ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Hagag Development Europe digitalizează procesul de vânzare a unităților rezidențiale

28 Aprilie 2021   |   BizLawyer

Compania a implementat soluția Realpad Software

 
 
Dezvoltatorul imobiliar HAGAG Development Europe a finalizat de curând implementarea Realpad Software, digitalizând astfel operațiunile de vânzare pentru toate unitățile rezidențiale disponibile în cadrul proiectelor H Pipera Lake, H Eliade 9 Residence și H Victoriei 139. Procesele de ofertare și vânzare se derulează acum pe suport digital, urmând ca până la finalul anului să fie adăugate alte două noi extensii. Acestea din urmă vor permite coordonarea și înregistrarea online a procedurilor de recepție și hand-over.

Cu cinci proiecte în derulare, dintre care două clădiri de birouri și trei ansambluri rezidențiale care însumează împreună peste 1.400 de apartamente, Hagag Development Europe este unul dintre cei mai activi jucători din piața imobilară locală. În ultimii ani, compania investit aproximativ 50 de milioane de euro în operațiuni dezvoltare și a tranzacționat mai mult de 400 de apartamente. Pe fondul evoluției accelerate a lucrărilor de construcție în toate șantierele sale și a cererii în continuă creștere resimțită pe segmentul rezidențial, dezvoltatorul a decis implementarea de soluții smart precum RealPad, prin care să asigure eficientizarea și transparentizarea operațiunilor de vânzare, încurajând astfel digitalizarea sectorului imobiliar.


„Privim cu deschidere către digitalizare și beneficiile sale asupra business-ului și încercăm să rămânem cât mai inovatori. În acest sens, urmărim să identificăm în permanență noi instrumente și soluții centrate pe nevoile și satisfacția clienților, care să ne susțină în eficientizarea operațiunilor din cadrul departamentelor de marketing și vânzări. Am decis să digitalizăm acest segment al vânzărilor deoarece apreciem timpul personal al clienților noștri și ne dorim să le oferim o experiență cât mai plăcută în interacțiunea cu brandul, un flux de lucru transparent și eficient. Am convigenerea că RealPad ne va ajuta în atingerea acestor obiective ambițioase.”, spune Anna Cohen, Head of Marketing, Hagag Development Europe.

Aplicația funcționează ca un CRM care sincronizează automat lead-urile și datele de vânzare cu paginile web companiei, clienții având astfel oportunitatea de urmări evoluția proiectului în timp real. De asemenea, prin intermediului unui portal dedicat, cumpărătorii pot avea acces permanent la dosarul de client care înglobează informații despre stadiul construcției, tipul de contract și situația plăților, oferind posibilitatea de a selecta finisajele dorite sau de a efectua recepția finală online, într-un spațiu virtual 100% sigur, fără a mai fi nevoie documentație  în format fizic.

„În Hagag Development Europe am găsit un partener prestigios cu o viziune clară despre digitalizarea procesului de vânzare, iar acesta este un aspect care ne ușurează munca. Misiunea noastră este acum să ne susținem partenerul și în procesul de digitalizare a segmentului de customer experience și să ne asigurăm că experiența clienților în relația cu brandul este una cât mai plăcută. Cu noile proiecte pe care le au în plan sau în derulare, va fi important pentru companie să mențină atât calitatea serviciilor pe care le oferă, cât și eficiența, iar preocuparea noastră este să îi susținem în realizarea acestor obiective cu ajutorul tehnologiei.”, declară Jakub Licak, Business Development Manager, Realpad.

HAGAG Development Europe este un dezvoltator imobiliar specializat în proiecte rezidențiale și comerciale în România. Compania este implicată în achiziționarea, dezvoltarea și renovarea unor imobile și proiecte care implică mai mult de 250 de milioane de euro investite în zonele de lux și de dezvoltare ale Bucureștiului.  

Realpad este un partener tehnologic al dezvoltatorilor imobiliari din Europa. Cu sediul în Praga, Realpad și-a găsit, până la acest moment, drumul către peste 70 de clienți din 12 țări europene. Software-ul Realpad este un ecosistem digital care cuprinde un cloud CRM, o aplicație de tabletă pentru vânzări, un portal pentru clienți, un modul financiar pentru gestionarea costurilor și un instrument de gestionare a defectelor pentru partea de construcție.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3832 / 7917
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...