ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Societatea Naţională Plafar are un nou Consiliu de Administraţie

04 Iunie 2021   |   Agerpres

Potrivit sursei citate, selecţia a fost realizată din baza de CV-uri primite ca urmare a apelului făcut de către ministerul de resort la adresa asociaţiilor profesionale.

 
 
Consiliul de Administraţie (CA) al Societăţii Naţionale Plafar SA are noi membri începând din data de 29 aprilie, pe o perioadă de patru luni, informează Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT), într-un comunicat de presă, transmis vineri AGERPRES.
 
Potrivit sursei citate, selecţia a fost realizată din baza de CV-uri primite ca urmare a apelului făcut de către ministerul de resort la adresa asociaţiilor profesionale.
 
Astfel, noi membrii ai Consiliului de Administraţie Plafar sunt: Marian Bălan - cu experienţă ca membru în boardul de conducere al unor companii româneşti şi internaţionale, în elaborare, implementarea şi monitorizarea execuţiei planurilor de afaceri anuale, pentru bugete de peste 80 mil. Euro. Este membru al TMA, a fost director de vânzări la SECOM şi actualmente director general al European Food Industries Romania; Anamaria Chiriţă - acreditată ACCA, CFA, are expertiză în zona de corporate finance şi banking. A coordonat proiecte de raportare financiară şi sisteme de HR şi a oferit consultanţă în procese de business re-engineering; Dora Ramona Stoian - expert în resurse umane, experienţă de peste 20 ani în companii multinaţionale, a coordonat proiecte de achiziţii şi fuziuni.
 
Lista cu membrii înlocuiţi îi cuprinde pe: Andrei Florea, Adrian Constantin Dincă şi Camelia Luciana Sandu.
 
"Obiectivele aferente perioadei de mandat sunt cele specifice perioadei incluzând: asigurarea elaborării BVC pentru anul în curs, urmărirea procedurilor de închidere a exerciţiului financiar 2020, respectiv a asigurării procesului de raportare financiară pentru anul 2020 şi a raportărilor financiare semestriale aferente 2021, precum şi promovarea unui proiect de modificare a actului constitutiv. Fiecare administrator va prezenta la finalul mandatului un Raport de activitate privind modul de îndeplinire a responsabilităţilor şi a gradului de îndeplinire a obiectivelor. Raportul va include şi opinia administratorului în legătura cu posibilitatile de dezvoltare ale societăţii pe linii de afaceri, cu indicarea avantajului competitiv pe care societatea îl prezintă, respectiv opinia referitoare la necesitatea implementării unui plan de restructurare/ reorganizare" precizează ministerul de resort.
 
Indemnizaţia brută fixă lunară a membrilor CA, stabilită prin Hotărârea AGOA nr. 3/30.07.2016, este de 3.692 de lei.
 
Societatea Naţională Plafar SA este o companie deţinută de către Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului în proporţie de 51%, cu obiect de activitate exploatarea ecologică a plantelor medicinale şi aromatice din flora spontană şi cultivată. Compania are 58 angajaţi, iar în anul 2020 a înregistrat o cifră de afaceri de 9,3 milioane lei şi un profit de 279.000 lei. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3657 / 7956
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Dorsey & Whitney (Europe) LLP și Schoenherr România, alături de cumpărator în tranzacția prin care Eleco plc, firmă listată pe bursa londoneză, preia două companii de software locale. Ce consultanți au lucrat pentru vânzător
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
BONDOC ȘI ASOCIAȚII anunță 5 noi promovări în cadrul echipei sale de avocați, inclusiv un nou partener | Lucian Bondoc, Managing Partner: Continuă recunoașterea meritocratică și echitabilă a atingerii unor praguri de experiență și a unor contribuții speciale la succesul nostru comun
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Alexia Rizoiu, 85 de puncte la examenul organizat de Facultatea de Drept în anul 2022: ”Cuvântul-cheie în jurul căruia îmi concentrez activitatea de student este echilibrul. Satisfacția pe care o obții după ce ai reușit să înțelegi încă un concept sau o instituție a dreptului nu se compară cu nimic altceva; simți că ai mai făcut un pas spre a deveni profesionistul care îți dorești să fii”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
Efervescență în activitatea avocaților specializați în fuziuni și achiziții de la Stratulat Albulescu, cu 15 proiecte de M&A aflate în lucru. Firma a acordat consultanță în peste 40 de tranzacții anul trecut și își îmbunătățește constant poziția în directoarele internaționale pe această arie de practică | Silviu Stratulat, Managing Partner: ”Peste 50% dintre proiectele noastre de M&A provin din colaborarea cu firme internaționale de top, cu care avem deja o relație sudată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Minerva Ioniță, Head of Legal & Compliance Department în cadrul Arctic: În postura de avocat intern, respectul față de colegi și angajator, onestitatea, sunt principii care te definesc și te recomandă. Activitatea juridică nu este doar un job, ci este o vocație care implică o responsabilitate profundă față de sistemul juridic și client
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...