ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Volvo Cars va construi a treia fabrică în Europa (Automobilwoche)

15 Noiembrie 2021   |   Bizlawyer

Grupul chinez Geely a preluat Volvo Cars de la Ford Motor în anul 2010 pentru 1,8 miliarde de dolari, în ceea ce a constituit cea mai mare achiziţie externă făcută de un producător auto din statul asiatic.

 
 
Producătorul auto suedez Volvo Cars vrea să construiască până la mijlocul deceniului a treia fabrică din Europa, pentru a-şi îndeplini ţinta de producţie de 1,2 milioane de vehicule pe an, a afirmat duminică directorul financiar Bjorn Annwall într-un interviu acordat publicaţiei germane Automobilwoche, transmite Reuters.

Volvo, care a avut în octombrie a doua cea mai mare Ofertă Publică Iniţială din Suedia, cu o evaluare de 18 miliarde de dolari, are în prezent două uzine în Europa - una în Suedia şi alta în Belgia. Câştigurile obţinute în urma listării vor ajuta Volvo să treacă la un sistem de vânzări adresat direct consumatorilor şi la un tip de abonament, şi va atenua impactul renunţării la motoarele cu combustie internă.


"Avem nevoie de ambele fabrici din Europa, dar avem nevoie de mai mult. De aceea vrem să construim o a treia fabrică", a explicat Annwall.

Acesta a precizat că nu s-a decis încă unde va fi construită a treia uzină a Volvo.

Un purtător de cuvânt al Volvo Cars a declarat pentru Reuters că firma poate deja produce 1,2 milioane de vehicule pe an la cele două fabrici existente şi vrea să-şi majoreze capacitatea peste acest nivel, dar încă nu au fost finalizate planurile.

"Ceea ce putem spune în acest stadiu este că nu a fost luată nicio decizie. Totuşi, Volvo Cars a crescut rapid în ultimul deceniu şi obiectivul este de continua cu acelaşi ritm de creştere", a precizat oficialul.

Grupul chinez Geely a preluat Volvo Cars de la Ford Motor în anul 2010 pentru 1,8 miliarde de dolari, în ceea ce a constituit cea mai mare achiziţie externă făcută de un producător auto din statul asiatic.

Până în 2025, Volvo are ca obiectiv o marjă operaţională între 8% şi 10% şi vânzări anuale de 1,2 milioane de maşini, în creştere cu 56% faţă de 770.000 de vehicule vândute în perioada 20 iunie 2020 - 20 iunie 2021.

În ultimii ani, producătorii auto tradiţionali au pierdut teren în faţa Tesla, care a devenit una dintre cele mai valoroase companii din lume, graţie accentului pus pe vehiculele electrice. Între timp, multe firme europene s-au reorientat spre segmentul vehiculelor electrice, inclusiv Volvo Cars, care vrea să producă numai vehicule complet electrice din 2030 şi deţine o participaţie de 49,5% la producătorul de automobile electrice Polestar.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 10340 / 17596
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
RTPR a asistat PragmaGO la intrarea pe piața din România prin achiziția Omnicredit. Echipa a fost coordonată de Alina Stăvaru (Partner) și Ianita Țui (Counsel)
Andreea Zvâc face un pas înainte în carieră și devine Partener în cadrul biroului Wolf Theiss din București | Bryan W. Jardine (Managing Partner): Promovarea sa reflectă nu numai contribuțiile profesionale remarcabile la dezvoltarea departamentului său, ci și rolul semnificativ în consolidarea poziției generale a firmei pe piața din România
Bondoc & Asociații a asistat TDI Renewables, unul dintre principalii actori în domeniul dezvoltării regenerabile, într-o restructurare internațională
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihaela Scărlătescu, Head of legal - Farmexim: „Când ești managerul unei echipe de legal, rolul nu se rezumă doar în a asigura îndeplinirea sarcinilor, ci este de fapt mai mult orientat spre partea umană. Cresc echipe, cresc oameni de niște ani buni și nu există satisfacție mai mare ca atunci când vezi transformarea acestora, acolo unde există ‘sămânța dorinței de a evolua ’ ”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Avansul cheltuielilor arbitrale (Powered by ZRVP)
„The Lawyer European Awards 2024”| Patru firme cu activitate în România concurează pentru titlu la secțiunea ”Law Firm of the Year: South Eastern Europe” | Popescu & Asociații și TZA, pe lista scurtă a premianților. ZRVP, pentru a treia oară în ultimii cinci ani, printre finaliștii secțiunii ”European litigation team of the year”
Rising Stars | Tudor Bonifate, primul admis la Facultatea de Drept și mai apoi șef de promoție în 2022, cu media 10, a ales să profeseze ca avocat la Țuca Zbârcea & Asociații: ”Învăț permanent – de la avocații care mă coordonează, de la colegii mei avocați, de la profesorii cu care am șansa de a colabora la facultate, de la studenții mei. Cred că avocatura mă face un profesor mai bun, după cum profesoratul mă face un avocat mai bun”
Încă un spin-off în piața avocaturii | Luminița Popa și Miruna Suciu, fondatoarele Suciu Popa, o iau pe drumuri diferite. Popa Legal se va focusa pe practica de arbitraj, iar Suciu Partners anunță consolidarea echipei
Țuca Zbârcea & Asociații apără interesele statului român în litigiul inițiat de Damen Holding la Curtea de Arbitraj de la Viena | Legea 187 ̸ 2023 referitoare la guvernanța corporativă a întreprinderilor publice a pus pe butuci modelul de cooperare cu investitorul olandez la Damen Shipyards Mangalia SA, o companie în care statul deține 51%, prin Șantierul Naval 2 Mai SA. Pierderea litigiului antrenează plata unor ”despăgubiri semnificative”
Mușat & Asociații intră în arbitrajul ICSID inițiat de bulgarii de la Eurohold și va lupta, de partea statului român, cu Pinsent Masons și DGKV. Reclamanții și-au ales un arbitru din Anglia
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocați stagiari
LegiTeam | Mitel & Asociatii caută avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...