
Societatea Naţională Industria Optică Română are un nou Consiliu de Administraţie
18 Iunie 2021
AgerpresAstfel, noi membrii ai Consiliului de Administraţie sunt: Victor Cionga, Maria Magdalena Cănescu, Mădălin Grozavu, Dumitru Lucian Stoicescu şi Ciprian Mitu. Acetia i-au înlocuit pe Alina Victoria Voicu, Marian Valentin Dunose, Neculai Tănase, Anamaria Florescu şi Felicia Marcela Velicu-Caliu.
Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Societăţii Naţionale Industria Optică Română SA (IOR) a aprobat în data de 15 iunie propunerile transmise de către Ministerul Economiei prin care au fost schimbaţi membrii Consiliului de Administraţie, conform unui comunicat al Ministerului.
"Societatea Naţională Industria Optică Română SA (IOR) este o companie deţinută de către Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului în proporţie de 95,92%, este listată la Bursa de Valori Bucureşti din august 2015 şi are ca obiect de activitate fabricarea de instrumente optice şi echipamente fotografice. Pentru anul 2020, are 286 de salariaţi, o cifră de afaceri estimată de 14,7 milioane lei, pierdere de 3,3 milioane lei şi datorii totale de 56 milioane lei. În data de 15 iunie 2021, Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Societăţii a aprobat propunerile transmise de către MEAT, selecţia făcându-se în baza CV-urilor primite", se spune în comunicat.
Astfel, noi membrii ai Consiliului de Administraţie sunt: Victor Cionga, Maria Magdalena Cănescu, Mădălin Grozavu, Dumitru Lucian Stoicescu şi Ciprian Mitu. Acetia i-au înlocuit pe Alina Victoria Voicu, Marian Valentin Dunose, Neculai Tănase, Anamaria Florescu şi Felicia Marcela Velicu-Caliu.
Indemnizaţia brută fixă lunară a membrilor CA este de 5.203 lei.
Victor Cionga la bază este fizician şi are o experienţă bogată în mediul privat, ocupând diverse funcţii de execuţie şi conducere, coordonând proiecte de privatizare, listare, fuziuni şi achiziţii. De asemenea, a făcut parte din consilii de administraţie/supraveghere la companii private sau de stat, inclusiv la companii listate la Bursa de Valori.
Maria Magdalena Cănescu este specialist în resurse umane şi are şi o experienţă bogată în domeniul managementului organizaţional.
Mădălin Grozavu are experienţă în managementul vânzărilor, gestionarea echipelor şi în management operaţional.
Dumitru Lucian Stoicescu deţine certificare ACCA (The Association of Chartered Certified Accountants), fiind membru CAFR şi CECAR, cunoscător al standardelor internaţionale de raportare financiară. Are experienţă în derularea proceselor de audit şi în domeniul controlului şi managementului financiar.
Ciprian Mitu are o experienţă de peste 15 ani în industria financiară, pe zona de trezorerie având expunere la nivelul unor companii mari din industrii grele şi la categoria de investitori instituţionali care activează pe teritoriul Uniunii Europene, fiind cunoscător al pieţelor de tranzacţionare a instrumentelor financiare şi de capital.
Potrivit comunicatului, obiectivele aferente perioadei de mandat sunt cele specifice perioadei incluzând asigurarea elaborării BVC pentru anul în curs, urmărirea procedurilor de închidere a exerciţiului financiar 2020, respectiv a asigurării procesului de raportare financiară pentru anul 2020 şi a raportărilor financiare semestriale aferente 2021, precum şi promovarea unui proiect de modificare a actului constitutiv.
