Carrefour România anunță noua conducere a departamentelor de Property și Expansiune
17 Martie 2022 BizLawyer
● Mihai Tomescu deține funcția de Director Expansiune Hypermarket, fiind responsabil cu gestionarea expansiunii pentru formatul hypermarket; ● În paralel, Bogdan Jigman s-a alăturat echipei în calitate de Director Property & Expansiune pentru formatele Market, Express, Supeco, cât și pentru Sediu și Depozite, având în coordonare portofoliul imobiliar al Carrefour România și implementarea strategiei de extindere pentru formatele medii și mici.
Carrefour România își consolidează echipele de Property și Expansiune, în contextul în care susținerea amprentei fizice rămâne un obiectiv strategic și în 2022, ca pilon al modelului omnichannel. Astfel, cele două departamente sunt conduse de Mihai Tomescu, în calitate de Director Expansiune Hypermarket, precum și de Bogdan Jigman, Director Property & Expansiune pentru formatele Market, Express, Supeco, dar și Sediu și Depozite. Alături de echipele lor, Mihai și Bogdan gestionează implementarea strategiei de extindere, respectiv portofoliul imobiliar al companiei și se află sub coordonarea directă a Julien Munch, CEO-ul Carrefour România.
De la intrarea pe piața locală în anul 2001, când a deschis primul hypermarket din România, Carrefour a implementat un plan de dezvoltare în regim multiformat, continuând să deschidă magazine de tip hypermarket, supermarket, express și Supeco, brandul său de discount. Astfel, retailerul a ajuns la finalul anului trecut la o prezență de 365 de magazine, dintre care 43 hypermarketuri, 188 de supermarketuri, 108 magazine de proximitate în format Express, cât și 26 de magazine Supeco, având o amprentă națională extinsă.
De la intrarea pe piața locală în anul 2001, când a deschis primul hypermarket din România, Carrefour a implementat un plan de dezvoltare în regim multiformat, continuând să deschidă magazine de tip hypermarket, supermarket, express și Supeco, brandul său de discount. Astfel, retailerul a ajuns la finalul anului trecut la o prezență de 365 de magazine, dintre care 43 hypermarketuri, 188 de supermarketuri, 108 magazine de proximitate în format Express, cât și 26 de magazine Supeco, având o amprentă națională extinsă.
„Consolidarea prezenței Carrefour la nivel național prin toate formatele de magazin, într-un mod adaptat continuu la contextul de piață, rămâne o prioritate pentru noi, fiind o parte esențială din strategia noastră omnichannel. Iar pentru o strategie puternică de gestionare a activelor imobiliare și a planului de expansiune, avem nevoie de o echipă puternică pe segmentul de property. Sunt încrezător că Mihai și Bogdan vor duce viziunea noastră mai departe. Le mulțumesc că ne sunt alături și le doresc mult succes în toate proiectele!”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour România.
Anterior, Mihai Tomescu a lucrat timp de patru ani la Rompetrol Downstream, unde a coordonat deschiderea a peste 20 de stații de alimentare de mari dimensiuni, cât și peste 150 de stații Rompetrol Express, în calitate de Manager Dezvoltare. Mihai s-a alăturat Carrefour România în anul 2011, în calitate de Manager Dezvoltare, de-a lungul anilor având o contribuție esențială la expansiunea locală și fiind implicat în deschiderea a peste 22 de hypermarketuri. Din poziția de Director Expansiune Hypermarket, Mihai este responsabil de extinderea la nivel național a magazinelor Carrefour în formate mari. De altfel, el a coordonat ultimele deschideri de hypermarketuri Carrefour în Bârlad (30 noiembrie 2021) și Ploiești Democrației (1 decembrie 2021).
Mai mult, Bogdan Jigman s-a alăturat echipei Carrefour România începând cu 1 martie 2022. Cu o experiență de peste 25 de ani în domenii precum leasing, property, management-ul activelor și expansiune, Bogdan a preluat rolul de Director Property & Expansiune pentru Supermarket, Express, Supeco, Sediu și Depozite, fiind responsabil cu extinderea magazinelor Carrefour în formatele medii și mici, cât și coordonarea activităților imobiliare conexe activității retailerului. Anterior, Bogdan a fost, timp de aproape 6 ani, CEO-ul GTC Romania, important investitor și dezvoltator imobiliar, cu filiale în Europa Centrală și de Est, iar în prealabil a acumulat experiență în domeniul property asociat industriei de retail.
În Carrefour România lucrează în prezent peste 17.000 de angajați în cele peste 360 de magazine multi-format: hipermarket, supermarket, discounter, proximitate, în online, în depozite și la sediu. În calitate de angajator important pe piața locală de retail, Carrefour România creează pârghii ca angajații săi să se dezvolte profesional. O astfel de inițiativă este Școala de Lideri, un proiect dezvoltat în parteneriat cu Academia de Studii Economice din București ce a fost lansat în septembrie 2021, care formează liderii de mâine, ca ambasadori ai companiei, oferindu-le, printre altele, oportunitatea de a fi mentorați de profesori recunoscuți din ASE în domenii-cheie precum Leadership, Comunicare, Controlul Financiar, Finanțe, Excelență Operațională, Managementul Proiectelor, Strategie Digitală sau Managementul Schimbării.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 3239 / 9057 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Kinstellar a consiliat GEA Group, firmă cu operațiuni în peste 150 de țări, cu privire la crearea unui joint venture cu RebelDot, companie de tehnologie din Cluj-Napoca. Echipa care a gestionat proiectul a fost condusă de Rusandra Sandu (Partner) și Mihai Stan (Managing Associate)
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
NNDKP, Popescu & Asociații și ZRVP au cei mai mulți profesioniști listați în Benchmark Litigation - 2025. Ce avocați au intrat în liga „Litigation Stars” și prin ce s-au remarcat firmele aflate în plutonul de forță al practicii
Mușat & Asociații confirmă, în Real Estate, forța unei echipe obișnuite să lucreze sub presiunea timpului și a reglementărilor, menținând proiectele pe un traseu sigur de la due diligence la implementare | De vorbă cu Monia Dobrescu (Partener) despre combinația de rigoare juridică, luciditate în evaluarea riscurilor și creativitate în soluții, într-o periodă plină de provocări
NNDKP confirmă, prin practica de Litigii, că este prima opțiune pentru companiile care au nevoie de reprezentare în dosare cu miză de sute de milioane de euro, în instanțe și arbitraje la curți internaționale | De vorbă cu Emil Bivolaru (Partener Executiv) și Sorina Olaru (Partner) despre combinația dintre strategie, tehnologie și echipe capabile să ducă la capăt dosare complexe cu soluții favorabile, construite pe argumente solide, într-o piață a disputelor sofisticată
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





