
Sameday inaugurează un nou centru logistic, în urma unei investiții de 20 mil. euro
07 Noiembrie 2019
BizLawyer• În noul centru logistic vor putea fi sortate automat până la 25.000 de colete pe oră • Creșterea capacității de procesare a coletelor va reduce timpul de livrare și va crea o mai bună reacție în campania de Black Friday • 450 de angajați vor susține operațiunile în cadrul centrului logistic • Tehnologiile implementate vor îmbunătăți experiența clientului prin respectarea promisiunii de livrare
![]() |
Sameday, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de curierat, inaugurează noul centru logistic, situat pe Centura Capitalei, în apropierea orașului Chitila, în urma unei investiții totale de 20 de milioane de euro. Centrul logistic are o suprafață de 22.000 de metri pătrați și dispune de tehnologii de ultimă generație care scurtează până la de trei ori timpii de sortare a expedierilor, eficientizându-se astfel fluxurile de procesare și expediere a coletelor.
Noul centru logistic va gestiona 80% din volumul total al expedierilor companiei la nivel naţional, urmând ca aici să fie procesate coletele trimise de clienții din București-Ilfov și din partea de Sud a țării. Zilnic, peste 250 de camioane vor tranzita centrul logistic pentru a descărca și încărca expedieri.
Noul centru logistic va gestiona 80% din volumul total al expedierilor companiei la nivel naţional, urmând ca aici să fie procesate coletele trimise de clienții din București-Ilfov și din partea de Sud a țării. Zilnic, peste 250 de camioane vor tranzita centrul logistic pentru a descărca și încărca expedieri.
Amplasat pe un teren de 100.000 de metri pătrați, noul centru logistic al Sameday dispune de 106 rampe de încărcare sau descărcare a coletelor. Spațiul logistic este împărțit în trei zone: una dedicată coletelor de mari dimensiuni, o zonă pentru colete mici, medii și plicuri, dar și spații moderne pentru angajați.
Centrul logistic este dotat cu două benzi de sortare automate ce pot procesa împreună până la 25.000 de colete pe oră.
Coletele voluminoase, până la 50 de kg sunt sortate și triate automat pe o bandă care permite procesarea 15.000 de pachete pe oră, cu o viteză de 2,5 metri pe secundă. Banda permite deplasarea, cântărirea și măsurarea automată, expedierile fiind ulterior direcționate către cele 100 de tobogane.
Pachetele mici și plicurile sunt sortate automat pe un sistem special, cu o capacitate de
10.000 de expedieri pe oră.
„Ne dorim să facem lucrurile mai bine, de aceea construim un sistem logistic de curierat cu o viziune complet nouă pentru piața românească, un sistem în care punem destinatarul pe primul loc atunci când luăm decizii. Un prim pas este lansarea noului centru logistic. Livrarea cât mai rapidă, alături de respectarea promisiunii de livrare sunt cele mai importante lucruri pentru destinatari, iar pentru a face acest lucru trebuie să optimizăm toate procesele în cel mai mic detaliu. Astfel, am investit în sisteme software complet noi de Warehouse Management (WMS) & Transport Management (TMS). Acestea, împreună cu creșterea capacității de procesare prin noul centru logistic, ne apropie de obiectivul nostru de a îmbunătăți experiența clientului prin respectarea promisiunii de livrare” a declarat Lucian Băltaru, CEO Sameday.
Activitatea noului centru logistic Sameday este susținută de cei 450 de angajați, care lucrează în trei ture.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 7453 / 8828 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Lawyer - Tax Controversy and Tax Litigation | Reff & Associates
Filip & Company a asistat ENGIE Romania în obținerea unui împrumut de 90 milioane de euro de la BERD. Tranzacție coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner) și Camelia Ianțuc (senior associate)
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Clifford Chance Badea a asistat Alpha Bank la finalizarea vânzării către Vista Bank România a societăților Alpha Leasing România IFN și Alpha Insurance Brokers. Ce avocați au fost implicați în proiect
GNP Guia Naghi și Partenerii obține la Înalta Curte anularea definitivă a unei decizii de sancționare emisă de Consiliul Concurenței împotriva unui important furnizor din sectorul alimentar | Dosarul s-a aflat la intersecția unor domenii juridice deosebit de tehnice – dreptul concurenței, dreptul administrativ și dreptul Uniunii Europene
Legal 500 - Central and Eastern Europe Awards 2025 | Clifford Chance, Filip & Company și Băncilă, Diaconu și Asociații sunt pe lista scurtă pentru titlul de ”Firma anului în România”. Horea Popescu (CMS), Ruxandra Bologa (NNDKP), Madalina Rachieru-Postolache (Clifford Chance) și Ana-Maria Baciu (Baciu Partners) printre candidații la titlul ”Romania Lawyer of the Year”. Alți 18 avocați români și 8 firme locale concurează la premiile regionale
Filip & Company a asistat Booster Capital în achiziția unei participații în Artesana cu o chipă de avocați coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner) și Andreea Bănică (counsel). RTPR a fost de partea vânzătorului ROCA Investments, iar Andronic & Partners a asistat Artesana şi pe fondatorii acesteia
Cei mai buni profesioniști în domeniul brevetelor, văzuți de ”IAM Patent 1000 - 2025” | NNDKP, ZRVP și Dincă & Speciac au cea mai bună poziționare, iar Mușat & Asociații și Baciu Partners sunt în prim plan. Ce firme au cei mai mulți avocați listați și ce spun clienții despre aceștia
RTPR obține, printr-o hotărâre definitivă, reducerea cu 85% a amenzii aplicate de Consiliul Concurenței unei agenții media, după un „roller coaster” juridic de 10 ani. Complexitatea speței, accentuată de necesitatea de a gestiona aspectele de natură tehnică referitoare la calculul veniturilor reale ale unei agenții media, cu excluderea sumelor refacturate clienților acesteia | Echipa asistă clientul și în cadrul procedurilor legale prin care să poată obține compensațiile care i se cuvin în contextul lipsirii acestuia de o sumă importantă de bani pe o perioadă îndelungată
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | CMS câștigă titlul de de “Firma anului în România”. Un avocat in-house local, desemnat ”General Counsel of the Year” pentru regiune
Tranzacție rară pe piața românească | Cum au lucrat avocații Legal Ground în proiectul legat de achiziția unor obligațiuni ‘tokenizate’, înregistrate și tranzacționate prin sistemul blockchain. Mihai Dudoiu (Partener): ”Pe lângă aspectele comune unor proiecte de finanțare ‘clasice’, a fost necesară integrarea unei componente de fintech. Arhitectura juridică a trebuit adaptată unui cadru relativ nou și încă în formare din punct de vedere normativ”
Grupul Rodbun a accesat un credit sindicalizat de 17,3 mil. €, cu garanţie de stat. NNDKP și Legal Ground, consultanți juridici în această finanțare
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...