Societatea Naţională Plafar are un nou Consiliu de Administraţie
04 Iunie 2021 Agerpres
Potrivit sursei citate, selecţia a fost realizată din baza de CV-uri primite ca urmare a apelului făcut de către ministerul de resort la adresa asociaţiilor profesionale.
Consiliul de Administraţie (CA) al Societăţii Naţionale Plafar SA are noi membri începând din data de 29 aprilie, pe o perioadă de patru luni, informează Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT), într-un comunicat de presă, transmis vineri AGERPRES.
Potrivit sursei citate, selecţia a fost realizată din baza de CV-uri primite ca urmare a apelului făcut de către ministerul de resort la adresa asociaţiilor profesionale.
Astfel, noi membrii ai Consiliului de Administraţie Plafar sunt: Marian Bălan - cu experienţă ca membru în boardul de conducere al unor companii româneşti şi internaţionale, în elaborare, implementarea şi monitorizarea execuţiei planurilor de afaceri anuale, pentru bugete de peste 80 mil. Euro. Este membru al TMA, a fost director de vânzări la SECOM şi actualmente director general al European Food Industries Romania; Anamaria Chiriţă - acreditată ACCA, CFA, are expertiză în zona de corporate finance şi banking. A coordonat proiecte de raportare financiară şi sisteme de HR şi a oferit consultanţă în procese de business re-engineering; Dora Ramona Stoian - expert în resurse umane, experienţă de peste 20 ani în companii multinaţionale, a coordonat proiecte de achiziţii şi fuziuni.
Lista cu membrii înlocuiţi îi cuprinde pe: Andrei Florea, Adrian Constantin Dincă şi Camelia Luciana Sandu.
"Obiectivele aferente perioadei de mandat sunt cele specifice perioadei incluzând: asigurarea elaborării BVC pentru anul în curs, urmărirea procedurilor de închidere a exerciţiului financiar 2020, respectiv a asigurării procesului de raportare financiară pentru anul 2020 şi a raportărilor financiare semestriale aferente 2021, precum şi promovarea unui proiect de modificare a actului constitutiv. Fiecare administrator va prezenta la finalul mandatului un Raport de activitate privind modul de îndeplinire a responsabilităţilor şi a gradului de îndeplinire a obiectivelor. Raportul va include şi opinia administratorului în legătura cu posibilitatile de dezvoltare ale societăţii pe linii de afaceri, cu indicarea avantajului competitiv pe care societatea îl prezintă, respectiv opinia referitoare la necesitatea implementării unui plan de restructurare/ reorganizare" precizează ministerul de resort.
Indemnizaţia brută fixă lunară a membrilor CA, stabilită prin Hotărârea AGOA nr. 3/30.07.2016, este de 3.692 de lei.
Societatea Naţională Plafar SA este o companie deţinută de către Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului în proporţie de 51%, cu obiect de activitate exploatarea ecologică a plantelor medicinale şi aromatice din flora spontană şi cultivată. Compania are 58 angajaţi, iar în anul 2020 a înregistrat o cifră de afaceri de 9,3 milioane lei şi un profit de 279.000 lei.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 4703 / 9002 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
ANALIZĂ | Eurohold Bulgaria AD & Euroins Insurance Group AD vs România: 1-1 după prima încleștare la ICSID. Arbitrii au decis bifurcarea procedurii și vor analiza mai întâi efectele Acordului de denunțare a tratatelor bilaterale intra-UE. Urmează o fază preliminară decisivă - dacă România are dreptate, Tribunalul nu va avea jurisdicție, iar dosarul se oprește
PNSA, consultanții Five Elms Capital în runda de finanţare serie B a companiei Digitail Inc. | Echipă pluridisciplinară extinsă, coordonată de Florian Nițu (Partener M&A) și Diana Dobra (Managing Associate)
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
‘Leading lawyers’ in Romania | RTPR, NNDKP, CMS, TZA și PNSA au cei mai mulți avocaţi recomandaţi de IFLR 1000, ediția 2025. Ce firme sunt recomandate în practicile de M&A, Banking & Finance, Capital markets și Project development
Practica de Concurență de la Băncilă, Diaconu și Asociații își confirmă maturitatea prin claritate și execuție disciplinată, luciditate tactică și robustețe în decizie | De vorbă cu Claudia Grosu (Managing Associate) despre modul de lucru al unei echipe care anticipează, ordonează pașii esențiali și finalizează impecabil mandatele dificile
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
CMS, alături de Buildcom EOOD la achiziția Argus în România. Echipă pluridisciplinară, cu Rodica Manea (Corporate M&A) și Cristina Reichmann în prim plan
Filip & Company a acordat asistență juridică companiei Instant Factoring în structurarea și implementarea unui parteneriat transfrontalier de securitizare în valoare de 30 de milioane EUR cu un fond din Luxemburg
Schoenherr a asistat fondatorii Calla Oradea în vânzarea unei participații majoritare către Integral Capital Group I Echipa, coordonată de Mădălina Neagu (partner)
Mușat & Asociații anunță cooptarea fostei președinte a Curții Supreme, Corina Corbu, în poziția de Partener Coordonator al Departamentului de Litigii | Gheorghe Mușat, Senior Partner: ”Este un mare câștig pentru firmă, pentru avocații firmei, pentru clienții firmei”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





