ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Carrefour România anunță noua conducere a departamentelor de Property și Expansiune

17 Martie 2022   |   BizLawyer

● Mihai Tomescu deține funcția de Director Expansiune Hypermarket, fiind responsabil cu gestionarea expansiunii pentru formatul hypermarket; ● În paralel, Bogdan Jigman s-a alăturat echipei în calitate de Director Property & Expansiune pentru formatele Market, Express, Supeco, cât și pentru Sediu și Depozite, având în coordonare portofoliul imobiliar al Carrefour România și implementarea strategiei de extindere pentru formatele medii și mici.

 
 
Carrefour România își consolidează echipele de Property și Expansiune, în contextul în care susținerea amprentei fizice rămâne un obiectiv strategic și în 2022, ca pilon al modelului omnichannel. Astfel, cele două departamente sunt conduse de Mihai Tomescu, în calitate de Director Expansiune Hypermarket, precum și de Bogdan Jigman, Director Property & Expansiune pentru formatele Market, Express, Supeco, dar și Sediu și Depozite. Alături de echipele lor, Mihai și Bogdan gestionează implementarea strategiei de extindere, respectiv portofoliul imobiliar al companiei și se află sub coordonarea directă a Julien Munch, CEO-ul Carrefour România.

De la intrarea pe piața locală în anul 2001, când a deschis primul hypermarket din România, Carrefour a implementat un plan de dezvoltare în regim multiformat, continuând să deschidă magazine de tip hypermarket, supermarket, express și Supeco, brandul său de discount. Astfel, retailerul a ajuns la finalul anului trecut la o prezență de 365 de magazine, dintre care 43 hypermarketuri, 188 de supermarketuri, 108 magazine de proximitate în format Express, cât și 26 de magazine Supeco, având o amprentă națională extinsă.


„Consolidarea prezenței Carrefour la nivel național prin toate formatele de magazin, într-un mod adaptat continuu la contextul de piață, rămâne o prioritate pentru noi, fiind o parte esențială din strategia noastră omnichannel. Iar pentru o strategie puternică de gestionare a activelor imobiliare și a planului de expansiune, avem nevoie de o echipă puternică pe segmentul de property. Sunt încrezător că Mihai și Bogdan vor duce viziunea noastră mai departe. Le mulțumesc că ne sunt alături și le doresc mult succes în toate proiectele!”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour România.

Anterior, Mihai Tomescu a lucrat timp de patru ani la Rompetrol Downstream, unde a coordonat deschiderea a peste 20 de stații de alimentare de mari dimensiuni, cât și peste 150 de stații Rompetrol Express, în calitate de Manager Dezvoltare. Mihai s-a alăturat Carrefour România în anul 2011, în calitate de Manager Dezvoltare, de-a lungul anilor având o contribuție esențială la expansiunea locală și fiind implicat în deschiderea a peste 22 de hypermarketuri. Din poziția de Director Expansiune Hypermarket, Mihai este responsabil de extinderea la nivel național a magazinelor Carrefour în formate mari. De altfel, el a coordonat ultimele deschideri de hypermarketuri Carrefour în Bârlad (30 noiembrie 2021) și Ploiești Democrației (1 decembrie 2021).

Mai mult, Bogdan Jigman s-a alăturat echipei Carrefour România începând cu 1 martie 2022. Cu o experiență de peste 25 de ani în domenii precum leasing, property, management-ul activelor și expansiune, Bogdan a preluat rolul de Director Property & Expansiune pentru Supermarket, Express, Supeco, Sediu și Depozite, fiind responsabil cu extinderea magazinelor Carrefour în formatele medii și mici, cât și coordonarea activităților imobiliare conexe activității retailerului. Anterior, Bogdan a fost, timp de aproape 6 ani, CEO-ul GTC Romania, important investitor și dezvoltator imobiliar, cu filiale în Europa Centrală și de Est, iar în prealabil a acumulat experiență în domeniul property asociat industriei de retail.

În Carrefour România lucrează în prezent peste 17.000 de angajați în cele peste 360 de magazine multi-format: hipermarket, supermarket, discounter, proximitate, în online, în depozite și la sediu. În calitate de angajator important pe piața locală de retail, Carrefour România creează pârghii ca angajații săi să se dezvolte profesional. O astfel de inițiativă este Școala de Lideri, un proiect dezvoltat în parteneriat cu Academia de Studii Economice din București ce a fost lansat în septembrie 2021, care formează liderii de mâine, ca ambasadori ai companiei, oferindu-le, printre altele, oportunitatea de a fi mentorați de profesori recunoscuți din ASE în domenii-cheie precum Leadership, Comunicare, Controlul Financiar, Finanțe, Excelență Operațională, Managementul Proiectelor, Strategie Digitală sau Managementul Schimbării.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2138 / 7956
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Dorsey & Whitney (Europe) LLP și Schoenherr România, alături de cumpărator în tranzacția prin care Eleco plc, firmă listată pe bursa londoneză, preia două companii de software locale. Ce consultanți au lucrat pentru vânzător
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
BONDOC ȘI ASOCIAȚII anunță 5 noi promovări în cadrul echipei sale de avocați, inclusiv un nou partener | Lucian Bondoc, Managing Partner: Continuă recunoașterea meritocratică și echitabilă a atingerii unor praguri de experiență și a unor contribuții speciale la succesul nostru comun
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Alexia Rizoiu, 85 de puncte la examenul organizat de Facultatea de Drept în anul 2022: ”Cuvântul-cheie în jurul căruia îmi concentrez activitatea de student este echilibrul. Satisfacția pe care o obții după ce ai reușit să înțelegi încă un concept sau o instituție a dreptului nu se compară cu nimic altceva; simți că ai mai făcut un pas spre a deveni profesionistul care îți dorești să fii”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
Efervescență în activitatea avocaților specializați în fuziuni și achiziții de la Stratulat Albulescu, cu 15 proiecte de M&A aflate în lucru. Firma a acordat consultanță în peste 40 de tranzacții anul trecut și își îmbunătățește constant poziția în directoarele internaționale pe această arie de practică | Silviu Stratulat, Managing Partner: ”Peste 50% dintre proiectele noastre de M&A provin din colaborarea cu firme internaționale de top, cu care avem deja o relație sudată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Minerva Ioniță, Head of Legal & Compliance Department în cadrul Arctic: În postura de avocat intern, respectul față de colegi și angajator, onestitatea, sunt principii care te definesc și te recomandă. Activitatea juridică nu este doar un job, ci este o vocație care implică o responsabilitate profundă față de sistemul juridic și client
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...