ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cegeka România anunță creșterea cifrei de afaceri cu 15% în 2020

12 Mai 2021   |   BizLawyer

Cegeka este recunoscută în top 10 angajatori IT din România, cu o rată de retenție a angajaților de peste 85%, intenționând să recruteze în 2021 aproximativ 200 de angajați noi.

 
 
2020 a fost un an de continuă creștere și inovație pentru Cegeka, furnizor important de soluții IT&C cu sediul central în Belgia, atât la nivel de grup, cât și la nivel local. Cegeka România a încheiat anul cu o cifră de afaceri în valoare de aproximativ 33.2 milioane de euro, cu 15.6% mai mare decât în 2019. Compania a depășit pragul de 600 de angajați în plan local, fiind recunoscută în top 10 angajatori IT din România. Și grupul european Cegeka este în creștere pentru al 17-lea an consecutiv, compania închizând anul financiar 2020 cu o cifră de afaceri consolidată de 640 de milioane de euro, în creștere cu 14% față de 2019.

Cegeka România a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri cu 15.6% mai mare față de 2019, o creștere semnificativă și importantă pentru companie și grup, cu atât mai mult într-un an dificil ca 2020. Evoluția se datorează eforturilor continue ale întregii echipe și a portofoliului local și diversificat de clienți.


Cele mai mari proiecte realizate anul trecut de Cegeka România au fost pentru companii și business-uri din industria financiar-bancară, asigurărilor, retail, logistică. Tot în 2020 Cegeka România a finalizat un parteneriat strategic cu NN, liderul român în asigurări de viață și servicii de pensii private, pentru transformarea end-to-end a experienței digitale a clienților lor.

„2020 ne-a testat tuturor limitele – atât ale organizației, cât și ale clienților - și ne-a remodelat, rezultatul fiind o versiune a noastră îmbunătățită. Principala noastră prioritate a fost comunicarea – atât pe plan intern, cât și cu clienții. Am observat că și la noi, la fel ca în alte industrii, s-a resimțit o accelerare puternică a inițiativelor de transformare digitală, motivată de dorința de a rămâne în contact cât mai strâns cu clienții și piața. Datorită acestei cereri ridicate, am putut demara o serie de noi proiecte, dar și prelungirea colaborărilor deja existente și anticipăm ca această tendință să continue.

Anul 2020 a însemnat totodată și deschiderea biroului din Republica Moldova, unde ne așteptăm să avansăm foarte rapid prin noul nostru centru de Delivery Services, precum și alți factori importanți de diferențiere. Toate acestea, combinate cu abordarea noastră antreprenorială a crizei pandemice și parteneriatele strategice cu clienții, ne aduc perspective promițătoare în 2021 și în anii ce urmează”, spune Lucian Butnaru, Country Director, Cegeka România.

Cegeka România a depășit 600 de angajați

Grupul Cegeka a operat în România încă din anul 2011 și s-a dezvoltat organic de la un an la altul, ajungând în 2020 la peste 600 angajați cu normă întreagă în țară. Cegeka este recunoscută în top 10 angajatori IT din România, cu o rată de retenție a angajaților de peste 85%, intenționând  să recruteze în 2021 aproximativ 200 de angajați noi.

„Trecerea la telemuncă a fost facilă. Lucrăm de ceva vreme în echipe distribuite, iar toate bazele tehnice pentru a fi productivi în lucrul de acasă erau deja puse la punct. Cu toate acestea, prezența unui management solid, crearea și realizarea de sinergii exclusiv în mediul virtual au fost o provocare pe care am abordat-o printr-o serie de inițiative variate.

În 2020, dedicarea  și implicarea  angajaților, ședințele de tip stand-up, planurile de intervenție ad-hoc, comunicarea frecventă și transparentă , importanța acordată  zonei de wellbeing a colegilor  printr-o gamă largă de programe – suport complex în zona de sănătate, socializare și susținere a  managerilor privind gestionarea echipelor în format remote, toate desfășurându-se în mediul online - au contribuit cu succes la loializarea angajaților din Cegeka Romania, ceea ce s-a materializat printr-un record pozitiv al angajamentului acestora. Responsabilitatea socială (CSR) a companiei a fost, de asemenea, în centrul atenției, Cegeka Romania donând fonduri de urgență pentru a combate răspândirea pandemiei. În același timp, lupta pentru angajați talentați este acerbă și păstrarea lor rămâne unul dintre cele mai importante obiective pentru noi”, a adaugat Lucian Butnaru, Country Director Cegeka România.

