
PENNY Market a făcut investiții în proiecte de sustenabilitate de peste 7,5 milioane de euro în ultimii doi ani
31 Octombrie 2019
A.D.Printre principalele realizări ale discounterului PENNY Market se numără creșterea colaborărilor cu furnizorii din România pentru principalele categorii de produse fresh – 80% dintre furnizori sunt din România, cât și acțiunile de reducere a efectelor negative asupra mediului precum echiparea în proporție de 89% a magazinelor cu iluminare de tip LED.
![]() |
Daniel Gross, Director General PENNY Market |
Pornind de la o bază solidă, cu rezultate financiare în creștere de la an la an, dar și cu atenția îndreptată în mod constant către comunicarea transparentă și responsabilitatea în raport cu oamenii, animalele și mediul înconjurător, PENNY Market anunță pentru întâia oară suma investită în proiectele de sustenabilitate: 7,5 milioane de euro. În același timp, compania publică în premieră rezultatele non-financiare aferente anilor 2017 și 2018.
Printre principalele realizări ale discounterului PENNY Market se numără creșterea colaborărilor cu furnizorii din România pentru principalele categorii de produse fresh – 80% dintre furnizori sunt din România, cât și acțiunile de reducere a efectelor negative asupra mediului precum echiparea în proporție de 89% a magazinelor cu iluminare de tip LED. Totalul investițiilor în proiectele dedicate sustenabilității se ridică la peste 7,5 milioane de euro.
Printre principalele realizări ale discounterului PENNY Market se numără creșterea colaborărilor cu furnizorii din România pentru principalele categorii de produse fresh – 80% dintre furnizori sunt din România, cât și acțiunile de reducere a efectelor negative asupra mediului precum echiparea în proporție de 89% a magazinelor cu iluminare de tip LED. Totalul investițiilor în proiectele dedicate sustenabilității se ridică la peste 7,5 milioane de euro.
“Sustenabilitatea nu este doar un trend la care alegem să ne raportăm, ci face parte din strategia noastră de creștere. În ultimii doi ani, am inițiat o serie de proiecte cu impact atât la nivel de angajați, cât și la nivel de clienți și comunități locale. Acești doi ani au fost intenși, am testat din ce în ce mai multe soluții prietenoase cu mediul și am crescut procentul de furnizori locali cu care lucrăm. Sunt bucuros și mândru să văd că PENNY Market își îndeplinește angajamentul de a acționa în mod responsabil și în acord cu valorile sale,” a declarat Daniel Gross, Director General PENNY Market.
Toate acțiunile PENNY Market din domeniul sustenabilității sunt încadrate în patru piloni, fiecare dedicat îndeplinirii unei serii de obiective durabile stabilite de Organizația Națiunilor Unite (ONU). Principalele realizări ale PENNY Market încadrate conform celor patru piloni de sustenabilitate sunt următoarele:
Produse verzi
• 60% din sortimentul permanent PENNY Market provine de la furnizori locali
• 80% dintre furnizori sunt din România
Energie, climă și mediu
• Iluminatul este realizat prin becuri LED în proporție de 89% în magazinele PENNY Market și 100% în centrele logistice
• Pungile de cumpărături de unică folosință au fost eliminate de la vânzare în 2018 în toate magzinele din țară
Angajați
• 4,1% scădere în rata de fluctuație a angajaților
• Sute de angajați au participat ca voluntari în programele de implicare socială ale companiei
Implicare socială
• Susținerea educației prin sponsorizarea unor programe precum “Vreau în clasa a 9-a”, program de burse pentru elevii din învățământul dual, care a beneficiat de sprijin financiar în valoare de 72.000 lei în 2018
• Promovarea sportului prin acțiuni precum extinderea parteneriatului cu Federația Română de Fotbal pentru încă patru ani și susținerea de noi echipe reprezentative și competiții
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 7526 / 8856 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
PNSA a asistat una dintre cele mai mari finanțări acordate în ultimii ani | Grupul Ameropa, client tradițional al casei de avocatură, semnează o facilitate de refinanțare de 1,35 miliarde USD cu un sindicat format din trei bănci. Partenerul Bogdan C. Stoica a coordonat echipa, cu contribuția Ioanei Lazăr (Senior Associate) și a Crinei Stan (Associate)
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
Tranzacție majoră în energia verde: RTPR asistă OX2 la vânzarea unui parc eolian de 96 MW. Echipă cu avocații A&O Shearman pe parte juridică, EY - consultant financiar pentru vânzător
LegiTeam: Lawyer - Pharma & Regulatory and Public Procurement Team | GNP Guia Naghi and Partners
Kinstellar își consolidează practica de Energie din București prin recrutarea Ralucăi Gabor (Counsel) | Iustinian Captariu, coordonatorul practicii regionale de Energie a Kinstellar: ”Alăturarea Ralucăi ne întărește angajamentul de a excela într-unul dintre cele mai dinamice și strategice sectoare din România”
Țuca Zbârcea & Asociații stabilește un precedent important în domeniul serviciilor digitale și comerțului electronic | Reprezentarea, asigurată de o echipă coordonată de Alina Ungureanu (partner) și Cătălina Ionescu (senior associate)
Schoenherr i-a asistat pe fondatorii Purcari Wineries în legătură cu oferta publică de preluare voluntară de acțiuni ale companiei de către Maspex. Narcisa Oprea (partener) a coordonat echipa
bpv GRIGORESCU ȘTEFĂNICĂ și Andronic and Partners au gestionat juridic, în plan local, achiziția startup-ului Planable, fondat în Moldova și România, de către SE Ranking. Firme de avocatură din SUA și Moldova, în tranzacție
Kinstellar a asistat cumpărătorul East Grain într-una dintre cele mai mari tranzacții din agrobusiness din ultimii ani. Vânzătorii au fost asistatați de avocați italieni, care au coordonat și echipa din București a unei firme internaționale
Filip & Company a asistat OLX în vânzarea Kiwi Finance | Alina Stancu Bîrsan, partener: ”Această tranzacție reflectă dinamica accelerată a pieței locale de servicii financiare și interesul în creștere pentru tranzacții în segmente-cheie”
Bondoc si Asociații asistă un consorțiu de bănci și instituții financiare în finanțarea de 331 milioane EUR pentru faza a doua a parcului eolian Vifor din Buzău. Echipa, coordonată de partenerii Simona Petrișor, Diana Ispas și Monica Iancu, cu suportul partenerului Cosmin Stăvaru
Schoenherr și Asociații promovează trei avocați în pozițiile managing attorney at law și senior attorney at law | Sebastian Guțiu (managing partner): ”Schoenherr continuă să se extindă în România, unde echipa noastră numără în prezent peste 75 de avocați și avem planuri mari pentru perioada următoare”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...