ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Cegeka România anunță creșterea cifrei de afaceri cu 15% în 2020

12 Mai 2021   |   BizLawyer

Cegeka este recunoscută în top 10 angajatori IT din România, cu o rată de retenție a angajaților de peste 85%, intenționând să recruteze în 2021 aproximativ 200 de angajați noi.

 
 
2020 a fost un an de continuă creștere și inovație pentru Cegeka, furnizor important de soluții IT&C cu sediul central în Belgia, atât la nivel de grup, cât și la nivel local. Cegeka România a încheiat anul cu o cifră de afaceri în valoare de aproximativ 33.2 milioane de euro, cu 15.6% mai mare decât în 2019. Compania a depășit pragul de 600 de angajați în plan local, fiind recunoscută în top 10 angajatori IT din România. Și grupul european Cegeka este în creștere pentru al 17-lea an consecutiv, compania închizând anul financiar 2020 cu o cifră de afaceri consolidată de 640 de milioane de euro, în creștere cu 14% față de 2019.

Cegeka România a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri cu 15.6% mai mare față de 2019, o creștere semnificativă și importantă pentru companie și grup, cu atât mai mult într-un an dificil ca 2020. Evoluția se datorează eforturilor continue ale întregii echipe și a portofoliului local și diversificat de clienți.


Cele mai mari proiecte realizate anul trecut de Cegeka România au fost pentru companii și business-uri din industria financiar-bancară, asigurărilor, retail, logistică. Tot în 2020 Cegeka România a finalizat un parteneriat strategic cu NN, liderul român în asigurări de viață și servicii de pensii private, pentru transformarea end-to-end a experienței digitale a clienților lor.

„2020 ne-a testat tuturor limitele – atât ale organizației, cât și ale clienților - și ne-a remodelat, rezultatul fiind o versiune a noastră îmbunătățită. Principala noastră prioritate a fost comunicarea – atât pe plan intern, cât și cu clienții. Am observat că și la noi, la fel ca în alte industrii, s-a resimțit o accelerare puternică a inițiativelor de transformare digitală, motivată de dorința de a rămâne în contact cât mai strâns cu clienții și piața. Datorită acestei cereri ridicate, am putut demara o serie de noi proiecte, dar și prelungirea colaborărilor deja existente și anticipăm ca această tendință să continue.

Anul 2020 a însemnat totodată și deschiderea biroului din Republica Moldova, unde ne așteptăm să avansăm foarte rapid prin noul nostru centru de Delivery Services, precum și alți factori importanți de diferențiere. Toate acestea, combinate cu abordarea noastră antreprenorială a crizei pandemice și parteneriatele strategice cu clienții, ne aduc perspective promițătoare în 2021 și în anii ce urmează”, spune Lucian Butnaru, Country Director, Cegeka România.

Cegeka România a depășit 600 de angajați

Grupul Cegeka a operat în România încă din anul 2011 și s-a dezvoltat organic de la un an la altul, ajungând în 2020 la peste 600 angajați cu normă întreagă în țară. Cegeka este recunoscută în top 10 angajatori IT din România, cu o rată de retenție a angajaților de peste 85%, intenționând  să recruteze în 2021 aproximativ 200 de angajați noi.

„Trecerea la telemuncă a fost facilă. Lucrăm de ceva vreme în echipe distribuite, iar toate bazele tehnice pentru a fi productivi în lucrul de acasă erau deja puse la punct. Cu toate acestea, prezența unui management solid, crearea și realizarea de sinergii exclusiv în mediul virtual au fost o provocare pe care am abordat-o printr-o serie de inițiative variate.

În 2020, dedicarea  și implicarea  angajaților, ședințele de tip stand-up, planurile de intervenție ad-hoc, comunicarea frecventă și transparentă , importanța acordată  zonei de wellbeing a colegilor  printr-o gamă largă de programe – suport complex în zona de sănătate, socializare și susținere a  managerilor privind gestionarea echipelor în format remote, toate desfășurându-se în mediul online - au contribuit cu succes la loializarea angajaților din Cegeka Romania, ceea ce s-a materializat printr-un record pozitiv al angajamentului acestora. Responsabilitatea socială (CSR) a companiei a fost, de asemenea, în centrul atenției, Cegeka Romania donând fonduri de urgență pentru a combate răspândirea pandemiei. În același timp, lupta pentru angajați talentați este acerbă și păstrarea lor rămâne unul dintre cele mai importante obiective pentru noi”, a adaugat Lucian Butnaru, Country Director Cegeka România.

Grupul Cegeka realizează în continuare o creștere anuală substanțială

În 2020 cifra de afaceri a grupului Cegeka s-a ridicat la 640 de milioane de euro - o creștere de 14% față de 2019. Profitul operațional a crescut cu 31%, până la 51,1 milioane de euro față de anul precedent, iar indicatorul recurent EBITDA s-a ridicat la 70,56 milioane de euro (55,13 milioane în 2019, în creștere cu 28%).

