 
			
			
    
                
                
			
			
			
			
            
			
			TEILOR își extinde prezența pe piața din Ungaria
09 August 2022 BizLawyer
Deschiderea celui de-al treilea magazin din Ungaria face parte din procesul de expansiune internațională vizat de TEILOR, pentru care compania a bugetat în acest an investiții în valoare de 27 de milioane de lei.
      TEILOR, lanțul de magazine de bijuterii de lux, cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, își continuă expansiunea în Ungaria prin deschiderea unui nou magazin în Budapesta. Astăzi, TEILOR deține trei magazine în Ungaria și un număr total de 62 de magazine fizice, fiind prezent în 5 țări din Europa Centrală și de Est.
„Pentru noi, Ungaria reprezintă una dintre cele mai importante piețe internaționale în momentul de față, iar evoluția magazinelor TEILOR ne-a încurajat să ne extindem prezența în această țară. Brandul TEILOR a fost construit astfel încât să permită dezvoltarea în afara granițelor României, produsele vândute în magazinele noastre având un public larg, fără a exista o limitare geografică pentru ele. Obiectivul nostru este, odată cu deschiderea unei noi locații, să le oferim clienților o experiență de lux, iar calitatea produselor, consilierea și arhitectura magazinului reprezintă pentru noi diferențiatori importanți, prin care am reușit să ne fidelizăm clienții. Acest fenomen a fost remarcat inclusiv în magazinele noastre din Ungaria, unde există un interes ridicat pentru tendințele internaționale în domeniile modei și al bijuteriilor, clienții apreciind produsele noastre. Vom continua să explorăm noi posibilități de extindere a lanțului TEILOR, inclusiv în Ungaria, unde avem în plan deschiderea unor magazine și în afara Budapestei,” a declarat Willy Dicu, CEO al TEILOR.
	„Pentru noi, Ungaria reprezintă una dintre cele mai importante piețe internaționale în momentul de față, iar evoluția magazinelor TEILOR ne-a încurajat să ne extindem prezența în această țară. Brandul TEILOR a fost construit astfel încât să permită dezvoltarea în afara granițelor României, produsele vândute în magazinele noastre având un public larg, fără a exista o limitare geografică pentru ele. Obiectivul nostru este, odată cu deschiderea unei noi locații, să le oferim clienților o experiență de lux, iar calitatea produselor, consilierea și arhitectura magazinului reprezintă pentru noi diferențiatori importanți, prin care am reușit să ne fidelizăm clienții. Acest fenomen a fost remarcat inclusiv în magazinele noastre din Ungaria, unde există un interes ridicat pentru tendințele internaționale în domeniile modei și al bijuteriilor, clienții apreciind produsele noastre. Vom continua să explorăm noi posibilități de extindere a lanțului TEILOR, inclusiv în Ungaria, unde avem în plan deschiderea unor magazine și în afara Budapestei,” a declarat Willy Dicu, CEO al TEILOR.
Noul magazin TEILOR din Budapesta este prezent în Arena Mall și are o suprafață de 104 mp, fiind gestionat de patru angajați. Portofoliul de produse include o selecție de brățări cu pietre prețioase, printre care diamante, rubine, safire, smaralde și tanzanite, inclusiv o brățară Tennis cu o valoare de peste 25.000 de euro, precum și un inel fluture în valoare de peste 10.000 de euro.
Deschiderea celui de-al treilea magazin din Ungaria face parte din procesul de expansiune internațională vizat de TEILOR, pentru care compania a bugetat în acest an investiții în valoare de 27 de milioane de lei. Magazinul din Budapesta este al șaselea magazin deschis de TEILOR în acest an, după cele trei din România – în Colosseum Mall din București, Iulius Mall din Iași și Piatra Neamț Shopping City – și cele din Europa Centrală – din Polonia, în centrul comercial Posnania din Poznan și din Cehia, în centrul comercial Westfield Chodov din Praga. Pe măsură ce rețeaua de magazine internaționale se extinde, activitatea TEILOR din perioada următoare se va axa pe creșterea notorietății brandului în Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia, precum și pe extinderea bazei de clienți și a traficului din magazine prin campanii dedicate.
Până la finalul acestui an, compania vizează inaugurarea altor două magazine noi, care vor dezvolta rețeaua TEILOR până la 64 de magazine, dintre care 51 de magazine în România și 13 magazine internaționale, în Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. Pe lângă magazinele fizice, TEILOR operează, în prezent, cinci platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg și teilor.pl.
În 2021, TEILOR a înregistrat o cifră de afaceri de 231,5 milioane de lei, în creștere cu 65% față de o cifră de afaceri de 140,4 milioane de lei înregistrată în 2020. Creșterea vânzărilor a fost determinată, în principal, de o cerere tot mai ridicată pentru bijuteriile de înaltă calitate și de vânzările crescute la categoria inelelor de logodnă. Din punct de vedere istoric, TEILOR a generat mai mult de un sfert din vânzările sale anuale în perioada iulie-septembrie, ca urmare a creșterii numărului de cereri în căsătorie în perioada verii.
| Publicitate pe BizLawyer? | 
|   | 
| Articol 2569 / 8983 | Următorul articol | 
| Publicitate pe BizLawyer? | 
|  | 
 
