ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Fondul de investiții Neogen Capital investește 150.000 € în dezvoltarea Tulipr.ro, o platformă de tip marketplace dedicată industriei evenimentelor

01 Iulie 2021   |   BizLawyer

La doar 6 luni de la lansare, platforma găzduia mai mult de 500 de furnizori activi și a atras mii de utilizatori interesați de organizarea unui eveniment privat sau de business.

 
 
Fondul de investiții Neogen Capital, specializat în dezvoltarea de business-uri de tip marketplace online, își extinde portofoliul și intră în industria evenimentelor, cu o investiție de 150.000 de euro în Tulipr.ro, o platformă care conectează furnizorii de servicii de evenimente cu potențiali clienți interesați de organizarea unui eveniment.

Investiția va fi direcționată în cea mai mare parte către dezvoltarea platformei, prin adăugarea unor noi funcționalități care să permită utilizatorilor să organizeze și să coordoneze un eveniment complet prin intermediul Tulipr.ro. O altă parte din investiție va fi alocată promovării platformei, astfel încât serviciul să ajungă la cât mai mulți potențiali utilizatori.


Soluția Tulipr.ro a fost lansată în octombrie 2020 și de atunci a înregistrat o creștere semnificativă. La doar 6 luni de la lansare, platforma găzduia mai mult de 500 de furnizori activi și a atras mii de utilizatori interesați de organizarea unui eveniment privat sau de business. Doar în luna mai din acest an au fost încheiate cu succes peste 100 de contracte de colaborare prin intermediul Tulipr.ro.

„Tulipr.ro a pornit tocmai de la nevoia de a centraliza multitudinea de produse și servicii din industria evenimentelor, dar și de a crea o platforma structurată și ușor de navigat pentru clienți. După o perioadă de incubație, de câteva luni, în care am căutat și am analizat modele similare de business din Europa și Statele Unite, am creat un concept adaptat pentru piața din România, sub forma Tulipr.ro. Lansarea în pandemie ne-a ajutat, pentru că am putut să ne conectăm și chiar să cunoaștem personal cel puțin o treime dintre furnizori. În plus, pandemia a grăbit tranziția către online, astfel încât la momentul lansării Tulipr.ro, nevoia de a găsi clienți și furnizori pentru evenimente în mod eficient online era deja foarte clară”, spune Ioana Dragomir, una dintre fondatoarele Tulipr.ro.
Pandemia a forțat oamenii și companiile să amâne evenimentele pe care le aveau în plan. După ridicarea restricțiilor anti-COVID, interesul a crescut foarte mult. Platforma Tulipr.ro a înregistrat un număr mai mare de solicitări pentru perioada de vară a acestui an, iar cererile încep deja să apară și pentru evenimente planificate pentru 2022, cu un nivel mai ridicat de complexitate decât până acum.
„Este o perioadă foarte bună pentru industria evenimentelor. Pentru a se adapta, jucătorii trebuie să fie cât mai vizibili și accesibili unii pentru ceilalți, astfel încât procesul de organizare a unui eveniment să fie cât mai eficient. Platforma Tulipr.ro exact asta face, conectează clienții cu furnizorii de servicii, crescând vizibilitatea pentru cei din industrie și oferind mai multe opțiuni celor care vor un eveniment” spune Călin Fusu, CEO Neogen.
Platforma îi ajută pe toți cei ce activează în industria evenimentelor să își crească vizibilitatea conectând cererea cu oferta într-o manieră simplă, rapidă și transparentă, printr-un sistem inteligent. „Mai departe, ne concentrăm asupra calității și funcționalității platformei, astfel încât să devină indispensabilă tuturor celor care organizează evenimente. Obiectivul nostru este ca până la finalul anului, platforma să devină cel mai mare marketplace pentru evenimente și să fie încheiată în fiecare zi o colaborare de succes prin intermediul ei”, declară Larisa Burcă, fondatoare Tulipr.ro.
Tulipr.ro își propune eficientizarea procesului de identificare și contractare a furnizorilor de servicii pentru evenimente, venind astfel în sprijinul organizatorilor de evenimente, clienți persoane fizice sau companii. Utilizatorii completează formularul cu informații cheie și acesta este distribuit automat, conform unor algoritmi, tuturor furnizorilor al căror profil corespunde cu nevoia clientului.
Tulipr.ro se adresează deopotrivă sectorului de evenimente private, cât și corporate, culturale sau sociale. Platforma a fost lansată de către Larisa Burcă și Ioana Dragomir, ele având experiențe și abilități complementare, lucru care a contribuit la dezvoltarea conceptului. Larisa este familiarizată cu industria de evenimente în care activează ca Event Planner, în timp ce Ioana conduce proiecte globale de digital transformation în mediul corporate.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3446 / 7917
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...