
Răzvan Cuc pune condiţii, altfel va rezilia contractul pentru lotul doi al autostrăzii Sebeş-Turda
13 Iunie 2019
MediafaxMinistrul Transporturilor a cerut pe 20 mai rezilierea contractului pentru modernizarea DN 73 Braşov-Piteşti, deoarece a găsit pe şantier doar 11 utilaşe şi 20 de muncitori, la numai o zi după ce a rupt contractul cu asocierea de firme care ar fi trebuit să finalizeze centura ocolitoare a oraşului Tecuci.
Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, s-a arătat nemulţumit, joi, de lotul doi al autostrăzii Sebeş-Turda, declarând că va rezilia contractul cu firma care se ocupă de construcţie, dacă până la sfârşitul lunii iunie nu vine cu contractele de subcontractare sau cu dovada utilajelor în şantier.
„Cel de al doilea lot, după cum aţi văzut am avut o discuţie cu constructorul, foarte serioasă, în sensul că dacă în două săptămâni de zile nu vine cu contractele şi cu utilajele necesare pentru lucru la lotul doi, vom rezilia contractul”, a declarat ministrul Transporturilor, referitor la lotul doi al autostrăzii Sebeş-Turda.
Răzvan Cuc a adăugat că de la momentul preluării mandatului, la sfârşitul lunii februarie al acestui an, a avertizat că va rezilia contractul cu constructorii străini.
„Cel de al doilea lot, după cum aţi văzut am avut o discuţie cu constructorul, foarte serioasă, în sensul că dacă în două săptămâni de zile nu vine cu contractele şi cu utilajele necesare pentru lucru la lotul doi, vom rezilia contractul”, a declarat ministrul Transporturilor, referitor la lotul doi al autostrăzii Sebeş-Turda.
Răzvan Cuc a adăugat că de la momentul preluării mandatului, la sfârşitul lunii februarie al acestui an, a avertizat că va rezilia contractul cu constructorii străini.
„Eu, de altfel, de la începutul acestui mandat, de când am preluat mandatul la sfârşitul lunii februarie, am venit pe acest lot de autostradă şi am spus că la sfârşitul lunii iunie voi spune exact pe ce contracte vom merge şi pe care le vom rezilia, pentru că nu trebuie să stăm să ne rugăm de aceşti constructori străini care trebuiau să vină de la bun început cu utilaje şi să lucreze, nu să încerce tot felul de tertipuri ca să primeze lucrările. Sunt contracte încheiate din 2014 care trebuiau să avanseze în 36 de luni, nu trebuiau terminate de execuţie şi proiectare, iată că ne aflăm în 2019 şi la cum am văzut că evoluează lucrurile pe lotul doi al acestei autostrăzi, dacă până la sfârşitul lunii iunie nu vine cu firmele, cu contractele de subcontractare pe care el trebuie să şi le aleagă să le facă, dar mare atenţie şi foarte important, cei care vor alege să lucreze cu această firmă trebuie să insiste să fie declaraţi ca subcontractori oficiali la CNAIR ca Compania de Autostrăzi să poată face plăţile direct către subcontractori şi să nu existe impedimente”, a mai declarat Cuc.
Ministrul Transporturilor a cerut pe 20 mai rezilierea contractului pentru modernizarea DN 73 Braşov-Piteşti, deoarece a găsit pe şantier doar 11 utilaşe şi 20 de muncitori, la numai o zi după ce a rupt contractul cu asocierea de firme care ar fi trebuit să finalizeze centura ocolitoare a oraşului Tecuci.
Constructorul susţine că Lotul II Sebeş - Turda progresează
Încă un segment al Autostrăzii A10 Sebeş – Turda, şi anume Lotul II Sântimbru - Aiud - Rădeşti (km 17 + 000 - km 41 + 250), va fi deschis traficului până la sfârşitul acestui an, informează construtorul, compania Aktor.
Aktor, contractorul lotului de autostrăzi Sântimbru - Aiud - Rădeşti, accelerează lucrările pe acest segment, pe baza unui calendar foarte specific, susţine comunicatul. În prezent, se lucrează intens la rambleele de poduri, la ridicarea şi aşezarea grinzilor pe toate podurile, turnarea straturilor de balast stabilizat, precum şi la structurile din beton, rigolele şi zidurile de sprijin. De asemenea, lucrările de asfaltare sunt planificate să înceapă cu primii 7 km din totalul de 24,25 km al lotului II, în perioada 25-30 iunie 2019. Aceste lucrări se realizează cu un efectiv de peste 350 de persoane, cu 120 de camioane şi peste 80 de maşini mecanizate.