De asemenea, în document se menţionează că fiecare administrator va prezenta la finalul mandatului un Raport de activitate privind modul de îndeplinire a responsabilităţilor şi a gradului de îndeplinire a obiectivelor. Raportul va include şi opinia administratorului în legătura cu posibilităţile de dezvoltare ale societăţii pe linii de afaceri, cu indicarea avantajului competitiv pe care societatea îl prezintă, respectiv opinia referitoare la necesitatea implementării unui plan de restructurare/ reorganizare.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 4274 / 8667 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Leroy și Asociații a asistat ENGIE Romania în achiziția unui proiect eolian în județul Constanța. Ce avocați au fost în prima linie
Filip & Company a asistat Amstar Management în vânzarea hotelurilor Duke Romană și Duke Armenească din București. Ioana Roman (partener) a coordonat echipa
Cum lucrează avocații firmei Țuca Zbârcea & Asociații în proiectele de obținere și implementare a ajutoarelor de stat și cum îi pot ajuta pe clienții care solicită asistență | Șansele unui proiect depind de caracteristicile sale intrinseci, de îndeplinirea criteriilor de eligibilitate și de corectitudinea cu care sunt colectate documentele necesare depunerii dosarului. De vorbă cu Raluca Vasilache (Partener) și Andreea Oprișan (Partener) despre pașii care trebuie urmați și aspectele sensibile de care companiile trebuie să țină cont
RTPR, avocații băncilor în finanțarea sindicalizată de 3,1 miliarde lei acordată Electrica. Cosmin Tilea (Partner) și Andreea Nedeloiu (Counsel) au coordonat echipa
Women Lawyers | De vorbă cu Angela Porumb (Partener Mușat & Asociații), avocat o carieră de peste 20 de ani în avocatura de business, care a ales această firmă din dorința clară de a evolua: ”Pasul spre Mușat & Asociații a fost definitoriu pentru maturizarea și împlinirea mea ca avocat. Am avut în acest fel avantajul de a intra în dosare complexe, cu rezonanță juridică, cauze ce, dincolo de pregătirea teoretică, au implicat creativitate maximă și obligatoriu efort de echipă”
Răsturnare de situație: doar trei case locale de avocați rămân în topul global al celor mai bune 100 de firme implicate în arbitraje internaționale | Filip & Company intră în top, iar două firme cu un trecut bogat în domeniul arbitrajelor și prezență constantă în ghidurile de profil au părăsit clasamentul. ZRVP și LDDP rămân pilonii prezenței românești în GAR 100, ediția 2025
Women Lawyers | De vorbă cu Gabriela Neagu, Managing Associate la Băncilă, Diaconu și Asociații, avocatul care a construit de la zero practica de Banking & Finance a firmei: „Să ai șansa nu doar să faci parte dintr-o echipă, ci să o modelezi și să o dezvolți, este un proces care îți aduce atât satisfacție, cât și o responsabilitate reală”
Rundă de promovări în mai multe arii de practică în biroul Kinstellar din București. Magdalena Răducanu preia rolul de Partener, alți șase avocați fac un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Aceste promovări recente nu sunt doar etape importante în cariera colegilor noștri, ci și confirmare a abilității lor de leadership și a rolurilor esențiale în cadrul biroului nostru”
Women Lawyers | De vorbă cu Andreea Soare (Senior Associate - BSMP), avocat care spune că pentru a avea o carieră durabilă, este fundamental să fii cu adevărat pasionat de munca pe care o depui și dedicat îndeplinirii cu succes a mandatelor încredințate. ”Principalele avantaje ale apartenenței la această firmă sunt diversitatea proiectelor la care avem acces și oportunitățile de dezvoltare professională. Cultura deschisă și orientată spre colaborare permite un schimb constant de idei și soluții creative”
Filip & Company a asistat BT Pensii în preluarea fondului BRD Medio, care devine Pensia Mea Plus. Vânzătorii au lucrat cu avocații PNSA
Sebastian Guțiu, Managing Partner Schoenherr România, interviu în Italia Oggi: ” Mediul economic românesc prezintă lumini și umbre. 2025 va fi un an delicat; unele decizii politice și reforme structurale ar putea fi încetinite”
Schoenherr a asistat Dentas Kağıt Sanayi cu privire la vânzarea fabricii sale din România către Hartmann Packaging | Mădălina Neagu (partener), coordonatoarea echipei: ”Sectorul producției din România continuă să atragă atenția investitorilor strategici”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...