este prezentă, creşterea fiind de aproximativ 20% de la an la an în România, 70% în Bulgaria şi de 40% în Ungaria.
Potrivit unui comunicat al retailerului online, oferta de carte numără peste 550.000 de titluri disponibile pe platformă în cele trei ţări.
În topul celor mai vândute categorii de cărţi comandate de către clienţii români, bulgari şi unguri ai platformei se regăsesc cărţile de beletristică, urmate de cărţile pentru copii, cele de dezvoltare personală, spiritualitate şi psihologie sau biografii şi memorii.
"Gama extinsă cu ajutorul sellerilor din Marketplace a atras tot mai mulţi clienţi pe platforma eMAG, care găsesc aici una dintre cele mai mari librării online din regiune. Vedem multe similitudini între clienţii din cele trei ţări atât la nivel de sezonalitate cât şi în ce priveşte categoriile din care comandă, ceea ce ne ajută foarte mult în a structura oferte cât mai bune, pe baza preferinţelor lor" a declarat Stejara Pircan, senior VP eMAG.
Potrivit unui comunicat al retailerului online, oferta de carte numără peste 550.000 de titluri disponibile pe platformă în cele trei ţări.
În topul celor mai vândute categorii de cărţi comandate de către clienţii români, bulgari şi unguri ai platformei se regăsesc cărţile de beletristică, urmate de cărţile pentru copii, cele de dezvoltare personală, spiritualitate şi psihologie sau biografii şi memorii.
"Gama extinsă cu ajutorul sellerilor din Marketplace a atras tot mai mulţi clienţi pe platforma eMAG, care găsesc aici una dintre cele mai mari librării online din regiune. Vedem multe similitudini între clienţii din cele trei ţări atât la nivel de sezonalitate cât şi în ce priveşte categoriile din care comandă, ceea ce ne ajută foarte mult în a structura oferte cât mai bune, pe baza preferinţelor lor" a declarat Stejara Pircan, senior VP eMAG.
Publicul cu cel mai mare consum de carte de pe platforma eMAG este preponderent feminin (60%), iar categoria de vârstă care consumă cel mai mult cartea din online de pe eMAG este cuprinsă în intervalul 35-44 ani. Cumpărătorul de carte eMAG are preponderent studii superioare (47%) şi venituri cuprinse între 3.500 - 5.000 lei. Plata cu cardul este preferată de 50% dintre clienţii din Ungaria, de 60% în Bulgaria, iar în România se apropie de 70%.
Înfiinţată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online. Clienţii din România ai platformei beneficiază de servicii cum ar fi aplicaţia mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicaţii de comerţ electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet şi aplicaţia de mobil.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 4570 / 19036 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Schoenherr a asistat Hellman & Friedman în legătură cu investiția sa, alături de CVC, în Mehiläinen. Mădălina Neagu (partner) a coordonat echipa care a oferit consultanță juridică în România și Serbia
Exim Banca Românească participă la un credit sindicalizat de 110 mil. € atras de Moov Leasing. Filip & Company a asistat juridic băncile
Women Lawyers | Adela Nuță, Managing Associate BACIU PARTNERS, spune că un loc este modelat de oamenii care îl compun, la fel cum oamenii sunt influențați de spiritul locului. „Iar atunci când această dinamică este construită pe curaj, agilitate și dorința de a atinge excelența, profesia devine mai mult decât o carieră, devine o modalitate de a înțelege, influența și transforma realitatea din jur”
Leroy și Asociații a asistat ENGIE Romania în achiziția unui proiect eolian în județul Constanța. Ce avocați au fost în prima linie
Filip & Company a asistat Amstar Management în vânzarea hotelurilor Duke Romană și Duke Armenească din București. Ioana Roman (partener) a coordonat echipa
Cum lucrează avocații firmei Țuca Zbârcea & Asociații în proiectele de obținere și implementare a ajutoarelor de stat și cum îi pot ajuta pe clienții care solicită asistență | Șansele unui proiect depind de caracteristicile sale intrinseci, de îndeplinirea criteriilor de eligibilitate și de corectitudinea cu care sunt colectate documentele necesare depunerii dosarului. De vorbă cu Raluca Vasilache (Partener) și Andreea Oprișan (Partener) despre pașii care trebuie urmați și aspectele sensibile de care companiile trebuie să țină cont
RTPR, avocații băncilor în finanțarea sindicalizată de 3,1 miliarde lei acordată Electrica. Cosmin Tilea (Partner) și Andreea Nedeloiu (Counsel) au coordonat echipa
Women Lawyers | De vorbă cu Angela Porumb (Partener Mușat & Asociații), avocat o carieră de peste 20 de ani în avocatura de business, care a ales această firmă din dorința clară de a evolua: ”Pasul spre Mușat & Asociații a fost definitoriu pentru maturizarea și împlinirea mea ca avocat. Am avut în acest fel avantajul de a intra în dosare complexe, cu rezonanță juridică, cauze ce, dincolo de pregătirea teoretică, au implicat creativitate maximă și obligatoriu efort de echipă”
Răsturnare de situație: doar trei case locale de avocați rămân în topul global al celor mai bune 100 de firme implicate în arbitraje internaționale | Filip & Company intră în top, iar două firme cu un trecut bogat în domeniul arbitrajelor și prezență constantă în ghidurile de profil au părăsit clasamentul. ZRVP și LDDP rămân pilonii prezenței românești în GAR 100, ediția 2025
Women Lawyers | De vorbă cu Gabriela Neagu, Managing Associate la Băncilă, Diaconu și Asociații, avocatul care a construit de la zero practica de Banking & Finance a firmei: „Să ai șansa nu doar să faci parte dintr-o echipă, ci să o modelezi și să o dezvolți, este un proces care îți aduce atât satisfacție, cât și o responsabilitate reală”
Rundă de promovări în mai multe arii de practică în biroul Kinstellar din București. Magdalena Răducanu preia rolul de Partener, alți șase avocați fac un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Aceste promovări recente nu sunt doar etape importante în cariera colegilor noștri, ci și confirmare a abilității lor de leadership și a rolurilor esențiale în cadrul biroului nostru”
Women Lawyers | De vorbă cu Andreea Soare (Senior Associate - BSMP), avocat care spune că pentru a avea o carieră durabilă, este fundamental să fii cu adevărat pasionat de munca pe care o depui și dedicat îndeplinirii cu succes a mandatelor încredințate. ”Principalele avantaje ale apartenenței la această firmă sunt diversitatea proiectelor la care avem acces și oportunitățile de dezvoltare professională. Cultura deschisă și orientată spre colaborare permite un schimb constant de idei și soluții creative”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...