Grupul Cegeka realizează în continuare o creștere anuală substanțială

În 2020 cifra de afaceri a grupului Cegeka s-a ridicat la 640 de milioane de euro - o creștere de 14% față de 2019. Profitul operațional a crescut cu 31%, până la 51,1 milioane de euro față de anul precedent, iar indicatorul recurent EBITDA s-a ridicat la 70,56 milioane de euro (55,13 milioane în 2019, în creștere cu 28%).

„Anul 2020 a fost excepțional atât la nivel uman, cât și la nivel de afaceri – iar acesta este un fapt dovedit. Bineînțeles că impactul pandemiei nu este de subestimat. La fel ca alte companii, și Cegeka a trebuit să se adapteze. Totuși, în calitate de specialist în locuri de muncă digitalizate, am putut trece fără probleme la telemuncă și am continuat să oferim clienților servicii de înaltă calitate. Cegeka a dat dovadă de multă adaptabilitate în aceste vremuri și a investit semnificativ în tehnologii de viitor. De exemplu, investițiile în 5G și inteligență artificială sunt revoluționare”, spune Stijn Bijnens, CEO Cegeka.

Anul trecut, Cegeka a investit semnificativ în propriul său IP în ceea ce privește tehnologia digitală în asistența medicală și smart mobility. Securitatea cibernetică și strategia „cloud first” au jucat de asemenea un rol important în programul de investiții al Cegeka.

Leadership local - „in close cooperation” („în strânsă colaborare”)


Cegeka este un grup european de IT cu sediul central în Hasselt, Belgia, un al doilea sediu în Olanda și operațiuni în alte zece țări europene, toate conduse prin antreprenoriat și leadership local.

„Avem peste 5.000 de angajați în familia Cegeka. Toți angajații sunt abordabili, accesibili și gata să ajute clienții. Aceasta este ideea din spatele motto-ului „in close cooperation” („în strânsă colaborare”). Nu este doar un slogan, ci o filosofie de viață, un modus operandi și o promisiune către clienții noștri și către toată lumea cu care colaborăm. În calitate de furnizor IT european de ecosisteme digitale în diverse sectoare: medical, producție, sectorul public, financiar-bancar și al asigurarilor, energie și logistică - dorim să continuăm să ne sprijinim clienții în 2021 cu soluții end-to-end furnizate de Linia Business de Soluții, Aplicații și Infrastructura Datelor”, conchide Stijn Bijnens.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3831 / 7981
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Senior Lawyer Employment | Reff & Associates
Patru case locale de avocați rămân în topul global al celor mai bune 100 de firme implicate în arbitraje internaționale | Cum sunt prezentate în GAR 100 (2024), ce mandate au avut și ce spun clienții despre avocați și prestațiile acestora. TZA, ZRVP, LDDP și SP asistă clienți în arbitraje cu pretenții de 15,7 miliarde de dolari
Kinstellar a asistat BIG Mega Renewable Energy cu privire la finanțarea de 92 mil. € cu BERD și OTP Bank pentru construcția și operarea Parcului Eolian Urleasca
Răzvan Gheorghiu-Testa, fondator al Țuca Zbârcea & Asociații, inclus în „Top 50 Cei Mai Influenți Oameni de pe Piața Imobiliară din România”
Wolf Theiss a asistat AIRSOL în legătură cu achiziția MedAir Oxygen Solution | Emanuele Lainati, Legal Affair Manager SOL Group: “Expertiza, dedicarea și abordarea proactivă a avocaţilor Wolf Theiss au fost esențiale pentru încheierea cu succes a tranzacției”
Filip & Company a asistat Centrokinetic, în parteneriat cu Agista, în achiziția pachetului majoritar de părți sociale ale clinicii Socrates din Timișoara
Arbitrajul ICSID cerut de Nova Group Investments a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la 345 mil. E. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
După un an plin, în care s-au implicat în peste 20 de tranzacții, avocații de M&A de la PNSA au acum în lucru peste zece mandate „cu greutate” | Silviu Stoica, partener: ”Există un interes crescut al fondurilor de private equity, dar și al investitorilor strategici și instituționali. Avem proiecte în cele mai variate domenii”
D&B David şi Baias o cooptează în echipă pe Adina Guțiu, care va coordona departamentul de Energie și Resurse Naturale
Provocarile legislative actuale ale companiilor într-un mediu de afaceri dinamic și inovator | De vorbă cu cu Alexandra Pădurariu, Head of Legal, Compliance and Public Affairs – Samsung Electronics România & Bulgaria, despre cum reușește compania să implementeze practicile și politicile care sprijină guvernanța corporativă responsabilă și adaptarea la tendințele ESG
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...