ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Societatea Naţională Plafar are un nou Consiliu de Administraţie

04 Iunie 2021   |   Agerpres

Potrivit sursei citate, selecţia a fost realizată din baza de CV-uri primite ca urmare a apelului făcut de către ministerul de resort la adresa asociaţiilor profesionale.

 
 
Consiliul de Administraţie (CA) al Societăţii Naţionale Plafar SA are noi membri începând din data de 29 aprilie, pe o perioadă de patru luni, informează Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT), într-un comunicat de presă, transmis vineri AGERPRES.
 
Potrivit sursei citate, selecţia a fost realizată din baza de CV-uri primite ca urmare a apelului făcut de către ministerul de resort la adresa asociaţiilor profesionale.
 
Astfel, noi membrii ai Consiliului de Administraţie Plafar sunt: Marian Bălan - cu experienţă ca membru în boardul de conducere al unor companii româneşti şi internaţionale, în elaborare, implementarea şi monitorizarea execuţiei planurilor de afaceri anuale, pentru bugete de peste 80 mil. Euro. Este membru al TMA, a fost director de vânzări la SECOM şi actualmente director general al European Food Industries Romania; Anamaria Chiriţă - acreditată ACCA, CFA, are expertiză în zona de corporate finance şi banking. A coordonat proiecte de raportare financiară şi sisteme de HR şi a oferit consultanţă în procese de business re-engineering; Dora Ramona Stoian - expert în resurse umane, experienţă de peste 20 ani în companii multinaţionale, a coordonat proiecte de achiziţii şi fuziuni.
 
Lista cu membrii înlocuiţi îi cuprinde pe: Andrei Florea, Adrian Constantin Dincă şi Camelia Luciana Sandu.
 
"Obiectivele aferente perioadei de mandat sunt cele specifice perioadei incluzând: asigurarea elaborării BVC pentru anul în curs, urmărirea procedurilor de închidere a exerciţiului financiar 2020, respectiv a asigurării procesului de raportare financiară pentru anul 2020 şi a raportărilor financiare semestriale aferente 2021, precum şi promovarea unui proiect de modificare a actului constitutiv. Fiecare administrator va prezenta la finalul mandatului un Raport de activitate privind modul de îndeplinire a responsabilităţilor şi a gradului de îndeplinire a obiectivelor. Raportul va include şi opinia administratorului în legătura cu posibilitatile de dezvoltare ale societăţii pe linii de afaceri, cu indicarea avantajului competitiv pe care societatea îl prezintă, respectiv opinia referitoare la necesitatea implementării unui plan de restructurare/ reorganizare" precizează ministerul de resort.
 
Indemnizaţia brută fixă lunară a membrilor CA, stabilită prin Hotărârea AGOA nr. 3/30.07.2016, este de 3.692 de lei.
 
Societatea Naţională Plafar SA este o companie deţinută de către Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului în proporţie de 51%, cu obiect de activitate exploatarea ecologică a plantelor medicinale şi aromatice din flora spontană şi cultivată. Compania are 58 angajaţi, iar în anul 2020 a înregistrat o cifră de afaceri de 9,3 milioane lei şi un profit de 279.000 lei. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4767 / 9066
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bondoc & Asociații a asistat ENGIE în achiziția unuia dintre cele mai mari proiecte eoliene din România. De cealaltă parte, Schoenherr a stat alături de Greenvolt Power pe tot parcursul tranzacției, care a implicat o structură contractuală complexă și multiple considerente de reglementare. Echipele, coordonate de Monica Iancu și Monica Cojocaru
Cea mai mare fuziune din istoria avocaturii de business: Hogan Lovells și Cadwalader, Wickersham & Taft au anunțat intenția de a se combina într-o singură firmă
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
PNSA a asistat Grupul Société Générale în finalizarea vânzării BRD Pensii. Echipa, coordonată de Silviu Stoica (Avocat Asociat) și Florian Nițu (Avocat Asociat Coordonator)
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Kinstellar a consiliat GEA Group, firmă cu operațiuni în peste 150 de țări, cu privire la crearea unui joint venture cu RebelDot, companie de tehnologie din Cluj-Napoca. Echipa care a gestionat proiectul a fost condusă de Rusandra Sandu (Partner) și Mihai Stan (Managing Associate)
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...