Până la sfârşitul anului, lotul II al autostrăzii Sebeş-Turda de 24,25 km va fi deschis traficului, permiţând legătura rutieră între Coridorul IV, autostrăzile "A1 Sibiu - Deva" şi "A3 Câmpia Turzii - Gilau". În acelaşi timp, municipalităţile Alba-Iulia, Teiuş şi Aiud vor fi conectate cu o serie de beneficii semnificative pentru comunităţile locale înconjurătoare, cum ar fi degrevarea de traficul de tranzit, reducerea poluării fonice şi a aerului, precum şi, cel mai important, îmbunătăţirea siguranţei rutiere.
Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, s-a arătat nemulţumit, joi, de lotul doi al autostrăzii Sebeş-Turda, declarând că va rezilia contractul cu firma care se ocupă de construcţie, dacă până la sfârşitul lunii iunie nu vine cu contractele de subcontractare sau cu dovada utilajelor în şantier. „Cel de al doilea lot, după cum aţi văzut am avut o discuţie cu constructorul, foarte serioasă, în sensul că dacă în două săptămâni de zile nu vine cu contractele şi cu utilajele necesare pentru lucru la lotul doi, vom rezilia contractul”, a declarat ministrul Transporturilor, referitor la lotul doi al autostrăzii Sebeş-Turda.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 8218 / 8910 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Clifford Chance Badea își consolidează practica de Corporate M&A și Real Estate prin recrutarea Flaviei Petcu-Ciurel ca Senior Associate
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
BOHÂLȚEANU ȘI ASOCIAȚII recrutează avocați stagiari cu 0-3 ani experienta in profesie
NNDKP, firmă considerată de ghidurile internaționale drept „unul dintre numele grele de pe piață” pe segmentul fuziunilor și achizițiilor locale, explică motivele pentru care investitorii strategici domină scena, cum se rescrie definiția succesului într-un deal, ce sectoare devin surprizele anului și de ce formarea noilor avocați este tot mai dificilă în fața complexității tranzacțiilor | De vorbă cu partenerele Gabriela Cacerea și Adriana Gaspar despre arhitectura pieței de M&A și provocările perioadei
„The Lawyer European Awards 2025” | Trei firme cu activitate în România concurează pentru titlu la secțiunea ”Law Firm of the Year: South Eastern Europe”: NNDKP, Popescu & Asociații și TZA, pe lista scurtă a premianților. Firma fondată de Octavian Popescu, printre finaliști și în secțiunea ”European litigation team of the year”
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 2 - 6 years Attorney at Law | Dispute Resolution
Oportunități, provocări și diferențe de abordare - CMS European M&A Outlook 2026 | Horea Popescu, Managing Partner CMS România: “Europa Centrală și de Est se conturează ca o surpriză pozitivă pe harta investițiilor”. Rodica Manea, Corporate Partner: “Vedem o activitate susținută pe piața locală, iar companiile românești continuă să se adapteze rapid și să valorifice oportunitățile emergente”
bpv Grigorescu Ștefănică: tranzacțiile strategice și consolidările sectoriale definesc piața de fuziuni și achiziții | 2025 aduce structuri inovatoare, distressed M&A și o redefinire a noțiunii de succes, într-o piață în care avocații devin arhitecții echilibrului între reglementări stricte și interesele investitorilor. Cătălin Grigorescu (managing partner): „Succesul în tranzacții nu se mai măsoară doar în valoare, ci în capacitatea de a le finaliza într-un mediu juridic tot mai complex”
Banking & Finance | Echipa Popovici Nițu Stoica & Asociații, coordonată de partenerul Bogdan C. Stoica, a acordat consultanță Grupului La Fântâna pentru accesarea unei finanțări sindicalizate de 70 milioane euro, menită să susțină activitatea curentă și dezvoltarea businessului
BSMP - Bohâlțeanu și Asociații a asistat UNIGEA România în contractarea unei finanțări de 30,25 milioane EUR pentru dezvoltarea unui proiect solar de referință de 85 MW în Arad. Echipă pluridisciplinară, coordonată de partenerii Daniela Milculescu și Ionuț Bohâlțeanu, într-un efort multijurisdicțional ce a reunit investitori și consultanți cheie din patru țări
Principalele aspecte pe care angajatorii trebuie să le aibă în vedere pentru a se conforma legislației privind combaterea discriminării și hărțuirii la locul de muncă | De vorbă cu Dan Dascălu (Partener) și Sonia Bălănescu (Managing Associate) - D&B David și Baias, despre prevederile legale în vigoare, combaterea acestui fenomen și modul în care poate fi diminuat riscul apariției unor litigii inițiate de salariați
Voicu & Asociații is looking for Junior level Business Lawyers
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...