Mediaposte Hit Mail a investit 1,5 milioane de euro într-un depozit mai mare
03 Octombrie 2024 BizLawyer
Extinderea depozitului a creat premisele pentru mărirea cu 25% a numărului de angajați și a unei creșteri cu 15% a cifrei de afaceri a companiei în anii următori.
Mediaposte Hit Mail, cel mai mare integrator de servicii de marketing direct din România, a investit 1,5 milioane de euro într-un nou depozit destinat serviciilor de fulfillment pentru e-commerce (linia de business fulfill.ro), dar și logisticii promoțiilor de consumatori și a cluburilor de fidelizare, precum și a altor proiecte pentru industria de marketing și comunicare. Cu o suprafață de 19.000 de metri pătrați, spațiul aflat la dispoziția companiei este cu 60% mai mare decât depozitul anterior, reflectând expansiunea continuă a Mediaposte pe piața logisticii și creșterea numărului de clienți din diverse industrii.
Proporțional cu mărirea suprafeței, tot cu 60% se estimează că va putea crește numărul de clienți pentru care compania oferă servicii din sfera logisticii. Dacă, la începutul anului 2024, compania număra în jur de 250 de astfel de clienți, mutarea în noul depozit asigura un suport stabil pentru a atinge pragul de 400 de clienți activi în noul depozit.
Proporțional cu mărirea suprafeței, tot cu 60% se estimează că va putea crește numărul de clienți pentru care compania oferă servicii din sfera logisticii. Dacă, la începutul anului 2024, compania număra în jur de 250 de astfel de clienți, mutarea în noul depozit asigura un suport stabil pentru a atinge pragul de 400 de clienți activi în noul depozit.
În plus față de noul depozit, o altă schimbare a avut loc la nivel de branding. Ca parte a grupului francez La Poste (Poșta Franceză), care a înregistrat o cifră de afaceri de 34,1 miliarde de euro în 2023, Mediapost Hit Mail a adăugat un „e” la sfârșitul numelui său, devenind anul acesta Mediaposte Hit Mail. Această modificare are scopul de a reflecta mai clar alinierea numelui său cu cel al La Poste.
Extinderea spațiului de depozitare creează premisele pentru mărirea cu 25% și a echipei de angajați, iar Mediaposte Hit Mail estimează o creștere de 15% a cifrei de afaceri în următorii ani, datorită acestei investiții. Compania își propune să își consolideze poziția pe piața de e-commerce fulfillment și să își extindă portofoliul de clienți din diverse industrii, inclusiv în domeniul fulfillmentului de ecommerce pentru amenajări interioare, în care echipa Mediaposte Hit Mail a acumulat experiență în ultima perioadă, și care necesită echipamente și proceduri speciale.
Investiția a fost realizată într-un interval de doar patru luni, în cursul acestui an, fiind primul pas dintr-un plan de investiții care va continua și în 2025-2026. Noul depozit este dotat cu facilități moderne, care permit o creștere semnificativă a capacității de procesare a comenzilor. Astfel, Mediaposte Hit Mail estimează o dublare a capacității de procesare, precum și un management îmbunătățit al stocurilor.
„Această investiție ne permite să oferim servicii de fulfillment mai eficiente și mai rapide pentru clienții noștri, contribuind la succesul lor pe o piață tot mai competitivă. Capacitatea mărită a depozitului și procedurile optimizate ne ajută să ne adaptăm mai bine cerințelor variate din sectoare specifice precum beauty, cărți, produse pentru casă și îngrijire personală, printre altele. Pentru a-și menține atractivitatea și eficiența, în fața unor noi competitori puternici, mai ales din străinătate, din ce în ce mai mulți antreprenori din domeniu au înțeles că au nevoie de servicii de fulfillment la nivel de excelență, de aceea apelează la noi”, a declarat Marian Șeitan, CEO al Mediaposte Hit Mail.
„Ținta eforturilor noastre nu o reprezintă doar partenerii B2B, ci și fiecare dintre cumpărătorii lor, de a căror satisfacție depinde creșterea vânzărilor clienților noștri și, implicit, business-ul Mediaposte Hit Mail”, a adăugat Marian Șeitan.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 737 / 9012 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Băncilă, Diaconu și Asociații a asistat asociații Mamaia Resort Hotels în vânzarea părților lor sociale către Steaua de Mare Hotels & Resorts
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Clifford Chance Badea a asistat Aukera Energy în obținerea unei finanțări de 60 mil. € pentru primul său proiect de stocare a energiei pe bază de baterii din România
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
Kinstellar asistă Integral Capital Group în achiziția unei participații majoritare la clinica de fertilizare in vitro Calla, prin subsidiara sa Embryos
Filip & Company a asistat consorțiul de bănci care a intermediat a doua emisiune de obligațiuni prin care Romgaz a atras 500 de mil. € de pe piețele internaționale| Alexandru Bîrsan (managing partner) și Olga Niță (partener) au coordonat echipa
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