„Anul 2020 a fost excepțional atât la nivel uman, cât și la nivel de afaceri – iar acesta este un fapt dovedit. Bineînțeles că impactul pandemiei nu este de subestimat. La fel ca alte companii, și Cegeka a trebuit să se adapteze. Totuși, în calitate de specialist în locuri de muncă digitalizate, am putut trece fără probleme la telemuncă și am continuat să oferim clienților servicii de înaltă calitate. Cegeka a dat dovadă de multă adaptabilitate în aceste vremuri și a investit semnificativ în tehnologii de viitor. De exemplu, investițiile în 5G și inteligență artificială sunt revoluționare”, spune Stijn Bijnens, CEO Cegeka.

Anul trecut, Cegeka a investit semnificativ în propriul său IP în ceea ce privește tehnologia digitală în asistența medicală și smart mobility. Securitatea cibernetică și strategia „cloud first” au jucat de asemenea un rol important în programul de investiții al Cegeka.

Leadership local - „in close cooperation” („în strânsă colaborare”)


Cegeka este un grup european de IT cu sediul central în Hasselt, Belgia, un al doilea sediu în Olanda și operațiuni în alte zece țări europene, toate conduse prin antreprenoriat și leadership local.

„Avem peste 5.000 de angajați în familia Cegeka. Toți angajații sunt abordabili, accesibili și gata să ajute clienții. Aceasta este ideea din spatele motto-ului „in close cooperation” („în strânsă colaborare”). Nu este doar un slogan, ci o filosofie de viață, un modus operandi și o promisiune către clienții noștri și către toată lumea cu care colaborăm. În calitate de furnizor IT european de ecosisteme digitale în diverse sectoare: medical, producție, sectorul public, financiar-bancar și al asigurarilor, energie și logistică - dorim să continuăm să ne sprijinim clienții în 2021 cu soluții end-to-end furnizate de Linia Business de Soluții, Aplicații și Infrastructura Datelor”, conchide Stijn Bijnens.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4100 / 8250
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
RTPR a asistat PragmaGO la intrarea pe piața din România prin achiziția Omnicredit. Echipa a fost coordonată de Alina Stăvaru (Partner) și Ianita Țui (Counsel)
Andreea Zvâc face un pas înainte în carieră și devine Partener în cadrul biroului Wolf Theiss din București | Bryan W. Jardine (Managing Partner): Promovarea sa reflectă nu numai contribuțiile profesionale remarcabile la dezvoltarea departamentului său, ci și rolul semnificativ în consolidarea poziției generale a firmei pe piața din România
Bondoc & Asociații a asistat TDI Renewables, unul dintre principalii actori în domeniul dezvoltării regenerabile, într-o restructurare internațională
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihaela Scărlătescu, Head of legal - Farmexim: „Când ești managerul unei echipe de legal, rolul nu se rezumă doar în a asigura îndeplinirea sarcinilor, ci este de fapt mai mult orientat spre partea umană. Cresc echipe, cresc oameni de niște ani buni și nu există satisfacție mai mare ca atunci când vezi transformarea acestora, acolo unde există ‘sămânța dorinței de a evolua ’ ”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Avansul cheltuielilor arbitrale (Powered by ZRVP)
„The Lawyer European Awards 2024”| Patru firme cu activitate în România concurează pentru titlu la secțiunea ”Law Firm of the Year: South Eastern Europe” | Popescu & Asociații și TZA, pe lista scurtă a premianților. ZRVP, pentru a treia oară în ultimii cinci ani, printre finaliștii secțiunii ”European litigation team of the year”
Rising Stars | Tudor Bonifate, primul admis la Facultatea de Drept și mai apoi șef de promoție în 2022, cu media 10, a ales să profeseze ca avocat la Țuca Zbârcea & Asociații: ”Învăț permanent – de la avocații care mă coordonează, de la colegii mei avocați, de la profesorii cu care am șansa de a colabora la facultate, de la studenții mei. Cred că avocatura mă face un profesor mai bun, după cum profesoratul mă face un avocat mai bun”
Încă un spin-off în piața avocaturii | Luminița Popa și Miruna Suciu, fondatoarele Suciu Popa, o iau pe drumuri diferite. Popa Legal se va focusa pe practica de arbitraj, iar Suciu Partners anunță consolidarea echipei
Țuca Zbârcea & Asociații apără interesele statului român în litigiul inițiat de Damen Holding la Curtea de Arbitraj de la Viena | Legea 187 ̸ 2023 referitoare la guvernanța corporativă a întreprinderilor publice a pus pe butuci modelul de cooperare cu investitorul olandez la Damen Shipyards Mangalia SA, o companie în care statul deține 51%, prin Șantierul Naval 2 Mai SA. Pierderea litigiului antrenează plata unor ”despăgubiri semnificative”
Mușat & Asociații intră în arbitrajul ICSID inițiat de bulgarii de la Eurohold și va lupta, de partea statului român, cu Pinsent Masons și DGKV. Reclamanții și-au ales un arbitru din Anglia
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocați stagiari
LegiTeam | Mitel & Asociatii caută avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...