 
	       
        BREAKING NEWS
                    	    	ESENTIAL
                    	    România solicită despăgubiri de 2 miliarde de euro la Curtea Internațională de Arbitraj din Londra pentru blocarea proiectului „Casa Radio” din București, dezvoltat de Plaza Centers NV | Statul și investitorii se înfruntă pe două planuri, comercial și investițional, cu seturi de remedii și probatoriu diferite, dar și cu potențiale efecte de interferență
Țuca Zbârcea & Asociații obține o soluție favorabilă într-un important litigiu de drept fiscal și vamal | Ionuț Șerban (Partener): „Este o victorie importantă pentru clientul nostru și un precedent valoros în disputele de drept vamal”
Avocații PNSA au stat alături de M Plus Croatia d.o.o, lider european în outsourcing-ul proceselor de afaceri și tehnologie, în tranzacția prin care a achiziționat Valoris Group - jucător local care deservește proiecte multilingve pentru clienți internaționali | Echipa pluridisciplinară a fost coordonată de partenerul Bogdan C. Stoica
Piața de Real Estate, radiografiată de NNDKP, firmă despre care ghidurile juridice internaționale spun că este “probabil cea mai bună din România” în această practică: industrial-logistic în viteză, office cu accent pe retenție și eficiență, rezidențial cu presiune pe preț | De vorbă cu Vlad Tănase (partener) despre dinamica pieței, apetitul investitorilor, tranzacționarea proiectelor și blocajele de pe acest segment
Biroul Kinstellar din București a fost alături de Repono AB în achiziția unui sistem de stocare pe bază de baterii în județul Argeș | Karim Nils Grueber (CEO Repono): ”Echipa Kinstellar a fost un partener excepțional pe parcursul acestei tranzacții. Expertiza lor în sectorul energetic, abordarea pragmatică și capacitatea de a răspunde rapid și eficient au fost esențiale pentru a ne ghida prin reglementările complexe ale României”
Bohâlțeanu și Asociații a asistat Microfruits SA în achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni emise de Armătura SA, cu o echipă coordonată de Ionuț Bohâlțeanu (Managing Partner) | Proiectul a presupus o analiză juridică amplă și o coordonare atentă între toate părțile implicate
ITR World Tax 2026 | Brandurile din avocatura locală cu o activitate notabilă în domeniul taxelor urcă în top. NNDKP, CMS, PNSA, TZA, Schoenherr, Băncilă, Diaconu și Asociații, Mușat & Asociații sau Popescu & Asociații, printre cele mai bune firme locale evidențiate pe palierele de General corporate tax, Transfer pricing și Tax controversy
Baciu Partners și coordonatoarea sa au urcat pe primul loc pe podium la gala inaugurală Legal 500 - CEE Awards | Ana-Maria Baciu, după ce a primit distincția „Romania Lawyer of the Year”, iar BACIU PARTNERS a fost desemnată „CEE IP Firm of the Year”: ”Încrederea nu se câștigă printr-o conjunctură, ci prin consistență, prezență și prin convingerea că lucrurile pot fi mereu făcute altfel, în beneficiul direct al echipei și clienților. Standardul pe care îl impune este clar: să livrezi claritate și rigoare în permanență și să ai curajul să gândești diferit, înțelegând miza reală”
Legal500 a desemnat Clifford Chance Badea drept Casa de Avocatură a Anului în România în 2025 | Daniel Badea, Managing Partner: Premiile primite încununează aproape 20 de ani de excelență profesională, de-a lungul cărora ne-am consolidat poziția de lider pe piața de avocatură din România și din regiune, câștigând în paralel aprecierea întregii rețele globale Clifford Chance
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Achiziții & Corporate| Consultanță
D&B David și Baias confirmă reziliența M&A: achiziții strategice dominante, mecanisme flexibile, grafic de lucru modelat de conformare și componenta tehnică. Echipa livrează soluții prompte în proiecte cu arhitectură complexă, aliniind interesele vânzătorilor cu obiectivele investitorilor și orchestrând integrarea post-closing | Anda Rojanschi (Partener): „Tranzacția de succes este aceea în care cele două afaceri se integrează după finalizarea deal-ului”. O regulă care devine rutină operațională prin rigoare, colaborare și coordonare interdisciplinară
Schoenherr lansează a cincea ediție a concursului de eseuri „law, sweet law‟, cu premii totale de 21.000 lei
Citeste pe SeeNews Digital Network
    
    - 
        	BizBanker
- 
        	BizLeader-  in curand...
                 
 
- 
        	SeeNewsin curand...
 
			







 
			
 RSS
RSS
 
                        




 
  
  
  
  
 
































